- 20 Φεβ 2020, 21:33
#628689
A-Viper7 έγραψε:BARHonda έγραψε:Δεν ειρωνεύτηκα, μία ειλικρινή ερώτηση έκανα. Το "χμ", είναι η ειρωνεία?
Θέλω να πιστεύω οτι καταλαβαίνουμε και οι 2 οτι οταν μια ομάδα εξελίσσει ένα νέο σύστημα, υπάρχει διαρκής επικοινωνια με τη ΦΙΑ σχετικά με το λιγκάλιτι. Δεν σκάνε ένα ωραίο πρωι στη Βαρκελώνη να πούνε στη ΦΙΑ "νάθινγκ του σι χιαρ".
Αυτό ον τοπ οφ των στάνταρ ελέγχων της ΦΙΑ στην πίστα (είτε σε αγώνα είτε σε δοκιμές).
Το αρχικό μου ποστ που έκανες παράθεση έλεγε ότι στις δοκιμές κανείς δεν θα σου απαγορεύσει τι θα βάλεις επάνω στο μονοθέσιο (πάντα στα πλαίσια των γενικότερων τεχνικών κανονισμών της εκάστοτε χρονιάς, προφανώς δεν υπάρχει αξία για μία ομάδα να δοκιμάσει κάτι 100% παράνομο) και έγραψες ότι αυτό δεν ισχύει και ότι είναι συγκεκριμένο τι μπορείς να τρέξεις στις δοκιμές
Το τι είναι συγκεκριμένο κατά την δική σου άποψη δεν το γνωρίζω/δεν το διευκρίνισες
Έπειτα σου λέω ότι δεν υπάρχει scrutineering στις δοκιμές (με τον ίδιο τρόπο που υπάρχει scrutineering σε κάθε αγώνα από τον τεχνικό έφορο) και μου λες ότι υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές
Πως υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές, όταν, παρά τα όσα έχουν ειπωθεί μεταξύ FIA και Mercedes, εκεί που θα αποφασιστεί τελεσίδικα η νομιμότητα του συγκεκριμένου συστήματος είναι στη Μελβούρνη κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου? Ακόμα και ο Allison λέει ότι είναι σχετικά σίγουρος ότι το σύστημα είναι νόμιμο. Παρ'όλη την επικοινωνία με τη FIA, δεν είναι ούτε αυτός 100% σίγουρος
Συνεπώς, για ποιο έλεγχο μιλάμε στις δοκιμές και τι είδους έλεγχο? Όσο έβλεπα live τη μετάδοση σήμερα και άκουγα αυτούς του SkyF1, ουδέποτε αναφέρθηκε κάτι για έλεγχο του συστήματος από κάποιον αρμόδιο