Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#628677
Geo f1 έγραψε:Οι χρονοι ακομα δεν εχουν σημασια. Οποτε ποσταρω αυτο που εχει σημασια για το πρωτο πρωινο των δοκιμων

For those of you wondering who totted up the most laps in the first session, wonder no further:

Verstappen 91
Bottas 75
Russell 73
Leclerc 64
Sainz 64
Ocon 62
Kubica 59
Perez 58
Magnussen 55
Kvayt 54


Οπότε για να καταλάβω εσύ είδες την παραπάνω λίστα και το συμπέρασμά σου ήταν ότι η Redbull είναι έτη φωτός μπροστά σε αξιοπιστία; :s_omg

Θα συμφωνούσα άμα ο Βερ είχε 100 γύρους και όλοι οι άλλοι 10, αλλά οι παραπάνω διαφορές είναι 99% αποτέλεσμα διαφορετικών ραν πλανς. :)

Απλά φαντάζομαι οτι βρήκες μία λίστα που ο Βερ να είναι πρώτος και είπες να την ποστάρεις. :lol:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#628678
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:Εάν τώρα αυτό με τη Mercedes εμπίπτει σε αυτήν την περίπτωση (και το θέμα είναι ότι στις δοκιμές κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει τι θα βάλεις πάνω στο μονοθέσιο, οπότε οριστική απόφασή επί του θέματος θα έχουμε λογικά στη Μελβούρνη όταν κάποια ομάδα θα κάνει ένσταση),


Δεν ισχύει αυτό, είναι πολύ συγκεκριμένο το τι μπορείς να τρέξεις στις δοκιμές.


Αφού δεν υπάρχει scrutineering στις δοκιμές, ποιος θα σταματήσει την κάθε ομάδα από το να δοκιμάσει μία ιδέα η οποία θα είναι στα όρια του legality?
Τελευταία επεξεργασία από BARHonda και 20 Φεβ 2020, 21:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#628679 Καμια σχεση viper. Εσυ που κοιτας χρονους τι συμπερασμα εχεις βγαλει απο τις 2 μερες δοκιμων? Περεζ for the title??? η Θα σηκωσει ο Κιμι το 2ο?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#628680
Geo f1 έγραψε:Καμια σχεση viper. Εσυ που κοιτας χρονους τι συμπερασμα εχεις βγαλει απο τις 2 μερες δοκιμων? Περεζ for the title??? η Θα σηκωσει ο Κιμι το 2ο?
Εικόνα


Μίλησα εγώ για χρόνους καλέ μου; Απλά είπα οτι το πρωινό της πρώτης μέρας, με όλους να έχουν κάνει έναν Α αριθμό γύρων (και οχι 5 ξερω γω), δεν μας δείχνει τίποτα περί αξιοπιστίας. Απλό νομίζω.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#628681
BARHonda έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:Εάν τώρα αυτό με τη Mercedes εμπίπτει σε αυτήν την περίπτωση (και το θέμα είναι ότι στις δοκιμές κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει τι θα βάλεις πάνω στο μονοθέσιο, οπότε οριστική απόφασή επί του θέματος θα έχουμε λογικά στη Μελβούρνη όταν κάποια ομάδα θα κάνει ένσταση),


Δεν ισχύει αυτό, είναι πολύ συγκεκριμένο το τι μπορείς να τρέξεις στις δοκιμές.


Αφού δεν υπάρχει scrutineering στις δοκιμές, ποιος θα σταματήσει την κάθε ομάδα από το να δοκιμάσει μία ιδέα η οποία θα είναι στα όρια του legality?


Υπάρχει έλεγχος και στις δοκιμές. :)
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#628683
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:Εάν τώρα αυτό με τη Mercedes εμπίπτει σε αυτήν την περίπτωση (και το θέμα είναι ότι στις δοκιμές κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει τι θα βάλεις πάνω στο μονοθέσιο, οπότε οριστική απόφασή επί του θέματος θα έχουμε λογικά στη Μελβούρνη όταν κάποια ομάδα θα κάνει ένσταση),


Δεν ισχύει αυτό, είναι πολύ συγκεκριμένο το τι μπορείς να τρέξεις στις δοκιμές.


Αφού δεν υπάρχει scrutineering στις δοκιμές, ποιος θα σταματήσει την κάθε ομάδα από το να δοκιμάσει μία ιδέα η οποία θα είναι στα όρια του legality?


Υπάρχει έλεγχος και στις δοκιμές. :)


Χμ, είδες κάποιον από τη FIA σήμερα στο γκαράζ της Μερσεντές να ελέγχει το σύστημα;


< >
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#628684
BARHonda έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:Εάν τώρα αυτό με τη Mercedes εμπίπτει σε αυτήν την περίπτωση (και το θέμα είναι ότι στις δοκιμές κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει τι θα βάλεις πάνω στο μονοθέσιο, οπότε οριστική απόφασή επί του θέματος θα έχουμε λογικά στη Μελβούρνη όταν κάποια ομάδα θα κάνει ένσταση),


Δεν ισχύει αυτό, είναι πολύ συγκεκριμένο το τι μπορείς να τρέξεις στις δοκιμές.


Αφού δεν υπάρχει scrutineering στις δοκιμές, ποιος θα σταματήσει την κάθε ομάδα από το να δοκιμάσει μία ιδέα η οποία θα είναι στα όρια του legality?


Υπάρχει έλεγχος και στις δοκιμές. :)


Χμ, είδες κάποιον από τη FIA σήμερα στο γκαράζ της Μερσεντές να ελέγχει το σύστημα;


< >


Προς τι η ειρωνεία αγαπητέ; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#628686
Indeed, it is understood that Mercedes has been in detailed correspondence with motor racing's governing body about the idea for some time now – and has proceeded to feature it on its W11 only because the opinion of the FIA is that it is allowed.

Had the FIA said that, in its view, the DAS system was in contravention of the rules, then it is likely Mercedes would have abandoned the project rather than plough on and risk a disqualification from the Australian Grand Prix.



https://www.motorsport.com/f1/news/fia-mercedes-das-system-is-legal/4689414/

Τσικνοπεμπτη με ποπκορν; Δε λεει. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#628687
BARHonda έγραψε:Δεν ειρωνεύτηκα, μία ειλικρινή ερώτηση έκανα. Το "χμ", είναι η ειρωνεία?


Θέλω να πιστεύω οτι καταλαβαίνουμε και οι 2 οτι οταν μια ομάδα εξελίσσει ένα νέο σύστημα, υπάρχει διαρκής επικοινωνια με τη ΦΙΑ σχετικά με το λιγκάλιτι. Δεν σκάνε ένα ωραίο πρωι στη Βαρκελώνη να πούνε στη ΦΙΑ "νάθινγκ του σι χιαρ".

Αυτό ον τοπ οφ των στάνταρ ελέγχων της ΦΙΑ στην πίστα (είτε σε αγώνα είτε σε δοκιμές).
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#628689
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:Δεν ειρωνεύτηκα, μία ειλικρινή ερώτηση έκανα. Το "χμ", είναι η ειρωνεία?


Θέλω να πιστεύω οτι καταλαβαίνουμε και οι 2 οτι οταν μια ομάδα εξελίσσει ένα νέο σύστημα, υπάρχει διαρκής επικοινωνια με τη ΦΙΑ σχετικά με το λιγκάλιτι. Δεν σκάνε ένα ωραίο πρωι στη Βαρκελώνη να πούνε στη ΦΙΑ "νάθινγκ του σι χιαρ".

Αυτό ον τοπ οφ των στάνταρ ελέγχων της ΦΙΑ στην πίστα (είτε σε αγώνα είτε σε δοκιμές).


Το αρχικό μου ποστ που έκανες παράθεση έλεγε ότι στις δοκιμές κανείς δεν θα σου απαγορεύσει τι θα βάλεις επάνω στο μονοθέσιο (πάντα στα πλαίσια των γενικότερων τεχνικών κανονισμών της εκάστοτε χρονιάς, προφανώς δεν υπάρχει αξία για μία ομάδα να δοκιμάσει κάτι 100% παράνομο) και έγραψες ότι αυτό δεν ισχύει και ότι είναι συγκεκριμένο τι μπορείς να τρέξεις στις δοκιμές

Το τι είναι συγκεκριμένο κατά την δική σου άποψη δεν το γνωρίζω/δεν το διευκρίνισες

Έπειτα σου λέω ότι δεν υπάρχει scrutineering στις δοκιμές (με τον ίδιο τρόπο που υπάρχει scrutineering σε κάθε αγώνα από τον τεχνικό έφορο) και μου λες ότι υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές

Πως υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές, όταν, παρά τα όσα έχουν ειπωθεί μεταξύ FIA και Mercedes, εκεί που θα αποφασιστεί τελεσίδικα η νομιμότητα του συγκεκριμένου συστήματος είναι στη Μελβούρνη κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου? Ακόμα και ο Allison λέει ότι είναι σχετικά σίγουρος ότι το σύστημα είναι νόμιμο. Παρ'όλη την επικοινωνία με τη FIA, δεν είναι ούτε αυτός 100% σίγουρος

Συνεπώς, για ποιο έλεγχο μιλάμε στις δοκιμές και τι είδους έλεγχο? Όσο έβλεπα live τη μετάδοση σήμερα και άκουγα αυτούς του SkyF1, ουδέποτε αναφέρθηκε κάτι για έλεγχο του συστήματος από κάποιον αρμόδιο
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#628690
A-Viper7 έγραψε:
Μίλησα εγώ για χρόνους καλέ μου; Απλά είπα οτι το πρωινό της πρώτης μέρας, με όλους να έχουν κάνει έναν Α αριθμό γύρων (και οχι 5 ξερω γω), δεν μας δείχνει τίποτα περί αξιοπιστίας. Απλό νομίζω.


Για χρονους δεν μιλας οκ
Οι γυροι δεν μας ενδιαφερουν

Τοτε τι κοιταμε στα winter tests? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#628692
Geo f1 έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
Μίλησα εγώ για χρόνους καλέ μου; Απλά είπα οτι το πρωινό της πρώτης μέρας, με όλους να έχουν κάνει έναν Α αριθμό γύρων (και οχι 5 ξερω γω), δεν μας δείχνει τίποτα περί αξιοπιστίας. Απλό νομίζω.


Για χρονους δεν μιλας οκ
Οι γυροι δεν μας ενδιαφερουν

Τοτε τι κοιταμε στα winter tests? :hmmm:


Χρόνους σίγουρα οχι.

Γύρους να κοιτάξεις άμα κάποιος είναι προφανές αουτλάιερ (πχ Μακλάρεν επί Χοντα στις αρχές).
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#628693
BARHonda έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:Δεν ειρωνεύτηκα, μία ειλικρινή ερώτηση έκανα. Το "χμ", είναι η ειρωνεία?


Θέλω να πιστεύω οτι καταλαβαίνουμε και οι 2 οτι οταν μια ομάδα εξελίσσει ένα νέο σύστημα, υπάρχει διαρκής επικοινωνια με τη ΦΙΑ σχετικά με το λιγκάλιτι. Δεν σκάνε ένα ωραίο πρωι στη Βαρκελώνη να πούνε στη ΦΙΑ "νάθινγκ του σι χιαρ".

Αυτό ον τοπ οφ των στάνταρ ελέγχων της ΦΙΑ στην πίστα (είτε σε αγώνα είτε σε δοκιμές).


Το αρχικό μου ποστ που έκανες παράθεση έλεγε ότι στις δοκιμές κανείς δεν θα σου απαγορεύσει τι θα βάλεις επάνω στο μονοθέσιο (πάντα στα πλαίσια των γενικότερων τεχνικών κανονισμών της εκάστοτε χρονιάς, προφανώς δεν υπάρχει αξία για μία ομάδα να δοκιμάσει κάτι 100% παράνομο) και έγραψες ότι αυτό δεν ισχύει και ότι είναι συγκεκριμένο τι μπορείς να τρέξεις στις δοκιμές

Το τι είναι συγκεκριμένο κατά την δική σου άποψη δεν το γνωρίζω/δεν το διευκρίνισες

Έπειτα σου λέω ότι δεν υπάρχει scrutineering στις δοκιμές (με τον ίδιο τρόπο που υπάρχει scrutineering σε κάθε αγώνα από τον τεχνικό έφορο) και μου λες ότι υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές

Πως υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές, όταν, παρά τα όσα έχουν ειπωθεί μεταξύ FIA και Mercedes, εκεί που θα αποφασιστεί τελεσίδικα η νομιμότητα του συγκεκριμένου συστήματος είναι στη Μελβούρνη κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου? Ακόμα και ο Allison λέει ότι είναι σχετικά σίγουρος ότι το σύστημα είναι νόμιμο. Παρ'όλη την επικοινωνία με τη FIA, δεν είναι ούτε αυτός 100% σίγουρος

Συνεπώς, για ποιο έλεγχο μιλάμε στις δοκιμές και τι είδους έλεγχο? Όσο έβλεπα live τη μετάδοση σήμερα και άκουγα αυτούς του SkyF1, ουδέποτε αναφέρθηκε κάτι για έλεγχο του συστήματος από κάποιον αρμόδιο


Ok :)