Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#628698 O Allison είπε confident. Απέχει από το σίγουρος.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#628700
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:
A-Viper7 έγραψε:
BARHonda έγραψε:Δεν ειρωνεύτηκα, μία ειλικρινή ερώτηση έκανα. Το "χμ", είναι η ειρωνεία?


Θέλω να πιστεύω οτι καταλαβαίνουμε και οι 2 οτι οταν μια ομάδα εξελίσσει ένα νέο σύστημα, υπάρχει διαρκής επικοινωνια με τη ΦΙΑ σχετικά με το λιγκάλιτι. Δεν σκάνε ένα ωραίο πρωι στη Βαρκελώνη να πούνε στη ΦΙΑ "νάθινγκ του σι χιαρ".

Αυτό ον τοπ οφ των στάνταρ ελέγχων της ΦΙΑ στην πίστα (είτε σε αγώνα είτε σε δοκιμές).


Το αρχικό μου ποστ που έκανες παράθεση έλεγε ότι στις δοκιμές κανείς δεν θα σου απαγορεύσει τι θα βάλεις επάνω στο μονοθέσιο (πάντα στα πλαίσια των γενικότερων τεχνικών κανονισμών της εκάστοτε χρονιάς, προφανώς δεν υπάρχει αξία για μία ομάδα να δοκιμάσει κάτι 100% παράνομο) και έγραψες ότι αυτό δεν ισχύει και ότι είναι συγκεκριμένο τι μπορείς να τρέξεις στις δοκιμές

Το τι είναι συγκεκριμένο κατά την δική σου άποψη δεν το γνωρίζω/δεν το διευκρίνισες

Έπειτα σου λέω ότι δεν υπάρχει scrutineering στις δοκιμές (με τον ίδιο τρόπο που υπάρχει scrutineering σε κάθε αγώνα από τον τεχνικό έφορο) και μου λες ότι υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές

Πως υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές, όταν, παρά τα όσα έχουν ειπωθεί μεταξύ FIA και Mercedes, εκεί που θα αποφασιστεί τελεσίδικα η νομιμότητα του συγκεκριμένου συστήματος είναι στη Μελβούρνη κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου? Ακόμα και ο Allison λέει ότι είναι σχετικά σίγουρος ότι το σύστημα είναι νόμιμο. Παρ'όλη την επικοινωνία με τη FIA, δεν είναι ούτε αυτός 100% σίγουρος

Συνεπώς, για ποιο έλεγχο μιλάμε στις δοκιμές και τι είδους έλεγχο? Όσο έβλεπα live τη μετάδοση σήμερα και άκουγα αυτούς του SkyF1, ουδέποτε αναφέρθηκε κάτι για έλεγχο του συστήματος από κάποιον αρμόδιο


Ok :)


Εχετε μια διαφωνια. Αυτο που σου λεει ο BARHonda δεν ειναι παραλογο. Προς θεου δε λεω οτι εχει δικιο, απλα οτι το θεμα σηκωνει συζητηση.

Δηλαδή το λογικο ειναι να υπαρχει έλεγχος στις δοκιμες για βασικα θεματα που αφορουν κυριως την ασφαλεια αλλά δε νομιζω οτι επειδη αφησαν τη Μερσεντες να το δοκιμάσει σημαινει πως στα σίγουρα θα ειναι νόμιμο για τους επίσημους αγώνες.

Σε αυτη τη διαφωνια, στην οποια ο συνομιλητης σου δειχνει να σε σεβεται, απάντησες σκετο ΟΚ.

Δε νομιζεις οτι παραπαει;

Το εχεις ξαναπραξει οταν ο συνομιλητής σου εχει μπει στον κοπο να σου απαντησει εκτεταμένα και με σεβασμο...
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#628703 Μάλλον έχασες το πρώτο κομμάτι της συζήτησης αλλά δεν θα χαλάσουμε και τις καρδιες μας. :)

ΥΓ Δεν έγραψα πουθενά οτι "επειδη αφησαν τη Μερσεντες να το δοκιμάσει σημαινει πως στα σίγουρα θα ειναι νόμιμο για τους επίσημους αγώνες". Αυτό που πολύ απλά είπα είναι οτι δεν ισχύει το "στις δοκιμές κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει τι θα βάλεις πάνω στο μονοθέσιο".
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#628705 Μπορει να υπερεβαλε στη φραση του:
"Στις δοκιμές κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει τι θα βάλεις πάνω στο μονοθέσιο", πραγμα το οποιο σιγουρα δεν ισχυει, συμφωνουμε.

Αλλα θεωρω οτι ηταν αρκετα σαφες πως πανω κατω εννοουσε οτι:
"Στις δοκιμες κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει να δοκιμασεις μερη που ειναι διαπραγματευσιμο αν θα ειναι νομιμα στους επισημους αγωνες, δεδομενου οτι με μια πρωτη κριση τηρουν βασικους κανονες ασφαλειας".
Θελοντας τελικα να καταληξει στο οτι παροτι η Μερσεντες ειναι σε θεση να το δοκιμασει, δεν ειναι σιγουρο οτι θα ειναι νομιμο.

Στο εκτεταμενο ποστ του λοιπον, που ηταν πανω σε αυτο το πνευμα και θα μπορουσες μια χαρα να απαντησεις και να εξηγησεις τη θεση σου...
Επελεξες για αλλη μια φορα να απαντησεις κατι κοφτο, μονολεκτικο που κοβει το διαλογο λες και ο αλλος σου λεει κατι εξαιρετικα παραλογο ή ειναι ασεβης απεναντι σου.

Ελπιζω να συναισθανεσαι οτι αυτο δεν ειναι καθολου ευγενικο.
Άβαταρ μέλους
By A-Viper7
#628707
Yugo_para_siempre έγραψε:Μπορει να υπερεβαλε στη φραση του:
"Στις δοκιμές κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει τι θα βάλεις πάνω στο μονοθέσιο", πραγμα το οποιο σιγουρα δεν ισχυει, συμφωνουμε.

Αλλα θεωρω οτι ηταν αρκετα σαφες πως πανω κατω εννοουσε οτι:
"Στις δοκιμες κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει να δοκιμασεις μερη που ειναι διαπραγματευσιμο αν θα ειναι νομιμα στους επισημους αγωνες, δεδομενου οτι με μια πρωτη κριση τηρουν βασικους κανονες ασφαλειας".
Θελοντας τελικα να καταληξει στο οτι παροτι η Μερσεντες ειναι σε θεση να το δοκιμασει, δεν ειναι σιγουρο οτι θα ειναι νομιμο.

Στο εκτεταμενο ποστ του λοιπον, που ηταν πανω σε αυτο το πνευμα και θα μπορουσες μια χαρα να απαντησεις και να εξηγησεις τη θεση σου...
Επελεξες για αλλη μια φορα να απαντησεις κατι κοφτο, μονολεκτικο που κοβει το διαλογο λες και ο αλλος σου λεει κατι εξαιρετικα παραλογο ή ειναι ασεβης απεναντι σου.

Ελπιζω να συναισθανεσαι οτι αυτο δεν ειναι καθολου ευγενικο.


Για δέυτερη φορά, σου ξαναλέω οτι μάλλον δεν διάβασες την κουβέντα από την αρχή. :)

Άμα θέλεις όμως, δώσε μου ελάχιστο αριθμό λέξεων ανά απάντηση για να μη χαλάμε τις καρδίες μας.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#628730 Σοφα τα λογια του Φεττελαρα :rtfm:

...I don't know, but it's called steering wheel, not push or pull wheel...


Γενικα σφαξιμο με το γαντι στο DAS :lol:

https://www.motorsport.com/f1/news/merc ... s/4689550/
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#628747 Μάλλον δεν πλήρωσε για τότε ο Ζέτσε ή κάποιος άλλος πλήρωσε περισσότερα... Εντάξει σκανδαλάρα γιατί από τη μία δεν το απαγορεύουν και από την άλλη πρακτικά αποτρέπουν τον ανταγωνισμό να εφαρμόσει κάτι ανάλογο για 10 αγώνες πχ και με 100 πόντους στο κεφάλι.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#628751
Corto Maltese έγραψε:Μάλλον δεν πλήρωσε για τότε ο Ζέτσε ή κάποιος άλλος πλήρωσε περισσότερα... Εντάξει σκανδαλάρα γιατί από τη μία δεν το απαγορεύουν και από την άλλη πρακτικά αποτρέπουν τον ανταγωνισμό να εφαρμόσει κάτι ανάλογο για 10 αγώνες πχ και με 100 πόντους στο κεφάλι.



Σιγα την τεχνολογια της ΝΑΣΑ που θα αργησουν να ενσωματωσουν στα μονοθεσια εκει στην Φοραδα. :s_dunno

Για το αλλο με τον Ζετσε τι ακριβως εννοεις; Οτι τα πρωταθληματα στην Φορμουλα πανε αναλογα με το διαθεσιμο μπατζετ της καθε ομαδας; :shifty:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#628754
Corto Maltese έγραψε:Μάλλον δεν πλήρωσε για τότε ο Ζέτσε ή κάποιος άλλος πλήρωσε περισσότερα... Εντάξει σκανδαλάρα γιατί από τη μία δεν το απαγορεύουν και από την άλλη πρακτικά αποτρέπουν τον ανταγωνισμό να εφαρμόσει κάτι ανάλογο για 10 αγώνες πχ και με 100 πόντους στο κεφάλι.


Ολα κι ολα. Η συμφωνια ηταν μεχρι και το 2020. Απο 'κει και περα βλεπουμε. Αρχισε το deal με τους υβριδικους κινητηρες που εχει βουηξει ο τοπος οτι η Mercedes ειχε ξεκινησει την εξελιξη τους 2 χρονια πριν τους αντιπαλους και οταν τους πλησιασανε οι υπολοιπες ομαδες ειπανε να επιτρεψουνε κι ενα push-pull wheel που ειπε και ο Φεττελαρας. Μεσα σε αυτα που εδωσε η Mercedes ηταν και το Safety Car με το ασθενοφορο, τα οποια μαλιστα εχει υπογραψει ο ιδιος ο Λουης και εχουν ακομα μεγαλυτερη αξια :s_yes