- 02 Οκτ 2020, 12:38
#667251
Corto Maltese έγραψε:Η Φερράρι θα δώσει όπως πάντα στη Μινάρντι.
Μπα, χλωμό για δύο βασικούς κι έναν δευτερεύοντα λόγο. Πρώτον, με την μετάβαση της Mclaren σε Mercedes, η Renault θα παρέχει κινητήρες μόνον στην εργοστασιακή της ομάδα και έχει δηλώσει ότι θέλει να βρει κι άλλους πελάτες. Επίσης, βάσει κανονισμών είναι υποχρεωμένη να παρέχει στις ομάδες που χρειάζονται κινητήρα, επειδή κινεί τις λιγότερες ομάδες. Έτσι θα έχουμε 3 ομάδες με Ferrari (Ferrari, Alfa Romeo, Haas), 3 με Renault (Renault, RBR, Alfa Tauri) και 4 με Mercedes (Mercedes, Aston Martin, McLaren, Williams), άρα ισορροπημένο grid. Δεύτερον, με τις αλλαγές στους Κανονισμούς επιτρέπονται περισσότερα κοινά εξαρτήματα μεταξύ των ομάδων και η RB έχει δηλώσει ότι θέλει να είναι όσο πιο όμοια γίνεται τα μονοθέσια των δύο ομάδων της. Η αλλαγές στο σασί για την εγκατάσταση άλλου μοτέρ είναι δομικές και μεγάλες, άρα θα επιδιώξουν να έχουν και το ίδιο μοτέρ. Ο δευτερεύον λόγος είναι ότι η Ferrari, βάσει τωρινών αποτελεσμάτων, θα διστάσει να δώσει κινητήρα σε μια ομάδα που ίσως την ανταγωνίζεται αγωνιστικά και η ιδιοκτησία της θα είναι πολιτικά ενάντια του Maranello.
Σχετικά με την Honda... Κλασική Honda, μια μέσα, μια έξω...
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 02 Οκτ 2020, 12:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά