Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#663061 Αν υποβαθμίσεις τη Ροζίτα σε μέτριο από κορυφαίο οδηγό, αλλάζει ο αλγόριθμος και πρέπει να πάρει ως bonus ένα ηθικό τίτλο από το Λούη.
Διάλεξε χρονιά για να το καταχωρήσω σαν ticket και να το συζητήσουμε με Γκεάκο/Μαλτέζο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#663065 Δεν αλλαζει τιποτα. Ο Ζετσε τον εχει τον τιτλο. Μην τα ξαναλεμε.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#666685 Mick Schumacher will make his official Grand Prix weekend debut with Alfa Romeo at the Nurburgring, Ferrari have announced.

Ψιλο βιαζονται νομιζω. Αν και ακουγεται οτι του χρονου θα ειναι διπλα στον Κιμι για ολη την χρονια. Για να δουμε πως θα παει.
Στην f2 εχει βελτιωθει πολυ σε σχεση με την αρχη του πρωταθληματος.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#666733 Αντίστοιχη ευκαιρία παίρνουν και οι άλλοι δύο (Illot, Swartzman) οπότε καλά κάνουν.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#667208 Αυτο πηγα να ποσταρω!!!
Ρε τι βομβα ηταν αυτο???!!!!!!

Θα χουμε ντομινο??
Η ρεντ μπουλ μετα απο οσα εγιναν θα παει Ρενω??? Χλωμο..Αρα?? Ποπο σοκ

Ποτε δεν ξεπερασαν το GP2 ENGINE ARGHHHH :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#667215 Ξεκινάμε από τα σίγουρα: Η Μερκ δε θα δώσει τίποτα. Έχει ήδη 4 δυνατές ομάδες, φτάνουν. Η Φερράρι θα δώσει όπως πάντα στη Μινάρντι. Άρα τί μας μένει; Ρενό σαν τις βρεγμένες γάτες. Φυσικά η Ρενό έχει μια χαρά κινητήρα φέτος, όλα δείχνουν ότι με Ρενό φέτο η RBR θα έπαιζε πιο κοντά στις νίκες. Θα φάει μία τεράστια φάπα το εγώ του Μάρκο και του γκογκομπόι, αλλά θα ζήσουν. Η λογική βέβαια λέει ότι στο μεταξύ θα ψήσουν (ή ήδη ψήνουν) κάποιον για να μπει. Τουότα; Βαγκ; Λάμπο; Δε θα με εξέπλητε κάτι από τα παραπάνω. Σίγουρα έχει παραπάνω πράμα το παγόβουνο από ότι φαίνεται.

Και φυσικά με αγωνία περιμένουμε το επόμενο φιάσκο της Χόντα πάνω στο οποίο πάλι θα επενδύσουν τα θύματα βασισμένοι στις αναμνήσεις των 80ς.
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#667216 Εντωμεταξύ αν θυμάμαι καλά υπάρχει μια φήμη πως το συμβόλαιο του Verstappen έχει ρήτρα για εργοστασιακό κινητήρα :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#667222 To 2021 θα αλλάξουν όλα. Μην αλλάξουν από φέτος πολλά γιατί πολύ καθυστέρηση παίζει ο Λούης και τους βλέπω να κατεβαίνουν του χρόνου με Μπότα, Ράσελ
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#667229

Ξανα επικαιρο!!
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#667236 Όπως και στην προηγούμενη ύφεση το άθλημα θα βασιστεί σε Ferrari/Ρενάουλτ + "Aston"
Θα έλεγα ότι είναι γκαντέμηδες οι Ιάπωνες αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ίσως βρήκαν αφορμή τον covid για να την κάνουν με ελαφρά.

Δεδομένης και της Formula E νομίζω ότι στην πανάκριβη αναλογικά F1 δύσκολα θα μπει νέος παίχτης.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#667251
Corto Maltese έγραψε:Η Φερράρι θα δώσει όπως πάντα στη Μινάρντι.


Μπα, χλωμό για δύο βασικούς κι έναν δευτερεύοντα λόγο. Πρώτον, με την μετάβαση της Mclaren σε Mercedes, η Renault θα παρέχει κινητήρες μόνον στην εργοστασιακή της ομάδα και έχει δηλώσει ότι θέλει να βρει κι άλλους πελάτες. Επίσης, βάσει κανονισμών είναι υποχρεωμένη να παρέχει στις ομάδες που χρειάζονται κινητήρα, επειδή κινεί τις λιγότερες ομάδες. Έτσι θα έχουμε 3 ομάδες με Ferrari (Ferrari, Alfa Romeo, Haas), 3 με Renault (Renault, RBR, Alfa Tauri) και 4 με Mercedes (Mercedes, Aston Martin, McLaren, Williams), άρα ισορροπημένο grid. Δεύτερον, με τις αλλαγές στους Κανονισμούς επιτρέπονται περισσότερα κοινά εξαρτήματα μεταξύ των ομάδων και η RB έχει δηλώσει ότι θέλει να είναι όσο πιο όμοια γίνεται τα μονοθέσια των δύο ομάδων της. Η αλλαγές στο σασί για την εγκατάσταση άλλου μοτέρ είναι δομικές και μεγάλες, άρα θα επιδιώξουν να έχουν και το ίδιο μοτέρ. Ο δευτερεύον λόγος είναι ότι η Ferrari, βάσει τωρινών αποτελεσμάτων, θα διστάσει να δώσει κινητήρα σε μια ομάδα που ίσως την ανταγωνίζεται αγωνιστικά και η ιδιοκτησία της θα είναι πολιτικά ενάντια του Maranello.

Σχετικά με την Honda... Κλασική Honda, μια μέσα, μια έξω...
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 02 Οκτ 2020, 12:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά