Παράλληλα ο Χάμιλτον έδειχνε τα δόντια του προς όλους και με κέρδισε.
Ειδικα εκει στην Βραζιλια ηταν το κατι αλλο αυτη η αγαπη
REALZEUS έγραψε:Ε ΟΚ, δεν ζήτησε και Red Bull τα Χριστούγεννα. Geo f1, είτε σε αρέσει ή όχι, ο Vettel ήταν πιο Ferrari από τον αχώνευτο. Για αυτό και έχει την αγάπη μας και τώρα που φεύγει.
Μόνο εσύ το βλέπεις αυτό.
REALZEUS έγραψε:...είτε σε αρέσει ή όχι, ο Vettel ήταν πιο Ferrari από τον αχώνευτο. Για αυτό και έχει την αγάπη μας και τώρα που φεύγει...
Αυτο θελουμε ολοι, εχθροι και φιλοι. Να φευγουν οι οδηγοι απο τη Ferrari σαν αποτυχημενοι, αλλα με την αγαπη των φιλαθλων κι ενα καραβι λεφτα ο καθενας
+1 στον Ελτεο βεβαια.
Φαντασου να ειχε τρακαρει ο Αλονσο τον Λεκλερ τι θα διαβαζαμε απο καποιους τιφοζι.. Που τωρα απλα δηλωνουν αγαπη
Ο Μασσα ποσο την αγαπουσε την Φερραρι? Ο Καπελι?
Ποιος την αγαπουσε πιο πολυ απο ολους? Ποιος λιγοτερο? Τι λεει το φερραρομετρο?
REALZEUS έγραψε:Εσύ Μπέπε να παραδώσεις την υπηρεσιακή ταυτότητα του τιφόζο στο A2 του Μαρανέλλο. Μας πλήγωσε η προδοσία σου...
Καμία προδοσία Άλεξ.
Απλά πες ότι ωρίμασα.
Και επειδή είχε κάνει μια ερώτηση ο Γκέο πριν μέρες, εγώ θέλω να βλέπω ενδιαφέροντες αγώνες πια.
Μου είναι αδιάφορο ποιος θα κερδίζει.
elteo έγραψε:Μόνο εσύ το βλέπεις αυτό.
Βασικά μόνο εσύ δεν το βλέπεις. Πότε δημιούργησε πρόβλημα στην Ομάδα ο Vettel? Ο Alonso άπειρες φορές. Δεν τα λέω εγώ, τα στελέχη της Ομάδας το λένε.
Di Montezemolo picked out Alonso’s character as one reason why perhaps he didn’t succeed in the way multiple world champions Michael Schumacher or Niki Lauda did at Ferrari. “He was Alonso, not Alonso-Ferrari,” said Di Montezemolo. “When he wins, he’s happy. When he doesn’t win, it’s the problem of the team, he’s unhappy.
“In other words, he’s less close to the team than Michael and Niki, particularly in the difficult moments. To be close to the team in the good moments is easy.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... YKm7V.html
Luca Di Montezemolo: 'Fernando Alonso was demotivating Ferrari'
https://www.sportsmole.co.uk/formula-1/ ... 66576.html
Κωλοπαιδαράς με άλλα λόγια...
Βασικά μόνο εσύ δεν το βλέπεις. Πότε δημιούργησε πρόβλημα στην Ομάδα ο Vettel?
To 2016 που τους εβριζε ολους επειδη του εφταιγαν ολοι, το 2017 που με ενα καλο μονοθεσιο εχασε παλι-τρακαρε και τον Χαμιλτον επιτηδες γιατι δεν μπορει να κρατησει τα νευρακια του- το 2018 που με τα λαθη του εχασε τον τιτλο και το 2019 που εβαλε πανω απο την ομαδα τον εαυτο του και δεν ακουγε την ομαδα (σοτσι) και τρακαρε σαν νουμπας με τον τιμ μειτ του.
Εδω βεβαια μας τα λενε αλλιως
Domenicali says Alonso's reputation as being difficult to manage, someone who drove the team apart, is "unfair".
"There are people with different personalities, of course," he adds. "When you have someone who is - how can I say? - a very strong force, you need to manage the fact that he has a great personality. You need to handle it. It is something you need to work on with all the big drivers.
"I know sometimes people said he was putting negative pressure on the team. But when you have a champion, you have to understand his sensitivity and his point of view. And it was up to me and the team to handle that.
Ναι το 2013 καπου αρχισε να αναρωτιεται αν οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ φτιαξουν επιτελους ενα καλο μονοθεσιο
Fernando was always very correct, tried to push the team to improve," Di Montezemolo says. "But he entered in crisis with himself in his mind in the second half of 2013 and the first half of 2014."
Things began to go downhill in the summer of 2013 as Alonso started to question whether Ferrari would ever be able to deliver him a car in which he could win a third world title.
At the start of the season, Ferrari's car was not absolutely competitive, but it was gentle on tyres, which were especially sensitive in early 2013, and Alonso won two of the first five races.
By the time of the eighth race, the British Grand Prix, Alonso was second in the championship. He was already 36 points behind Vettel - but closer than he had been to the lead than at the same point in 2010.
The Silverstone race saw a series of major tyre failures. Pirelli responded by making the tyres more robust. Ferrari's competitiveness fell back, and Alonso's frustration grew.
Di Montezemolo I disagree when somebody says: 'Alonso is a driver that destroys, no, creates troubles in the team.' No.
"For sure, the biggest difference between Michael Schumacher and Alonso is that Michael in the best and in the worst moments was always very, very close to the team.
"Fernando is a guy that in comparison with Michael is more concentrated on himself than on the atmosphere of the team.
"This doesn't mean he is not good for the team. But I was obliged to work a lot with him on his mind, on his attitude. Because for him it was more easy to make criticisms. Not outside, but inside the team sometimes, when it is better to be more close with the team to avoid somebody in the team going: 'Oh, but Alonso is not happy.'
"Fernando was not against the team. Not. But in the worst moments he was more looking at himself, [he had] more doubts: 'What do I have to do? Maybe my race driving is not at the best. Maybe the engine designer…' More conscious of himself than the team."
https://www.bbc.com/sport/formula1/46228877
Καλο το παραμυθακι realzeus συνεχισε
Geo f1 έγραψε:Καλο το παραμυθακι realzeus συνεχισε
Παραμυθακι για σενα Γιωργο μου. Για καποιον αλλον μπορει να ειναι η Αγια γραφη.
Οπως επισης μπορει εσυ και εκατομμυρια αλλοι ανθρωποι να νομιζετε αυτο που βλεπετε οτι ειναι ντοκιμαντερ, ενω καποιος αλλος πιστευει οτι ειναι "ταινια γεματη ψεμματα".
Επισης μπορει εσυ να νομιζεις οτι εχουμε 2020 και καποιος αλλος να νομιζει οτι εχουμε 2019 (μια χρονια πανω, μια κατω δεν εχει σημασια).
Να εισαι δικαιος Γιωργο μου. Ο καθενας τα βλεπει διαφορετικα τα πραγματα