Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#658400 Τα πραγματα ειναι απλα...

- Ο Λουης δεν ειναι χαζος να θελει TOP ομοσταβλο. ΚΑΝΕΝΑΣ δε θα ηθελε στη θεση του.

- Η Mercedes δεν εχει λογο να αλλαξει το Bottas. Οι ομαδες θελουν ακριβως αυτο, τα μονοθεσια τους σε παραταξη. Εφοσον μπορει ο Bottas στους περισσοτερους αγωνες και τερματιζει πισω απο το Λουη, ειναι ο ιδανικος #2 για τους Γερμανους.

Δε θα παρει κανενας τις κουπες του Λουη φυσικα και χαλαλι του. Απλα φιλοι και εχθροι, δικαιως εχουν την απορια ποσους τιτλους θα ειχε ο Λουης αν ολα αυτα τα χρονια ειχε ομοσταβλο στη Mercedes εναν Alonso, ενα Verstappen ή ακομα κι εναν Ricciardo? 5? 4? 3? 2? Ποτε δε θα μαθουμε!
Τελευταία επεξεργασία από George_Prix και 07 Αύγ 2020, 12:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#658409
mikeerfol έγραψε:

Προφανώς η Racing Point βρήκε τα σχέδια των φρένων της Μερτσέντες σε κυριακάτικη εφημερίδα ή τα αντέγραψε από φωτογραφίες. :help: . Ούτε δηλαδή η Μερκ τιμωρείται ούτε η Racing Point αναγκάζεται να αλλάξει το σύστημα και τρέχει ως έχει σήμερα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#658411 Είπε η RP ότι το 2019, όταν ακόμα ήταν listed parts τα brake ducts, αγόρασε από Mercedes

Προφανώς μετά το τι μπορείς να κάνεις με αυτό είναι μεγάλη ιστορία


< >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#658413 Το είδα. Και αναρωτιέμαι. Αν είναι παράνομη η αγορά, η πώληση είναι νόμιμη;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#658414
Corto Maltese έγραψε:Το είδα. Και αναρωτιέμαι. Αν είναι παράνομη η αγορά, η πώληση είναι νόμιμη;


Εγω ξερω Κορτο μου οτι και ο κλεπτης και ο κλεπταποδοχος ειναι για φυλακη :s_yes
Άβαταρ μέλους
By g8777
#658417
George_Prix έγραψε:Τα πραγματα ειναι απλα...

- Ο Λουης δεν ειναι χαζος να θελει TOP ομοσταβλο. ΚΑΝΕΝΑΣ δε θα ηθελε στη θεση του.

- Η Mercedes δεν εχει λογο να αλλαξει το Bottas. Οι ομαδες θελουν ακριβως αυτο, τα μονοθεσια τους σε παραταξη. Εφοσον μπορει ο Bottas στους περισσοτερους αγωνες και τερματιζει πισω απο το Λουη, ειναι ο ιδανικος #2 για τους Γερμανους.

Δε θα παρει κανενας τις κουπες του Λουη φυσικα και χαλαλι του. Απλα φιλοι και εχθροι, δικαιως εχουν την απορια ποσους τιτλους θα ειχε ο Λουης αν ολα αυτα τα χρονια ειχε ομοσταβλο στη Mercedes εναν Alonso, ενα Verstappen ή ακομα κι εναν Ricciardo? 5? 4? 3? 2? Ποτε δε θα μαθουμε!


Πλάκα έχετε ωρες ώρες. :iconcool:

Απαντώ λοιπόν. Θα έπαιρνε όσα και ο Μιχαλάκης , ο Μπεμπουκος :inlove: , ο Φεττελακος αν τους είχαμε τιμ μεητ τον αμέσως καλύτερο οδηγό. :iconcool:

Τί είδους ερώτηση είναι αυτή, δεν το κατάλαβα.Εκτος και αν υπονοεις ότι από τους 6 +2 :shifty: τιτλους οι αντρικειοι είναι χμμμμ :hmmm: 1; 2; Και πολλά λέω.

Από εποχές Σεννα Προστ φάνηκε το τι σημαίνει να έχεις ενα τέτοιο δίδυμο , μην ξεφτιλιζουμε το επίπεδο για να πούμε ότι ο LH έχει πολλά "ίσως" και whatifs στην καριέρα του. Ο άνθρωπος εντός μονοθεσίου είναι απλα ΜΗΧΑΝΗ .-
Άβαταρ μέλους
By g8777
#658418
Corto Maltese έγραψε:Το είδα. Και αναρωτιέμαι. Αν είναι παράνομη η αγορά, η πώληση είναι νόμιμη;


Άστα να πάνε Κόρτο.
Παράγκα και Όραμα.
Βενσερεμος. :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#658421
g8777 έγραψε:
George_Prix έγραψε:Τα πραγματα ειναι απλα...

- Ο Λουης δεν ειναι χαζος να θελει TOP ομοσταβλο. ΚΑΝΕΝΑΣ δε θα ηθελε στη θεση του.

- Η Mercedes δεν εχει λογο να αλλαξει το Bottas. Οι ομαδες θελουν ακριβως αυτο, τα μονοθεσια τους σε παραταξη. Εφοσον μπορει ο Bottas στους περισσοτερους αγωνες και τερματιζει πισω απο το Λουη, ειναι ο ιδανικος #2 για τους Γερμανους.

Δε θα παρει κανενας τις κουπες του Λουη φυσικα και χαλαλι του. Απλα φιλοι και εχθροι, δικαιως εχουν την απορια ποσους τιτλους θα ειχε ο Λουης αν ολα αυτα τα χρονια ειχε ομοσταβλο στη Mercedes εναν Alonso, ενα Verstappen ή ακομα κι εναν Ricciardo? 5? 4? 3? 2? Ποτε δε θα μαθουμε!


Πλάκα έχετε ωρες ώρες. :iconcool:

Απαντώ λοιπόν. Θα έπαιρνε όσα και ο Μιχαλάκης , ο Μπεμπουκος :inlove: , ο Φεττελακος αν τους είχαμε τιμ μεητ τον αμέσως καλύτερο οδηγό. :iconcool:

Τί είδους ερώτηση είναι αυτή, δεν το κατάλαβα.Εκτος και αν υπονοεις ότι από τους 6 +2 :shifty: τιτλους οι αντρικειοι είναι χμμμμ :hmmm: 1; 2; Και πολλά λέω.

Από εποχές Σεννα Προστ φάνηκε το τι σημαίνει να έχεις ενα τέτοιο δίδυμο , μην ξεφτιλιζουμε το επίπεδο για να πούμε ότι ο LH έχει πολλά "ίσως" και whatifs στην καριέρα του. Ο άνθρωπος εντός μονοθεσίου είναι απλα ΜΗΧΑΝΗ .-


Χαλαρα ρε Τζι. Εχω πει πολλες φορες ποσο καλη αποψη εχω για το Λουη ΣΟΥ. Δεν παω να του παρω κανενα κατσαρολικο και οδηγησε απιστευτα ολες τις χρονιες του. Απλα οι οδηγοι κρινονται σε μεγαλο βαθμο under pressure. Το ιδιο που ελεγα για το Φεττελακο εδω και χρονια, οτι καλος αλλα "cracks under pressure". Ε λοιπον το Λουη δεν τον ειδαμε να πιεζεται τοσα χρονια απο κανεναν. Ειχε το χεριου του το μοναδικο αλλο οδηγο που θα μπορουσε να τον κοντραρει (τον ομοσταβλο με το ιδιο διαστημοπλοιο) και εκανε περιπατο τις περισσοτερες χρονιες.

Ονειρα κανουμε σα θεατες και λεμε "τι ωραια θα ηταν μια τιτανομαχια αναμεσα σε αυτους τους οδηγους". :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#658425 Δυστυχως για εμας οι team principals ειδαν οτι το εργο με 2 τοπ δεν δουλευει...Θυμαστε ποσο τοξικο εγινε το κλιμα στην Μερκ οταν διεκδικουσε και επαιρνε νικες ο Νικο...
Οποτε ειπαν να μην το ταλαιπωρησουν αλλο το παιδι. Η αποχωρηση του Ρος το εκανε πιο ευκολο το θεμα. Ειχαν λυσσαξει ολοι τοτε στα μιντια να παρει τον Ναντο στην θεση του.. :lol:

Τελικα εβαλε τον Μποτα τον πιλοτο που μανατζαρει.. :lol:
Και αστον αυτον να ελπιζει σε καθε αρχη της χρονιας οτι φετος θα ειναι...η χρονια του :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#658435 Διόρθωση, τώρα που το εξηγήσανε στο Skysports

Το 2019 λοιπόν, όταν ακόμα τα brake ducts ήταν NON-listed parts ( άρα επιτρεπόμενη η ανταλλαγή πληροφοριών ), η Mercedes προμήθευσε CAD drawings των brake ducts ( μπρος - πίσω ). Τίποτα παράνομο έως τώρα

Η RP αντέγραψε τα μπροστινά αλλά όχι τα πίσω ( το 2019 ). Ακόμα τίποτα παράνομο

Φέτος όμως, που τα brake ducts γίνανε listed parts ( άρα απαγορεύεται η ανταλλαγή/αγορά intellectual property ), η RP αντέγραψε τα πίσω brake ducts του 2019 και εκεί πάνω πάτησε ουσιαστικά η Renault.

Για τα εμπρός, επειδή έγινε μεταφορά από το περσινό τους μονοθέσιο στο οποίο υπήρχαν ήδη, θεωρήθηκαν νόμιμα


< >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#658437 Και τώρα που ο Μπότας υπέγραψε και είναι out of options η Μερκ, ο Χάμιλτον δεν υπογράφει. :lol:

Η πλάκα είναι ότι έχουν μηδέν διαπραγματευτική δύναμη. Ο Σερ Φρανκ θα έτρεχε βέβαια με Μπότας, Ράσελ. Χαλαρά.
Τελευταία επεξεργασία από Corto Maltese και 07 Αύγ 2020, 13:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#658440
Corto Maltese έγραψε:Και τώρα που ο Μπότας υπέγραψε και είναι or of options η Μερκ,ο Χάμιλτον δεν υπογράφει. :lol:

Η πλάκα είναι ότι έχουν μηδέν διαπραγματευτική δύναμη. Ο Σερ Φρανκ θα έτρεχε βέβαια με Μπότας, Ράσελ. Χαλαρά.

Η δικαιολογία του είναι ΓΤΠ επίσης.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#658447
g8777 έγραψε:
Από εποχές Σεννα Προστ φάνηκε το τι σημαίνει να έχεις ενα τέτοιο δίδυμο , μην ξεφτιλιζουμε το επίπεδο για να πούμε ότι ο LH έχει πολλά "ίσως" και whatifs στην καριέρα του. Ο άνθρωπος εντός μονοθεσίου είναι απλα ΜΗΧΑΝΗ .-


Αυτό! Τέλος! Ληξις και ΕΝΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΣΙΦΤΥ για παρτη σου.

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By g8777
#658458 Δεν μας δινεις και τιποτα σε ευρω γιατι απο σιφτυ πηξαμε;


:shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:



Corto Maltese έγραψε:Και τώρα που ο Μπότας υπέγραψε και είναι out of options η Μερκ, ο Χάμιλτον δεν υπογράφει. :lol:



Η πλάκα είναι ότι έχουν μηδέν διαπραγματευτική δύναμη. Ο Σερ Φρανκ θα έτρεχε βέβαια με Μπότας, Ράσελ. Χαλαρά.



Καλα εισαι, ειναι δυνατον Λουης και μελοδραμα να αποχωριστουν; :rtfm: Γελαει ο κοσμος (αυτος που δεν πειναει, ο αλλος κλαιει).

(Εχω ραμματα για την γουνα του, ειδικα φετος με αυτη την γελοιοτητα του BLM ετσι οπως την υιοθετησε αυτος και οι υπολοιπες διαδικτυακες περσονες, αλλα κατσε με το καλο να φτασουμε τα 8+2 ισον δεκα πρωταθληματα, να παει σε κανα Ντακαρ, σε κανα Νασκαρ και τα λεμε Λουακο. Στα εξηγησε και ο Αντρεττι ομορφα βεβαια.)
Άβαταρ μέλους
By TheBull
#658493 https://www.motorsport.com/f1/news/tech ... 49984/amp/

:(
Η έντονη κλίση ήταν και είναι το νούμερο ένα χαρακτηριστικό από αισθητικής άποψης που προσέχω - "υπογραφή" των RB.

Από το 2022 βέβαια, το "τοπίο" θα είναι εντελώς διαφορετικό.