Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By edmond
#621299
Geo f1 έγραψε:Νωρις το αποφασισε...Τεσπα μακαρι να του βγει σε καλο.

Γιατί; Δεν είναι το όνειρο του;
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#621300 Τι εννοεις?
Περιμενα να προχωρησει λιγο η χρονια να δει πως θα παει το θεμα.
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#621301 Δηλαδη ενω φετος ληγουν τα συμβολαια του Χαμιλτον και του Φεττελ, πηγε και ανανεωσε μεχρι το 2023; :hmmm:

Εκτος αν βολιδοσκοπησε μεσω μανατζερ και δεν ειναι τρελο ενδιαφερον :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#621311
Νίκος Παππάς έγραψε:
Εκτος αν βολιδοσκοπησε μεσω μανατζερ και δεν ειδε τρελο ενδιαφερον :shifty:


Ακριβως αυτο! :s_thumbsup
Προλαβε, να μην φανει προς τα εξω οτι δεν ενδιαφερονται γι αυτον οι μεγαλες ομαδες!
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#621315 Ο Λεκλέρκ όμως είναι στην καλύτερη ομάδα του γκριντ. :)
Άβαταρ μέλους
By TheBull
#621330
Corto Maltese έγραψε:Ο Λεκλέρκ όμως είναι στην καλύτερη ομάδα του γκριντ. :)


Στο καλύτερο όνομα μπορεί.
Αυτό το όνομα όμως, εδώ και πάνω από μια δεκαετία είναι μακριά από το να έχει την καλύτερη ομάδα. :)
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#621410 Αν το συμβολαιο του Μαξ εχει ορο λυσης, συνδεδεμενο με τις επιδοσεις της ομαδας (performance-related exit clause), οπως φημολογουνταν οτι ειχε και το προηγουμενο, ειναι πολυ λογικη κινηση.
Εφοσον τα καταφερουν RBR-Newey-Honda, αναδεικνυεται πρωταθλητης με την ομαδα της καρδιας του :inlove: :lol: και πραγματοποιει το ονειρο του.
Αν οχι, την κανει για αλλες πολιτειες.
Αν ο ορος λεει οτι μπορει να φυγει εφοσον η ομαδα ειναι τριτη και πισω, και αυτοι ειναι αιωνιοι δευτεροι, tough luck.

Δεν ειναι κακο πλανο, καθως τιποτα δεν αποκλειει να μην υπαρξει ανοιγμα στη Μερκ το 2020 (καθως απο τη Φερραρι ειναι σιγουρα αποκλεισμενος για τωρα).
Τωρα, αν σκασει καμια μπομπα, με τον Λουη να πηγαινει Φερραρι με 7 κουπες, για να κλεισει τον κυκλο εκει ή παραιτηθεί για να γινει ξερωγω ραπερ - φάσιο άικο - βιγκαν μοναχος στο Θιβετ, θα υπαρξει κενο στη Μερκ. Αυτη ειναι μια περιπτωση την οποια ρισκαρει ο Μαξ, αλλα ΟΚ, ειναι μεσα στο παιχνιδι και αυτα.
Άβαταρ μέλους
By TheBull
#621460
kantoniou έγραψε:Αν το συμβολαιο του Μαξ εχει ορο λυσης, συνδεδεμενο με τις επιδοσεις της ομαδας (performance-related exit clause), οπως φημολογουνταν οτι ειχε και το προηγουμενο, ειναι πολυ λογικη κινηση.
Εφοσον τα καταφερουν RBR-Newey-Honda, αναδεικνυεται πρωταθλητης με την ομαδα της καρδιας του :inlove: :lol: και πραγματοποιει το ονειρο του.
Αν οχι, την κανει για αλλες πολιτειες.
Αν ο ορος λεει οτι μπορει να φυγει εφοσον η ομαδα ειναι τριτη και πισω, και αυτοι ειναι αιωνιοι δευτεροι, tough luck.

Δεν ειναι κακο πλανο, καθως τιποτα δεν αποκλειει να μην υπαρξει ανοιγμα στη Μερκ το 2020 (καθως απο τη Φερραρι ειναι σιγουρα αποκλεισμενος για τωρα).
Τωρα, αν σκασει καμια μπομπα, με τον Λουη να πηγαινει Φερραρι με 7 κουπες, για να κλεισει τον κυκλο εκει ή παραιτηθεί για να γινει ξερωγω ραπερ - φάσιο άικο - βιγκαν μοναχος στο Θιβετ, θα υπαρξει κενο στη Μερκ. Αυτη ειναι μια περιπτωση την οποια ρισκαρει ο Μαξ, αλλα ΟΚ, ειναι μεσα στο παιχνιδι και αυτα.


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#624697 https://www.racefans.net/2020/01/27/for ... ruary-5th/

Pat Fry will begin work for Renault next month, RaceFans can reveal.

The former McLaren technical director, who oversaw the creation of the team’s successful MCL34, will make his start with his new team on February 5th.
His arrival follows the departure of former technical director Nick Chester, who had been with the team since Renault bought it from Lotus at the end of 2015.

Among the other changes to Renault’s technical team for the 2020 F1 season is the arrival of former Williams aerodynamicist Dirk de Beer.