Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
25%
0
N/A
2
25%
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
1
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By ripper
#617352 Gran Slam ο Λούης.
Εντυπωσιακά δυνατότερη η Mercedes, δεν το λες και καλό οιωνό για του χρόνου.
Πολύ καλός πάλι και ο Verstappen
Αυτές τις μάχες των τελευταίων γύρων στις πιο πίσω θέσεις πάντα τις χάνουμε. Ούτε ένα replay δεν δείχνουν. :rant:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617353
ripper έγραψε:Gran Slam ο Λούης.
Εντυπωσιακά δυνατότερη η Mercedes, δεν το λες και καλό οιωνό για του χρόνου.
Πολύ καλός πάλι και ο Verstappen
Αυτές τις μάχες των τελευταίων γύρων στις πιο πίσω θέσεις πάντα τις χάνουμε. Ούτε ένα replay δεν δείχνουν. :rant:


+1 σε ολα!

Πλακιτσα τους εκανε ο Λουης. Τοσο πολυ που αγχωθηκα κι εγω για του χρονου.

Ο Verstappen τρομερος παλι και τελικα καταφερε να περασει στην καταταξη και τις 2 Ferrari (ΑΘΛΟΣ).

Στο τελος κι εγω ψοφιος ημουνα για τις μαχες Norris/Perez και Hulk/Sainz (ειδικα αυτη που παιζοτανε θεση στο WDC) και δε δειξανε τιποτα :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617381 Με τη βοηθεια της Ferrari (κλεψιες διαφορων ειδων) και επισης της FIA (ατιμωρησια σε διαφορετικες περιπτωσεις), εφτιαξε καλο βιογραφικο (το οποιο ως γνωστον μετραει πολυ εδω στο petrolheads) σε νικες/poles/podiums ο Εκλερακος:

https://www.motorsport.com/f1/news/ferr ... i/4605497/
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#617384
George_Prix έγραψε:Με τη βοηθεια της Ferrari (κλεψιες διαφορων ειδων


Αν έχεις αποδείξεις για αυτό, στείλε το στην FIA. Αλλιώς θα παραμείνεις ο γραφικός του φόρουμ...
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#617390
George_Prix έγραψε:Με τη βοηθεια της Ferrari (κλεψιες διαφορων ειδων) και επισης της FIA (ατιμωρησια σε διαφορετικες περιπτωσεις), εφτιαξε καλο βιογραφικο (το οποιο ως γνωστον μετραει πολυ εδω στο petrolheads) σε νικες/poles/podiums ο Εκλερακος:

https://www.motorsport.com/f1/news/ferr ... i/4605497/


Κατσε να το εκανε καμια Μερκ η ο Μαξ να δεις τις σελιδες του τοπικου.

Γενικα βαρετος αγωνας. Ο Μαξ πηρε ξανα την ταυτοτητα του Λεκλερ και βγηκε παναξια 3ος στην βαθμολογια με το 3ο μονοθεσιο. (btw περιμενουμε απο τους αναλυτες συγεντρωτικο Μαξ-Αλμπον γιατι 1 μηνα πριν μας τα ειχαν πρηξει λιγακι με αυτο)
Για την Μερκ μην τρομαζετε. Ειχε κλειδωσει τους τιτλους απο το καλοκαιρι. Και σταματησε την εξελιξη του φετινου μονοθεσιου νωρις. Λογικα του χρονου θα ανοιξει και αλλο η διαφορα. :whistlink: :roll:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#617393
REALZEUS έγραψε:
George_Prix έγραψε:Με τη βοηθεια της Ferrari (κλεψιες διαφορων ειδων


Αν έχεις αποδείξεις για αυτό, στείλε το στην FIA. Αλλιώς θα παραμείνεις ο γραφικός του φόρουμ...


Δεν εχω αποδειξεις. Εχω ομως κοινη λογικη σε αντιθεση με σενα και μερικους αλλους. Που μας ζαλισατε στα "εκανε ταδε χρονο σε αυτο το sector οποτε ΔΕΝ εκλεβε" ή "ειχε ταδε τελικη ταχυτητα οποτε ΔΕΝ εκλεβε". Οι τελικες ταχυτητες (και κατ' επεκταση οι επιδοσεις σε αργα/γρηγορα sectors) μαγειρευονται με διαφορετικες αεροτομες, γραναζωμα κτλ. Ο καλυτερος χρονος που μπορει να γραψει ενα μονοθεσιο ΔΕ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΑΙ. Μπορει να γραψει περιππου τον ιδιο χρονο με 2 διαφορετικα setups αλλα το καθε μονοθεσιο εχει ενα ταβανι (το οποιο βγαινει με το τελειο setup).
Με βαση την κοινη λογικη λοιπον, βλεπουμε οτι η Ferrari μετα απο 6 συνεχομενες poles σε πολλες διαφορετικες πιστες (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ)... Μετα απο νικες (που θα ηταν πολυ περισσοτερες αν δεν ηταν γελοια η ομαδα σου)... Μετα τo σκανδαλο που ξεσπασε σερνεται τεταρτοπεμπτη και τερματιζει μισο γυρο πισω. That's what you get when you have to stop cheating που ειπε και ενας σοφος νεος!

btw δεν ειμαι απο αυτους που κλαψουριζουν για τις κλεψιες. ΟΛΟΙ κλεβουνε ή για να ειμαι πιο δικαιος ΟΛΟΙ προσπαθουνε να βρουνε εναν εξυπνο τροπο να ακροβατησουν στους κανονισμους. Οσο δεν τον πιανουν καποιον, ΜΑΓΚΙΑ του. Αλλα αν τον πιασουν, η καζουρα απο τους αντιπαλους ειναι αναμενομενη...

Για το τελος αφησα το αγαπημενο μου κομματι, αυτο της γραφικοτητας μου. Εγω φιλτατε λεω τη γνωμη μου και τη στηριζω με επιχειρηματα. Σωστα ή λαθος, ας το κρινουν οι υπολοιποι. Και δεν τους τσουβαλιαζω τους χρηστες σε καλους/κακους ή σε φιλους/εχθρους. Εχω διαβασει σωστα πραγματα απο σενα κι απο αλλους χρηστες (με τους οποιους συνηθως διαφωνω). Γραφικοτητα ειναι αυτο που κανουν μερικοι-μερικοι, που βαζουν ταμπελες σε συμφορουμητες απλα επειδη λενε κατι διαφορετικο. Και μετα το βαλσιμο της ταμπελας, σε ΚΑΘΕ ΤΟΥΣ μηνυμα κοιτανε απλα να πανε κοντρα στον "εχθρο" και οχι να συζητησουν. Ειδικα εσυ το τερματισες το πραγμα με τη γραφικοτητα. Γραφομαι στο petrolheads, ποσταρω ενα ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟ μηνυμα, λεω οτι ειμαι Alonso, οτι θεωρω πως ο Vettel "cracks under pressure" (ακομα ηταν στο αλογο καβαλα ο Φεττελακος οταν σας τα ελεγα αυτα :s_tongue ) και μερικες ακομα αποψεις μου πανω στην F1. Απο Διας εγινες ο θεος του πολεμου Αρης σε χρονο dt. Ξεκινησες να με βριζεις, να με ειρωνευεσαι και μαλιστα ειχες πει οτι με εβαλες στην ignore list. Να σου πω την αληθεια θα προτιμουσα ενα πολιτισμενο διαλογο και με σενα και με ολους, αλλα σεβομαι την αποφαση σου και δε σου κρυβω οτι μετρησε για μενα που ειπες για ignore list και το ΤΗΡΗΣΕΣ (μεχρι τωρα). Οι περισσοτεροι που ξερω τρωγονται για κοντρες και επιστρεφουν στο αγαπημενο τους τρολλαρισμα του "εχθρου".
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#617411
Geo f1 έγραψε:περιμενουμε απο τους αναλυτες συγεντρωτικο Μαξ-Αλμπον γιατι 1 μηνα πριν μας τα ειχαν πρηξει λιγακι με αυτο

Φυσικα κανεις (και παντως οχι εγω) δεν ειχε υποστηριξει οτι ο Αλμπον ειναι καλυτερος του Μαξ, θα ηταν τρελο. Αυτο που ειχε γραφτει (και το οποιο ΚΑΙ για φετος ηταν αληθες) ειναι οτι ο Φερσταπεν δεν ωριμαζει με ικανοποιητικο ρυθμο και οτι πεταει βαθμους λογω εμπλοκων του σε αχρειαστα ατυχηματα. Αυτο ισχυει, ειτε νικησει τον Αλμπον, ειτε οχι.

Χθες παντως ηταν παρα πολυ καλος και η τριτη θεση στο πρωταθλημα ειναι σιγουρα σημαντικη επιτυχια.
Πρεπει η RBR να του φερει εναν πιο ικανο team mate, εστω εκτος της "οικογενειας", καθως και οι 3 που εχει τωρα δεν μπορουν να τον πλησιασουν.
1ο Χανονται βαθμοι στο Κατασκευαστων
2ο Ειναι κακη εικονα για την ομαδα να εχει εναν οδηγο πχ 3ο και εναν 6ο
3ο και κυριοτερο, θα πιεστει / βοηθηθει ο Μαξ να βελτιωθει ακομη περισσοτερο
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#617413
kantoniou έγραψε:
Geo f1 έγραψε:περιμενουμε απο τους αναλυτες συγεντρωτικο Μαξ-Αλμπον γιατι 1 μηνα πριν μας τα ειχαν πρηξει λιγακι με αυτο

Φυσικα κανεις (και παντως οχι εγω) δεν ειχε υποστηριξει οτι ο Αλμπον ειναι καλυτερος του Μαξ, θα ηταν τρελο. Αυτο που ειχε γραφτει (και το οποιο ΚΑΙ για φετος ηταν αληθες) ειναι οτι ο Φερσταπεν δεν ωριμαζει με ικανοποιητικο ρυθμο και οτι πεταει βαθμους λογω εμπλοκων του σε αχρειαστα ατυχηματα. Αυτο ισχυει, ειτε νικησει τον Αλμπον, ειτε οχι.

Χθες παντως ηταν παρα πολυ καλος και η τριτη θεση στο πρωταθλημα ειναι σιγουρα σημαντικη επιτυχια.
Πρεπει η RBR να του φερει εναν πιο ικανο team mate, εστω εκτος της "οικογενειας", καθως και οι 3 που εχει τωρα δεν μπορουν να τον πλησιασουν.
1ο Χανονται βαθμοι στο Κατασκευαστων
2ο Ειναι κακη εικονα για την ομαδα να εχει εναν οδηγο πχ 3ο και εναν 6ο
3ο και κυριοτερο, θα πιεστει / βοηθηθει ο Μαξ να βελτιωθει ακομη περισσοτερο


Θεωρώ κάποια λάθη λογικά όταν πρέπει μονίμως να οδηγάει στο 100%, ίσως και παραπάνω, για να μπορεί να ακολουθεί τους πρώτους

Όταν έχεις ρεζέρβα (όπως πχ ο Χαμ εχτές που γυρνούσε 1.41 και στο τέλος πέταξε το 1:39.2 και τους έκανε πάλι πλάκα), είναι διαφορετική η προσέγγισή σου


< >
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#617414
Geo f1 έγραψε: Ο Μαξ πηρε ξανα την ταυτοτητα του Λεκλερ και βγηκε παναξια 3ος στην βαθμολογια με το 3ο μονοθεσιο.

O μόνος λόγος που βγήκε 3η η RBR είναι η επιλογή της φέτος να τρέξει με ένα μονοθέσιο σε αντίθεση με τη Φερράρι που έτρεχε με 2. Με το περσινό δίδυμο άνετα θα ήταν δεύτερη. Οπότε την παραμύθα του υπεράνθρωπου με το ΕΜΦΑΝΩΣ κατώτερο μονοθέσιο, στο ραφάκι με τα ηθικά πρωταθλήματα του Νάντο.

Τώρα πάμε στη χιουμοριστική νότα του φόρουμ. Το υποτιθέμενο κλέψιμο της Φερράρι. Η "φόρμα" της Φερράρι ξεκίνησε (προφανώς) στο Βέλγιο όπου όλοι περίμεναν να πάμε καλά. Ας πάρω ένα σταθερό ζευγάρι οδηγών: Φέτελ - Χάμιλτον. Γιατί τον Φέτελ; Γιατί η απόδοση βγάζει γέλιο. Ταχύτερος του Χάμιλτον στο Βέλγιο, αργότερος στη Μόντζα (όπου κανείς δεν έκανε final run), αργότερος στη Σιγκαπούρη, αργότερος στη Ρωσία και ταχύτερος ξανά στη Σουζούκα. Όλα αυτά με τη Φερράρι να κλέβει. Με το που σταμάτησε να κλέβει (σύμφωνα με τους ειδήμονες εντός και εκτός φόρουμ) ο Φέτελ κέρδισε τον Χάμιλτον στα επόμενα 3 δοκιμαστικά, Μεξικό, ΗΠΑ & Βραζιλία. Ξαναέχασε τώρα. Δηλαδή είναι τόσο μάπα οδηγός ο Φέτελ που είναι αργότερος όταν η ομάδα του κλέβει :dizzy: :lol:
Πάμε τώρα και στο ζευγάρι Χάμιλτον - Μαξ: 4 δέκατα στο Βέλγιο & Σιγκαπούρη, 3 στη Ρωσία, 5 στη Σουζούκα. Σταματάει η Φερράρι να κλέβει και έχουμε: 5 δέκατα μπροστά ο Μαξ στο Μεξικό, 3 στις ΗΠΑ, 2 στη Βραζιλία, για να ξανακερδίσει τώρα ο Χάμιλτον.

Συμπέρασμα. Η RBR κέρδισε σχεδόν 1" σε σχέση με τη Μερσεντέ επειδή η Φερράρι σταμάτησε να κλέβει :yahoo: :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#617417
Corto Maltese έγραψε:
Geo f1 έγραψε: Ο Μαξ πηρε ξανα την ταυτοτητα του Λεκλερ και βγηκε παναξια 3ος στην βαθμολογια με το 3ο μονοθεσιο.

O μόνος λόγος που βγήκε 3η η RBR είναι η επιλογή της φέτος να τρέξει με ένα μονοθέσιο σε αντίθεση με τη Φερράρι που έτρεχε με 2. Με το περσινό δίδυμο άνετα θα ήταν δεύτερη. Οπότε την παραμύθα του υπεράνθρωπου με το ΕΜΦΑΝΩΣ κατώτερο μονοθέσιο, στο ραφάκι με τα ηθικά πρωταθλήματα του Νάντο.



Θεωρώ ότι περισσότερο η Ferrari ( ο Leclerc δηλαδή, διότι ο Vettel ήταν λίγο πουθενάς φέτος) έχασε την 3η θέση, παρά την κέρδισε ο Max. Για τον Μαξ θεωρείται επιτυχία η 3η θέση, για τη Ferrari αποτυχία ήταν έτσι και αλλιώς οποιαδήποτε θέση πλην 1ης


< >