Re: Formula 1 Heineken Grande Premio Do Brasil 2019
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2019, 16:02
Τελικά Geo μας δείχνει τίποτα η pole ή όχι; Με μπέρδεψες.
For the true, or the so so, petrolhead...
https://petrolheads.gr/
g8777 έγραψε:
Τηρουμενων των αναλογιων αξιζει τον τιτλο για Οδηγος της Χρονιας.
Geo f1 έγραψε:Παλια εδειχνε πιο πολλα..Τοτε που μετρουσε ο οδηγος πιο πολυ.
Τωρα εχει ενδιαφερον η κοντρα με τον team mate. Για μενα αυτο εχει πιο πολυ αξια.
Ο Χαμι εχει να δει πολ απο την Γερμανια. Τοτε που ειχαμε καυσωνα. Δεν τα εβαψε και μαυρα.
panos2171 έγραψε:Νίκο μιας και ξέρεις από οδήγηση σε πίστα σε πολύ πρακτικό επίπεδο μπορείς να το εξηγήσεις;
George_Prix έγραψε:Οι κανονισμοι ειναι σαφεις και μπορει να τους καταλαβει ακομα και μια μοδιστρα
George_Prix έγραψε: στη φαση Verstappen/Leclerc στην Αυστρια, δειχνουν μια τετοια φωτο με 2 μονοθεσια και σου λενε οτι [b]εφοσον στο απεξ ο ενας ειναι εστω και λιγο μπροστα,[/b] ο αλλος θεωρειται οτι εχει χασει τη στροφη και υποχρεουται να αφησει γκαζι.
Το κοντινοτερο που βρεθηκε ο Hamilton ηταν παλι αρκετα πισω απο το μπροστινο σημειο του Albon
Overtaking, car control and track limits
a) A car alone on the track may use the full
width of the said track, however, as soon as
it is caught by a car which is about to lap it
the driver must allow the faster driver past at
the first possible opportunity.
If the driver who has been caught does not
seem to make full use of the rear-view
mirrors, flag marshals will display the waved
blue flag to indicate that the faster driver
wants to overtake.
Any driver who appears to ignore the blue
flags will be reported to the Stewards.
b) Overtaking, according to the
circumstances, may be carried out on either
the right or the left.
A driver may not deliberately leave the track
without justifiable reason.
More than one change of direction to defend
a position is not permitted.
Any driver moving back towards the racing
line, having earlier defended his position offline, should leave at least one car width
between his own car and the edge of the
track on the approach to the corner.
However, manoeuvres liable to hinder other
drivers, such as deliberate crowding of a car
beyond the edge of the track or any other
abnormal change of direction, are strictly
prohibited. Any driver who appears guilty of
any of the above offences will be reported to
the Stewards.
c) Drivers must use the track at all times. For
the avoidance of doubt, the white lines
defining the track edges are considered to
be part of the track but the kerbs are not.
Should a car leave the track for any reason,
and without prejudice to 2(d) below, the
driver may rejoin.
However, this may only be done when it is
safe to do so and without gaining any
advantage. A driver will be judged to have
left the track if no part of the car remains in
contact with the track.
d) Causing a collision, repetition of serious
mistakes or the appearance of a lack of
control over the car (such as leaving the
track) will be reported to the Stewards and
may entail the imposition of penalties up to
and including the exclusion of any driver
concerned.
e) It is not permitted to drive any car
unnecessarily slowly, erratically or in a
manner deemed potentially dangerous to
other drivers at any time.
Car 23 [Albon] was on his normal race line. Car 44 [Hamilton] attempted to pass on the inside, but was unable to get far enough inside to accomplish the overtake and by the time he realised there would not be sufficient room he was unable to back out of the situation and the collision followed.
George_Prix έγραψε:Συμφωνα με τον κανονισμο, θα μπορουσε να τιμωρηθει ο Max. Οπως σωστα τιμωρηθηκε ο Vettel στον προηγουμενο αγωνα.
Απο εκει και περα, μιλαμε για ανομοιες περιπτωσεις!
- Ο μεν Vettel εκανε ενα ακομα λαθος στο οποιο ενας υγιης φιλαθλος που θελει να κερδιζει ο καλυτερος θα σκεφτει "να το πληρωσει το λαθος του".
- Ενω ο Verstappen απλα δαγκωσε την ταυτοτητα και βουτηξε στα φρενα. Και το εκανε γιατι ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ γινοταν να περασει. Με slipstreaming και DRS δε μπορουσε να μαζεψει καν το Leclerc στην ευθεια. Δε μπορει να κανει η Red Bull κατι προσπερασεις που κανουν οι Ferrari/Mercedes που περνανε τον αντιπαλο στην ευθεια και προλαβαινουν και ξαναμπαινουν μπροστα του ωστε να παρουν και την ιδανικη γραμμη για την επομενη στροφη. Η Red Bull οσο γρηγορη και να ειναι σε χρονο, παντα οταν κανει προσπεραση θα ειναι οριακη στα φρενα με πιθανοτητα τζαρτζαρισματος. Και οπως σωστα ειπε και ο Νικος, με το φαρδος της πιστας και την τοσο κλειστη στροφη, απλα δε γινοταν να στριψουν διπλα διπλα δυο μονοθεσια. Δε σκεφτηκε ο Verstappen "ας τον στριμωξω να τον βγαλω εκτος". Απλα να βουτηξει οριακα στα φρενα ηταν ο ΜΟΝΟΣ τροπος να περασει. Και καλα που το προσπαθησε κιολας! Οπως σωστα προσπαθησε στον προηγουμενο αγωνα ο Vettel να κρατησει τη θεση του μπαινοντας ξανα στην πιστα! Ειπαμε, αυτες οι αντιδρασεις ειναι μεσα στο DNA τους!
Κατα τα αλλα, χανετε το νοημα ρε παιδια. Ειτε ετρωγε τιμωρια ο Verstappen ειτε οχι, μου κανει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ. Δε με απασχολει αν στο τελος της καριερας του θα εχει 10 ή 30 νικες. Με απασχολει οτι τετοιοι οδηγοι ειναι ο λογος να κατσεις στην τηλεοραση να δεις F1. Ειναι ο λογος να σκεφτεις "παλι καλα που δεν εκανα τη |λογοκρισία| να παω στη θαλασσα". Και φυσικα σε αυτον τον επικο αγωνα, οι γνωστοι/αγνωστοι του petrolheads, κολλημενοι Φερραρικοι, Μακλαρενικοι, Λουιτσες και λοιποι "αντικειμενικοι", δεν ειπαν ενα "ΜΠΡΑΒΟ" στο Max. Που περασε ολα τα μεγαθηρια μεσα στην πιστα με τον αργοτερο κινητηρα του grid. Δε λεμε να χαρουνε με τη νικη του αντιπαλου, αλλα ΜΟΝΟ ενας κολλημενος οπαδος τσιγκουνευεται το "ΜΠΡΑΒΟ" σε αυτην την περιπτωση
Και κατι ακομα... Ετσι οπως ειχανε τα πραγματα, μεσα στο σπιτι της Red Bull και του Max, μετα απο τον τελευταιο αγωνα που εγινε η ασχημια (αλλος τερματισε πρωτος και αλλος ηταν ο νικητης) η αποφαση των κριτων ηταν αναμενομενη. Δυσκολα θα κανανε την ιδια ασχημια δευτερη φορα καπακι και δυσκολα θα ξενερωνανε τοσους χιλιαδες φιλαθλους που ειχαν μαζευτει στην πιστα. Αλλα οπως ειπα μικρη σημασια εχει ποιος κερδισε. Το θεμα ειναι οτι μετα απο καιρο καταφεραν να μας κρατησουν τσιτωμενους απο την αρχη μεχρι το τελος!
Τελος μην ξεχασω να πω ενα μπραβο στο Leclerc. Παρα τη "λανθασμενη" στρατηγικη με τα κοκκινα λαστιχα που ξεκινησε, εκανε πολυ καλο αγωνα και θα μπορουσε να κερδισει.
g8777 έγραψε:EDDIE_147 έγραψε:Βασικά αυτό το 'δινω ένα πλάτος μονοθεσίου' υφίσταται σαν κανονισμός;
7. Going around the outsideThe guiding principle is that the driver on the outside should be at least level (front axle in line with front axle) with the driver on the inside to have a claim to the racing line on corner exit. Depending on the type of corner and the cars involved, either the outside or inside line may be quicker through the corner, meaning the driver on the outside may gain or lose ground from corner entry to corner exit. It is relative positions of the cars at exit — not at entry or apex — that is therefore crucial in judging these cases.
If the driver on the inside is behind at corner exit, they must leave space for the driver on the outside.
If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.
George_Prix έγραψε:EDDIE_147 έγραψε:Βασικά αυτό το 'δινω ένα πλάτος μονοθεσίου' υφίσταται σαν κανονισμός;
Ναι ισχυει. Πρεπει παντα να αφηνουν χωρο στον αλλο οδηγο να σταθει διπλα και οχι να πηγαινουν πλαγιομετωπικα στριμωχνοντας τον αλλο προς το γρασιδι/μπαριερες κτλ...
Συμφωνα με τον κανονισμο ο Verstappen θα μπορουσε να τιμωρηθει οπως τιμωρηθηκαν και αλλοι στο παρελθον. Αλλα για μενα αυτος ο κανονισμος ειναι αστειος. Να μη στριμωχνονται στην ευθεια και να αφηνουν ενα μονοθεσιο χωρο το καταλαβαινω. Αλλα αν ενας οδηγος εχει παρει την εσωτερικη στο φρεναρισμα και εχει τον ελεγχο του μονοθεσιου ωστε να στριψει στη στροφη, ΚΕΡΔΙΣΕ. Δε μιλαμε φυσικα για περιπτωσεις που βουταει ο αλλος στα φρενα με τετοια ταχυτητα που δε μπορει καν να στριψει ο ιδιος και σκεφτεται "μωρε ας εχω την εσωτερικη και που θα παει ο αλλος".
Αλλα σε αυτη τη φαση παιζει και αυτο:If the driver on the inside is ahead at corner exit, it is the duty of the driver on the outside to back out or take evasive action to avoid a collision.
Ο Verstappen ηταν εστω και οριακα λιγο μπροστα. Ο κανονισμος λεει οτι αν ειναι μπροστα αυτος που εχει την εσωτερικη (Verstappen), ο αλλος (Leclerc) πρεπει να αφησει γκαζι. Και ειναι και σωστο. Σου λεει εχει τη σωστη γραμμη, ειναι και λιγο μπροστα, οποτε η στροφη του ανηκει.
Yugo_para_siempre έγραψε:Αυτη τη φορα γινεται μια πολιτισμενη κουβεντα και πραγματικα μου αρεσει αυτο.
Λοιπον οσον αφορα τον κανονισμο, μερικες επισημανσεις.
1. Αυτο που ανεβηκε ηταν ενα αρθρο και οχι καποιο επισημο εγγραφο της FIA.
2. Ακομα και αν οντως ειναι ακριβως ετσι ο κανονισμος, ας μην ειμαστε υπερβολικοι.
Οταν λεει (και αν, το τονιζω, ισχυει) οτι πρεπει να ειναι τουλαχιστον πλαι πλαι τα μονοθεσια, για να δωθει χωρος στην εξωτερικη, νομιζω πως δε δινει σημασια σε μια διαφορα σχετικης θεσης των ζαντων που κυμαινεται μεταξυ 0 και το πολυ 3-4 εκατοστων.
Ουσιαστικα ηταν ακριβως διπλα διπλα σε ολη τη διαρκεια του προσπερασματος. Δειτε το απο καθε γωνια παλι και παλι.
3. Πολλες φορες στο παρελθον εχουμε δει σε μαχες, με μονοθεσια που ειναι σχεδον πλαι πλαι, με αυτον που ειναι στην εξωτερικη να ειναι ακομα και πανω απο μια ροδα πισω (0.5 - 1 μετρο) στην εξοδο, να διδεται χωρος ωστε να χωρεσουν και οι δυο. Μαλιστα αρκετες φορες εχει βγει νικητης αυτος που ειναι στην εξωτερικη και λεμε και μπραβο για την καθαρη και ωραια μαχη.
4. Εχω την εντυπωση οτι οταν οι αγωνοδικες εχουν αναφερθει σε σχετικη θεση των μονοθεσιων, δεν υπηρχε ποτε ενας σαφης κανονας, αλλα οτι πανω κατω θεωρουσαν οτι αν πανω απο μισο μονοθεσιο (2.5+ μετρα) εχει περασει μπροστα, τοτε ναι δεν χρειαζοταν να αφησει τοσο μεγαλο χωρο ωστε να χωρεσει και ο αλλος.
Yugo_para_siempre έγραψε:Αρχικα ειπες οτι με βαση τον κανονισμο θα μπορουσε να τιμωρηθει ο Max, με πολλα αλλά ομως...
g8777 έγραψε:Car 23 [Albon] was on his normal race line. Car 44 [Hamilton] attempted to pass on the inside, but was unable to get far enough inside to accomplish the overtake and by the time he realised there would not be sufficient room he was unable to back out of the situation and the collision followed.
g8777 έγραψε:Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι δεν τιμωρηθηκε η προθεση , ουτε το μηκος *** , αλλα το αποτελεσμα
George_Prix έγραψε:Στην προσπαθεια σου να μου την πεις, χανεις ομως το ζουμι φιλε...
George_Prix έγραψε:Δε χρειαζεται να ξερει καποιος απο οδηγηση σε πιστα. Οι κανονισμοι ειναι σαφεις και μπορει να τους καταλαβει ακομα και μια μοδιστρα. Ειχα βρει παλια και κατι εικονιδια που βοηθανε πολυ στην κατανοηση του κανονισμου. Για παραδειγμα στη φαση Verstappen/Leclerc στην Αυστρια, δειχνουν μια τετοια φωτο με 2 μονοθεσια και σου λενε οτι εφοσον στο απεξ ο ενας ειναι εστω και λιγο μπροστα, ο αλλος θεωρειται οτι εχει χασει τη στροφη και υποχρεουται να αφησει γκαζι. Κατι που δεν εκανε ο Leclerc φυσικα και μετα κλαιγοτανε "με εσπρωξε εκτος πιστας":
Yugo_para_siempre έγραψε:Αν δεις ποσα ποστ εχω κανει συνολικα οσο καιρο εισαι στην παρεα μας δε νομιζω να βγαινει το συμπερασμα οτι εχω και τοσο ελευθερο χρονο.
Τονιζεις οτι προσπαθω να σου την πω.George_Prix έγραψε:Στην προσπαθεια σου να μου την πεις, χανεις ομως το ζουμι φιλε...
Δε λεω οτι δεν την εχω πει σε καποιον σε αυτο το φορουμ γενικοτερα, εννοειται το εχω κανει.
Ελπιζω οτι δεν το πραττω συχνα και οτι προσπαθω τιμια να το μειωσω.
Εσυ ομως;
Σχεδον καθε σου ποστ εχει ενταση, κοντρα, "προσπαθει να την πει" και βρισκει χαζους αντιπαλους.
Οταν λοιπον για πολλοστη φορα χρησιμοποιεις αλαζονικη, σιγουρη και μειωτικη διατυπωση οπως η παρακατω, ενω την ιδια στιγμη για το θεμα στο οποιο αναφερεσαι εχεις πεσει σε αντιφασεις, νομιζω οτι παραπαει να μεινει ασχολιαστο.George_Prix έγραψε:Δε χρειαζεται να ξερει καποιος απο οδηγηση σε πιστα. Οι κανονισμοι ειναι σαφεις και μπορει να τους καταλαβει ακομα και μια μοδιστρα. Ειχα βρει παλια και κατι εικονιδια που βοηθανε πολυ στην κατανοηση του κανονισμου. Για παραδειγμα στη φαση Verstappen/Leclerc στην Αυστρια, δειχνουν μια τετοια φωτο με 2 μονοθεσια και σου λενε οτι εφοσον στο απεξ ο ενας ειναι εστω και λιγο μπροστα, ο αλλος θεωρειται οτι εχει χασει τη στροφη και υποχρεουται να αφησει γκαζι. Κατι που δεν εκανε ο Leclerc φυσικα και μετα κλαιγοτανε "με εσπρωξε εκτος πιστας":
Προσωπικα θεωρω οτι και μυαλο εχεις και σωστα πραγματα λες αρκετες φορες και μπορει να ειχες δει κατι που να μην ειδαμε εμεις νωριτερα σε καποιες περιπτωσεις.
Ομως ο χαρκτηρας σου ειναι προβληματικος και παθογενης σε βαθμο ενοχλητικο.
ripper έγραψε:Δηλαδή ο κανονισμός λέει ότι αν περασες 5 εκατοστά μπροστά έχεις το δικαίωμα να πετάξεις τον άλλον εκτός πίστας;
Η μανούβρα για την προσπέραση που έκανε τότε ο Max, τον οδήγησε στην άκρη της πίστας παρότι υπήρχε μονοθέσιο δίπλα. Επαναλαμβάνω λοιπόν, τον πέταξε έξω.