Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#612364 https://www.formula1.com/en/latest/arti ... rJwTk.html

Εικόνα

From 2021 onwards Formula 1 will have:

Cars that are better able to battle on the track
A more balanced competition on the track
A sport where success is determined more by how well a team spends its money not how much it spends – including, for the first time, a fully enforceable cost cap ($175M per season) in the FIA rules
A sport that is a better business for those participating and more attractive to potential new entrants
A sport that continues to be the world’s premier motor racing competition and the perfect showcase of cutting-edge technology


https://www.formula1.com/en/latest/arti ... eydyS.html

Νεα εποχη λοιπον σε 2 χρονια....
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#612371 Ωραιο το νεο. Φτερακι βλεπω στον εμπρος τροχο. Η εξελιξη μπορει να το καλυψει σταδιακα; Οπως Formula E?
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#612392 Πολύ ενδιαφέροντα ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ. Αλλά θα γίνουν πιο ενδιαφέροντα αν μπει στο cost cap και η μισθοδοσία :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#612421 Αν και δεν τρελαίνομαι με αυτά που διαβάζω (3-3.5δ πιο αργά ανά γύρο, πιο βαριά από τώρα), ας ελπίσουμε ότι το θέαμα θα αξίζει για αυτό το "πισωγύρισμα" και ότι με την πάροδο του χρόνου (και ίσως και καλύτερα ελαστικά) να επανέλθουμε στα επίπεδα τα φετινά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#612422
Corto Maltese έγραψε:Πολύ ενδιαφέροντα ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ. Αλλά θα γίνουν πιο ενδιαφέροντα αν μπει στο cost cap και η μισθοδοσία :iconcool:


Δεν εχεις αδικο. Αλλα μακαρι να κρατηθει χαμηλα το κοστος ωστε να μην πεθανουν οι μικρες ομαδες και ας εχουν οι μεγαλες ομαδες αυτο το αβανταζ με τους υπερογκους μισθους...

BARHonda έγραψε:Αν και δεν τρελαίνομαι με αυτά που διαβάζω (3-3.5δ πιο αργά ανά γύρο, πιο βαριά από τώρα), ας ελπίσουμε ότι το θέαμα θα αξίζει για αυτό το "πισωγύρισμα" και ότι με την πάροδο του χρόνου (και ίσως και καλύτερα ελαστικά) να επανέλθουμε στα επίπεδα τα φετινά


Φιλε ουτε που με νοιαζει τι χρονους θα γραφουν. 3" αργοτερα ή 3" γρηγοροτερα δεν κανουν διαφορα σε μας τους θεατες στο ματι... Το ζητουμενο ειναι να πιασουν οι αλλαγες και να μπορουν τα μονοθεσια να ακολουθουν απο κοντα χωρις να χανουν τοσο πολυ downforce οσο τωρα.

Και φυσικα να μεινουν οι ιδιοι κανονισμοι για πολλα χρονια. Ετσι οσο πλεονεκτημα και να παρει καποιος στην αρχη, σιγα σιγα οι αλλοι θα τον φτασουν. Αν για παραδειγμα με τους ταδε κανονισμους, στην ταδε πιστα Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ειναι 1.20.500 μια ομαδα μπορει να τον πιασει σε 2 χρονιες και οι αλλες σε 5 χρονιες. Σε καποια φαση ομως θα βλεπουμε 5-6 ομαδες στο ιδιο δευτερολεπτο, οποτε πολλες μαχες ροδα με ροδα! Οσο αλλαζουν τους κανονισμους καθε 2 χρονια, δεν προκειται να κλεισουν οι διαφορες.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#612462
George_Prix έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Πολύ ενδιαφέροντα ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ. Αλλά θα γίνουν πιο ενδιαφέροντα αν μπει στο cost cap και η μισθοδοσία :iconcool:


Δεν εχεις αδικο. Αλλα μακαρι να κρατηθει χαμηλα το κοστος ωστε να μην πεθανουν οι μικρες ομαδες και ας εχουν οι μεγαλες ομαδες αυτο το αβανταζ με τους υπερογκους μισθους...

Οι μεγάλες ομάδες έχουν αρκετά αβαντάζ σε τεχνογνωσία, σε εγκαταστάσεις, σε παράλληλες δράσεις και έρευνες, σε κατάρτιση προσωπικού, σχεδόν παντού. Ας πιεστούν.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#612493
Corto Maltese έγραψε:
George_Prix έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Πολύ ενδιαφέροντα ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ. Αλλά θα γίνουν πιο ενδιαφέροντα αν μπει στο cost cap και η μισθοδοσία :iconcool:


Δεν εχεις αδικο. Αλλα μακαρι να κρατηθει χαμηλα το κοστος ωστε να μην πεθανουν οι μικρες ομαδες και ας εχουν οι μεγαλες ομαδες αυτο το αβανταζ με τους υπερογκους μισθους...

Οι μεγάλες ομάδες έχουν αρκετά αβαντάζ σε τεχνογνωσία, σε εγκαταστάσεις, σε παράλληλες δράσεις και έρευνες, σε κατάρτιση προσωπικού, σχεδόν παντού. Ας πιεστούν.


Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ. Απλα οι μεγαλοι εκβιαζουν/πιεζουν απο τη μερια τους ωστε να μη χασουν τα κεκτημενα. Οποτε η FIA κανει την κοτα και βρισκουν μια χρυση τομη καθε φορα, αλλα το πλεονεκτημα παραμενει στους μεγαλους!
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#612510 Εμενα μου αρεσουν οπτικα και το αυτοκινητο και τα λαστιχα.
Επισης δεν με απασχολουν, όπως σωστα γραφτηκε και παραπανω, οι απολυτοι χρονοι. Δεν γινεται αισθητη στο ματι και ειδικα μεσα απο την TV η διαφορα των 3" στον γυρο, η οποια θα μειωθει πολυ γρηγορα με την εξελιξη.
Αν γινονται καλυτερες μαχες μεταξυ ισοδυναμων μονοθεσιων (γιατι με το DRS έχουμε ευκολες προσπερασεις οταν υπαρχει διαφορα) και αν κλεισει λιγο η ψαλιδα μεταξυ των τοπ ομαδων και του midfield, οι κανονες θα ειναι επιτυχημενοι και θα δημιουργησουν τη "μαγια" για να γινουν και πιο σφιχτοι στο μελλον (πχ στο cap).
Προσωπικα, για το αποτελεσμα στην πιστα, εχω εμπιστοσυνη οτι ο Μπρον και η ομαδα του ξερουν τι λενε, και θα δουμε διαφορα στο θεαμα.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#612511
kantoniou έγραψε:...εχω εμπιστοσυνη οτι ο Μπρον και η ομαδα του ξερουν τι λενε...


Ετσι! Με το που ειδα οτι ανελαβε ο Μπρον ηταν η πρωτη φορα μετα απο χρονια που πιστεψα οτι θα γινει δουλεια. Μεγαλο κεφαλι ο τυπος και δουλευταρας :s_yes
Άβαταρ μέλους
By ttc
#648643 Να αλλάξει ο τίτλος από 2021 σε 2022. Και του χρόνου πάρτυ θα κάνει ο Χάμιλτον, 8 κούπες θα τρίβει στη μάπα σας, χοχοχο
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#649297 It excludes all marketing costs, race driver fees/salaries and the costs of the team’s three highest paid personnel.

Πρακτικά οι μισθοί των τοπ μηχανικών και οδηγών θα γίνουν απλησίαστοι και αφού στεγνώσουν την αγορά από τους κορυφαίους μετά θα παίξουν οι μεγάλοι στα ίσια με τους μικρούς.