Yugo_para_siempre έγραψε:Κακος αγωνας για τις Φερραρι απο την εκκινηση, αλλα ακομα και με καλη εκκινηση δυσκολα θα κερδιζαμε, ηταν σαφες πως η Μερσεντες ειχε το ταχυτερο μονοθεσιο σε ρυθμο αγωνα.
Και ακριβως εκει θα ηθελα να εστιασω.
Διαβαζουμε και εν τελει αρχιζουμε να πιστευουμε οτι εχουμε το καλυτερο μονοθεσιο επειδη μετα ο καλοκαιρι πηραμε ολες τις πολ.
Στον ενα γυρο ναι, πλεον εχουμε, συνηθως, το καλυτερο μονοθεσιο, αλλα μεχρι εκει.
Απο 'κει και περα πουθενα δεν εχουμε κανει εναν αγωνα που να δειχνει με ανεση και με σαφηνεια οτι τουλαχιστον ειχαμε το ταχυτερο μονοθεσιο σε αυτον τον αγωνα.
Ακομα και σε Σπα και Μοντσα, ειδικα στη Μοντσα, οι Μερσεντες ηταν πολυ κοντα μας, στη Μοντσα μαλλον ταχυτερες.
Ισως ο μονος αγωνας που ο Λεκλερκ ηταν μπροστα με σχετικη ανεση και δεν εδειχνε οτι θα μειωθει η διαφορα που ειχε μεχρι το τελος, ηταν στο Μπαχρειν φετος που δεν ειχαμε κανει καν αυτο το αλμα με το μονοθεσιο.
Και ο τυπος και οι αντιπαλοι μας (ο καθενας για το δικο του συμφερον), μας γλειφουν οτι και καλα εχουμε φτιαξει πυραυλο απο το καλοκαιρι και μετα, αλλα αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση σε ρυθμο αγωνα.
Τωρα οσον αφορα το Λεκλερκ, ναι, επρεπε να τιμωρηθει στο συμβαν με το Μαξ, ηταν λαθος του.
Απο τον εγωισμο του μηπως χασει τη θεση πιεσε εκει που δεν γινοταν να το κανει χωρις να ανοιξει τη γραμμη του και κατεστρεψε τον αγωνα και των δυο ειδικα του Μαξ.
Δεν μας αρεσει να μας συμβαινει, δεν ειναι ωραιο να το πραττουμε.
Ο Μονεγασκος εχει δειξει πολυ καλα δειγματα, ειδικα στις δοκιμες, αλλα εχει κανει τα λαθη του, κατα βαση εντος λογικων πλαισιων για την εμπειρια του, την ηλικια του και τις πιεστικες προσδοκιες.
Ενω απο την Αυστρια και μετα αγριεψε, πολυ σωστα, αλλα πλεον ισως παει να χασει το μετρο στο ποσο αγριεψε.
Μενει να ηρεμησει και να βρει τα ορια, τοσο στη σταθεροτητα οσο και στις μαχες, πιστευω πως εχει τα φοντα να το κανει και το ευχομαι.
Ο μόνος λόγος που στην Monza ήταν κοντά οι Merc ήταν το slipstream που είναι καθοριστικό στην συγκεκριμένη πίστα και η διαφορετική στραηγική με τα λάστιχα. Στο τέλος όμως ακόμα και με slipstream KAI DRS δεν μπορούσαν να περάσουν!!!
Στην δε Ρωσία ήταν άνετα μπροστά η Ferrari σε race pace.
Η Suzuka θα ευνοούσε πάντα τις Merc, λόγω downforce. Το μόνο που μας σώζει είναι το μοτέρ μας...
ΥΓ: Ο Λεκλέρ τιμωρήθηκε τελικά.