Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

0
N/A
1
9%
2
18%
5
45%
1
9%
0
N/A
1
9%
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By elteo
#607603

από Nico Rosberg
:innocent:
Άβαταρ μέλους
By karacop78
#607623 Eίναι βλάκες στη Ferrari, εφ'όσον κανείς απ'τους οδηγούς δεν πάει για πρωτάθλημα, γιατί δε μαγειρεύουν την εκκίνηση λόγω ιδιαιτερότητας θέσεων, ελαστικών, κλπ, και ΑΝ ο Vet περάσει ΚΑΙ τον Lec, να μείνει εκεί. ΑΝ στη διάρκεια του αγώνα ο ρυθμός του 2ου είναι γρηγορότερος και ΑΝ, ταυτόχρονα, έχουν ασφαλή διαφορά απ'τους πίσω, TOTE να κάνουν το swap. Tόσο δύσκολο ήταν να θέσουν έναν τέτοιο "κανόνα"? Αλλά τέτοιοι ήταν πάντα. (πλην εποχής Μάικλ φυσικά)
Πάντως οι άλλοι, μόλις καταλάβανε τη ΔΙΑΦΟΡΑ στα PU αρχίσαν να βγάζουν βρώμες:
Ferrari is running a pressurised oil-to-air intercooler, enabling oil mist to ‘leak’ into the combustion chamber during forced induction.
Doing this would allow Ferrari to recreate the ‘oil-burn’ which the FIA has tried to stamp out with successive rules tweaks and strict monitoring of engine oil consumption. “Intercooler oil is not monitored,” he winks.

https://www.racefans.net/2019/09/30/paddock-diary-russian-grand-prix-day-four-2/
Ου να χαθείτε, το ματιάσατε του ανθρώπου, και έμεινε με την ΕμΤζιΓιουΚέι στα χέρια...
Να μην πω, εξ'αιτίας αυτού, με τί μείναμε εμείς στα χέρια...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#607627 Εξαιρετικος ο Rosberg οπως τις περισσοτερες φορες!

Μεσα στα πολλα σωστα που ειπε, ηταν αυτο που ελεγα περσι στη Monza. Που ολοι κραζανε τη Ferrari που δεν εστησε την εκκινηση και ελεγα οτι ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να στηθει ο αγωνας πριν την πρωτη στροφη. Οσα πλανα και να κανεις, παει ενας αντιπαλος 20 ποντους δεξια/αριστερα και αλλαζουν ολες οι ισορροπιες. Το βασικο ειναι να στριψουν ολοι χωρις στουκαρισμα και μετα εχει πολλους γυρους ενας αγωνας για να κανει η ομαδα στη συνεχεια αυτο που "πρεπει"...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#607654 Πέρσι στη Μόντσα το πρόβλημα ήταν ότι ο Κίμι έκλεισε την εσωτερική που ήταν ο Φέτελ (κόκκινο στον καθρέφτη) και όχι την αγωνιστική γραμμή που ήταν ο Χάμιλτον και δεν είχε που να πάει (ασημί στον καθρέφτη). Με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να έχει περιθώριο για late braking και να γίνει ότι έγινε. Το οποίο δε θα γίνονταν αν ο Κίμι έμενε στην αγωνιστική γραμμή.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#607686
Corto Maltese έγραψε:Πέρσι στη Μόντσα το πρόβλημα ήταν ότι ο Κίμι έκλεισε την εσωτερική που ήταν ο Φέτελ (κόκκινο στον καθρέφτη) και όχι την αγωνιστική γραμμή που ήταν ο Χάμιλτον και δεν είχε που να πάει (ασημί στον καθρέφτη). Με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να έχει περιθώριο για late braking και να γίνει ότι έγινε. Το οποίο δε θα γίνονταν αν ο Κίμι έμενε στην αγωνιστική γραμμή.


Φανταζομαι το πλανο τους δουλεψε στη Monza για αρχη. Ο Kimi κινηθηκε διαγωνια ωστε να φυγει απο το slipstream ο Λουης και να μπει απο πισω ο Vettel. Ο Γερμανος οταν μαζεψε αρκετα χιλιομετρα λογω του slipstream επρεπε να επιλεξει μια μερια ωστε να μη σκασει πανω στον Kimi και επελεξε την εξωτερικη. Πλεον η εσωτερικη ηταν μονοδρομος για τον Kimi και οχι θεμα επιλογης.

Αλλα ακομα και επιτηδες να επιανε εσωτερικη ο Kimi, καλα θα εκανε αφου οι αλλοι ερχονταν απο πισω του με φορα. Εκει και μονο να σκεφτοταν "ασε ενα κλικ το γκαζι να περασει ο Seb" ή "πως να δωσω λιγο χωρο στο Seb" αυτοματως μπορει να περναγε και ο Λουης ή να γινονταν ολοι μαζι ενα ματσο σιδερα.

Στην εκκινηση το βασικο ειναι να στριψουν ολοι χωρις παρατραγουδα και στη συνεχεια η ομαδα μπορει χαλαρα να το στησει το ματς...

https://www.youtube.com/watch?v=9d1ppvK9npY
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#607688 Στο 2ο σικέιν (Roggia) o Vettel ηταν από νωρίς στην εσωτερική και ο Χάμιλτον στην εξωτερική. Εκεί ήταν το κρίσιμο σημείο που ο Κίμι έκλεισε την εσωτερική. Όχι στο 1ο σικέιν
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#607689
Corto Maltese έγραψε:Στο 2ο σικέιν (Roggia) o Vettel ηταν από νωρίς στην εσωτερική και ο Χάμιλτον στην εξωτερική. Εκεί ήταν το κρίσιμο σημείο που ο Κίμι έκλεισε την εσωτερική. Όχι στο 1ο σικέιν


Εγω βασικα μιλαω για το 1ο το οποιο θεωρω σαν εκκινηση και θεωρω δυσκολο εως αδυνατο να στηθει με ασφαλεια/επιτυχια.

Στο δευτερο ισως ο Kimi να ηθελε απλα να κρατησει την πρωτη θεση οπως λες, δεν ξερω. Οπως και να εχει ο Vettel δεν επρεπε να χωθει εκει περα και να δωσει χωρο στο Λουη εφοσον δεν ηταν σαφες οτι εχει συναινεσει ο Kimi στην προσπεραση. btw ακομα και να ηθελε ο Kimi να δωσει χωρο, θα ηταν επικινδυνο να στριμωχτουν εκει.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#607693 Συμφωνώ απόλυτα, στο πρώτο σικέιν στρίβεις όσο πιο μπροστά μπορείς, τι να στήσεις;
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#607721 Στη Monza δεν ήταν που του ανακοίνωσαν του Kimi ότι θα πάρει πόδι? Μήπως το πήρε πατριωτικά και έκλεινε εσωτερικές?!
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#607727 Ασχετο με το τι εγινε στη Monza και επισης ασχετο με το τελευταιο GP για το οποιο ανοιχτηκε το τοπικο...

Αλλα πανω που λεγαμε αυτα, διαβασα ενα ωραιο αρθρο που ποσταρισε σημερα ο Palmer και ταιριαζει στην κουβεντα!

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... 8a17F.html

Με λιγα λογια λεει οτι ολα τα πλανα που κανουν οι οδηγοι/ομαδες για την εκκινηση πανε περιπατο μολις αναψουν τα πρασινα φωτα και δεν ισχυει τιποτα στην πραξη!
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#607748 Από μία άλλη οπτική εάν δεις την όλη συμφωνία, θα μπορούσε ο Vettel να πει στο meeting ότι δεν με συμφέρει αυτή η προσέγγιση διότι οι πιθανότητες να κάνω καλύτερη εκκίνηση από τον Hamilton λόγω συγκεκριμένων παραγόντων (ελαστικά, καθαρή μεριά στο γκριντ) είναι υπέρ μου οπότε παίζουμε στα ίσια με τον Λεκλερκ για την 1η θέση. Χαμένος βγήκε ουσιαστικά με αυτό που συμφωνήθηκε
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#607849
BARHonda έγραψε:Από μία άλλη οπτική εάν δεις την όλη συμφωνία, θα μπορούσε ο Vettel να πει στο meeting ότι δεν με συμφέρει αυτή η προσέγγιση διότι οι πιθανότητες να κάνω καλύτερη εκκίνηση από τον Hamilton λόγω συγκεκριμένων παραγόντων (ελαστικά, καθαρή μεριά στο γκριντ) είναι υπέρ μου οπότε παίζουμε στα ίσια με τον Λεκλερκ για την 1η θέση. Χαμένος βγήκε ουσιαστικά με αυτό που συμφωνήθηκε


Το θέμα δεν ήταν να ωφεληθεί ο ένας ή ο άλλος οδηγός της Ferrari, το θέμα ήταν να διασφαλιστούν έναντι του Hamilton και της πιθανότητας να πάρει το slipstream του Leclerc.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#607866
REALZEUS έγραψε:
BARHonda έγραψε:Από μία άλλη οπτική εάν δεις την όλη συμφωνία, θα μπορούσε ο Vettel να πει στο meeting ότι δεν με συμφέρει αυτή η προσέγγιση διότι οι πιθανότητες να κάνω καλύτερη εκκίνηση από τον Hamilton λόγω συγκεκριμένων παραγόντων (ελαστικά, καθαρή μεριά στο γκριντ) είναι υπέρ μου οπότε παίζουμε στα ίσια με τον Λεκλερκ για την 1η θέση. Χαμένος βγήκε ουσιαστικά με αυτό που συμφωνήθηκε


Το θέμα δεν ήταν να ωφεληθεί ο ένας ή ο άλλος οδηγός της Ferrari, το θέμα ήταν να διασφαλιστούν έναντι του Hamilton και της πιθανότητας να πάρει το slipstream του Leclerc.


Καταλαβαίνω. Αλλά αφού του δόθηκε η ευκαιρία του Vettel να προσπεράσει (παρόλο που δεν αμύνθηκε ο Leclerc), γιατί μετά να του πουν δώσε τη θέση πίσω; Δεν ξέρω τι ακριβώς συμφωνήθηκε, εάν δόθηκε προτεραιότητα στη νίκη λόγω pole, εάν καταλάβανε το «λάθος» της Σιγκαπούρης και θελήσανε να κερδίσει ο Λεκλέρκ, αλλά είτε δεν τα διευκρινήσανε σωστά, ή απλά πάλι ο Vettel νοστάλγησε εποχές Multi21


< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#608018
BARHonda έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
BARHonda έγραψε:Από μία άλλη οπτική εάν δεις την όλη συμφωνία, θα μπορούσε ο Vettel να πει στο meeting ότι δεν με συμφέρει αυτή η προσέγγιση διότι οι πιθανότητες να κάνω καλύτερη εκκίνηση από τον Hamilton λόγω συγκεκριμένων παραγόντων (ελαστικά, καθαρή μεριά στο γκριντ) είναι υπέρ μου οπότε παίζουμε στα ίσια με τον Λεκλερκ για την 1η θέση. Χαμένος βγήκε ουσιαστικά με αυτό που συμφωνήθηκε


Το θέμα δεν ήταν να ωφεληθεί ο ένας ή ο άλλος οδηγός της Ferrari, το θέμα ήταν να διασφαλιστούν έναντι του Hamilton και της πιθανότητας να πάρει το slipstream του Leclerc.


Καταλαβαίνω. Αλλά αφού του δόθηκε η ευκαιρία του Vettel να προσπεράσει (παρόλο που δεν αμύνθηκε ο Leclerc), γιατί μετά να του πουν δώσε τη θέση πίσω; Δεν ξέρω τι ακριβώς συμφωνήθηκε, εάν δόθηκε προτεραιότητα στη νίκη λόγω pole, εάν καταλάβανε το «λάθος» της Σιγκαπούρης και θελήσανε να κερδίσει ο Λεκλέρκ, αλλά είτε δεν τα διευκρινήσανε σωστά, ή απλά πάλι ο Vettel νοστάλγησε εποχές Multi21


< >


Οι συμφωνίες πρέπει να τηρούνται πάντως. Βέβαια αν αυτό σημαίνει ότι θα χαθεί η νίκη, τότε απλά η ίδια η ομάδα θα την ακυρώσει. Τέλος πάντων, στην τελική δεν είχε καμία σημασία αφού εγκατέλειψε ο Vettel.