Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

0
N/A
1
9%
2
18%
5
45%
1
9%
0
N/A
1
9%
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#607136 Παίδες, όταν η ομάδα με τους οδηγούς της έχει συμφωνήσει κάτι πριν τον αγώνα και μονομερώς ο ένας οδηγός κάνει κάτι διαφορετικό τότε δίκιο έχει ο Λεκλερ να διαμαρτύρεται.

Δεν υπήρχε περίπτωση να μπορούσε να περάσει τον Vettel μετά γιατί θα κατέστρεφε τα λάστιχά του.

Επίσης κάπου διάβασα ότι επειδή η πίστα είναι κλειστή αριστερά/δεξιά (=σιρκουί πόλης) έχει πολλές αεροδυναμικές αντιστάσεις.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#607139 Τουλάχιστον όταν κερδίζει η Mercedes έχουμε τον g σε κέφια!

Παρά τις ευθείες, το Σότσι δεν ήταν ποτέ εύκολο στο προσπέρασμα και αυτό φάνηκε και σήμερα. Πάντως ο ρυθμός αγώνα του Leclerc επιδέχεται βελτίωσης, ή να το πω αλλιώς, προς το παρόν φαίνεται να είναι πολύ πιο δυνατός τα Σάββατα παρά τις Κυριακές.

Το προσπερνάμε μάλλον ως αναμενόμενο, αλλά το πιο εντυπωσιακό σήμερα κατ' εμέ ήταν το πρώτο stint του Hamilton με τα κίτρινα. Αν έμενε πιο πίσω (όπως ο Bottas πχ) δεν θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί το VSC και δεν θα κέρδιζε. Άρα once again η τύχη είναι με τους ικανούς.

Όσο για τους οδηγούς της Ferrari... Η συμφωνία είναι συμφωνία. Ανέκαθεν υπήρχαν συμφωνίες μεταξύ team mates (και πολύ συχνά για τις εκκινήσεις) και ανέκαθεν θα υπάρχουν. Ομοίως βέβαια ανέκαθεν κάποιοι τις αθετούσαν. Φαντάζομαι κάποιοι το βρίσκουν "γοητευτικό" όταν κάποιος βγάζει έναν κωλοπαιδισμό και πάει δήθεν κόντρα στην ομάδα του (ενώ στην ουσία αθετεί μια συμφωνία που ο ίδιος έκανε πριν τον αγώνα).
Άβαταρ μέλους
By g8777
#607151 Όλα αυτά τί αποδεικνύουν; Τον κρυστάλλινο ψυχισμό του Φεττελακου (θυμήθηκε ότι είναι 4κις μετά την Σιγκαπούρη, "απαίτησε" εντός πίστας το στάτους νο 1) αφενός, την φεστιβαλική νοοτροπία διοίκησης της Φεραρρως. Ερώτηση.
Ναντο θα δεχόταν τέτοιο team order ; Μάλλον θα τεθοταν θέμα εξ αρχής; :iconcool:
Λούης;
Ρος Μπρον θα είχε ξεκαθαρίσει στάτους από 11 Μαρτίου;
Ρον Ντένις θα είχε .avi με Εκλερακο ;
Οπότε καμιά ατυχία. Ανετοτατα, α-νε-το-τα-τα έβγαινε Εκλερακος 1ος σήμερα , ακόμα καί με εγκατάλειψη του Νο 1.
Α, και όντως,στο τιμ ραδιο είσαι μέσα στα μποφορια, δεν κάνεις πολιτική ( εκτος από :lipsealed: ). Βάστα λίγο με τον Βασιλάκη Καιλα όμως. Οκ, η ομάδα αυτή θα σε κάνει πρωταθλητή, δεν έχεις ακόμα το ειδικό βάρος να χτυπιεααι δημοσίως, μην φτάσεις και στο άλλο άκρο τώρα.
Σας παρακαλώ, είμαι καλό παιδί, ΕΛΕΗΣΤΕ. :dizzy:
Από Λούη όμως δεν ξεμακραινες. :roll:

Sparticle πάντα έχω κέφια :inlove:

Διάκο υποστηρίζεις εταιρία και όχι εργαζόμενο ε; :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#607161
Nikos! έγραψε:Παίδες, όταν η ομάδα με τους οδηγούς της έχει συμφωνήσει κάτι πριν τον αγώνα και μονομερώς ο ένας οδηγός κάνει κάτι διαφορετικό τότε δίκιο έχει ο Λεκλερ να διαμαρτύρεται.

Δεν υπήρχε περίπτωση να μπορούσε να περάσει τον Vettel μετά γιατί θα κατέστρεφε τα λάστιχά του.

Επίσης κάπου διάβασα ότι επειδή η πίστα είναι κλειστή αριστερά/δεξιά (=σιρκουί πόλης) έχει πολλές αεροδυναμικές αντιστάσεις.


Άρα ήταν πιο αργός, οπότε γιατί να βραδυπορήσει τον Φέττελ που αποδεδειγμένα ήταν πιο γρήγορος;
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#607163
panos2171 έγραψε:
Nikos! έγραψε:Παίδες, όταν η ομάδα με τους οδηγούς της έχει συμφωνήσει κάτι πριν τον αγώνα και μονομερώς ο ένας οδηγός κάνει κάτι διαφορετικό τότε δίκιο έχει ο Λεκλερ να διαμαρτύρεται.

Δεν υπήρχε περίπτωση να μπορούσε να περάσει τον Vettel μετά γιατί θα κατέστρεφε τα λάστιχά του.

Επίσης κάπου διάβασα ότι επειδή η πίστα είναι κλειστή αριστερά/δεξιά (=σιρκουί πόλης) έχει πολλές αεροδυναμικές αντιστάσεις.


Άρα ήταν πιο αργός, οπότε γιατί να βραδυπορήσει τον Φέττελ που αποδεδειγμένα ήταν πιο γρήγορος;


Όχι δεν είπα αυτό. Το ίδιο θα συνέβαινε με τον Φέττελ πίσω. Δε θα μπορούσε να περάσει για τον ίδιο λόγο (λάστιχα, αεροδυναμική).
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#607173 Πάντως και μετά από 5-6 γύρους που η διαφορά ήταν στα 2secs περίπου (πρακτικά είχε καθαρή πίστα και ο Λεκλερκ), ο Φέττελ γυρνούσε σταθερά πιο γρήγορα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#607182
g8777 έγραψε:Διάκο υποστηρίζεις εταιρία και όχι εργαζόμενο ε;


Η Ferrari δεν είναι εταιρεία, αλλά το ΚΡΑΤΟΣ της Μηχανοκίνησης!!! Ένιωσες, ή να σου στείλω 2-3 παλικάρια της KGB? :s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#607204
REALZEUS έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:@REALZEUS το βρήκες ρε μπαγάσα!


Ναι, αλλά σε βλέπω να ενδιαφέρεσαι πιο πολύ για τον υπάλληλο της χρονιάς και όχι για το το ποια εταιρεία θα βγει 1η... :roll:
Εταιρεία δεν υποστηρίζεις (Ferrari) ή λανθάνω; :whistlink:

Άλεξ σου έχω ζητήσει να μην ξανανοίξουμε το θέμα. Έχεις εντελώς στρεβλή (για μένα) άποψη του τι είναι το πρωτάθλημα οδηγών και του τι σημαίνει ομάδα σε ένα μηχανοκίνητο άθλημα, μην κουράζουμε τον κόζμο. :)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#607207 Σταύρο όταν μιλάς απαξιωτικά για το Πρωτάθλημα που κυνηγάει πρώτα και κύρια η κάθε ομάδα (ρώτα από τον Enzo μέχρι τον Frank), θα απαντώ, ασχέτως του τι μου ζήτησες και τι θεωρείς εσύ ως στρεβλή εικόνα. Εγώ θεωρώ την δική σου εικόνα στρεβλή, βγάζουμε άκρη με αυτό το "μπρος-πίσω"; Μάλλον όχι... Όσο λοιπόν εσύ μιλάς για "Μίλκο Καπ", άλλο τόσο εγώ θα λέω για "Υπάλληλο της Χρονιάς".

Τουλάχιστον το "Μίλκο Καπ" λέει ότι η Ferrari έχει 16 Μιλκομπούκαλα... Νόμιζα ότι τα Μιλκομπούκαλα της Ferrari υποστηρίζεις κι εσύ... Αλλιώς να λες ότι είσαι ρουβίτσος του Σουμάχερ και έχει ο οδηγός σου "7 Υπαλλήλων της Χρονιάς" και να μην λες ότι είσαι Ferrari, γιατί η FIA λέει ότι 16 πρωταθλήματα έχει η Ferrari. 7 ο Schumacher, 5 o Fanzio, 5 o Hamilton, 4 o Prost κλπ, αλλά 16 η Ferrari, 9 η Williams, 8 η McLaren κλπ. Εγώ Ferrari είμαι αδερφέ, όχι Schumacher ή Fanzio... :whistlink: Και σε 20 χρόνια που ο Λεκλερκ θα ειναι 42, πάλι Ferrari θα είμαι (αν ζω στα 62 μου), θα θυμόμαστε ποιόν υπάλληλο είχαμε το 2019; :whistlink:

ΥΓ: Ειλικρινά σου μιλάω, ξέρω ότι η Ferrari ήταν Πρωταθλήτρια το '82 και το '83. Δεν ξέρω καν με ποιους οδηγούς όμως. Εσύ θυμάσαι τους τότε ταρίφες μας;
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 30 Σεπ 2019, 01:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#607212
panos2171 έγραψε:Άρα ήταν πιο αργός, οπότε γιατί να βραδυπορήσει τον Φέττελ που αποδεδειγμένα ήταν πιο γρήγορος;

Πάντως το Σότσι είναι πίστα που όταν δύο μονοθέσια έχουν μικρή διαφορά σε ρυθμό, δεν προσπερνάς εύκολα και το drs τελικά δεν προσφέρει την αβάντα που βλέπουμε σε άλλες πίστες.

Ο Leclerc κρατήθηκε για αρκετούς γύρους πίσω από τον Vettel στο 1,2-1,4s και μετά προφανώς παράτησε την προσπάθεια (ή είχε διαλύσει τα ελαστικά του). Ο Vettel ηταν στον καθαρό αέρα από την αρχή, οδήγησε όντως πολύ καλά, αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε ότι αν οι οδηγοί ήταν ανάποδα ότι θα ήταν πάλι ο Vettel πιο γρήγορος ή θα είχε τα ίδια θέματα που είχε κι ο Leclerc.

Και μια παρατήρηση δική μου, νομίζω ότι η Ferrari επηρεάζεται περισσότερο από τους άλλους όταν ακολουθεί από κοντά άλλα μονοθέσια.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#607230
sparticle έγραψε:
Το προσπερνάμε μάλλον ως αναμενόμενο, αλλά το πιο εντυπωσιακό σήμερα κατ' εμέ ήταν το πρώτο stint του Hamilton με τα κίτρινα. Αν έμενε πιο πίσω (όπως ο Bottas πχ) δεν θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί το VSC και δεν θα κέρδιζε. Άρα once again η τύχη είναι με τους ικανούς.

Απο την αλλη αν αυτο εβγαινε νωριτερα, την ωρα που οι Ferrari εμπαιναν για λαστιχα, σημερα θα ειχαμε 1-2 για τους κοκκινουςκαι θα πανυγηριζαμε.
Στον προηγουμενο αγωνα το safety car βοηθησε την Ferrari χτες την Mercedes.
Τουλαχιστον η ψαλιδα εκλεισε και οι αγωνες κρινονται στις λεπτομερειες
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#607289
sparticle έγραψε:
panos2171 έγραψε:Άρα ήταν πιο αργός, οπότε γιατί να βραδυπορήσει τον Φέττελ που αποδεδειγμένα ήταν πιο γρήγορος;

Πάντως το Σότσι είναι πίστα που όταν δύο μονοθέσια έχουν μικρή διαφορά σε ρυθμό, δεν προσπερνάς εύκολα και το drs τελικά δεν προσφέρει την αβάντα που βλέπουμε σε άλλες πίστες.

Ο Leclerc κρατήθηκε για αρκετούς γύρους πίσω από τον Vettel στο 1,2-1,4s και μετά προφανώς παράτησε την προσπάθεια (ή είχε διαλύσει τα ελαστικά του). Ο Vettel ηταν στον καθαρό αέρα από την αρχή, οδήγησε όντως πολύ καλά, αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε ότι αν οι οδηγοί ήταν ανάποδα ότι θα ήταν πάλι ο Vettel πιο γρήγορος ή θα είχε τα ίδια θέματα που είχε κι ο Leclerc.

Και μια παρατήρηση δική μου, νομίζω ότι η Ferrari επηρεάζεται περισσότερο από τους άλλους όταν ακολουθεί από κοντά άλλα μονοθέσια.


Την τελευταία πρόταση την λέγανε και για την Mercedes χρόνια τώρα.

Δεν ξέρω αν είναι σφάλμα της Pirelli ή χαρακτηριστικό των πιο βαριών μονοθεσίων από αυτά μίας δεκαετίας πίσω, αλλά είναι και από τους λόγους που οι αγώνες στους πρώτους 15 γύρους είναι διαδικαστικοί, 2δ πίσω ο ένας από τον άλλον και λίγο πριν τον pit window πιέζουμε

Επιπλέον, το πλεονέκτημα της Ferrari στο 1ο sector (4-5 δέκατα πιο γρήγορες από τις Mercedes σε 34δ) εξανεμίστηκε στον αγώνα. Άρα είναι περισσότερο θέμα engine mode, παρά low drag concept, το οποίο προφανώς δεν μπορούν να το μεταφέρουν στο race pace. Αλλά όταν σου εξασφαλίζει pole, δεν σε πολυνοιάζει
Άβαταρ μέλους
By g8777
#607437 http://www.gazzetta.gr/in-motion/formula1/article/1400205/xelmoyt-marko-den-ehei-mellon-o-fetel-sti-ferrari

:shifty:

Κάτσε να δώ αν ξεχνάω κανέναν.

Ναντο, Φεττελακος, Καβαλαραινεν, Φελιπαο, Μπρίτνεϊ, Ουστμαρς, Μπέρνι, Λούκα ντι Τζιβιτζιλεμολο, Marlboro Man, Κωστας Καραμανλής, ttc.

:s_biggrin

Ούτε αντιστασιακοί να ήταν. :shifty: