Δεν υπήρχε περίπτωση να μπορούσε να περάσει τον Vettel μετά γιατί θα κατέστρεφε τα λάστιχά του.
Επίσης κάπου διάβασα ότι επειδή η πίστα είναι κλειστή αριστερά/δεξιά (=σιρκουί πόλης) έχει πολλές αεροδυναμικές αντιστάσεις.
Nikos! έγραψε:Παίδες, όταν η ομάδα με τους οδηγούς της έχει συμφωνήσει κάτι πριν τον αγώνα και μονομερώς ο ένας οδηγός κάνει κάτι διαφορετικό τότε δίκιο έχει ο Λεκλερ να διαμαρτύρεται.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μπορούσε να περάσει τον Vettel μετά γιατί θα κατέστρεφε τα λάστιχά του.
Επίσης κάπου διάβασα ότι επειδή η πίστα είναι κλειστή αριστερά/δεξιά (=σιρκουί πόλης) έχει πολλές αεροδυναμικές αντιστάσεις.
panos2171 έγραψε:Nikos! έγραψε:Παίδες, όταν η ομάδα με τους οδηγούς της έχει συμφωνήσει κάτι πριν τον αγώνα και μονομερώς ο ένας οδηγός κάνει κάτι διαφορετικό τότε δίκιο έχει ο Λεκλερ να διαμαρτύρεται.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μπορούσε να περάσει τον Vettel μετά γιατί θα κατέστρεφε τα λάστιχά του.
Επίσης κάπου διάβασα ότι επειδή η πίστα είναι κλειστή αριστερά/δεξιά (=σιρκουί πόλης) έχει πολλές αεροδυναμικές αντιστάσεις.
Άρα ήταν πιο αργός, οπότε γιατί να βραδυπορήσει τον Φέττελ που αποδεδειγμένα ήταν πιο γρήγορος;
g8777 έγραψε:Διάκο υποστηρίζεις εταιρία και όχι εργαζόμενο ε;
REALZEUS έγραψε:Corto Maltese έγραψε:@REALZEUS το βρήκες ρε μπαγάσα!
Ναι, αλλά σε βλέπω να ενδιαφέρεσαι πιο πολύ για τον υπάλληλο της χρονιάς και όχι για το το ποια εταιρεία θα βγει 1η...
Εταιρεία δεν υποστηρίζεις (Ferrari) ή λανθάνω;
panos2171 έγραψε:Άρα ήταν πιο αργός, οπότε γιατί να βραδυπορήσει τον Φέττελ που αποδεδειγμένα ήταν πιο γρήγορος;
sparticle έγραψε:
Το προσπερνάμε μάλλον ως αναμενόμενο, αλλά το πιο εντυπωσιακό σήμερα κατ' εμέ ήταν το πρώτο stint του Hamilton με τα κίτρινα. Αν έμενε πιο πίσω (όπως ο Bottas πχ) δεν θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί το VSC και δεν θα κέρδιζε. Άρα once again η τύχη είναι με τους ικανούς.
sparticle έγραψε:panos2171 έγραψε:Άρα ήταν πιο αργός, οπότε γιατί να βραδυπορήσει τον Φέττελ που αποδεδειγμένα ήταν πιο γρήγορος;
Πάντως το Σότσι είναι πίστα που όταν δύο μονοθέσια έχουν μικρή διαφορά σε ρυθμό, δεν προσπερνάς εύκολα και το drs τελικά δεν προσφέρει την αβάντα που βλέπουμε σε άλλες πίστες.
Ο Leclerc κρατήθηκε για αρκετούς γύρους πίσω από τον Vettel στο 1,2-1,4s και μετά προφανώς παράτησε την προσπάθεια (ή είχε διαλύσει τα ελαστικά του). Ο Vettel ηταν στον καθαρό αέρα από την αρχή, οδήγησε όντως πολύ καλά, αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε ότι αν οι οδηγοί ήταν ανάποδα ότι θα ήταν πάλι ο Vettel πιο γρήγορος ή θα είχε τα ίδια θέματα που είχε κι ο Leclerc.
Και μια παρατήρηση δική μου, νομίζω ότι η Ferrari επηρεάζεται περισσότερο από τους άλλους όταν ακολουθεί από κοντά άλλα μονοθέσια.
Vettel vs Leclerc round two: Complete Ferrari Russian Grand Prix team radio transcript
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]