Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
20%
1
10%
1
10%
2
20%
2
20%
0
N/A
1
10%
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By melos86
#605845 Καλα ειμαστε σοβαροι?? Συζηταμε για τον αν η Ferrari "εσμπρωξε" τον Φετελ στο πιτ στοπ οταν οι της Μερσεντες ουτε λιγο ουτε πολυ ειπαν στον Μποτας να κανει μια σταση για τσιγαρακι πριν την ευθεια εκκινησης τερματισμου για να μεινει μπροστα ο Λουης?? :dizzy: :yahoo:
Ειναι καταντια για τον Μποτας αυτη του η ανοχη σε τετοιες εντολες!
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#605860
melos86 έγραψε:Καλα ειμαστε σοβαροι?? Συζηταμε για τον αν η Ferrari "εσμπρωξε" τον Φετελ στο πιτ στοπ οταν οι της Μερσεντες ουτε λιγο ουτε πολυ ειπαν στον Μποτας να κανει μια σταση για τσιγαρακι πριν την ευθεια εκκινησης τερματισμου για να μεινει μπροστα ο Λουης?? :dizzy: :yahoo:
Ειναι καταντια για τον Μποτας αυτη του η ανοχη σε τετοιες εντολες!


Αυτα τα "καλα ειμαστε σοβαροι" καλο ειναι να λειπουν.

Διαβασε πρωτα τι εχει γραφτει.

Κανεις δεν ειπε οτι η Φερραρι εκανε κατι εσκεμμενα.
Ετυχε το undercut να ειναι παρα πολυ "δυνατο" σε αυτον τον αγωνα οποτε δεν περιμεναν οτι ο Φεττελ θα βγει μπροστα απο το Λεκλερκ τον οποιο δεν ενημερωσαν καν οτι ο Φεττελ ειχε μπει μεσα, ακριβως γιατι δεν το περιμεναν.

Το μονο που εχει αναφερθει ειναι οτι ηταν λιγο αδικο για το Λεκλερκ.

Ο Μπινοτος ειπε οτι σκεφτηκαν την αλλαγη θεσεων αλλα αποφασισαν να μην το κανουν.
Θα το συζητησουν λεει με τους οδηγους για να δουν αν επραξαν το σωστο ή οχι.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#605862 Εντυπωσιακη η Ferrari. Κανενας μας δεν περιμενε να ειναι ΤΟΣΟ δυνατη σε κατατακτηριες, αλλα και σε ρυθμο αγωνα. Μπραβο τους. Βεβαια ολα αυτα που βλεπουμε δεν εντυπωσιαζουν πλεον τοσο πολυ, εφοσον εχουν κριθει τα παντα. Αυτες οι νικες θυμιζουν εκεινες του Bottas και του Rosbeg οταν ο Λουης ΤΟΥ ( :inlove: ) καθαριζε τη μπουγαδα κι αφηνε τα παιδακια να χαρουνε λιγο στο τελος.

Καλο αγωνα εκανε επιτελους κι ο Vettel. Αλλα ακομα καλυτερο εκανε ο Leclerc (ηταν ταχυτερος ολο το τριημερο) τον οποιο βλακωδως χαντακωσε η Ferrari. Κριμα.

Για το Verstappen τα λογια ειναι περιττα. Μονο που ειναι παντα καπου εκει κοντα, αναμεσα στα θηρια, λεει πολλα.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#605864
melos86 έγραψε:Καλα ειμαστε σοβαροι?? Συζηταμε για τον αν η Ferrari "εσμπρωξε" τον Φετελ στο πιτ στοπ οταν οι της Μερσεντες ουτε λιγο ουτε πολυ ειπαν στον Μποτας να κανει μια σταση για τσιγαρακι πριν την ευθεια εκκινησης τερματισμου για να μεινει μπροστα ο Λουης?? :dizzy: :yahoo:
Ειναι καταντια για τον Μποτας αυτη του η ανοχη σε τετοιες εντολες!


Στη Mercedes απλά σεβαστήκανε την κατάταξη πριν τα πιτστοπ. Διαλέξανε στρατηγική για νίκη, δεν τους βγήκε και από το να βγούνε 4-6, βγήκανε 4-5.

Το είπε και ο Bottas στις δηλώσεις μετά, είναι κάτι σαν «εσωτερικός» κανονισμός, όποιος είναι πίσω δεν κάνει undercut


< >
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#605914 Για τη Μερκ αυτο:
BARHonda έγραψε:Στη Mercedes απλά σεβαστήκανε την κατάταξη πριν τα πιτστοπ. Διαλέξανε στρατηγική για νίκη, δεν τους βγήκε και από το να βγούνε 4-6, βγήκανε 4-5.

Το είπε και ο Bottas στις δηλώσεις μετά, είναι κάτι σαν «εσωτερικός» κανονισμός, όποιος είναι πίσω δεν κάνει undercut

Οταν ακουσα στο λάιβ, απο ταχυτερο γυρο στο 1.45 να κανει 1.48.8 εφριξα, αλλα εχει καποια βαση. Παιξανε το χαρτι του safety car για τον Λουη και, οταν δεν βγηκε, κρατησαν τον Μποτα και τον Αλμπον πισω του. Και μια θεση θα εχαναν και μια εσωτερικη προσπεραση θα γινοταν εναντια στον εσωτερικο κανονα τους, αρα νο προμπλεμ.

Για τη Φερραρι επισης πολυ κακο για το τιποτα. Δεν το εκαναν επιτηδες, προσπαθουσαν να προλαβουν τους αλλους. Ηταν 1-3 στην αρχη και τερματισαν 1-2. Αρα η στρατηγικη ηταν σωστη, και ο Λεκλερκ θα το καταλαβει, αρα νο προμπλεμ.

Ο Λεκλερκ αντεδρασε πολυ φυσιολογικα. Εσκαγε απο μεσα του για κατι που θεωρησε αδικια (οχι τελειως αβασιμα), αλλα δεν εκανε καμια |λογοκρισία| στις επανεκκινησεις και ηρεμησε αρκετα μεχρι τον τερματισμο, λεγοντας ολα τα σωστα πραγματα: Πανω απ' ολα η ομαδα μπλα-μπλα, απο μεσα ειναι αλλιως μπλα-μπλα, ειμαστε δεμενοι σαν οικογενεια κι αυτο βγαινει προς τα εξω κλπ. Ειναι εξυπνος και (ελπιζω) υπομονετικος και φυσικα κανεις δεν περιμενει (και δεν πρεπει) στα 21 του να μην τον πειραζει μια χαμενη νικη απο στρατηγικη. Νο προμπλεμ κι εδω.

Ο Φετελ ηταν πολυ καλος, εκανε αυτο που επρεπε για το undercut, προσπερασε πολυ αποφασιστικα και δεν εκανε λαθη. Σημαντικη νικη για την ψυχολογια του. Θα εχουμε επικη μαχη για την τριτη θεση στο πρωταθλημα οδηγων, ισως και για τη δευτερη. Νο προμπλεμ κι εδω και ολοι μια χαρα, του Λουη περιλαμβανομενου.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#605966 Πολύ όμορφη η Σιγκαπούρη. Πολύ θα ήθελα να ήμουν εκεί.
Πολύ ωραία η οργάνωση, η πίστα, ο νυχτερινός αγώνας, όλα.
Αλλά για F1 δεν κάνει, όπως και το Μονακό (καλύτερα από εκεί, αλλά και πάλι δεν).

Πάμε στον αγώνα:
Η Ferrari τρώει πιο γρήγορα τα ελαστικά και υστερεί σε ρυθμό αγώνα. Οπότε τι κάνει για να κερδίσει; Μια τέλεια στρατηγική. Respect γιατί τους έχουμε κράξει, δικαίως, πολλές φορές.
Ελεεινή ταριφια του Leclerc που δεν δίνει παράθυρο για untercut και φυλάει τα ελαστικά (brilliant), ιδανική στιγμή για να βάλει τον Vettel και στον επόμενο γύρο τον Leclerc. Τους πήραν και τα σώβρακα. Προφανώς άδικο για τον Leclerc που βγήκε δεύτερος αλλά απαραίτητο για την στρατηγική. Ας το λύσουν εσωτερικά. Η στρατηγική ήταν τέλεια.
Ως μετά Χριστόν προφήτης λέω ότι ο Hamilton έπρεπε να μπει στον ίδιο γύρο με τον Vettel ή έστω μαζί με τον Leclerc. Γιατί την πάτησε η Mercedes; Γιατί σε προηγούμενους αγώνες δούλεψε καλά η στρατηγική του να τραβήξουν μακριά το πρώτο pitstop. Όταν κατάλαβαν ότι εδώ δεν θα δουλέψει, πήγαν να χρησιμοποιήσουν την κίνηση, αλλά μέχρι οι Ferrari να φτάσουν την κίνηση ο Hamilton ήταν πιο αργός και από τον Stroll αφού τελείωσαν τα κόκκινα. Μετά λειτούργησαν έξυπνα για να κρατήσουν τον Hamilton μπροστά από Bottas και Albon.

Όπως φαίνεται και από τα παραπάνω το μόνο ενδιαφέρον του αγώνα είναι η στρατηγική και τα pit stop. Αυτό ισχύει σε κάθε σιρκουί πόλης.
Αν έχουν ένα κουκούτσι μυαλό ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν στα σιρκουί πόλης υποχρεωτική την χρήση και των τριών γομών. Ή δύο υποχρεωτικά pit stop τουλάχιστον με όποιον τρόπο θέλουν. Για να μην μένουμε στις όμορφες εικόνες, την χλιδή και τα κότερα .
Άβαταρ μέλους
By ripper
#605976 Δεν μπορείς να βασίσεις στρατηγική σε κάτι τυχαίο. Αφού έχασαν από τον Vettel πόνταραν στην κίνηση, δεν τους βγήκε.
SC προφανώς θα βοηθούσε αλλά δεν έγινε η στρατηγική για το SC.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#605977
ripper έγραψε:Δεν μπορείς να βασίσεις στρατηγική σε κάτι τυχαίο. Αφού έχασαν από τον Vettel πόνταραν στην κίνηση, δεν τους βγήκε.
SC προφανώς θα βοηθούσε αλλά δεν έγινε η στρατηγική για το SC.
Σύμφωνοι αλλά αν είχε βγει το πρώτο safety car πριν κάνει pitstop, σήμερα θα λέγαμε πως νίκησε ο Λιούις.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#606031
https://www.youtube.com/watch?v=ySlyoNd1Paw

Έτσι λεκλερακο δεν θα κάνεις anything stupid, θα σέβεσαι. :rtfm:
Το σήμα στην καρδιά (στην άκρη της μύτης του μονοθεσίου εν προκειμένου) είναι μεγαλύτερο από κάθε οδηγό. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#606036 Καλα αν εκανε καμια |λογοκρισία| και σε μαχη με το Φεττελ στερουσε απο την ομαδα το 1-2, απο θεος στη Μοντσα, μεσα σε μονο 2 βδομαδες θα τον παιρναν με τις πετρες...

Αλλα ο μικρος "στεκει σουζο" (οπως λεει ο προεδρος), στο αλογο προς το παρον.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#606491 Good boy!!! :s_thumbsup :s_thumbsup :s_thumbsup


Conscious that his radio messages in Singapore may have given off the wrong impression to some, Charles Leclerc has said that he’s learned a lesson if a similar situation arises: to “shut up”.

But in Russia, the two-time Grand Prix winner conceded that “there was absolutely no need” to voice that frustration after losing out on victory to his team mate.

“I believe my reaction was well over what it should be, and that shows that I’ve still got a lot to learn, so in these situations there was absolutely no need to be like this,” said Leclerc in Sochi.

“The team has done the right thing, we wouldn’t have finished one and two with another strategy, and that’s what matters the most, so on that, I definitely have a lot to learn and a lot to improve, so that won’t happen in the future.”

“But I just need to control myself more in these situations and just – how can I say it politely? – just shut up, instead of speaking on the radio. I will learn from this and try for it to not happen again,” he said.

Putting the radio angst behind him, ahead of the Russian Grand Prix, Leclerc revealed that Ferrari had a newfound self-belief, especially given that their third win in a row had come at Singapore, a track where they weren’t expected to challenge Mercedes.

“We’ve been very surprised in Singapore by how quick we were,” he said. “Whether it will be the same story here or not, I don’t know.

“Definitely, if we wouldn’t have had the Singapore weekend, we [would] not arrive here thinking we are the favourites. Mercedes have always been very quick and they’ve won [every year] here so it’s going to be very difficult to beat them. But seeing the performance in Singapore, we are a bit more confident, so let’s see if we can challenge them.”


https://www.formula1.com/en/latest/arti ... r4cPg.html