George_Prix έγραψε:Πολυ καλος ο Leclerc ολο το 3ημερο. Αξιζε τη νικη. Βεβαια το ποσο καλος ειναι πραγματικα θα το δουμε και απεναντι σε εναν κανονικο ομοσταβλο. Η ασελγεια στο πτωμα του Vettel δεν αποτελει αποδεικτικο αξιας και επισης απ' οσο θυμαμαι σε καθε αγωνα τον βλεπω και μια φορα στο γρασιδι ή στους παραδρομους εκτος πιστας. Ολοι κανουν λαθακια φυσικα, αλλα οταν τα βλεπουμε τοσο συχνα και μαλιστα χωρις ιδιαιτερη πιεση, περναει απο το μυαλο μας μπας και πασχει απο καμια οξεια Φεττελιτιδα
Δεν ήταν χωρίς πίεση. Άλλωστε νίκησε με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τον 2ο.
Σε όλον τον αγώνα πίεζε για να κρατήσει τη διαφορά. Σε κανένα σημείο του αγώνα δεν παίζει να έκανε cruising.
Και ειδικά όταν έκανε το λάθος ήξερε ότι έρχεται από πίσω ο Λούις βλωμένοςκα και έπρεπε να το πάει τάπα για να ανοίξει τη διαφορά.
George_Prix έγραψε:Οσο για το Verstappen, σιγουρα εχει μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης στο τρακαρισμα. Αλλα και ο Kimi θα μπορουσε χαλαρα να το αποφυγει (ηδη ο Verstappen κολλησε στον τοιχο προσπαθωντας να μην τρακαρουνε). Το προβλημα ειναι οτι ο Max δε μπορουσε να δει τον Kimi και ο Kimi δε μπορουσε να δει τον Max. Οταν τελικα "ειδωθηκανε" ηταν πολυ αργα!.
Μια χαρά τον έβλεπε τον Κίμι ο Μαξ (παραθέτω το βίντεο). Μισό και βάλε μήκος μονοθεσίου πίσω ήταν πριν βουτήξουν στα φρένα. Απλά είτε θεώρησε ότι ο Κίμι (ειδικά ο Κίμι και όχι κάποιος άλλος πχ Λιουις) θα του άνοιγε την πόρτα είτε φοβήθηκε να πέσει στα φρένα μην τον στουκάρει κάποιος από τους πίσω είτε και τα δύο μαζί.
Και δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει. Και το 2016 το ίδιο έκανε...
https://www.youtube.com/watch?v=7sIkMy-17hY