Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
33%
0
N/A
3
50%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
17%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By STK
#597557
elteo έγραψε:Οπως ο Φέττελ? :lol:

Λίγο του έπεφτε όταν κέρδιζε;
Ή μήπως αντιλήφθηκε κανείς τους οπαδούς της Μερσέντε στη χθεσινή γιορτή τους εντός έδρας;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#597559 Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι καλά για το παιδί. Ποια Φεραρρι τωρα. :(

belgarion έγραψε: Καταρχήν σταμάτα τα μυξοκλαματα, γελάει ο κόσμος μαζί σου.Πες στην 8777αινα να σου ρίξει δύο σφαλιάρες σε τελική ανάλυση.Τωρα για τον Χάμιλτον, με όση αξιοπιστία μπορεί να έχει μια διάγνωση από την τηλεόραση, η στάση του σώματος και η εν γένει συμπεριφορά του με οδηγούν στο συμπέρασμα πιθανής δηλητηρίασης από belvederium.Συνηθης τακτική Ρωσικών Μυστικών Υπηρεσιών.


:help: :help:
:s_cry

Λογικά δεν τρολαρει ο μπελγκ. :sorry:

Εδώ δεν χωράνε οπαδικα,αν σας έχει μείνει έστω καί μία σανίδα ανθρωπιάς πηγαιντε σε εκκλησία να ανάψετε ένα κεράκι στον Άη Παντελεήμονα. :(


Κατά τα άλλα,

Μποττακο τί χαμπάρια μαστορα; Έχουμε: 7 μήνες το 2019, δώρο Πάσχα καί επίδομα αδείας.Συν δώρο Χριστουγέννων. 8777 ευρώ, τρίμηνη επιταγή. Στο καλό. Κράτα την πόρτα ανοιχτή καθώς φεύγεις για τον Οτσον. :s_bye

Γκασλακο όλα καλά; Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι διαθέσιμο προς το παρόν. Θα σε ενδιέφερε ρόλος στο Μπρούσκο; Τα λεφτά μέτρια βέβαια αλλά θα λυσσανε τα 17 χρονα. Μην απαντήσεις τώρα, σκέψου το. :s_bye

Haasακια; Τι χαμπάρια ρε αλάνια; Τό καλύτερο καί πιο ανώδυνο είναι να δηλώσετε παραίτηση από μοναχά σας. Δεν χρειάζεται να ασχοληθεί ο Στάινερ έτσι; Κρίμα να τρέχετε για πλαστικές νέα παιδιά. :s_bye

Κιμι; Άλλον έναν χρόνο ακόμα; Μόνο έναν ρε. Ορκίζομαι αυτή την φορά, ένα καί τέλος. Αφού βλέπεις με τι έχουμε να κάνουμε δω πέρα. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By ripper
#597566 Τι ματσαρες γίνονται τελευταία ρε σεις;
Φοβεροί αγώνες ακόμα και χωρίς ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα.
Αξιοσημείωτο ότι η Ferrari είχε φοβερή στρατηγική ενώ η Mercedes ψιλό χάλια.
Ο κακός χθες Λούης πάλι τσίμπησε πονταλακια :lol: :lol:

Η φάση με τον Leclerc για μένα ήθελε ποινή χρόνου. Ξεκάθαρο unsafe release.
Στο Silverstone ήταν πλάι πλάι με τον Max, δεν ξέρω τι ακριβώς προβλέπει ο κανονισμός.
Θυμάμαι πάντως ότι παλιότερα λέγαμε ότι υπάρχουν πίστες με δύο γραμμές στα pit και άλλες με μια.
Άβαταρ μέλους
By STK
#597580
ripper έγραψε:Η φάση με τον Leclerc για μένα ήθελε ποινή χρόνου. Ξεκάθαρο unsafe release.
Στο Silverstone ήταν πλάι πλάι με τον Max, δεν ξέρω τι ακριβώς προβλέπει ο κανονισμός.
Θυμάμαι πάντως ότι παλιότερα λέγαμε ότι υπάρχουν πίστες με δύο γραμμές στα pit και άλλες με μια.


Με τη διαφορά ότι στα pits της Γερμανίας γινόταν χαμός εκείνη την ώρα και με τη λογική ότι δεν μπορείς να περιμένεις τους πάντες για να μπουν-βγουν, έδωσαν μόνο χρηματικό πρόστιμο.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#597583 Πολυ ωραιος αγωνας, χαμος !!!

Εξαιρετικος Μαξ, ταχυς, με φοβερες επανεκκινησεις μετα απο τα safety car, εδινε παντα το κατι παραπανω.
Στο συγκεκριμενο αγωνα ηταν και τυχερος στο μεγαλοπρεπες τεκ α κε που ειχε, αλλα μπορεσε να συνεχισει χωρις να ανοιξει μυτη.
Δεν ηταν επιδοση επιπεδου Βραζιλιας 2016, που ειχε αφησει τους παντες να τον κοιτανε με τα κυαλια αλλα ηταν μια πολυ δυνατη επιδοση στο βρεγμενο.

Λεκλερκ παρα πολυ καλος μεχρι το λαθος.
Εριχνε πολυ χρονο στο Φεττελ σε καθε γυρο ειτε με τα βροχινα, ειτε με τα ενδιαμεσα, ηταν ξεκαθαρα στη διεκδικηση της νικης εκκινοντας 10ος, μια εμφανιση υψηλου επιπεδου μεχρι την κακια στιγμη.
Νομιζω πως δεν εκανε σοβαροτερο λαθος απο το Μαξ απλα σταθηκε πιο ατυχος και το πληρωσε με εγκαταλειψη.
Προς το παρον στη θητεια του στη Φερραρι δειχνει σημαδια γκαντεμιας, προς θεου οχι για το λαθος που ηταν δικο του, αλλα για το ποσο ακριβα το πληρωσε σε σχεση με αλλους.
Νομιζω πως η Φερραρι ειχε το πιο αργο μονοθεσιο σε βρεγμενες συνθηκες απο τις τρεις ομαδες, ενω σε στεγνες μαλλον το πιο γρηγορο οπως φανηκε και στο τελος με το Φεττελ.
Κατι που κανει την επιδοση του Λεκλερκ, μεχρι να βγει, ακομα πιο σημαντικη.

Φεττελ, πολυ καλο αποτελεσμα και χωρις λαθη, ψυχολογικη τονωση.
Ομως δεν πιστευω οτι ηταν τοσο εντυπωσιακη η οδηγηση του οσο δειχνει το, απο τελευταιος --> δευτερος.
Στο βρεγμενο ηταν σαφως πιο αργος απο το Λεκλερκ, δεν ειχε ανεβει ιδιαιτερα σε μεγαλο διαστημα του αγωνα.
Ομως με σωστες επιλογες στη στρατηγικη, τα πολλα safety cars, τις εγκαταλειψεις και το ταχυτερο μονοθεσιο στο στεγνο στο τελος εφτασε δευτερος.
Ηταν αλανθαστος και μπραβο του αλλα δεν ηταν καταιγιστικος.

ΥΓ: Ο Λεκλερκ επρεπε να παρει ποινη στα πιτς, ηταν too much κοψιμο σε αυτους που ερχονταν.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#597633 Καλα δεν (πρεπει να) ειναι τοσο απλο!
Εγω οπως το βλεπω (απο την θεση ομως, ενος κριτη αλλου αθληματος)
Εαν απεκτησε πλεονεκτημα (ακομα κι αν ηταν φταιξιμο της ομαδας) επρεπε να τιμωρηθει ο οδηγος. Αν δεν απεκτησε πλεονεκτημα απλως εγινε η |λογοκρισία|, τοτε ορθως τιμωρηθηκε με προστιμο η ομαδα!
Τελευταία επεξεργασία από Y.V και 29 Ιούλ 2019, 23:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#597635 Δε νομίζω ότι απέκτησε κάποιο πλεονέκτημα γιατί ο Grosjean έμπαινε για πιτ, δεν έβγαινε.

Ο λολιποπ μαν σε κάθε περίπτωση έχει την ευθύνη.

< >
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#597636 Δεν μιλαω μονο εναντι του γκροζαν, αλλα αν γενικα λογω αυτου του συμβαντος απεκτησε πλεονεκτημα εναντι αλλων.
Αν οχι, συμφωνω οτι καλως και δικαιως δοθηκε μονο προστιμο στην ομαδα και τιποτα αλλο! :)
Εμεις ειναι αδυνατον να κρινουμε, διοτι δεν εχουμε τα δεδομενα που εχουν αυτοι!

Αλλο φυσικα το να μην δοθει καμμια τιμωρια... :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#597642 Θυμάται κάποιος να έχει δοθεί τέτοια ποινή σε unsafe release; Ουσιαστικά πρόκειται για μη ποινή, αφού το χρηματικό πρόστιμο είναι αστείο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#597648
Nikos! έγραψε:Ο Λεκλερκ δε φταίει, η ομάδα φταίει η οποία νομίζω έφαγε ποινή.


Οπως φυσικα δε φταινε ποτε οι οδηγοι για unsafe release, αφου απλα ξεκινανε οταν δουνε το πρασινο φως ή δουνε το γλειφιτζουρι να σηκωνεται...

Αν η default τιμωρια ηταν προστιμο στην ομαδα ομως, οι ομαδες θα γραφανε στα @@ τους τον κανονισμο και θα θρηνουσαμε θυματα μεσα στα pits προκειμενου να κερδισουν καμια θεσουλα. Οποτε ΣΩΣΤΑ η τιμωρια δινεται στον οδηγο (εκτος απο προχθες στο Leclerc), εκει που τους καιει δηλαδη και κανει τις ομαδες να προσεχουν λιγο περισσοτερο!
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#597699 Ενα αλλο θεμα που προεκυψε και σε αυτον τον βρεγμενο αγωνα ειναι το εξης:

Σε καποια σημεια της πιστας τα αυτοκινητα ειναι αδυνατο να οδηγηθουν λογω συνθηκων και ειναι πολυ πιθανο να συμβουν δύο διαφορετικες εξοδοι στο ιδιο σημειο. Ο,τι δηλαδη εγινε με Leclerc κ Hamilton. Ο Μονεγασκος περπατουσε στην αμμοπαγιδα οταν ο Βρετανος εχασε τον ελεγχο νομιζω υπο vsc και φυσικα με κιτρινες σημαιες, ακριβως γιατι στο σημειο δεν μπορουσες να σταθεις με slics.

Με προσφατο το τραγικο συμβαν του Bianchi, νομιζω πρεπει να βρει καποιον νεο τροπο η FIA να το ρυθμισει αυτο (τουλαχιστον να μη βγαινουν απο τα αυτοκινητα οι οδηγοι κ να μην μπαινουν οι γερανοι κ οι κριτες κλπ, μεχρι να μπουν ολοι πισω απο το sc σε εκεινο το σημειο).

Ειναι πολυ συχνο να βγαινουν λογω υδρολισθησης στο ιδιο σημειο πολλα αυτοκινητα, πχ Βραζιλια 2003, Νιρμπουργκρινγκ 2008 νομιζω τοτε με τον γερανο του Hamilton, κοκ.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#597700 Στα του αγωνα, συμφωνω κι εγω με τον Yugo, αλλα επειδη ξενερωσα μετα την εγκαταλειψη Leclerc δεν ευχαριστηθηκα και τοσο τα χορευτικα των Merc κ την ανοδο του Vettel
Άβαταρ μέλους
By ripper
#597798 Μια Mercedes, αν δεν κάνω λάθος ο Hamilton, περίμενε αρκετή ώρα στα pits για να μην γίνει unsafe release.
Το πρόστιμο δεν είναι τιμωρία προφανώς.