Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
50%
0
N/A
1
17%
0
N/A
1
17%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
17%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#594992
g8777 έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Είτε (δυστυχώς γιατί πρόκειται για ένα ακόμα πισογύρισμα) ο Αλόνσο για ένα χρόνο και μετά Χάμιλτον


Προς Θεου οχι :help:

Μονοθεσιο για κουπα, Λεκλερκ Νο1 και ενας "Μποττας" διπλα του.

Συμφωνώ απόλυτα, αλλά τί πιθανότητα δίνουμε να πάρει η ομάδα τη σωστή απόφαση;
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#595004 Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι ο Ναντο με χειρότερο αυτοκίνητο από τον ανταγωνισμό σε σχέση με σήμερα το πήγαινε 150%.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#595005
mousatos έγραψε:Η red bull δίχνει γρηγορότερη κοντά στην τελική μάλλον λόγω αεροδυναμικής, σα να έχει 30 άλογα παραπάνω. Στις εξόδους των στροφών η ferrari εκτοξεύεται και είναι πιό γρήγορη.


Ρε συ Μουσάτε 1η φορά βλέπεις F1? Το pulling effect (μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις που έλεγε και ο Τάκης) και το DRS είναι.


Από εκεί και πέρα, αναμενόμενο το αποτέλεσμα και αμφιβάλλω αν θα κάνουμε έστω και 1 νίκη φέτος, με την καλύτερη ευκαιρία μας να βρίσκεται στην Monza. Αν είναι να κερδίσουμε έναν αγώνα, ας είναι μέσα στο σπίτι μας τουλάχιστον.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#595006
Νίκος Παππάς έγραψε:Από ένα μονοθέσιο σε Χάμιλτον, Λεκλερκ και Μαξ με equal status αν θέλουμε να βλέπουμε αγώνες με κομμένη την ανάσα
Οι δύο τελευταίοι δίνουν ρέστα σήμερα

Από το Mi A1.


Συγγνώμη Νίκο μου, αλλά αυτό είναι GP2, όχι F1. Η F1 ήταν πάντοτε συναγωνισμός κατασκευαστών, όχι ενιαίο... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#595007
mousatos έγραψε:Αμ ήμουν Λεκλέρ θα το πήγαινα μαλακωσά μέχρι το τέλος πίσω από Γκασλί , έτσι για σπάσιμο.


Για αυτό δεν είσαι πιλότος της Ferrari. Για την Scuderia δουλεύει, όχι για τον Μαΐλλη... :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#595009
Νίκος Παππάς έγραψε:Πολύ γερό το μονοθέσιο της red bull. Με τέτοιο τρακο και ούτε πιτστοπ.

Ο Φεττελ κατέστρεψε το θέαμα που βλέπαμε εκτός από τον αγώνα του

Από το Mi A1.


Δεν είναι θέμα γερού μονοθεσίου, απλά τον βρήκε στο rear crash structure. Ακόμα και στα αυτοκίνητα δρόμου ο μπροστινός παθαίνει πολύ μικρότερη ζημιά από τον πίσω σε περίπτωση rear ending.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#595010
REALZEUS έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Από ένα μονοθέσιο σε Χάμιλτον, Λεκλερκ και Μαξ με equal status αν θέλουμε να βλέπουμε αγώνες με κομμένη την ανάσα
Οι δύο τελευταίοι δίνουν ρέστα σήμερα

Από το Mi A1.


Συγγνώμη Νίκο μου, αλλά αυτό είναι GP2, όχι F1. Η F1 ήταν πάντοτε συναγωνισμός κατασκευαστών, όχι ενιαίο... :iconcool:


Το ξέρω Άλεξ αλλά επειδή δεν βλέπω την Σκουντερια να φτιάχνει μονοθέσιο νικητή ζητάω το επόμενο καλύτερο για το θέαμα.

Να δεις που θα "μας" περάσουν τα κατρουλοποτα έτσι όπως πάει το πράγμα.

Επειδή όμως ο Μαξ και ο Λεκλερκ είναι ο,τι καλύτερο έχει το άθλημα για το μέλλον, μαζί με Χάμιλτον φυσικά, τους θέλω μαζί και τους 3 να μάχονται. Προφανώς και θα μείνει όνειρο, αφού αυτά δεν γίνονται.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#595019
Νίκος Παππάς έγραψε:Κύριος ο Φεττελ πήγε στον Μαξ πριν βγει από το μονοθέσιο και παραδέχτηκε το λάθος του.

Μάλλον του είπε "μην τυχόν τολμήσεις και έρθεις προς Μαρανέλο πλευρά όταν φύγω, καταστράφηκες"
Ή απλά πάει για "ψυχή" σαν τους γέρους-γριές που όταν έχουν περάσει τα χρόνια, το ρίχνουν στις εκκλησίες για προσευχές και μετάνοιες. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#595064 Αν ο Λ Εκλερ έχει 10% πιθανότητα να μην καει με τον Vettel, με τον Alonso θα καταστρεφόταν μέσα σε μισή σεζόν.
Η αυτό η θα ζούσαμε Φωσκολικες καταντιες στα pits της Ferrari.

Ιδανική λύση -αν δεχτούμε ότι ο Vettel κουράστηκε- θα ήταν ο Ρικιαρντος.

Η επιλογή Λουη είναι κάτι τελείως διαφορετικό και δεν είμαι σίγουρος ότι θα ήταν το καλύτερο.


ΥΓ: τι έγινε ο Γκασλι έπαθε επιφοίτηση του χολι πνεύματος και από Λουκάς Βύντρα έγινε Λουκάς Μούρα;
#τσιφτη

Ίσως αν τον βάζουν να φτιάχνει καφεδουμπες για όλη την ομαδα, να φανεί το μεγαλείο του γιου του Γιος.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#595072 Τι αγώνας! :yahoo:
Silverstone πιστάρα!

Φοβερή η μάχη Bottas-Hamilton στην αρχή, πολύ κρύο αίμα ο Φινλανδός και δεν του το 'χα. Πάντως τον ψιλοσφάξανε στη στρατηγική ό,τι και να μου πείτε. Αν πριν το παράθυρο του 1ου στοπ ήταν πάλι στο 1-2 με Hamilton όμως μπροστά, η Mercedes δεν θα έψαχνε άλλες στρατηγικές για τον Bottas μήπως και προσπεράσει, θα τον έβαζε αμέσως μετά τον Hamilton και όλα καλά (όπως άλλωστε έκανε και σε τόσους άλλους αγώνες).

Για το Leclerc-Verstappen ό,τι και να πω είναι λίγο. Ο Μονεγάσκος χτίζει με ταχείς ρυθμούς: Την εμπειρία του, τη σχέση του με την ομάδα, τη σχέση του με τους οπαδούς, τη σχέση του με τους άλλους οδηγούς, με τα μίντια, τα πάντα. Πίσω από αυτό το παιδικό και γλυκό πρόσωπο, κρύβεται ΆΠΕΙΡΟΣ αγωνιστικός εγωισμός και πείσμα. Τα είπε όλα ο Yugo για τις μάχες και για το πώς κρατήθηκε και έστριψε σε κάποια σημεία. Απίστευτος! Και επίσης δεν έκανε ούτε μισό ανάποδο, ούτε ένα μικρό μπλοκάρισμα!

Από την άλλη νομίζω ότι και ο Verstappen είναι λίγο διαφορετικός στις μάχες του, αλλά και στις δηλώσεις του όταν είναι για τον Leclerc. Δηλαδή είναι μεν σκληρός όπως πάντα, αλλά δεν έχει την αλαζονεία που έχει με άλλους οδηγούς (πχ με τον Vettel κατα καιρούς έχει μιλήσει και υποτιμητικά). Υπάρχει ένας περίεργος σεβασμός/φόβος για τις ικανότητες που έχουν και οι δύο, που προφανώς πηγάζει από την εποχή που σκοτώνονταν στα καρτ και ξεχώριζαν σε σχέση με όλους τους άλλους.

Η Ferrari από την άλλη ήταν σαφώς πιο αργή από Red Bull σε αυτόν τον αγώνα. Το είδαν και το είπαν όλοι λίγο πολύ. Βάλε και το κακό pit stop, βάλε και ένα μέτριο ΠΣΚ για Vettel, τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Ωστόσο δεν θεωρώ ότι ο Vettel ήταν τόσο τραγικός. Ήταν απλώς πιο αργός από Leclerc με σαφή διαφορά όπως και σε Bahrain, Baku και Αυστρία. Είναι επίσης η απόδειξη ότι όταν κάποιος είναι πιο γρήγορος, βγαίνει στην πίστα και κάνει τους χρόνους. Δεν του "σακατεύει η ομάδα την ψυχολογία" και δεν του φταίνε τα στάτους 1 και 2. (Η μπηχτή είναι για τον Κοίμη για όσους δεν το 'πιασαν :lol: )

Για να μην το ξεχάσω, κανείς άλλος δεν είδε unsafe release του Verstappen? Ή έστω προς εξέταση;

Επίσης λάτρεψα την κίνηση της κάμερας στις πρώτες στροφές μετά την εκκίνηση και τις περισσότερες επιλογές του σκηνοθέτη κατά τις μάχες αν εξαιρέσεις κάνα δυο στιγμές που το'χασε.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#595083
g8777 έγραψε:Δεν ειναι θεμα μπεμπη, ειναι ζητημα Ροκυ 3. :whistlink: :s_wink

Κόμπλεξ κατωτερότητας ενάντια στην έγχρωμη απειλή που ήρθε να του πάρει τη δόξα και τις γυναίκες;

Μήπως να βρει έναν επίσης έγχρωμο μέντορα και να αρχίσει να τρέχει στις παραλίες;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#595086
g8777 έγραψε:Τωρα που θα ανεβει ντικ πριξ θα δεις ποσο καλα τα λες.


Ο νηστικος καρβελια ονειρευεται. Σα μια φιλη μου την Κουλα που δε μπορει να την κανει καλα ο μικροτσουτσουνος ο παγουρας ο αντρας της και ολη μερα σκεφτεται αυτο που της λειπει και που πιθανοτατα εχουν μπολικο οι αλλοι αντρες!

Νίκος Παππάς έγραψε:Από ένα μονοθέσιο σε Χάμιλτον, Λεκλερκ και Μαξ με equal status αν θέλουμε να βλέπουμε αγώνες με κομμένη την ανάσα
Οι δύο τελευταίοι δίνουν ρέστα σήμερα

ΕΤΣΙ :s_yes

Αυτο προσπαθω να πω τοσο καιρο... Οτι τετοιοι οδηγοι καταφερνουν και μας κρατανε τσιτωμενους, τετοιοι οδηγοι μας κανουν και χαιρομαστε τους αγωνες. Οπως ειπα και στον προηγουμενο αγωνα (οτι στα @@ μου αν τιμωρουσαν το Verstappen ή οχι) το ιδιο θα πω και για χθες. Δε με χαλασε καθολου η |λογοκρισία| του Vettel που στερησε θεσεις/ποντους απο το Max. Οι απιστευτες μαχες Max/Leclerc, Hamilton/Bottas, η τρομερη προσπεραση του Leclecr απο την εξωτερικη στο Gasly μου φτασανε και μου περισσεψανε για χθες. Την "πηρα τη δοση μου" (για την ακριβεια χθες πηρα overdose).

Και κατι ακομα επειδη με κατηγορισες για φανμποισμο. Το να θαυμαζουμε τους καλους οδηγους δε σημαινει οτι μηδενιζουμε τους 100αδες ανθρωπους που βρισκονται απο πισω και φτιαχνουν τα μονοθεσια. Respect και σ' αυτους φυσικα! Fanboy ειναι ο κολλημενος που δε βλεπει τιποτα αλλο εκτος απο τον αγαπημενο του οδηγο/ομαδα και μισει ολους τους αλλους. Σαν κατι πανιβλακες που χαρηκαν με το τρακαρισμα του Vettel πανω στο Max. Σαν κατι πανηλιθιους που δεν πηραν χαμπαρι την προσπεραση του Max απο την εξωτερικη και απο το χωμα στο Leclerc (και ολες τις αλλες μαχες που εδωσε) και θεωρησαν οτι ο Max εχθες δεν εκανε τιποτα σπουδαιο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#595087 Και θα κλεισω με το Vettel. Βλεπω σαν mainstream αποψη στο petrolheads τη "βαρεμαρα" του Vettel λογω ηλικιας... τα παιδακια που εκανε και του κοβουν δεκατα... αναφορες στην καριερα του που δε γινεται να μηδενιστει ετσι απλα και διαφορες αλλες τετοιες ιστοριες για αγριους.

Ε λοιπον ΤΙΠΟΤΑ δεν αλλαξε στο Vettel. Παραμενει ο ιδιος οδηγος ακομα. Στην καριερα του ο Vettel καταφερε ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ! Κερδισε (με την ψυχη στο στομα μαλιστα) το μετριο Webber. Εκεινα τα χρονια οποιοι και να οδηγουσαν το διαστημοπλοιο τη Red Bull, o νικητης στην εσωτερικη τους κοντρα θα ηταν ο πρωταθλητης της F1.

Κατα τα αλλα τι εκανε ο Φεττελακος που θα μας μεινει αξεχαστο? Ο πεοθηλασμος στο νεαρο Ricciardo? H μαχη χερι-χερι με το συνταξιουχο Kimi ενω οδηγουσαν το ιδιο μονοθεσιο? Οι παραλιγο 2 χαμενοι τιτλοι απο τον Alonso που οδηγουσε μισο δευτερολεπτο αργοτερο μονοθεσιο?

Φαινεται ειναι πιο βολικο να πουνε μερικοι "αλλαξε ο Vettel τα τελευταια χρονια" απο το να παραδεχτουνε "πως επεσα τοσο εξω και τον ειχα για καλο οδηγο το Γερμανο τοσα χρονια ρε γμτ" ή να πουνε "πως την πατησε ετσι η Ferrari και πηρε αυτο το παλτο ρε γμτ"..