Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
27%
1
9%
1
9%
3
27%
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
9%
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#593517
ripper έγραψε:Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί το να βουτάς στα φρένα και να πετάς τον άλλον εκτός πίστας είναι racing.
Δηλαδή οι άλλες 10 προσπεράσεις που έγιναν στην ίδια στροφή χωρίς να πεταχτεί κανένας έξω και χωρίς να συγκρουστούν δεν είναι racing?
Αυτό που έγινε στον προηγούμενο γύρο δεν είναι racing?
Οπότε θέλει δηλαδή ο καθένας παίρνει την εσωτερική, στρίβει βγαίνοντας μέχρι το κερμπ, who gives a shit αν υπάρχει άλλος εκεί και ολοκληρώνει ένα καταπληκτικό racing προσπέρασμα γιατί δεν άλλαξε την γωνία του τιμονιού. ΓΑΜΑΤΟ.
Εγώ λέω ότι αυτό ο Verstappen μπορεί να κάνει 3 φορές σε κάθε αγώνα. Συζητάμε τα αυτονόητα σε ξεκάθαρες παραβιάσεις των κανονισμών.

Ε, ΝΑΙ!
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#593645 @ripper:

Συνεχίζω να πιστεύω ότι και τα δύο περιστατικά συν αυτά του Ricciardo στη Γαλλία είναι racing incidents και ότι οι κανονισμοί δεν είναι άσπρο-μαύρο. Στην τελική όταν κάποιος είναι πιο γρήγορος πρέπει να βρει έναν τρόπο να περάσει χωρίς όμως να σπάσει και το αυτοκίνητο του άλλου.

Στα υπόλοιπα βιντεάκια που έβαλα, πιστεύω ότι του Rosberg στην Αυστρία το 2016 ήταν καραμπινάτη ποινή, καθώς δεν έπαιξε ακριβώς άμυνα, αλλά συγκρουόμενα.

Ωστόσο, το καλύτερο το φύλαγα για το τέλος. Αν ενθυμούμαι καλώς, και χωρίς να έχω ψάξει τα αντίστοιχα posts φυσικά, δεν θεώρησες αξιόποινη την προσπάθεια του παρακάτω οδηγού το -όχι και τόσο μακρινό- 2011...:


Και σαν τελευταία κουβέντα, θα μπορούσαμε να αναλύσουμε το Villeneuve-Arnoux με κανονισμούς 2019 και να αποφασίσουμε πόσα δευτερόλεπτα ποινής αντιστοιχούν στον καθένα και ποιος τελικά θα έπαιρνε στο τέλος τη δεύτερη θέση στα χαρτιά.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#593659 Και τώρα λέω ότι δεν είναι ποινή αυτό.
Τέρμα άκρη στο κερμπ είναι ο Button. μπορεί να στρίψει δίπλα του ο Alonso (αν βλέπω καλά την φάση, κρατάω πισινή)

Αν όλα αυτά είναι racing incidents θα γίνονται σε κάθε αγώνα παίδες. Ροντέο θα γίνει.
Ξαναλέω το, κριθέν νόμιμο, προσπέρασμα Verstappen ανοίγει τους ασκούς του αιόλου. Πολλοί μπορούν να το κάνουν πολύ συχνά. Δεν μπορεί αυτό το πράγμα να θεωρείται αποδεκτό racing. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τον πέταξε έξω ενώ ήταν δίπλα δίπλα.

Μια φορά είπα και εγώ να υπερασπιστώ την Ferrari και δεν το δέχεστε :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#593707
ripper έγραψε:Αν όλα αυτά είναι racing incidents θα γίνονται σε κάθε αγώνα παίδες. Ροντέο θα γίνει.
Ξαναλέω το, κριθέν νόμιμο, προσπέρασμα Verstappen ανοίγει τους ασκούς του αιόλου. Πολλοί μπορούν να το κάνουν πολύ συχνά. Δεν μπορεί αυτό το πράγμα να θεωρείται αποδεκτό racing.

Ακριβώς: :iconcool:
kantoniou έγραψε:Η τραμπουκοποιηση εχει δυο οψεις. Ειδαμε, σε προηγουμενα χρονια, οτι μια σου βγαινει, μια δεν σου βγαινει. Ας ειναι ετοιμος ο Μαξουλης για αυξηση των "ατυχιων", οπως μεχρι τα μεσα του 2018, οταν εδειχνε παρομοια νοοτροπια, δεν ειναι μαλακες οι υπολοιποι.



ripper έγραψε:Μια φορά είπα και εγώ να υπερασπιστώ την Ferrari και δεν το δέχεστε :lol: :lol: :lol:

Φοβου τους Ρονικους και δωρα φεροντας :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#593715
ripper έγραψε:Και τώρα λέω ότι δεν είναι ποινή αυτό.
Τέρμα άκρη στο κερμπ είναι ο Button. μπορεί να στρίψει δίπλα του ο Alonso (αν βλέπω καλά την φάση, κρατάω πισινή)

Αν όλα αυτά είναι racing incidents θα γίνονται σε κάθε αγώνα παίδες. Ροντέο θα γίνει.
Ξαναλέω το, κριθέν νόμιμο, προσπέρασμα Verstappen ανοίγει τους ασκούς του αιόλου. Πολλοί μπορούν να το κάνουν πολύ συχνά. Δεν μπορεί αυτό το πράγμα να θεωρείται αποδεκτό racing. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τον πέταξε έξω ενώ ήταν δίπλα δίπλα.

Μια φορά είπα και εγώ να υπερασπιστώ την Ferrari και δεν το δέχεστε :lol: :lol: :lol:


:lol: :lol:

Βασικά η διαφωνία μας είναι για το συγκεκριμένο προσπέρασμα του Μαξ που -ίσως οριακά- διεκδίκησε και πήρε τη 1η θέση γιατί το προσπέρασμα θέλει @@ και τσαγανό.

Δεν είναι όμως τόσο τραγικό όπως το παρουσιάζεις. Στη περίπτωση του Μαξ νομίζω ότι είδε πόρτα και μπήκε. Αν τον πέταγε στα φρένα όμως θα είχαμε άλλη συζήτηση τώρα.

Και κάτι τελευταίο ως γενικό σχόλιο.

Όταν το ρέισινγκ περιορίζεται από τόσους πολλούς κανονισμούς στερεί από το θέαμα οριακών προσπεράσεων που είδαμε νομίζω ότι θα συμφωνήσεις ότι προτιμάς να βλέπεις τέτοια έξυπνα προσπεράσματα παρά στην ευθεία με DRS (αα, παρεμπιπτόντως ο λόγος που πέρασε στα άλλα προσπεράσματα αναίμακτα είναι γιατί το κάθε προσπέρασμα είναι διαφορετικό). Ο λόγος απλός. Σε κάθε μα κάθε επαφή οι οδηγοί και ομάδες θα πηγαίνουν στη FIA για να διερευνήσουν το συμβάν και θα είμαστε πάλι εμείς εδώ να λέμε αν άνοιξε 1 ή 2 μοίρες τη γωνία τιμονιού και αν είναι εντός ή εκτός της πίστας κατά 5 ή 10 cm.

Κουράζει. Και νομίζω τους κουράζει όλους. Το έχουν ήδη αναφέρει και οι οδηγοί αυτό.

Οι οδηγοί δεν είναι άσχετοι και κυρίως δεν είναι χαζοί να ρισκάρουν εγκατάλειψη. Γνωρίζουν πολύ καλά τα όρια, πως και που να τοποθετήσουν το μονοθέσιο στα φρένα, στην είσοδο και στην έξοδο και τι...σπάει πιο εύκολα από το μονοθέσιο.

Αν η FIA αφήσει αυτή την ευθύνη στους οδηγούς και όχι στην ίδια τότε πιστεύω θα βλέπαμε πιο συχνά τέτοια γαμάτα προσπεράσματα.

Τώρα τι γίνεται? Επαφή και διερεύνηση. Όπως σωστά λέει ο sparticle, o Villeneuve θα γελάει εκεί που είναι. :lol:

Let them race και να ρισκάρουν μόνοι τους γιατί αυτή είναι η δουλειά τους. :)