Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
27%
1
9%
1
9%
3
27%
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
9%
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By edmond
#592991 Βασικά ο φερστάπεν μου θυμίζει το άλλο το τσογλανάκι στο motogp τον μαρκεζ, όπου βουτάει καθυστερημένα ελαφρώς στην εσωτερική και την παραπάνω ορμή του την...ξεθυμαίνει πάνω στον-όποιον- δύσμοιρο είναι στην απέξω. Ο απέξω δλδ πάει για βρούβες ενω ο έτσι έχει πάρει το πλεονέκτημα του και συνεχίζει ακάθεκτος έχοντας γίνει και ήρωας. Α ρε Ρόσι, κάτι ήξερες :shifty: :shifty:
Οδηγάρες αμφότεροι βέβαια, τι να λέμε, όμως τα όρια (και πως ερμηνεύονται αυτά) αρχίζουν και γίνονται λιγάκι δυσδιάκριτα. Το πως πλασάρουν το προ'ι'όν τους η κάθε FIA και Dorna είναι δικό τους θέμα, όμως να είναι πρόθυμες και για αντίλογο απο τους πελάτες τους, κάτι εκατοντάδες εκατομμύρια λαού παγκοσμίως δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#592994
panos2171 έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος. Χώρο δίνεις κατά την ΕΞΟΔΟ της στροφής αν είσαι ΠΙΣΩ από το μονοθέσιο που σε προσπερνάει και βρίσκεσαι στην ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ. Δηλαδή λέει ότι αν στρίψετε μαζί, είσαι στην εσωτερική και είσαι πίσω κατά την έξοδο τότε θα δώσεις χώρο.

Δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις χώρο πριν και κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος, μόνο κατά το τέλος του, κατά την έξοδο αν ισχύει το παραπάνω.

Στη περίπτωση του Max vs Leclerc δεν συνέβη αυτό. Ο Max είχε τη στροφή από την αρχή και ο Leclerc ακολούθησε από την εξωτερική.

Η περίπτωση του Vettel ήταν διαφορετική. Μη τα ξαναλέμε πάλι.


Πως θεωρείται ότι κάποιος έχει τη στροφή; Ο Λεκλερκ ήταν στην αγωνιστική γραμμή ενώ ο Φερσταπεν όχι. ΠΑΝΩ στη στροφή τα μονοθέσια ήταν μαζί, στην έξοδο γιατί ακριβώς θα έπρεπε να δώσει χώρο ο Λεκλέρκ;



Βρε Πάνο μου, όταν προσπερνάς είσαι εκτός αγωνιστικής γραμμής

Έχεις τη στροφή όταν είσαι πιο σωστά τοποθετημένος για να βγεις πιο γρήγορα από αυτή ή όταν είσαι μπροστά στην είσοδο.

Ο Λεκλερκ ανοίγει τη πόρτα στην είσοδο και ο Μαξ το εκμεταλλευτηκε όπως θα έκανε ο καθένας και έτσι κέρδισε στην έξοδο.

Κατά την έξοδο είχε ήδη περάσει και δεν υπήρχε περίπτωση να κρατηθεί ο ΛΕΚΛΕΡΚ στην εξωτερική.



< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#592995
ripper έγραψε:
@Nikos
Δεν μας ενδιαφέρει τι έκανε ή τι θα έκανε ο ρέισερ, το αν θα το έκαναν όλοι ή κανένας το αν μπορούσε να περάσει αλλιώς ή όχι.
Πέρασε παράνομα. Ποινή.
Ντροπή στους αγωνοδίκες. Κοινώς λάκισαν.


Εξήγησε λίγο το "πέρασε παράνομα" please :)



< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#592999
edmond έγραψε:Βασικά ο φερστάπεν μου θυμίζει το άλλο το τσογλανάκι στο motogp τον μαρκεζ, όπου βουτάει καθυστερημένα ελαφρώς στην εσωτερική και την παραπάνω ορμή του την...ξεθυμαίνει πάνω στον-όποιον- δύσμοιρο είναι στην απέξω. Ο απέξω δλδ πάει για βρούβες ενω ο έτσι έχει πάρει το πλεονέκτημα του και συνεχίζει ακάθεκτος έχοντας γίνει και ήρωας. Α ρε Ρόσι, κάτι ήξερες :shifty: :shifty:
Οδηγάρες αμφότεροι βέβαια, τι να λέμε, όμως τα όρια (και πως ερμηνεύονται αυτά) αρχίζουν και γίνονται λιγάκι δυσδιάκριτα. Το πως πλασάρουν το προ'ι'όν τους η κάθε FIA και Dorna είναι δικό τους θέμα, όμως να είναι πρόθυμες και για αντίλογο απο τους πελάτες τους, κάτι εκατοντάδες εκατομμύρια λαού παγκοσμίως δηλαδή.

Αυτο που κανει ο Markez οπως και ο Rossi πιο πριν η ο Doohan ακομα πιο πριν θελει κοτσια, τρομερο υπολογισμο, γιατι μπορει να πεσει και αυτος η να τιμωρηθει, αρα το θεωρω ικανοτητα και καλα κανει και το κανει. Αλλα στο moto gp αυτο το τζαρτζαρισμα επιτρεπεται.
Στην F1 ομως οχι και αν αφηνεις αυτο ατιμωρητο τοτε γιατι τιμωρεις που καποιος αναγκαστηκε να φρεναρει; Ας μην φρεναριζε να πεσει επανω του να εγκαταλειψει τον αγωνα η να υποστει ζημια και να πρεπει να περασει απο τα πιτς κλπ

Στην τελικη αγωνες μηχανοκινητων βλεπουμε και οχι τενις που δεν προβλεπεται η επαφη, let them race!
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#593010
ripper έγραψε:Forced another driver off track.


Στο συγκεκριμένο συμβάν δεν υφίσταται ή αποδεικνύεται κάτι τέτοιο γιατί δεν άλλαξε γωνία τιμονιού πάνω στη στροφή ή στην έξοδο και γιαυτό κρίθηκε ως racing incident.

Αν θες την άποψή μου, ο Leclerc κακώς βγήκε εκτός γραμμής στην είσοδο της στροφής και κακώς πήγε τόσο αριστερά. Δες το πάλι και θα καταλάβεις τι εννοώ. Ήταν λίγο amateur ο τρόπος που το χειρίστηκε εκεί γιατί μόνος του "παγιδεύτηκε" κατά την έξοδο δίνοντας το πλεονέκτημα στον Μαξ στο φρενάρισμα κατά την είσοδο. Του άνοιξε τελείως τη πόρτα και δε τον δυσκόλεψε καθόλου σα να ήθελε να κάνει switch back αλλά τελικά δε του βγήκε.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#593012 Ποια γωνία τιμονιού; Ήταν ακριβώς δίπλα στην έξοδο και ο Verstappen τον έσπρωξε έξω φτάνοντας μέχρι το κερμπ.
Δεν άφησε χώρο, γιατί περιπλέκετε τόσο πολύ τα πράγματα;
Πήγε να προσπεράσει και έπεσε πάνω του. Αν το ήθελε, αν έστριψε, αν έκανε λάθος καμία σημασία δεν έχει. Τον πέταξε έξω. Και οι τυφλοί είδαν.
Απόφαση σκάνδαλο.
Έβαλε ο Sparticle δυο τρία ανάλογα συμβάντα.
Εξετάζεις τι έκαναν από οδηγικής πλευράς, δεν έχει σχέση με την ποινή το αν άνοιξε την πόρτα ο Leclerc ή το αν γλύστρησε ο Verstappen.
Πέρασε το μισό grid εκεί νόμιμα, Ε τον Leclerc τον πέταξε έξω, πόσο πιο εξώφθαλμο να γίνει;
Ήταν μπροστά; ΟΧΙ
Άφησε χώρο; ΟΧΙ
Ποινή.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#593015
ripper έγραψε:Ποια γωνία τιμονιού; Ήταν ακριβώς δίπλα στην έξοδο και ο Verstappen τον έσπρωξε έξω φτάνοντας μέχρι το κερμπ.
Δεν άφησε χώρο, γιατί περιπλέκετε τόσο πολύ τα πράγματα;
Πήγε να προσπεράσει και έπεσε πάνω του. Αν το ήθελε, αν έστριψε, αν έκανε λάθος καμία σημασία δεν έχει. Τον πέταξε έξω. Και οι τυφλοί είδαν.
Απόφαση σκάνδαλο.
Έβαλε ο Sparticle δυο τρία ανάλογα συμβάντα.
Εξετάζεις τι έκαναν από οδηγικής πλευράς, δεν έχει σχέση με την ποινή το αν άνοιξε την πόρτα ο Leclerc ή το αν γλύστρησε ο Verstappen.
Πέρασε το μισό grid εκεί νόμιμα, Ε τον Leclerc τον πέταξε έξω, πόσο πιο εξώφθαλμο να γίνει;
Ήταν μπροστά; ΟΧΙ
Άφησε χώρο; ΟΧΙ
Ποινή.


Διαφωνώ. Δεν τον έσπρωξε, δεν τον πέταξε έξω. Δεν γυρίζει ποτέ το τιμόνι του αριστερά (=γωνία τιμονιού), δεν στρίβει πάνω του. Δες το on board του Μαξ. Η γωνία τιμονιού του είναι ίδια μέχρι που ισιώνει για την έξοδο και γιαυτό δεν κρίθηκε ποινή.

Εξετάζω το οδηγικό γιατί έχει σημασία πως βρέθηκαν σε αυτή τη θέση.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#593042 Βρε Νικο τι εξεταζεις τωρα αν το ηθελε ή οχι; Εδω δεν εχει σημασια αν το εκανε εσκεμενα. Τιμωρειται το συμβαν!
Επελεξε τετοια γραμμη που ηταν εμφανες οτι θα τον πεταγε εξω με επαφη, οπως και εγινε!
Αν ειχε προθεση, θα επρεπε να φαει επιπλεον βαρυτερη ποινη. Σε τετοιες περιπτωσεις ομως, η προθεση (οπως και στου Φετελ στον προηγουμενο αγωνα) ειναι δυσκολο εως αδυνατον να αποδειχθει, οποτε τιμωρειται μονο η πραξη. (Πλην Φερσταπεν... :lol: )
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#593071
Nikos! έγραψε:
ripper έγραψε:Ποια γωνία τιμονιού; Ήταν ακριβώς δίπλα στην έξοδο και ο Verstappen τον έσπρωξε έξω φτάνοντας μέχρι το κερμπ.
Δεν άφησε χώρο, γιατί περιπλέκετε τόσο πολύ τα πράγματα;
Πήγε να προσπεράσει και έπεσε πάνω του. Αν το ήθελε, αν έστριψε, αν έκανε λάθος καμία σημασία δεν έχει. Τον πέταξε έξω. Και οι τυφλοί είδαν.
Απόφαση σκάνδαλο.
Έβαλε ο Sparticle δυο τρία ανάλογα συμβάντα.
Εξετάζεις τι έκαναν από οδηγικής πλευράς, δεν έχει σχέση με την ποινή το αν άνοιξε την πόρτα ο Leclerc ή το αν γλύστρησε ο Verstappen.
Πέρασε το μισό grid εκεί νόμιμα, Ε τον Leclerc τον πέταξε έξω, πόσο πιο εξώφθαλμο να γίνει;
Ήταν μπροστά; ΟΧΙ
Άφησε χώρο; ΟΧΙ
Ποινή.


Διαφωνώ. Δεν τον έσπρωξε, δεν τον πέταξε έξω. Δεν γυρίζει ποτέ το τιμόνι του αριστερά (=γωνία τιμονιού), δεν στρίβει πάνω του. Δες το on board του Μαξ. Η γωνία τιμονιού του είναι ίδια μέχρι που ισιώνει για την έξοδο και γιαυτό δεν κρίθηκε ποινή.

Εξετάζω το οδηγικό γιατί έχει σημασία πως βρέθηκαν σε αυτή τη θέση.


Δεν έχει σημασία η γωνία του τιμονιού. Ούτε ο Φέττελ έστριψε προς την εξωτερική για να κλείσει τον Χαμ. Οπότε πρέπει να αποφασίσουμε. Ή είναι και τα 2 αγωνιστικά συμβάντα ή και τα 2 ποινές.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#593080
Nikos! έγραψε:
Βρε Πάνο μου, όταν προσπερνάς είσαι εκτός αγωνιστικής γραμμής


Ναι το ξέρω αυτό.


Έχεις τη στροφή όταν είσαι πιο σωστά τοποθετημένος για να βγεις πιο γρήγορα από αυτή ή όταν είσαι μπροστά στην είσοδο.


Σωστά τοποθετημένος ήταν ο Λεκλερκ (αγωνιστική γραμμή) άρα φαντάζομαι ότι ο Λεκλερκ θα έβγαινε πιο γρήγορα. Ο Φερστάπεν δεν ήταν μπροστά στην είσοδο.

Ο Λεκλερκ ανοίγει τη πόρτα στην είσοδο και ο Μαξ το εκμεταλλευτηκε όπως θα έκανε ο καθένας και έτσι κέρδισε στην έξοδο.


Όχι δεν του άνοιξε την είσοδο. Ο Λεκλερκ διατηρούσε τη γραμμή του γνωρίζοντας ότι ακόμα και αν βρεθούν δίπλα δίπλα στην ευθεία θα περάσει. Ο Φερστάπεν κέρδισε την έξοδο γιατί τον ώθησε εκτός πίστας.

Κατά την έξοδο είχε ήδη περάσει και δεν υπήρχε περίπτωση να κρατηθεί ο ΛΕΚΛΕΡΚ στην εξωτερική.


Δεν είχε περάσει, μαζί ήταν πάνω στη στροφή και σχεδόν μαζί στην έξοδο, μέχρι να τον πετάξει εκτός δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#593081 Για μένα και τα δύο είναι αγωνιστικά συμβάν.

Οι αγωνοδίκες για να δούνε αν συνέβη κάτι εσκεμμένα εξετάζουν δεδομένα τηλεμετρίας συμπεριλαμβανομένου input τιμονιού. Γιαυτό έχει σημασία η γωνία και οι κινήσεις που κάνει γιατί και οι αγωνοδίκες κρίνουν βάσει αυτού και βοηθάει εμάς να καταλάβουμε τι σκοπό είχε.

Τέλος πάντων νομίζω το αναλύσαμε αρκετά.

Για μένα είναι απλό. Let them race.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#593085
panos2171 έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Βρε Πάνο μου, όταν προσπερνάς είσαι εκτός αγωνιστικής γραμμής


Ναι το ξέρω αυτό.


Έχεις τη στροφή όταν είσαι πιο σωστά τοποθετημένος για να βγεις πιο γρήγορα από αυτή ή όταν είσαι μπροστά στην είσοδο.


Σωστά τοποθετημένος ήταν ο Λεκλερκ (αγωνιστική γραμμή) άρα φαντάζομαι ότι ο Λεκλερκ θα έβγαινε πιο γρήγορα. Ο Φερστάπεν δεν ήταν μπροστά στην είσοδο.

Ο Λεκλερκ ανοίγει τη πόρτα στην είσοδο και ο Μαξ το εκμεταλλευτηκε όπως θα έκανε ο καθένας και έτσι κέρδισε στην έξοδο.


Όχι δεν του άνοιξε την είσοδο. Ο Λεκλερκ διατηρούσε τη γραμμή του γνωρίζοντας ότι ακόμα και αν βρεθούν δίπλα δίπλα στην ευθεία θα περάσει. Ο Φερστάπεν κέρδισε την έξοδο γιατί τον ώθησε εκτός πίστας.

Κατά την έξοδο είχε ήδη περάσει και δεν υπήρχε περίπτωση να κρατηθεί ο ΛΕΚΛΕΡΚ στην εξωτερική.


Δεν είχε περάσει, μαζί ήταν πάνω στη στροφή και σχεδόν μαζί στην έξοδο, μέχρι να τον πετάξει εκτός δηλαδή.



Παρακάτω η τοποθέτηση του Λεκλερκ προς τη κρίση σου να μου πεις αν του άνοιξε τη πόρτα, αν βγήκε εκτός γραμμής και ποιος έχει τοποθετηθεί καλύτερα στα φρένα:

Εικόνα

Εικόνα

Και εδώ πριν στρίψουν, κοίτα πόσο ξακριζει

Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#593104 Βάσει της τελευταίας φωτό, ο λεκλέρκ άνετα το έκοβε προς το εσωτερικό της στροφής αφήνοντας ενα και δύο μονοθέσια χώρο. Βασικά αν ήταν στην θέση του ο Ολλανδός, αυτό θα είχε κάνει και το ξέρουμε. Είτε του ξέφυγε του μονεγάσκου τόσο όσο για να βουτήξει ο άλλος είτε δεν ρίσκαρε κάποια επαφή βλέποντας οτι ο άλλος κάνει βουτίτσα απο τις καλές. Δεν υπολόγισε βέβαια την...υπερβολή του Ολλανδού και εκεί κυρίως νομίζω πως στράβωσε. Ήξερε -πιστεύω- οτι στον επόμενο γύρο θα τον πέρναγε, 1sec στον γύρο το λες και άλλη κλάση γυρολογίου, ίσως όμως πιο "ανώδυνα" μη αφήνοντας περιθώρια για παρερμηνείες. Όταν κιόλας ο άλλος στις πρώτες δηλώσεις του έχει ενα ύφος του στύλ "και καλά του έκανα" και κάτι άλλα όπως "αν είναι ποινή αυτό τότε να πάμε σπίτια μας", ίιιισως περιμένεις απο τους αγωνοδίκες -και με βάση τον αμέσως προηγούμενο αγώνα με τα γνωστα- να του πουν και αφού πάρει τα 5sec ποινής, "καλά, κατέβα τώρα στην θέση Νο2(δεν θα είναι πρώτη φορά εξάλλου που θα τον κατεβάζουν) και αμα δεν σ' αρέσει πήγαινε σπίτι σου". Καλό; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By ripper
#593486 Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί το να βουτάς στα φρένα και να πετάς τον άλλον εκτός πίστας είναι racing.
Δηλαδή οι άλλες 10 προσπεράσεις που έγιναν στην ίδια στροφή χωρίς να πεταχτεί κανένας έξω και χωρίς να συγκρουστούν δεν είναι racing?
Αυτό που έγινε στον προηγούμενο γύρο δεν είναι racing?
Οπότε θέλει δηλαδή ο καθένας παίρνει την εσωτερική, στρίβει βγαίνοντας μέχρι το κερμπ, who gives a shit αν υπάρχει άλλος εκεί και ολοκληρώνει ένα καταπληκτικό racing προσπέρασμα γιατί δεν άλλαξε την γωνία του τιμονιού. ΓΑΜΑΤΟ.
Εγώ λέω ότι αυτό ο Verstappen μπορεί να κάνει 3 φορές σε κάθε αγώνα. Συζητάμε τα αυτονόητα σε ξεκάθαρες παραβιάσεις των κανονισμών.