Nikos! έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Στον προηγούμενο γύρο πώς χωρέσαν και οι δύο στην ίδια στροφή λοιπόν;
Γιατί προφανώς είχε πολύ μικρότερη φόρα, δεν φρέναρε τόσο οριακά όταν δοκίμασε το προσπέρασμα και τελικά δεν κατάφερε να έχει περισσότερα χλμ κατά την έξοδο:
https://youtu.be/cV0G1zN8kJU?t=58
Οπότε την επόμενη φορά που δοκίμασε τράβηξε πιο βαθιά το φρένο, είχε πιο πολύ φόρα και περισσότερα χλμ μέσα στη στροφή και γιαυτό το κατάφερε.
Και γιατι ο Leclerc δεν εκατσε στη μεση της πιστας οπως θα επρεπε να κανει (*). Την πρωτη φορα εκατσε στη μεση κι ο Verstappen αναγκαστηκε να βουτηξει απο εξω προς τα μεσα και σε ενα πολυ στενοτερο χωρο, αρα δεν ειχε καλο φρεναρισμα (με το μονοθεσιο σε ηρεμια ωστε να παρει μεγιστη προσφυση) και δεν ειχε και χωρο. Στην δευτερη προσπαθεια ο χωρος ηταν αρκετος και δεν χρειαστηκε να αλλαξει τροχια στο φρεναρισμα, αρα φρεναρισε ισια, ειχε μεγαλυτερα περιθωρεια προσφυσης και τη δυνατοτητα να επιτεθει με καλυτερες προοπτικες.
(*): Rookie mistake αυτο (?) , περιεργο για τοσο εμπειρους οδηγους, ή κατι αλλο ειχε στο μυαλο του ο CL...? Μονο αυτος ξερει...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti