Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
27%
1
9%
1
9%
3
27%
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
9%
0
N/A
1
9%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#592694
Nikos! έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Στον προηγούμενο γύρο πώς χωρέσαν και οι δύο στην ίδια στροφή λοιπόν;


Γιατί προφανώς είχε πολύ μικρότερη φόρα, δεν φρέναρε τόσο οριακά όταν δοκίμασε το προσπέρασμα και τελικά δεν κατάφερε να έχει περισσότερα χλμ κατά την έξοδο:

https://youtu.be/cV0G1zN8kJU?t=58

Οπότε την επόμενη φορά που δοκίμασε τράβηξε πιο βαθιά το φρένο, είχε πιο πολύ φόρα και περισσότερα χλμ μέσα στη στροφή και γιαυτό το κατάφερε.


Και γιατι ο Leclerc δεν εκατσε στη μεση της πιστας οπως θα επρεπε να κανει (*). Την πρωτη φορα εκατσε στη μεση κι ο Verstappen αναγκαστηκε να βουτηξει απο εξω προς τα μεσα και σε ενα πολυ στενοτερο χωρο, αρα δεν ειχε καλο φρεναρισμα (με το μονοθεσιο σε ηρεμια ωστε να παρει μεγιστη προσφυση) και δεν ειχε και χωρο. Στην δευτερη προσπαθεια ο χωρος ηταν αρκετος και δεν χρειαστηκε να αλλαξει τροχια στο φρεναρισμα, αρα φρεναρισε ισια, ειχε μεγαλυτερα περιθωρεια προσφυσης και τη δυνατοτητα να επιτεθει με καλυτερες προοπτικες.

(*): Rookie mistake αυτο (?) , περιεργο για τοσο εμπειρους οδηγους, ή κατι αλλο ειχε στο μυαλο του ο CL...? Μονο αυτος ξερει...
Άβαταρ μέλους
By georgechatz
#592696
Nikos! έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Στον προηγούμενο γύρο πώς χωρέσαν και οι δύο στην ίδια στροφή λοιπόν;


Γιατί προφανώς είχε πολύ μικρότερη φόρα, δεν φρέναρε τόσο οριακά όταν δοκίμασε το προσπέρασμα και τελικά δεν κατάφερε να έχει περισσότερα χλμ κατά την έξοδο:

https://youtu.be/cV0G1zN8kJU?t=58

Οπότε την επόμενη φορά που δοκίμασε τράβηξε πιο βαθιά το φρένο, είχε πιο πολύ φόρα και περισσότερα χλμ μέσα στη στροφή και γιαυτό το κατάφερε.

δεν ηταν θέμα φόρας, τη δευτερη φορά απλα αποφασισε οτι δεν θα του αφησει χωρο. Το τζατζαρισμα έγινε μετα το απεξ οταν ξεκλειδωσε το τιμονι , οσο ειχε full lock μια χαρα χωραγε ο Λεκλερκ
και φαινεται εδω στο 0,49 την ωρα που λεει 'he turned in on me' :lol:
Καταλαβε απο τον προηγουμενο γυρο οτι αν του αφηνε χωρο θα κατεληγε παλι πισω του
https://www.youtube.com/watch?v=ABKY6nbKIL4
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#592701
Anonymous Founder έγραψε:Πολύ καλό βιντεάκι. Φαίνεται ακριβώς πως αν δεν τον ωθούσε εκτός πίστας, δεν θα τον περνούσε ποτέ. Σε οποιαδήποτε άλλη πίστα επίσης, δεν θα του χαρίζονταν τόσο εύκολα οι κριτές, μέτρησε το γεγονός πως ήταν μέσα στο σπίτι της Red Bull σίγουρα. Ούτε τυχαίο είναι πως οι αγωνοδίκες πήραν απόφαση μετά από 3 ώρες. Δεν ήταν τόσο ξεκάθαρη λοιπόν η περίπτωση.


Νομίζω ότι έχεις λάθος αντίληψη τι σημαίνει να ωθείς τον αντίπαλο εκτός πίστας.

Ο Λεκλερκ μόνος του από το εξωτερικό κερμπ, με πολύ μικρότερη φόρα και χλμ κλείνει δεξιά το τιμόνι πιο γρήγορα/απότομα από τον Μαξ και βρίσκεται στο πλάι του που είμαι σίγουρος ότι δε τον περίμενε εκεί ο Μαξ.

Εκεί που βρέθηκε ο Λεκλερκ, δίπλα του Μαξ δεν είχε που αλλού να πάει:

https://youtu.be/cV0G1zN8kJU?t=100


timkoul έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Στον προηγούμενο γύρο πώς χωρέσαν και οι δύο στην ίδια στροφή λοιπόν;


Γιατί προφανώς είχε πολύ μικρότερη φόρα, δεν φρέναρε τόσο οριακά όταν δοκίμασε το προσπέρασμα και τελικά δεν κατάφερε να έχει περισσότερα χλμ κατά την έξοδο:

https://youtu.be/cV0G1zN8kJU?t=58

Οπότε την επόμενη φορά που δοκίμασε τράβηξε πιο βαθιά το φρένο, είχε πιο πολύ φόρα και περισσότερα χλμ μέσα στη στροφή και γιαυτό το κατάφερε.


Και γιατι ο Leclerc δεν εκατσε στη μεση της πιστας οπως θα επρεπε να κανει (*). Την πρωτη φορα εκατσε στη μεση κι ο Verstappen αναγκαστηκε να βουτηξει απο εξω προς τα μεσα και σε ενα πολυ στενοτερο χωρο, αρα δεν ειχε καλο φρεναρισμα (με το μονοθεσιο σε ηρεμια ωστε να παρει μεγιστη προσφυση) και δεν ειχε και χωρο. Στην δευτερη προσπαθεια ο χωρος ηταν αρκετος και δεν χρειαστηκε να αλλαξει τροχια στο φρεναρισμα, αρα φρεναρισε ισια, ειχε μεγαλυτερα περιθωρεια προσφυσης και τη δυνατοτητα να επιτεθει με καλυτερες προοπτικες.

(*): Rookie mistake αυτο (?) , περιεργο για τοσο εμπειρους οδηγους, ή κατι αλλο ειχε στο μυαλο του ο CL...? Μονο αυτος ξερει...


Ακριβώς, πολύ σωστό. Ο Λεκλερκ ήταν σε τελείως διαφορετικό σημείο, σχεδόν πάνω στο εξωτερικό κερμπ στα φρένα της στροφής.


georgechatz έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Στον προηγούμενο γύρο πώς χωρέσαν και οι δύο στην ίδια στροφή λοιπόν;


Γιατί προφανώς είχε πολύ μικρότερη φόρα, δεν φρέναρε τόσο οριακά όταν δοκίμασε το προσπέρασμα και τελικά δεν κατάφερε να έχει περισσότερα χλμ κατά την έξοδο:

https://youtu.be/cV0G1zN8kJU?t=58

Οπότε την επόμενη φορά που δοκίμασε τράβηξε πιο βαθιά το φρένο, είχε πιο πολύ φόρα και περισσότερα χλμ μέσα στη στροφή και γιαυτό το κατάφερε.

δεν ηταν θέμα φόρας, τη δευτερη φορά απλα αποφασισε οτι δεν θα του αφησει χωρο. Το τζατζαρισμα έγινε μετα το απεξ οταν ξεκλειδωσε το τιμονι , οσο ειχε full lock μια χαρα χωραγε ο Λεκλερκ
και φαινεται εδω στο 0,49 την ωρα που λεει 'he turned in on me' :lol:
Καταλαβε απο τον προηγουμενο γυρο οτι αν του αφηνε χωρο θα κατεληγε παλι πισω του
https://www.youtube.com/watch?v=ABKY6nbKIL4


Τη δεύτερη φορά είχε καταλάβει τι έπρεπε να κάνει για τον περάσει και το έκανε.

Η πρώτη με τη δεύτερη φορά είναι δυο εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις με τα δυο μονοθέσια σε διαφορετικά σημεία και ταχύτητα κατά την είσοδο.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#592710 Κατατοπιστικό το βίντεο με τις διαδοχικές μάχες του Βερστάπεν.
Στην πρώτη φορά ο Μαξάκος τραβάει περισσότερο το apex, καθυστερεί πιο πολύ να φρενάρει, είναι μάλιστα λίγο μπροστά κάποια στιγμή πριν το apex τo δικό του, του αφήνει όμως χώρο αλλά έχοντας τραβήξει το apex δεν έχει καλή έξοδο και ο άλλος τον περνάει.(εκεί θα μπορούσε όντας λίγο μπροστά να ανοίξει τη γραμμή του και ο άλλος όντας πίσω του να αναγκαστεί να αφήσει).
Βλέπει λοιπόν ότι έτσι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αφού του αλλουνού τα λάστιχα δεν είναι τόσο χάλια που να εξισοροπούν τη διαφορά στη δύναμη και αντι να ψάξει να βρει κάτι διαφορετικό σε κάποιο άλλο σημείο ή κάτι διαφορετικό στο ίδιο σημείο (όπως θα έκανε ο μετρ του είδους Ντάνιελ Ρικάρντο) και επειδή είναι άμπαλος αλλά θρασύς με τις πλάτες του μπαμπά Γιος αποφάσισε το 'γιούρια στον ταυλά με τα κουλούρια' στον επόμενο γύρο κι ενω έχει μάλιστα χειρότερη θέση από τον προηγούμενο γύρο αφού ο Λεκλέρκ φυλάχτηκε πεισσότερο και φρέναρε αργότερα απ'ότι στον προηγούμενο γύρο για να μην του δώσει τη δυνατότητα να πάρει μήκος και να πρέπει μετά ο ίδιος να φρενάρει όντας πίσω του.
Απορώ γιατί το συζητάμε.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#592718 Ναι δεν είπα ότι λες εσύ κάτι άλλο. Την άλλη τη Ρουβιτσα του Λούη έχω καιρό να ακουσω. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#592723
junior gt έγραψε:Ναι δεν είπα ότι λες εσύ κάτι άλλο. Την άλλη τη Ρουβιτσα του Λούη έχω καιρό να ακουσω. :s_roses

Προσπαθει να ταιριαξει μπαγκαζιερα στο μηκος του Polo :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#592751
Nikos! έγραψε:
George_Prix έγραψε:
Nikos! έγραψε:Αλλά πουθενά δεν υπάρχει κανονισμός που να αναφέρει ότι κατά το προσπέρασμα πρέπει να δώσεις χώρο γιατί αλλιώς δε θα κάναμε αγώνες.


Νικο και εγω ειμαι υπερ του racing. Καλα εκανε στον προηγουμενο αγωνα ο Vettel και προσπαθησε να κρατησει τη θεση του και επισης καλα κανανε οι Max/Leclerc που δεν αφηναν το ποδι απο το γκαζι.

Αλλα μην το παμε στο αλλο ακρο λεγοντας οτι δεν υπαρχει ο συγκεκριμενος κανονισμος. Οι οδηγοι συμφωνα με τον κανονισμο πρεπει να αφηνουν ενα μονοθεσιο χωρο στον αντιπαλο. Δε μπορει καποιος να πηγαινει διαγωνια στριμωχνοντας τον αντιπαλο στις μπαριερες η στο γρασιδι. Ειτε μας αρεσει ειτε οχι, ειτε κανει κακο στο θεαμα, ο κανονισμος υπαρχει! Κατα τη γνωμη μου αυτος ο κανονισμος θελει τροποποιηση ωστε να προαγει το racing ακομα και με πιθανοτητα αυξησης των ατυχηματων. Και τονιζω παλι οτι δε με απασχολει καν η περιπτωση Max/Leclerc. Αλλα απο οτι βλεπουμε ο κανονισμος ειναι κακογραμμενος και προβλεπεται να εχουμε πολλα παρομοια περιστατικα στο μελλον και πολλα σεντονια απο ολους μας...

Και επισης υπαρχει ο κανονισμος συμφωνα με τον οποιο τιμωρηθηκε ο Vettel. Επανεισοδος στην πιστα με μη ασφαλη τροπο. Καποιοι βεβαια εδω μεσα εφτιαξαν δικο τους κανονισμο "μα δεν το ηθελε να το κανει και απλα εχασε τον ελεγχο" αλλα αυτο εχει μικρη σημασια εφοσον η FIA εχει καθορισει το τι ισχυει και πουθενα δε μιλαει για πιθανη προθεση του οδηγου ή οχι. Και κατα τη γνωμη μου αυτος ο κανονισμος δε χρειαζεται ΚΑΜΙΑ αλλαγη. Ο οδηγος που ακολουθει πρεπει να συνεχισει την πορεια του ωστε να μην αφησει καθολου το ποδι απο το γκαζι ή να μην κανει καν μια αλλαγη πορειας που θα του στερησει χρονο. Αυτος που εκανε το λαθος ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ και ας χασει τη θεση του.


Διάβασε πάλι προσεχτικά το σχόλιό μου.

Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος. Χώρο δίνεις κατά την ΕΞΟΔΟ της στροφής αν είσαι ΠΙΣΩ από το μονοθέσιο που σε προσπερνάει και βρίσκεσαι στην ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ. Δηλαδή λέει ότι αν στρίψετε μαζί, είσαι στην εσωτερική και είσαι πίσω κατά την έξοδο τότε θα δώσεις χώρο.

Δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις χώρο πριν και κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος, μόνο κατά το τέλος του, κατά την έξοδο αν ισχύει το παραπάνω.

Στη περίπτωση του Max vs Leclerc δεν συνέβη αυτό. Ο Max είχε τη στροφή από την αρχή και ο Leclerc ακολούθησε από την εξωτερική.

Η περίπτωση του Vettel ήταν διαφορετική. Μη τα ξαναλέμε πάλι.


Ισχυει οτι σε συγκεκριμενες περιπτωσεις ο ενας οδηγος πρεπει να δωσει χωρο στον αλλο συμφωνα με τον κανονισμο.

Αλλα επισης ισχυει οτι ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, δε μπορεις να πηγαινεις δεξια-αριστερα ανεξελεγκτα. Επιτρεπεται να κατευθυνθεις προς τον αλλον, εφοσον φυσικα εχει χωρο ισο/μεγαλυτερο απο το πλατος του μονοθεσιου πριν βγει στο γκαζον/αμμοπαγιδα/τοιχο.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#592759 sorry για το.. :offtopic: αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ :s_sarcastic

Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#592773
Νίκος Παππάς έγραψε:
junior gt έγραψε:Ναι δεν είπα ότι λες εσύ κάτι άλλο. Την άλλη τη Ρουβιτσα του Λούη έχω καιρό να ακουσω. :s_roses

Προσπαθει να ταιριαξει μπαγκαζιερα στο μηκος του Polo :lol: :lol:

Προεκλογικά τρεχάματα μυρίζομαι :hmmm: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#592925

Αναλυση απο τον Παλμερ.

Θεωρω πως εστιαζει ακριβως εκει που πρεπει.
Ουσιαστικα λεει οτι ο Φερσταπεν εβγαλε το Λεκλερκ εκτος πιστας αλλα οτι το εκανε τοσο χειρουργικα και τοσο οριακα που ισως δεν υπηρχαν τοσο εντονες αποδειξεις για να τιμωρηθει.
Διαφωνω λιγο σε αυτο, θεωρω οτι ηταν δυσκολη περιπτωση μεν, πιο κοντα στην ποινη απ' οτι μακρια της δε...

Στο διαστημα 9:07 - 9:47, συμφωνω απολυτα.
Λεει οτι αν οι οδηγοι δινουν χωρο ο ενας στον αλλο εχουμε καλυτερες μαχες, πιο εντυπωσιακες, ροδα με ροδα για μεγαλυτερη διαρκεια. Ακριβως οπως αυτη που ειχαν οι δυο τους στον προηγουμενο γυρο.
Επισης τονιζει οτι επειδη εχεις την εσωτερικη δε σημαινει οτι η στροφη ειναι δικια σου, στο οποιο επισης συμφωνω.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#592931 Να 'μαι και εγώ.
Είδα επιτέλους τον αγώνα, είδα τα συμβάντα, διάβασα τα σχόλια.
Και για άλλη μια φορά μπερδεύουμε τους κανονισμούς με το τι θα θέλαμε να γίνει και δυστυχώς καταφέραμε να ¨μπερδέψουμε¨ και τους αγωνοδίκες.

1. Φοβερός αγώνας
2. Εκτυφλωτικός Max. Δεν μπορώ να εκλογικεύσω την διαφορά του με τον Gasly. Προφανώς και ο Max πάει απίστευτα και ο Pierre δεν πάει καν.
3. Δεν βλέπω καμία αμφισβητούμενη φάση. Καραμπινατή ποινή στον Verstappen που πετάει τον Leclerc εκτός πίστας ξεκάθαρα και το κάνει και επίτηδες.
Έχει προσπεράσει το μισό grid στην συγκεκριμένη στροφή απόλυτα νόμιμα, προσπερνάει στην ουσία και τον Leclerc (στον 68o), του αφήνει χώρο αλλά επειδή η Ferrari είναι πιο γρήγορη τον ξαναπερνάει ο Leclerc στην έξοδο.
Οπότε στον επόμενο γύρο τον πετάει εκτός πίστας για να περάσει.
4. Όλο αυτό το κλάμα με τον Vettel, η μίρλα, η ¨μέρα που πέθανε το ρέισινγκ¨, το κύκνειο άσμα της F1, η άδικη κενωνία γιατί εφορμόστηκε ο κανονισμός (άκουσον άκουσον) και δεν νίκησε αυτός που βγήκε πρώτος μες την πίστα, η μαΦΙΑ, η νίκη στα χαρτιά και όλες αυτές η απίστευτες μπούρδες που γράφτηκαν μετά τον αγώνα πιστεύω ότι οδήγησαν στην μη τιμωρία του Verstappen. Ω του θαύματος, εις βάρος αυτών που έκλαιγαν. Karma is indeed a bitch.

@Nikos
Δεν μας ενδιαφέρει τι έκανε ή τι θα έκανε ο ρέισερ, το αν θα το έκαναν όλοι ή κανένας το αν μπορούσε να περάσει αλλιώς ή όχι.
Πέρασε παράνομα. Ποινή.
Ντροπή στους αγωνοδίκες. Κοινώς λάκισαν.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#592938
ripper έγραψε:Όλο αυτό το κλάμα με τον Vettel, η μίρλα, η ¨μέρα που πέθανε το ρέισινγκ¨, το κύκνειο άσμα της F1, η άδικη κενωνία γιατί εφορμόστηκε ο κανονισμός (άκουσον άκουσον) και δεν νίκησε αυτός που βγήκε πρώτος μες την πίστα, η μαΦΙΑ, η νίκη στα χαρτιά και όλες αυτές η απίστευτες μπούρδες που γράφτηκαν μετά τον αγώνα πιστεύω ότι οδήγησαν στην μη τιμωρία του Verstappen. Ω του θαύματος, εις βάρος αυτών που έκλαιγαν. Karma is indeed a bitch.

@Nikos
Δεν μας ενδιαφέρει τι έκανε ή τι θα έκανε ο ρέισερ, το αν θα το έκαναν όλοι ή κανένας το αν μπορούσε να περάσει αλλιώς ή όχι.
Πέρασε παράνομα. Ποινή.
Ντροπή στους αγωνοδίκες. Κοινώς λάκισαν.


+∞ :s_yes
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#592941
Nikos! έγραψε:
Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος. Χώρο δίνεις κατά την ΕΞΟΔΟ της στροφής αν είσαι ΠΙΣΩ από το μονοθέσιο που σε προσπερνάει και βρίσκεσαι στην ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ. Δηλαδή λέει ότι αν στρίψετε μαζί, είσαι στην εσωτερική και είσαι πίσω κατά την έξοδο τότε θα δώσεις χώρο.

Δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις χώρο πριν και κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος, μόνο κατά το τέλος του, κατά την έξοδο αν ισχύει το παραπάνω.

Στη περίπτωση του Max vs Leclerc δεν συνέβη αυτό. Ο Max είχε τη στροφή από την αρχή και ο Leclerc ακολούθησε από την εξωτερική.

Η περίπτωση του Vettel ήταν διαφορετική. Μη τα ξαναλέμε πάλι.


Πως θεωρείται ότι κάποιος έχει τη στροφή; Ο Λεκλερκ ήταν στην αγωνιστική γραμμή ενώ ο Φερσταπεν όχι. ΠΑΝΩ στη στροφή τα μονοθέσια ήταν μαζί, στην έξοδο γιατί ακριβώς θα έπρεπε να δώσει χώρο ο Λεκλέρκ;