Ο Λουης ακομα και με τις ζαντες να εμενε, παλι δε θα μπορουσαν να τον περασουν εκει μεσα.
Σωστη η ποινη στο Verstappen, αλλα ειναι απο τις φασεις που δε μπορεις να πεις "εγκλημα που τον αφησαν να ξεκινησει απο τα pits εκεινη την ωρα". Μιλαμε για τετοιο χαμο στο pit lane του Monaco που απλα δε μπορει να δει κανενας... τιποτα!
Οταν εγινε το συμβαν, ακομα κι αν περναγε, δεν προλαβαινε με τιποτα να χτισει διαφορα πεντε δευτερολεπτων εκτος αν τους τρακαρε ολους εναν εναν.
Η μόνη αγωνία ήταν αν θα κάνει καμία ταρζανια ο Max. Την ψιλό έκανε αλλά την γλύτωσε ο 6κις.
Έχει το κοκαλάκι της νυχτερίδας και ξαναγράφει τα απλησίαστα (κάποτε) ρεκόρ του Schumacher.
Πρώτη βλακεία της Mercedes. Γιατί έβαλαν κίτρινα κανείς δεν κατάλαβε.
Πάμε σε καμία σοβαρή πίστα.
Y.V έγραψε:Διαφωνω.
Οταν εγινε το συμβαν, ακομα κι αν περναγε, δεν προλαβαινε με τιποτα να χτισει διαφορα πεντε δευτερολεπτων εκτος αν τους τρακαρε ολους εναν εναν.
Ναι, στη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη της παρ ολιγον στουκας ναι, δεν προλαβαινε (για νικη, για ποντιουμ μπορει). Ειχε σκυλιασει ομως καμια 40αρια γυρους νωριτερα.
ripper έγραψε:Πρώτη βλακεία της Mercedes. Γιατί έβαλαν κίτρινα κανείς δεν κατάλαβε.
Μια ερμηνεια δινεται εδω:
But in the moment of the decision, there were several factors driving them towards the medium. For one, if they had fitted the slow-to-warm hards and those behind had gone for the mediums, there was every chance of being mugged on the restart. For another, there was a light shower forecast and the medium was much the better tyre for a wet track. Thirdly, it had looked the better tyre during Thursday practice, even if it did have a shorter range. Pirelli reckoned it would be good for 50 laps. Mercedes was reckoning that with some pace management by the driver it could comfortably last the 67 laps it was asking of it.
ΠΟΝΑ ΤΩΡΑ