Δε μπορούσαν να τον βάλουν νωρίτερα. Τον βάλανε για τους τελευταίους 17 γύρους με την κοκκινη, δεν ήταν για παραπάνω. Όλοι όσοι ξεκίνησαν με την κόκκινη την ξεφορτώθηκαν από τον 7ο ως τον 12-13 γυρο και αυτό με το στανιό. Για να δουλέψει αυτό που έχετε στον μυαλό σας έπρεπε να τον είχαν τραβήξει 21-22 γύρους πριν το τέλος για αλλαγή. Τόσους γύρους δεν έβγαζε με καμιά Παναγία η κόκκινη (ούτε με χαμηλότερες θερμοκρασίες ούτε με πιο ελαφριά μονοθέσια) ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ .
Ποια διανοια το σκεφτηκε αυτο;
+δυο χαμενες θεσεις την εκκινηση.
sparticle έγραψε:Bayern δεν μου απαντας γιατι δοκιμασαν στο Q2 να περασουν με κιτρινη.Δεν ξέρω. Μπορεί για ευελιξία στην στρατηγική; Άλλωστε υπήρχε χρόνος ακόμα να βγουν με την κόκκινη και να περάσουν με αυτή, όπως και κάνανε με τον φετελ. Το ότι το στουκαρε ο Λεκλερκ είναι δικό του θέμα.
Ποια διανοια το σκεφτηκε αυτο;
+δυο χαμενες θεσεις την εκκινηση.
Δεν ήταν εκεί το πρόβλημα για μένα στον σημερινό αγώνα. Το "πρόβλημα" είναι ότι οι Μερτσέντες είναι πιο γρήγορες είτε κάνουμε λάθος στην στρατηγική είτε όχι.
Το μονο που μπορω να φανταστω ηταν οτι μπορει να εκαναν τους εξυπνους και καλα να παρασυρουν τη Mercedes σε αυτη τη στρατηγικη και οπως λες να ξαναεβαζαν τον Leclerc για γρηγορη προσπαθεια με κοκκινα.
Επισης για αυτο που λες "προβλημα"... Με δεδομενο οτι ο Vettel με την ιδια στρατηγικη με τις Mercedes τερματισε δυο δευτερα πισω, υποθετω οτι ολοι μπορουμε να κανουμε τον συνειρμο οτι ο Leclerc ηταν το φαβορι του αγωνα, οταν ολη την Παρασκευη και το Σαββατο μεχρι που στουκαρε ηταν 2-3 δεκατα ταχυτερος του Vettel.
REALZEUS έγραψε:Το μεγαλύτερο γαμήσι του αιώνα θα παιχτεί φέτος. Αν ήμουν Έλκαν, θα σταματούσα την ομάδα από την F1, και θα την κατέβαζα στο ενιαίο με τα Skoda Fabia.
Οι στοιχηματζηδες παίζουν τώρα πόσα 1-2 θα κάνουν τα γερμανά φέτο
η ημιμάθεια,αφήνει τη βλακεία πολύ πίσω...
Μέχρι στιγμής η Ferrari χάνει κατά κράτος. Θεωρώ και τον Binotto χειρότερο απ τον Arrivabene.
Η Mercedes έβγαλε και τα δύο της αυτοκίνητα σχετικά νωρίς, η Ferrari τσίμπησε και έβγαλε τον Vettel ακριβώς μετά. Οι Bottas και Hamilton πάρκαραν στο σημείο που κάνουν δοκιμαστική εκκίνηση, και έμειναν τελευταίοι και πήραν αυτοί το tow.
Πραγματικά πιστεύω ότι στο θέμα στρατηγικής, οι της Mercedes και Red Bull πίνουν κάθε δεύτερη Κυριακή μπύρες λέγοντας ανέκδοτα για τους συναδέλφους τους στη Ferrari. Πρέπει να πέφτει πολύ γέλιο όμως.
Ο Μποτας δειχνει να εχει ανεβασει ρυθμους..Και στις μαχες ροδα με ροδα αλλα και σε ταχυτητα.
Να δουμε πως θα αντιδρασει ο κιτρινοσκουφης αυτο το ΣΚ Χαμιλτον
Ντανι Ρικ τι νεα ρε μαν? Λαδωσες στο διπλωμα
Οπισθεν πανω στην τορπιλη
Δεν πειραζει...επιλογη σου
- Ποιος ειναι ο #1 στη Mercedes?
- Ποιος ειναι ο #1 στη Ferrari?
- Ποιο ακριβως ηταν το πλανο της Ferrari εχθες με τη στρατηγικη του Leclerc?