Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

4
17%
1
4%
8
35%
3
13%
1
4%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
4%
0
N/A
3
13%
0
N/A
1
4%
1
4%
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#574325 H Ferrari υποτίμησε πολλά πράγματα.
1.Τη δυναμική της φρέσκιας γόμας και νόμισε ότι άντε να πάνε τα 5" στα 3". To out lap του Χάμιλτον με κόκκινα ήταν 1.34.851 και κυνηγούσε undercut. Με κίτρινα και ελαφρύτερος τον περίμεναν φαντάζομαι κάπου εκεί. Έκανε 1.33.528 (το FL του) ενώ ο τελευταίος γύρος του Φέτελ πριν μπει ήταν 1.36.827! Οι γύροι εισόδου και εξόδου ήταν σχεδόν ίδιοι. 3.3" χασούρα!
2. Τη δυσκολία ζεστάματος των κίτρινων. Ο Χάμιλτον με το FL του έφερε σε θερμοκρασία λειτουργίας τα κίτρινα, ενώ ο Φέτελ είχε κρύα. Και με αμυντική στάση και γραμμή άργησε ακόμα περισσότερο να τα ζεστάνει στο κρίσιμο σημείο.
3. Τη διαφορά δυναμικότητας και την ευκολία προσπεράσματος στον Μπότα. Τον πέρασε αν και σε μάχη ο Φέτελ σα σταματημένος. Υποθέτω ότι δεν έβαζαν μέσα τον Φέτελ για να μη φάει μπλοκάρισμα από τον Μπότα, αλλά τέτοια περίπτωση φάνηκε πως δεν υπήρχε
4. Τη δύναμη του DRS στη στροφή 4 λόγω των δυνατών ανέμων. Ανηφόρα με κόντρα άνεμο, σημαίνει ότι το λιγότερο φτερό δίνει ακόμα πιο μεγάλο πλεονέκτημα από ότι είχε αρχικά υπολογιστεί, φάνηκε αυτό και στη μάχη του Σάινθ με τον Μαξ.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με την ανωριμότητα του Φέτελ και το κακό πιτγουολ που δεν του είπαν πως ακόμα και να το φας, στην πορεία θα τον ξαναπεράσεις. Ο Λεκλέρκ (το ξαναλέω) ήταν 8-9 δέκατα ταχύτερος. Ο Φέτελ με τριπλό DRS δεν μπορούσε να επανέλθει; Σαφώς και μπορούσε.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#574341 Corto συμφωνώ φυσικά σε όλα. Αν ξαναδείς πώς μαζεύει τη διαφορά ο Ham στο outlap του, είναι απίστευτο. Απλώς για το θέμα του Bottas, ούτως ή άλλως πάλι πίσω του βγήκε ο Vettel και τον πέρασε με τον Hamilton κολλημένο πίσω του. Εννοώ ότι έπρεπε σε κάθε περίπτωση να μπει τουλάχιστον στον ίδιο γύρο με τον Hamilton, ειδικά αφού είδανε και μετά τα πρώτα stops, ότι το undercut δίνει μεγάλο πλεονέκτημα.

Στο άλλο που λες αν ήταν ο Leclerc στη θέση του Vettel προχτές σίγουρα θα μπορούσε να επανέλθει. Ο Vettel ακόμα τηλεφωνεί στον ψυχολόγο του Rosberg αλλά του λέει συνέχεια κατειλημμένο :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By STK
#574342
Corto Maltese έγραψε:H Ferrari υποτίμησε πολλά πράγματα.
1.Τη δυναμική της φρέσκιας γόμας και νόμισε ότι άντε να πάνε τα 5" στα 3". To out lap του Χάμιλτον με κόκκινα ήταν 1.34.851 και κυνηγούσε undercut. Με κίτρινα και ελαφρύτερος τον περίμεναν φαντάζομαι κάπου εκεί. Έκανε 1.33.528 (το FL του) ενώ ο τελευταίος γύρος του Φέτελ πριν μπει ήταν 1.36.827! Οι γύροι εισόδου και εξόδου ήταν σχεδόν ίδιοι. 3.3" χασούρα!
2. Τη δυσκολία ζεστάματος των κίτρινων. Ο Χάμιλτον με το FL του έφερε σε θερμοκρασία λειτουργίας τα κίτρινα, ενώ ο Φέτελ είχε κρύα. Και με αμυντική στάση και γραμμή άργησε ακόμα περισσότερο να τα ζεστάνει στο κρίσιμο σημείο.
3. Τη διαφορά δυναμικότητας και την ευκολία προσπεράσματος στον Μπότα. Τον πέρασε αν και σε μάχη ο Φέτελ σα σταματημένος. Υποθέτω ότι δεν έβαζαν μέσα τον Φέτελ για να μη φάει μπλοκάρισμα από τον Μπότα, αλλά τέτοια περίπτωση φάνηκε πως δεν υπήρχε
4. Τη δύναμη του DRS στη στροφή 4 λόγω των δυνατών ανέμων. Ανηφόρα με κόντρα άνεμο, σημαίνει ότι το λιγότερο φτερό δίνει ακόμα πιο μεγάλο πλεονέκτημα από ότι είχε αρχικά υπολογιστεί, φάνηκε αυτό και στη μάχη του Σάινθ με τον Μαξ.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με την ανωριμότητα του Φέτελ και το κακό πιτγουολ που δεν του είπαν πως ακόμα και να το φας, στην πορεία θα τον ξαναπεράσεις. Ο Λεκλέρκ (το ξαναλέω) ήταν 8-9 δέκατα ταχύτερος. Ο Φέτελ με τριπλό DRS δεν μπορούσε να επανέλθει; Σαφώς και μπορούσε.


Πολύ σωστά.
Εδώ ρε Corto τόλμησαν και είπαν στον Leclerc να περιμένει δύο γύρους πίσω. Γιατί; για να βρει το ρυθμό του ο Vettel;
Τρεις μέρες περιμένανε και ακόμα δεν είχε βρει τίποτα, μέσα σε δύο γύρους θα άλλαζε κάτι; Ή μήπως θα ζέσταινε τα ελαστικά του περισσότερο και θα έβρισκε ό,τι του έλειπε;
Μιλάμε οι τύποι είναι αλλού...
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#574347 ...και συμπληρώνω το γεγονός ότι ΑΝ η Ferrari από τη μεριά της έκανε με τον Vettel στην Αυστραλία τη σωστή/φυσιολογική στρατηγική (όπως του Bottas ή του Verstappen) και ΑΝ η Ferrari δεν έτρωγε δύο απανωτά undercut στο Μπαχρέιν, ο Vettel ΠΙΘΑΝΟΝ να είχε πάρει ένα βάθρο και μία νίκη.

Ok να ξαναπέσουμε όλοι να τον φάμε είναι το εύκολο, ειδικά όταν ο πιτσιρικάς έκανε αυτά που έκανε. Αλλά κι από την άλλη αν θέλεις να κάνεις πρωταθλητισμό χρειάζεσαι και σαν ομάδα στρατηγικές πρωταθλητών. Προς το παρόν πρωταθλητές χειμώνα και ΑΝ.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#574358 Το μπεκ ψεκασμού στον 4ο κύλινδρο ήταν τελικά το πρόβλημα στον κινητήρα του Λεκλέρκ, εξάρτημα που δεν είχε βγάλει ποτέ πρόβλημα μέχρι σήμερα. Ο κινητήρας δεν έπαθε ζημιά και θα χρησιμοποιηθεί στην Κίνα.

https://it.motorsport.com/f1/news/ferra ... Nf6gos0va8
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#574370
Anonymous Founder έγραψε:Θα προσέλαβαν κάποιον Γερμανό μηχανικό που δούλευε στην BMW, δεν εξηγείται διαφορετικά! :lol:


Βρεθηκε ο Γερμανος, πρωην εργαζομενος της BMW, που ειναι υπευθυνος για την "βλαβη" στον κινητηρα του Λεκλερκ

Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#574409
sparticle έγραψε:Απλώς για το θέμα του Bottas, ούτως ή άλλως πάλι πίσω του βγήκε ο Vettel και τον πέρασε με τον Hamilton κολλημένο πίσω του.

Αυτό που λέω είναι ότι φοβήθηκαν σενάριο Μόντσα 2018. Αν βέβαια μία κορυφαία ομάδα δεν μπορεί να καταλάβει τις διαφορές 2018 με 2019 στη μέση του δεύτερου αγώνα, απλά προσθέτει σε ότι λέμε

@kantoniou :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By g8777
#575313 Mercedes drivers say Bahrain one-two wasn’t just down to “luck”

Bottas’s team mate echoed his words. “I don’t really know about luck,” he said when asked about Leclerc’s race-losing problem. “Someone else’s misfortune – is that luck for you? I don’t know if that’s true.

“It’s a [fortunate] situation but he was just unlucky, they were just unlucky with whatever issues they had on their car.

“We’ve come out with maximum points, we’ve both ended up first and second. You could say that’s lucky but I don’t like using the word ‘luck’, I don’t think they’ve done something and they don’t deserve it this weekend and the same the other ways.”



ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΜΑΤΣΙΟ ΤΟΥ ΓΚΑΡΆΖ :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl

:s_shout