Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

4
20%
0
N/A
6
30%
3
15%
1
5%
1
5%
1
5%
0
N/A
1
5%
1
5%
1
5%
0
N/A
1
5%
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#571858
Anonymous Founder έγραψε:Δεν του έκοψαν τα φτερά, ο Vettel είχε απλώς πρόβλημα, ο Leclerc έκανε δύο λάθη στον αγώνα και ήταν πολύ πίσω στην μεγαλύτερη διάρκειά του.
Μην λέμε ό, τι να 'ναι...


Δεν ειπα οτι ο Leclerc ειναι καλυτερος του Vettel ουτε οτι εκανε τον τελειο αγωνα. Εκεινη την ωρα κινουταν ΠΟΛΥ ΤΑΧΥΤΕΡΑ απο το Vettel και πασιφανως τον "φρεναρανε". Αν ηταν αντιστροφες οι θεσεις αναμεσα στους Vettel/Leclerc θα ακουγαμε "Seb is faster than you"...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#571859 Τραγικός πρώτος αγώνας από κάθε πλευρά.

Τι είδαμε σήμερα το πρωί.

Θέμα= μηδέν-->ύπνος
Προσπεράσεις= τίποτα το συγκλονιστικό
Νέοι κανονισμοί= λίγο το FL πήγε να κάνει κάτι αλλά μας το χάλασαν που δε μπήκαν για πιτ
Ferrari= "γιατί είμαστε τόσοι αργοί" "δε ξέρουμε" :slap: - Vettel o νέος δημόσιος υπάλληλος, Leclerc το μέλλον :inlove:
Mercedes= βασικά Bottas που έστριψε πρώτος και καθάρισε τον αγώνα, μετά ο Χάμιλτον ως συνήθως γκρίνιαζε για τα λάστιχα λέει :svivhaha: , έφαγε τη σφαλιάρα στη πρώτη στροφή και από τότε το φυσάει και δε κρυώνει
Honda= βελτιωμένη από πέρσι

Συμπέρασμα δε βγάζουμε, έχουμε ολόκληρη σεζόν μπροστά μας...αλλά σίγουρα ανυπομονώ να δω το παιχνίδι που θα παίξει μεταξύ Χάμιλτον-Bottas, γιατί ο Leclerc τουλάχιστον για φέτος είναι δεδομένος ως νο 2 πιλότος. :superman:

Υ.Γ. Κανένα πρόβλημα δεν είχε ο Vettel. Ακόμα και μετά το τέλος του αγώνα είπε ότι απλά ήταν αργός και ήθελε ο αγώνας να τελειώσει --> https://twitter.com/legardj/status/1107174784067137537
Άβαταρ μέλους
By edmond
#571860
Anonymous Founder έγραψε:Δεν του έκοψαν τα φτερά, ο Vettel είχε απλώς πρόβλημα, ο Leclerc έκανε δύο λάθη στον αγώνα και ήταν πολύ πίσω στην μεγαλύτερη διάρκειά του.
Μην λέμε ό, τι να 'ναι...

Στο τέλος όμως έφτασε τον φέτελ(απο 0,5 εως 1 sec στους τελευταίους γύρους) και θα τον πέρναγε. Θααααα....
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#571861
edmond έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Δεν του έκοψαν τα φτερά, ο Vettel είχε απλώς πρόβλημα, ο Leclerc έκανε δύο λάθη στον αγώνα και ήταν πολύ πίσω στην μεγαλύτερη διάρκειά του.
Μην λέμε ό, τι να 'ναι...

Στο τέλος όμως έφτασε τον φέτελ(απο 0,5 εως 1 sec στους τελευταίους γύρους) και θα τον πέρναγε. Θααααα....


Το είπε τώρα και ο Leclerc πως τους είπαν να κρατήσουν τις θέσεις τους.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#571862 Εδώ είδαμε τον Γκασλι με φρέσκα μαλακά να μην μπορεί να περάσει τον Κβιατ με σκληρά!

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#571863 Μεγάλο βήμα όμως για μια ομάδα η οποία υποτίθεται οτι είναι η τελευταία που θα δώσει εντολές :iconcool:
Ίσως ο μπινότο να την βλέπει αλλιώς την δουλειά.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#571864
Νίκος Παππάς έγραψε:Εδώ είδαμε τον Γκασλι με φρέσκα μαλακά να μην μπορεί να περάσει τον Κβιατ με σκληρά!

Από το Mi A1.

Ναι εντάξει. :lol:
Βάλε στην θέση του γκασλύ τον ολλανδό και πες μου αν δεν είχε περάσει και τις...φερράρι. :roll:
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#571865
Νίκος Παππάς έγραψε:Αν η δυναμική της Μερκ είναι ο Χάμιλτον και σήμερα στον Μπότας έκατσαν όλα τέλεια, υπάρχουν ελπίδες για ανάκαμψη. Ένας αγώνας δεν λέει πολλά σε περίεργη πίστα.
Αν όμως κάποιο λάθος στο στήσιμο είχε ο Χάμιλτον και η πραγματική δυναμική είναι ο Μπότας......... δύσκολα τα πράγματα ΚΑΊ φέτος....

Ναι, αλλα η πραγματικη δυναμικη φαινεται παντα στο ταχυτερο απο τα δυο αυτοκινητα. Απλα ο Μποτας ειχε "καθαρο αερα" και τους διελυσε, συν το λαθος να βαλουν τον Χαμιλτον τοσο νωρις μεσα, για να καλυψει την "απειλη" του Φετελ.

Δηλαδη αυτα ακριβως:
sparticle έγραψε:Σε μένα ήταν σαφές ότι στο πρώτο stint κανείς δεν μπορούσε να κλείσει τη διαφορά, επομένως ο Hamilton έμενε πίσω σε μια διαφορά 2,5 sec. Μετά τον έβαλαν πολύ νωρίς καθώς τους παρέσυρε η Ferrari με τον Vettel. Είναι εμφανέστατο ότι και οι δύο έκαναν λάθος που μπήκαν τόσο νωρίς. Η απόπειρα για undercut ήταν τουλάχιστον αστεία, αφού βγήκαν με φρέσκο λάστιχο και ήταν για πολλούς γύρους πιο αργοί από αυτούς που δεν είχαν μπει ακόμα.

Και φυσικά έπεσε η απόδοσή τους αργότερα, του Vettel μάλιστα πιο ραγδαία. Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι αν ο Hamilton έστριβε πρώτος, δεν πιστεύω ότι θα έκανε κάτι λιγότερο από τον Bottas σήμερα. Άρα όπως το βλέπω εγώ αυτός ο αγώνας τέλειωσε στην πρώτη στροφή. Εντάξει, πέρα από το ποιον υποστηρίζουμε και ποιος κερδίζει, αυτό το πράγμα δεν είναι θέαμα, μην τρελαθούμε. Άντε να δούμε στο Μπαχρέιν.

Έχουμε φτάσει με drs και με "ειδικά σχεδιασμένες πτέρυγες που βοηθούν το προσπέρασμα" σε επίπεδα χειρότερα κι από την εποχή πριν το drs! Δηλαδή αν δεν υπήρχε και αυτό τι θα βλέπαμε σήμερα; Πάλι καλά που έχουμε και μπλε σημαίες δηλαδή.

Ας μας πουν και οι ειδικοί την φοβερή τους άποψη, οι ίδιοι που αναθεμάτιζαν τα λάστιχα-τσιχλόφουσκες και τα πολλά pit stop που δυσκόλευαν το κοινό να καταλάβει το τι γίνεται στον αγώνα. Τώρα είναι εύκολο να καταλάβεις το τι γίνεται: Τίποτα.

Τρομερη απογοητευση, η διαφορα τεραστια.
Μονα θετικα η εμφανιση του Μποτας και το οτι η RBR-Honda φαινεται πραγματι ανταγωνιστικη.

Η χρονια παντως προβλεπεται τρομερα ανταγωνιστικη και το ενδιαφερον θα κρατηθει αμειωτο μεχρι το τελος...




...για το ποιος θα τερματισει στη 2η και ποιος στην 7η θεση στο πρωταθλημα οδηγων...
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 17 Μαρ 2019, 11:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By STK
#571866 Απλά να σημειώσω για ακόμη μία φορά, πως κανείς στη Ferrari δεν είπε πως είναι οι ταχύτεροι και οι καλύτεροι. Το προφίλ που κράτησαν ήταν από τα πιο διακριτικά.
Τους συγκεκριμένους τίτλους τους δίνουν όσοι θέλουν να ανεβάζουν για να αποκαθηλώνουν μετά κατά το δοκούν.

Το τι έκαναν λάθος και αν θα μπορέσουν να αλλάξουν κάτι είναι άλλη ιστορία.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#571868
edmond έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Εδώ είδαμε τον Γκασλι με φρέσκα μαλακά να μην μπορεί να περάσει τον Κβιατ με σκληρά!

Από το Mi A1.

Ναι εντάξει.
Βάλε στην θέση του γκασλύ τον ολλανδό και πες μου αν δεν είχε περάσει και τις...φερράρι. :roll:


Υποτίθεται ότι τα μαλακά είναι πάνω από δύο δευτερόλεπτα ( έτσι λέει η Πιρελλι) γρηγορότερα και ότι ο Γκασλι είχε το καλό μονοθέσιο.

Αλλά θα μου πεις ότι και ο Μπότας γυρνούσε μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα με τελειωμένα μαλακά σε σχέση με Χάμιλτον που είχε φρέσκα μεσαία.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#571869
STK έγραψε:Το τι έκαναν λάθος και αν θα μπορέσουν να αλλάξουν κάτι είναι άλλη ιστορία.

Τι εκαναν λαθος φυσικα δεν ξερω. Πιστευω ομως οτι δεν θα αλλαξουν τιποτα, μπορει να βρεθουν και 3οι.
Στο παρακατω -πολυ ενδιαφερον- αρθρο ο "secret aerodynamicist" του BBC αναλυει γιατι τα περιθωρια βελτιωσης της Φερραρι σε επιπεδο αεροδυναμικης ειναι μαλλον περιορισμενα, εξαιτιας της φιλοσοφιας που διαλεξαν για την μπροστινη αεροτομη.
Συν φυσικα τον αθλιο ρυθμο προοδου μεσα στη χρονια, που εχουν επιδειξει τα τελευταια χρονια, οπως εγραψε ο Corto και αλλοι φιλοι.

Silberpfeil έγραψε:Formula 1: The secret aerodynamicist reveals design concepts - http://www.bbc.com/sport/formula1/47527705
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#571877
George_Prix έγραψε:Πολυ καλος και ο Verstappen. Δεν ειναι λιγο να περνας τη Ferrari και να κοντραρεις τη Mercedes με αρκετα αργοτερο μονοθεσιο!


Από τη Ferrari πιο γρήγορη την είδα την Honda πάντως!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#571878
George_Prix έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Δεν του έκοψαν τα φτερά, ο Vettel είχε απλώς πρόβλημα, ο Leclerc έκανε δύο λάθη στον αγώνα και ήταν πολύ πίσω στην μεγαλύτερη διάρκειά του.
Μην λέμε ό, τι να 'ναι...


Δεν ειπα οτι ο Leclerc ειναι καλυτερος του Vettel ουτε οτι εκανε τον τελειο αγωνα. Εκεινη την ωρα κινουταν ΠΟΛΥ ΤΑΧΥΤΕΡΑ απο το Vettel και πασιφανως τον "φρεναρανε". Αν ηταν αντιστροφες οι θεσεις αναμεσα στους Vettel/Leclerc θα ακουγαμε "Seb is faster than you"...
Προφανώς ήταν ταχύτερος εκείνη την στιγμή, αλλά την ίδια απόφαση θα έπαιρνε κάθε άλλη ομάδα. Σκέψου να ήταν σε αντίστοιχη θέση ο Verstapen, με τον Gasly.
Σε όλες τις μεγάλες ομάδες υπάρχουν αυτά, καμία έκπληξη.
Αν μπορούσε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο να το καταλάβω, τώρα το συνολικό αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#571879 Απελπισία!!! Το χειρότερο δε είναι ότι δεν ξέρουν καν τον λόγο. Ο Σεμπ είπε ότι το μονοθέσιο ήταν πολύ διαφορετικό σε σχέση με τις δοκιμές της Βαρκελώνης. Η μόνη ελπίδα είναι να ήταν track specific το πρόβλημα. Αλλιώς μιλάμε για τραγωδία επιπέδου 2009. :vava:
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#571880 Επίσης, ο Leclerc και σαν φυσιογνωμία σου βγάζει κάτι το ήρεμο και λογικό. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι είναι και μικρό παιδί και οι αντίστοιχες περιπτώσεις συνομιλήκων του που βρέθηκαν σε μεγάλες ομάδες, κάνανε τις ταρζανιές τους.

Το λέω γιατί ήταν πολύ ψύχραιμη και σωστή η αντίδρασή του να αφήσει το γκάζι στην πρώτη στροφή και να αποφύγει την επαφή με τον Vettel (που λογικά ούτε που τον είχε δει εκεί). Έτσι βέβαια έχασε την ευκαιρία να περάσει τον Verstappen. Δεν θέλω να τον βλέπω να χαντακώνεται για τον Vettel, αλλά σε εκείνο το σημείο αυτός έπρεπε να σηκώσει και το έκανε και μπράβο του.

Επίσης για το μετά, εγώ είχα δεδομένο ότι η Ferrari θα τον έβαζε για pit stop δυο γύρους πριν το τέλος, καθώς είχε 30φεύγα δευτερόλεπτα διαφορά από τον Μάγκνουσεν. Έτσι θα "γλύτωναν" την ανάγκη να δώσουν εντολές και θα διεκδικούσαν τον βαθμό του Fastest Lap.

Ο λόγος που δεν το έκαναν; Θα μας πουν ότι δεν ήθελαν να πάρουν το ρίσκο ενός ακόμα pit stop (τη στιγμή που αυτά τα πληρώματα μέχρι πριν λίγα χρόνια έκαναν τέσσερα stops ανά αγώνα, σχεδόν πάντα τέλεια).

Η πικρή αλήθεια είναι ότι μάλλον φοβόντουσαν πως και με φρέσκο λάστιχο θα ήταν πιο αργοί από τον Bottas :sorry: