- 17 Μαρ 2019, 10:07
#571853
Σε μένα ήταν σαφές ότι στο πρώτο stint κανείς δεν μπορούσε να κλείσει τη διαφορά, επομένως ο Hamilton έμενε πίσω σε μια διαφορά 2,5 sec. Μετά τον έβαλαν πολύ νωρίς καθώς τους παρέσυρε η Ferrari με τον Vettel. Είναι εμφανέστατο ότι και οι δύο έκαναν λάθος που μπήκαν τόσο νωρίς. Η απόπειρα για undercut ήταν τουλάχιστον αστεία, αφού βγήκαν με φρέσκο λάστιχο και ήταν για πολλούς γύρους πιο αργοί από αυτούς που δεν είχαν μπει ακόμα.
Και φυσικά έπεσε η απόδοσή τους αργότερα, του Vettel μάλιστα πιο ραγδαία. Με λίγα λόγια θέλω να πω ότι αν ο Hamilton έστριβε πρώτος, δεν πιστεύω ότι θα έκανε κάτι λιγότερο από τον Bottas σήμερα. Άρα όπως το βλέπω εγώ αυτός ο αγώνας τέλειωσε στην πρώτη στροφή. Εντάξει, πέρα από το ποιον υποστηρίζουμε και ποιος κερδίζει, αυτό το πράγμα δεν είναι θέαμα, μην τρελαθούμε. Άντε να δούμε στο Μπαχρέιν.
Έχουμε φτάσει με drs και με "ειδικά σχεδιασμένες πτέρυγες που βοηθούν το προσπέρασμα" σε επίπεδα χειρότερα κι από την εποχή πριν το drs! Δηλαδή αν δεν υπήρχε και αυτό τι θα βλέπαμε σήμερα; Πάλι καλά που έχουμε και μπλε σημαίες δηλαδή.
Ας μας πουν και οι ειδικοί την φοβερή τους άποψη, οι ίδιοι που αναθεμάτιζαν τα λάστιχα-τσιχλόφουσκες και τα πολλά pit stop που δυσκόλευαν το κοινό να καταλάβει το τι γίνεται στον αγώνα. Τώρα είναι εύκολο να καταλάβεις το τι γίνεται: Τίποτα.
Τελευταία επεξεργασία από sparticle και 17 Μαρ 2019, 10:14, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Γιάννης Δ