Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

4
20%
0
N/A
6
30%
3
15%
1
5%
1
5%
1
5%
0
N/A
1
5%
1
5%
1
5%
0
N/A
1
5%
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#572052 Στο ίδιο έργο θεατές ξαναλέω... Κάθε μα κάθε φορά υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο μονοθέσιο του Hamilton, δεν παίζει οι άλλοι να είναι πιο γρήγοροι από αυτόν! Πόσες φορές γκρινιάζει στον ασύρματο για τα λάστιχα και για το setup και μόλις τον πλησιάζει κάποιος αρχίζει τους ταχύτερους γύρους; Έχει κουράσει το στυλάκι αυτό, λυπάμαι δεν πιστεύω πως του έφταιξε κάτι, απλά ήταν καλύτερος ο Bottas σ' αυτόν τον αγώνα. Δεν είναι και τόσο τραγικό, ας το ξεπεράσει, μεγάλο παιδί είναι πια.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#572085 Το ότι το πάτωμα του Hamilton είχε ζημιά δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, υπάρχουν οι σχετικές φωτογραφίες. Το πόση διαφορά έκανε αυτό, μόνο η Mercedes το γνωρίζει.

Σχετικά με την Ferrari, φοβήθηκαν μην γίνει καμιά στραβή σε ενδεχόμενο pit stop και για αυτό δεν έβαλαν στο τέλος τον Leclerc για λάστιχα με σκοπό τον πόντο του FL:
"We had the window to pit Charles for new tyres and go for the fastest lap, but whenever you pit, it may be a risk, and I think it was more important for us to bring the car home and score the points. There are sometimes races where you are not the best but it is still important to score points, and at the end, that was our choice.
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/262 ... -australia
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 18 Μαρ 2019, 23:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#572088 Εδώ ο Hamilton έχει κερδίσει αγώνες με μισή αεροτομή και ξαφνικά οι φώτο αυτές μας λένε τι; Πώς είχε σοβαρό πρόβλημα; Και γιατί όταν τον πλησίασε ο Verstapen ανέβασε ρυθμό;
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#572090 O Χαμιλτον εχασε τον αγωνα και δεν μπηκε καν στην διαδικασια διεκδικησης, οταν μπηκε τοσο νωρις στα πιτ για να καλυψει τον Φεττελ.

Το μονο που θα καταφερνε αν κυνηγουσε, θα ηταν να καταπονησει τα λαστιχα του ουσιαστικα χωρις αντικρυσμα.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#572092
REALZEUS έγραψε:Σχετικά με την Ferrari, φοβήθηκαν μην γίνει τίποτα σε ενδεχόμενο pit stop και για αυτό δεν έβαλαν στο τέλος τον Leclerc για λάστιχα με σκοπό τον πόντο του FL:
"We had the window to pit Charles for new tyres and go for the fastest lap, but whenever you pit, it may be a risk, and I think it was more important for us to bring the car home and score the points. There are sometimes races where you are not the best but it is still important to score points, and at the end, that was our choice.
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/262 ... -australia


sparticle έγραψε:Ο λόγος που δεν το έκαναν; Θα μας πουν ότι δεν ήθελαν να πάρουν το ρίσκο ενός ακόμα pit stop (τη στιγμή που αυτά τα πληρώματα μέχρι πριν λίγα χρόνια έκαναν τέσσερα stops ανά αγώνα, σχεδόν πάντα τέλεια).

Η πικρή αλήθεια είναι ότι μάλλον φοβόντουσαν πως και με φρέσκο λάστιχο θα ήταν πιο αργοί από τον Bottas :sorry:


Τους πρόλαβα :iconcool:

Η πικρή αλήθεια λοιπόν είναι ότι ο καλύτερος χρόνος που έκανε ο Leclerc ήταν 1:26:926 στον τελευταίο γύρο και τα ελαστικά (σκληρά) του ήταν και 5 γύρους πιο φρέσκα από του Bottas.

Ο Bottas από την άλλη έγραψε 1:25:580 στον προτελευταίο γύρο (φορώντας για 34 γύρους τα μεσαία).

Ακόμα κι αν είχε φρέσκια μαλακή γόμα ο Leclerc για να του βάλουν, αμφιβάλλω αν θα μπορούσε να κάνει τέτοιο γύρο έστω και άδειος από καύσιμα. Και τότε θα ήταν Ο ρέζιλος για τη Ferrari.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#572111 Ε μα τι.

Κυκλοφόρησε και μια φήμη ότι και καλά οι ομάδες με κινητήρα Ferrari ήταν σε safe mode λόγω ανησυχιών από τη Βαρκελώνη ακόμα. Έλεγε για τις τελικές που ήταν τραγικές. Αλλά ούτε θυμάμαι πού τη διάβασα. Τόση βάση της έδωσα κι εγώ...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#572116
sparticle έγραψε:κόμα κι αν είχε φρέσκια μαλακή γόμα ο Leclerc για να του βάλουν, αμφιβάλλω αν θα μπορούσε να κάνει τέτοιο γύρο έστω και άδειος από καύσιμα. Και τότε θα ήταν Ο ρέζιλος για τη Ferrari.


Τι πάει να πει ρεζίλι; Τότε να μην κατεβαίνουν και στους αγώνες αν βλέπουν ότι θα χάσουν. Σε τέτοιες περιπτώσεις προσπαθείς και αν δεν πετύχει, δεν έγινε και τίποτα. Μεγαλύτερο ρεζίλι από το ότι τερμάτισαν 1 λεπτά πίσω δεν θα ήταν.


sparticle έγραψε:Κυκλοφόρησε και μια φήμη ότι και καλά οι ομάδες με κινητήρα Ferrari ήταν σε safe mode λόγω ανησυχιών από τη Βαρκελώνη ακόμα. Έλεγε για τις τελικές που ήταν τραγικές.


Πρόβλημα υποστροφής στις στροφές πριν τις ευθείες που ανάγκαζε να ξεκινήσει η φάση της επιτάχυνσης αργότερα, με αποτέλεσμα την επίτευξη μικρότερης τελικής. Σε καθαρό ρυθμό επιτάχυνσης ήταν μια χαρά, υπάρχουν τα GPS traces. Απλά α) ξεκινούσαν από χαμηλότερη ταχύτητα μετά το apex και β) αργούσαν να πατήσουν γκάζι. Μια ωραία ανάλυση εδώ: https://www.motorsportmagazine.com/repo ... rix-report
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#572163 Κατι που ξεχασα να πω για τον αγωνα. Εντυπωσιακη (ειδικα απο των χαμηλων τονων Φινλανδο) η αντιδραση του Bottas οσον αφορα τον ταχυτερο γυρο του αγωνα και το extra ποντακι.

Η ομαδα του ελεγε να μην το κανει και αυτος τους ελεγε οτι θελω 26 ποντους. Τελικα τους εγραψε και εκανε τον ταχυτερο γυρο και μετα το τελος του αγωνα τους ειπε στον ασυρματο "To whom it may concern, fuck you."

Και καλα εκανε και τους εγραψε φυσικα. Ειδικα προχθες ηταν ο ταχυτερος στην πιστα με διαφορα. Γιατι να μην κανει το γυρακι που μαλιστα το ειχε χαλαρα?

Ο Bottas δειχνει πιο αποφασισμενος απο ποτε. Εγω καταλαβαινω οτι ολος ο αγωνας ηταν ενα μηνυμα "αφηστε με να τρεξω" και να μην τον προοριζουν για #2 απο την αρχη. Θα μπορουσε να ειναι λιγο μπροστα και να φυλαει το μονοθεσιο αλλα δε σταματησε να ανοιγει τη διαφορα. Κατι ηθελε να φωναξει το παλικαρι και μαλιστα του εκατσε καλα, γιατι κακα τα ψεμματα πολυ σπανια βρισκεις μποσικο το Λουη!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#572164 Δεν θα έλεγα πως είναι σπάνια μπόσικος ο Ham. Κάθε άλλο, δεν πάει καιρός που έγινε πρωταθλητής ο Rosberg με ίδιο μονοθέσιο.
Όσο για τον Bottas, έχει καταλάβει πως είναι η τελευταία του χρονιά στην Mercedes, επομένως δεν έχει καμία διάθεση να είναι πολύ υπάκουος ειδικά όταν είναι και πιο γρήγορος.
Θα δούμε και στο Bahrain πώς θα είναι τα πράγματα και αν τελικά του έφταιγε όντως το... πάτωμα του άλλου!