Αν κρίνω από την φετινή χρονιά, ακόμα και σε σύγκριση με τη Renault, θα πω:
Για εμένα ο Ρικιάρντο πολύ καλά έκανε, θα πάει σε ομάδα που θα βασίζονται πάνω του, θα είναι το πρώτο βιολί και υπάρχουν και ελπίδες να πρωταγωνιστήσει έστω καιαπό του παραχρόνου....
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
.
.
Επίσης, αν θυμίσω τι λέγανε κάποιοι όταν ο Λούης έφυγε από McLaren για την Mercedes;
Corto Maltese έγραψε:Αν ο γκογκομπόι συγκρίνει έναν τεράστιο κατασκευαστή και τη δυνατότητα εμπλοκής του, με έναν αυστριακό λεφτά γκαζοζιέρη, κάτι έχει καταλάβει πολύυυυυυ λάθος περί αυτοκίνησης.
H δυνατότητα εμπλοκής της Ρενό είναι το ζητούμενο.
Λονγκ στόρι σορτ, η κουβέντα έγινε και παλιότερα, όταν αμφισβητήθηκε η δυνατότητα της Μερτσέντες να επενδύσει σαν οδοστρωτήρας μπροστά στο Πέντραγκον ή όπωςδιάλοτολενε το όνειρο ζωής του καράφλα. Και τότε η Μερτσέντα ήταν οι άτιτλοι εδώ και μισό αιώνα και η Μάκκα ο προνομιακός πελάτης που πήγαινε καλύτερα από το αφεντικό αλλά αυτό αλλάζει νομοτελειακά. Γι'αυτό και η RBR την έκανε με ελαφρά γιατί ξέρει πως έτσι και η Ρενό πει all in οι πελάτες με το ίδιο μοτόρι δεν έχουν ελπίδες.
Geo f1 έγραψε:Βρε παιδια λεω απο το 2014 και μετα ποσες νικες εχει η ρεντ μπουλ και ποσες η εργοστασιακή ρενω. Δεν βαζω στην εξισωση μερκ και φερραρι.
Σαν τον μπασκετικό Ολυμπιακό, που είμαστε η καλύτερη ομάδα από τότε που (ξαν)αρχίσαμε να παίρνουμε τα ευρωπαϊκά
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.