Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
20%
0
N/A
2
20%
4
40%
2
20%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#546761
Bayern7 έγραψε:Με τον Λεκρέκ γιατί τόση πρεμούρα;
Δλδ ποιος είναι ο Λεκρεκ και θα εμφανιστεί τον Γενάρη στο Μαρανέλο και θα πει "μάγκες άλλαξαν τα κόζα, ήρθε ο μπαμπάς σας στην ομάδα".
Για τον Λεκρεκ μιλάμε, για έναν ρούκι που έκανε κάποις καλές εμφανίσεις μέσα στη χρονιά. Τιμή του είναι που θα οδηγήσει για τη φερράρι, όχι το αντίθετο.
Για όνομα του θεού.
Από τη μία έχεις το μέγεθος της ferrari (ή ακόμα και του Φέττελ αν θέλετε) και από την άλλη ενός 21χρονου ρούκι.
Και φάπα θα φάει αλα τζανετάκο και στο περίπτερο θα τον στείλουν αν έτσι κρίνει η ομάδα.


Και αν ξεκινησει η χρονια και είναι συστηματικα ταχυτερος από Φεττελ? Εκει ποια η θεση της ομαδας? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#546766 Ο L εκλέρ είναι ένας ταλαντούχος νέοπας και τίποτα παραπάνω (προς το παρόν).
Ότι δηλαδή ήταν ο Λούης το Νοέμβριο του 2006.
Η διαφορά ήταν ότι η McLaren επέλεξε ούτε φάπα να του ρίξει ούτε στο περίπτερο να τον στείλει.
Όπως έκανε η Benetton με Σουμάχερ και Alonso, όπως έκανε η McLaren με Κοίμη, όπως έκανε η RB με γιο του Γιος κλπ κλπ κλπ κλπ.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#546768
Bayern7 έγραψε:Με τον Λεκρέκ γιατί τόση πρεμούρα;
Δλδ ποιος είναι ο Λεκρεκ και θα εμφανιστεί τον Γενάρη στο Μαρανέλο και θα πει "μάγκες άλλαξαν τα κόζα, ήρθε ο μπαμπάς σας στην ομάδα".
Για τον Λεκρεκ μιλάμε, για έναν ρούκι που έκανε κάποις καλές εμφανίσεις μέσα στη χρονιά. Τιμή του είναι που θα οδηγήσει για τη φερράρι, όχι το αντίθετο.
Για όνομα του θεού.
Από τη μία έχεις το μέγεθος της ferrari (ή ακόμα και του Φέττελ αν θέλετε) και από την άλλη ενός 21χρονου ρούκι.
Και φάπα θα φάει αλα τζανετάκο και στο περίπτερο θα τον στείλουν αν έτσι κρίνει η ομάδα.


Επειδή είναι γέννημα της ferrari και oι tifosi ή καλύτερα tiflosi ονειρεύονται σκηνικά Hamilton - Mclaren - Ron Denis...
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#546774
Geo f1 έγραψε:
Bayern7 έγραψε:Με τον Λεκρέκ γιατί τόση πρεμούρα;
Δλδ ποιος είναι ο Λεκρεκ και θα εμφανιστεί τον Γενάρη στο Μαρανέλο και θα πει "μάγκες άλλαξαν τα κόζα, ήρθε ο μπαμπάς σας στην ομάδα".
Για τον Λεκρεκ μιλάμε, για έναν ρούκι που έκανε κάποις καλές εμφανίσεις μέσα στη χρονιά. Τιμή του είναι που θα οδηγήσει για τη φερράρι, όχι το αντίθετο.
Για όνομα του θεού.
Από τη μία έχεις το μέγεθος της ferrari (ή ακόμα και του Φέττελ αν θέλετε) και από την άλλη ενός 21χρονου ρούκι.
Και φάπα θα φάει αλα τζανετάκο και στο περίπτερο θα τον στείλουν αν έτσι κρίνει η ομάδα.


Και αν ξεκινησει η χρονια και είναι συστηματικα ταχυτερος από Φεττελ? Εκει ποια η θεση της ομαδας? :hmmm:

Αυτό θα το δει η ομάδα όταν και αν γίνει αυτό.
Αν ειναι γρηγορότερος, φέρνει περισσότερους βαθμούς και είναι στο παιχνίδι του τίτλου με τον Φέττελ εκτός τότε φυσικά και πρέπει να τον στηρίξει.
Πάνω απ' όλα είναι η ομάδα. Ούτε ο Φεττελ ούτε κανένας άλλος οδηγός.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#546781
Bayern7 έγραψε:Πάνω απ' όλα είναι η ομάδα. Ούτε ο Φεττελ ούτε κανένας άλλος οδηγός.


Για αυτό δεν πρόκειται να δείτε ξανά κούπα ούτε ζωγραφιστή. :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#546793
panos2171 έγραψε:
George_Prix έγραψε:
panos2171 έγραψε:AΛΛΑ σαν Ferrari ξέρεις ότι θέλει να είναι το αποκλειστικό Νο1 και τον βάζεις teammate ενός πρώην πρωταθλητή; Kαι μάλιστα θέτει και όρους; Έπρεπε να επιλέξουν έναν οδηγό και έναν κομπάρσο και σίγουρα έναν Raikkonen και να θες κομπάρσο δε τον κάνεις.

Τον ιδιο οδηγο τον Kimi τον πρωην πρωταθλητη δε φερανε και διπλα στον Alonso? Τριπλασιους ποντους μαζεψε μεσα στη χρονια ο Ισπανος. Και ουτε με team orders και ευνοια απο την ομαδα. Απλα με την ταριφα των 5-7 δεκατων διαφορας που ειχε κοψει στον Kimi ολη τη χρονια!


Τι σχέση εχει αυτό που λες εσύ με αυτό που λέω εγώ;


panos2171 έγραψε:Επίσης RIcciardo απλά δεν, είναι εξίσου ανταγωνιστικός. Δύο ανταγωνιστικοί οδηγοί σε μια ομάδα είναι αποτυχία. Αυτό έχει δείξει τουλάχιστον η ιστορία, πόσο μάλλον σε μια πρωταθλήτρια ομάδα.

George_Prix έγραψε:Αυτο ισχυει. Δεν ειναι καλη συνταγη. Αλλα ισχυει για ΤΟΡ οδηγους που αποδεδειγμενα μπορουν να κανουν τη δουλεια. Δε βαζεις σε μια ομαδα Alonso/Hamilton γιατι θα γινει ΠΟΛΕΜΟΣ. Ο ενας απο τους δυο με εναν σβελτο ομοσταβλο ειναι καλυτερος συνδυασμος.

Αλλα εφοσον ο Vettel δε δειχνει ικανος να κανει τη δουλεια μονος του, η Ferrari επρεπε να δρασει με αλλο πλανο. Επρεπε να παρει εναν ακομα που θεωρει κορυφαιο, μπας και της βγει σε καλο.


Δεν αποδίδει το πλάνο με δύο κορυφαίους οδηγούς στην ίδια ομάδα.


Εσυ ειπες:
"AΛΛΑ σαν Ferrari ξέρεις ότι θέλει να είναι το αποκλειστικό Νο1 και τον βάζεις teammate ενός πρώην πρωταθλητή; Kαι μάλιστα θέτει και όρους; Έπρεπε να επιλέξουν έναν οδηγό και έναν κομπάρσο και σίγουρα έναν Raikkonen και να θες κομπάρσο δε τον κάνεις."

Το οποιο δεν ισχυει. Ο Kimi μια χαρα εκανε τον κομπαρσο διπλα στον Alonso. Τετοια τσοντα δεν εχουμε ξαναματαδει στα χρονικα της F1. Σχεδον 3πλασιους ποντους μαζεψε ο Ισπανος. Λογικα η Ferrari ΝΟΜΙΖΕ οτι ετσι χαλαρα θα τον κανει ζαφτι και ο Vettel τον Kimi οποτε μπορουν να συνυπαρξουν σαν ομοσταβλοι. Αλλα τα νομισματα στην τραπεζα. Στην πραξη η Ferrari ειχε 2 κομπαρσους, που σφαζοντουσαν μεταξυ τους ποιος θα παρει τον τιτλο KOTY (Komparsos Of The Year). :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#546796
Bayern7 έγραψε:
Geo f1 έγραψε:
Bayern7 έγραψε:Με τον Λεκρέκ γιατί τόση πρεμούρα;
Δλδ ποιος είναι ο Λεκρεκ και θα εμφανιστεί τον Γενάρη στο Μαρανέλο και θα πει "μάγκες άλλαξαν τα κόζα, ήρθε ο μπαμπάς σας στην ομάδα".
Για τον Λεκρεκ μιλάμε, για έναν ρούκι που έκανε κάποις καλές εμφανίσεις μέσα στη χρονιά. Τιμή του είναι που θα οδηγήσει για τη φερράρι, όχι το αντίθετο.
Για όνομα του θεού.
Από τη μία έχεις το μέγεθος της ferrari (ή ακόμα και του Φέττελ αν θέλετε) και από την άλλη ενός 21χρονου ρούκι.
Και φάπα θα φάει αλα τζανετάκο και στο περίπτερο θα τον στείλουν αν έτσι κρίνει η ομάδα.


Και αν ξεκινησει η χρονια και είναι συστηματικα ταχυτερος από Φεττελ? Εκει ποια η θεση της ομαδας? :hmmm:

Αυτό θα το δει η ομάδα όταν και αν γίνει αυτό.
Αν ειναι γρηγορότερος, φέρνει περισσότερους βαθμούς και είναι στο παιχνίδι του τίτλου με τον Φέττελ εκτός τότε φυσικά και πρέπει να τον στηρίξει.
Πάνω απ' όλα είναι η ομάδα. Ούτε ο Φεττελ ούτε κανένας άλλος οδηγός.


Ετσι μαλιστα. Ας τον αφησουνε να δειξει αυτα που μπορει και αν αξιζει τον στηριζουνε. Δεν ειπαμε να κανει τουμπες η Ferrari στον πιτσιρικο. Απλα μην τον θαψουνε με το καλημερα, θεωρωντας εκ των προτερων οτι ο Vettel αξιζει να στηριχθει...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#546814 Καλά τραγούδα. Ουδέποτε σφάχτηκε ο Φέτελ με τον Κίμι. Απλά τη 2η σεζόν (κυρίως) ο Φέτελ δεν ήταν όσο γρηγορότερος περιμέναμε βασει της απόδοσης του 2015. Κατά τα άλλα η διαφορά τους είναι εμφανής. Ότι και να λες.

Bayern7 έγραψε:Πάνω απ' όλα είναι η ομάδα. Ούτε ο Φεττελ ούτε κανένας άλλος οδηγός.

Τραγούδα κι εσύ. Το είπε ο Λουκάς, το έβαλα εδώ μόλις το είπε. Για να πάρεις Κατασκευαστών πρέπει να έχεις σαφή Νο1 και Νο2. Έτσι τα έπαιρνα εγώ είπε ο θρύλος της Φερράρι. Δεν υπάρχει ομάδα ούτε βαθμολογία ομάδας. Τα έχουμε χιλιοπεί. Υπάρχει άθροισμα βαθμών των οδηγών, άρα πρέπει να μεγιστοποιηθεί η παραγωγή βαθμών του καλού οδηγού για να έρθει και το Γκαραζιέρηδων. Γιατί; Γιατί αλλιώς όταν φάει άδειασμα εκείνος που σου δίνει τα 2/3 των βαθμών, θα έρθει η ώρα που θα θες να σου δώσει κι αυτός με τη σειρά του και αυτός θα τρακάρει κάθε πρώτο γύρο, όπως κάνει και ένας άλλος άξιος νέ... εεεεε γέρος.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#546846 Μα δε λέμε κάτι διαφορετικό
Η απάντηση ήταν σε συγκεκριμένη ερώτηση "τι πρέπει να κάνει η φερράρι αν αποδειχθεί οτι ο Λεκλερκ είναι ο καλός οδηγός, αυτός που σου δίνει τα 2/3 των βαθμών και αυτός με τις βάσιμες ελπίδες για πρωτάθλημα".
Και είπα ότι πρέπει να στηριχθεί. :s_dunno
Δλδ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕΝΑΡΙΟ θα νταντεύουμε τον Φέττελ όπως νταντεύαμε τον Κίμι; Αυτό θες; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#546856 Αν το 2019 ξεκινήσει με Νο1 οδηγό τον Φέτελ, τότε ναι. Ακόμα και αν σε κάποια φάση του πρωταθλήματος περάσει μπροστά σε πόντους ο Λεκλέρκ. Αν το 2019 ξεκινήσει βλέποντας και κάνοντας τότε μου είναι αδιάφορο τι θα γίνει, γιατί βλέποντας και κάνοντας τίτλος ΔΕΝ έρχεται.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#546882
George_Prix έγραψε:Εσυ ειπες:
"AΛΛΑ σαν Ferrari ξέρεις ότι θέλει να είναι το αποκλειστικό Νο1 και τον βάζεις teammate ενός πρώην πρωταθλητή; Kαι μάλιστα θέτει και όρους; Έπρεπε να επιλέξουν έναν οδηγό και έναν κομπάρσο και σίγουρα έναν Raikkonen και να θες κομπάρσο δε τον κάνεις."

Το οποιο δεν ισχυει. Ο Kimi μια χαρα εκανε τον κομπαρσο διπλα στον Alonso. Τετοια τσοντα δεν εχουμε ξαναματαδει στα χρονικα της F1. Σχεδον 3πλασιους ποντους μαζεψε ο Ισπανος. Λογικα η Ferrari ΝΟΜΙΖΕ οτι ετσι χαλαρα θα τον κανει ζαφτι και ο Vettel τον Kimi οποτε μπορουν να συνυπαρξουν σαν ομοσταβλοι. Αλλα τα νομισματα στην τραπεζα. Στην πραξη η Ferrari ειχε 2 κομπαρσους, που σφαζοντουσαν μεταξυ τους ποιος θα παρει τον τιτλο KOTY (Komparsos Of The Year). :s_tongue


:dizzy:

O Raikkonen είναι πρώην πρωταθλητής και μάλιστα της Ferrari. Όταν ξαναεπέστρεψε στην F1 ήρθε απλά για να κάνει το χόμπι του, δεν είχε βλέψεις να κυνηγήσει πρωτάθλημα πόσο μάλλον με ένα ανίκανο μονοθέσιο. Ο Αλόνσο πάλευε συνεχώς μπας και καταφέρει κάτι γιατί σαφώς κυνηγούσε πρωτάθλημα ή τουλάχιστον νόμιζε ότι κυνηγάει. Ο καθένας τους βρισκόταν για διαφορετικό λόγο εκεί.
Πως θεωρείς ότι έκανε τον κομπάρσο του δε μπορώ να το καταλάβω ή εσύ δεν έχεις καταλάβει τι εστί κομπάρσος οπότε δες τι γινόταν με team mates Schumacher- Baricchelo, Alonso-Massa, Hamilton-Bottas.
Η ακόμα καλύτερα Αlonso - Piquet, που όχι μόνο του άνοιγε την πόρτα, μέχρι και σκηνοθετημένο ατύχημα έκαναν για να ωφεληθεί :whistlink:

Corto Maltese έγραψε:Τραγούδα κι εσύ. Το είπε ο Λουκάς, το έβαλα εδώ μόλις το είπε. Για να πάρεις Κατασκευαστών πρέπει να έχεις σαφή Νο1 και Νο2. Έτσι τα έπαιρνα εγώ είπε ο θρύλος της Φερράρι. Δεν υπάρχει ομάδα ούτε βαθμολογία ομάδας. Τα έχουμε χιλιοπεί. Υπάρχει άθροισμα βαθμών των οδηγών, άρα πρέπει να μεγιστοποιηθεί η παραγωγή βαθμών του καλού οδηγού για να έρθει και το Γκαραζιέρηδων. Γιατί; Γιατί αλλιώς όταν φάει άδειασμα εκείνος που σου δίνει τα 2/3 των βαθμών, θα έρθει η ώρα που θα θες να σου δώσει κι αυτός με τη σειρά του και αυτός θα τρακάρει κάθε πρώτο γύρο, όπως κάνει και ένας άλλος άξιος νέ... εεεεε γέρος.


Ισχύει. Οι οδηγοί έχουν τον τελευταίο λόγο, ας έχεις διαστημόπλοιο αν ο ένας βγαίνει πρώτος και ο άλλος 7ος και πίσω ενώ οι άλλοι σταθερά δευτεροτρίτοι το χεις χάσεις. Από την άλλη αν οι δύο οδηγοί κοκορομαχούν για την 1η θέση και είτε ο ένας ζημιώνεται από επαφή είτε και οι δύο πάλι χαμένο το χεις.
Οπότε πολύ σωστά τα Νο1 και Νο2 φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, το δείχνει και η ιστορία μάλιστα.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#546888
panos2171 έγραψε:O Raikkonen είναι πρώην πρωταθλητής και μάλιστα της Ferrari. Όταν ξαναεπέστρεψε στην F1 ήρθε απλά για να κάνει το χόμπι του, δεν είχε βλέψεις να κυνηγήσει πρωτάθλημα πόσο μάλλον με ένα ανίκανο μονοθέσιο.


Το οτι ειναι ανικανος να κυνηγησει πρωταθλημα, δε σημαινει οτι γυρισε για να κανει γυρω-γυρω ολοι μεσα στην πιστα. Αν ηταν ταχυτερος απο το Vettel, θα χτυπουσε τιτλο τα 2 τελευταια χρονια με αυτο το πολυ καλο μονοθεσιο. Απλα δεν ηταν ταχυτερος! Τοσο μπορει, τοσο παει...

panos2171 έγραψε:Ο Αλόνσο πάλευε συνεχώς μπας και καταφέρει κάτι γιατί σαφώς κυνηγούσε πρωτάθλημα ή τουλάχιστον νόμιζε ότι κυνηγάει. Ο καθένας τους βρισκόταν για διαφορετικό λόγο εκεί.
Πως θεωρείς ότι έκανε τον κομπάρσο του δε μπορώ να το καταλάβω ή εσύ δεν έχεις καταλάβει τι εστί κομπάρσος οπότε δες τι γινόταν με team mates Schumacher- Baricchelo, Alonso-Massa, Hamilton-Bottas.


Αν θεωρεις σα κομπαρσο αυτον που του λενε "κανε στην ακρη να περασει ο Νο1" τοτε οχι. Ο Kimi δεν εκανε τον κομπαρσο με τον Alonso. Γιατι ηταν τοσο πολυ πισω συνεχεια, που δε χρειαστηκε να του πουνε να κανει στην ακρη. Και τις 2-3 φορες (αν ηταν και τοσες) που ηταν ελαχιστα μπροστα, δεν του το ειπανε γιατι εκεινη τη χρονια ο Alonso δε χτυπουσε τιτλο.

Καλα το Schumacher- Baricchelo (γενικα ολοι οι ομοσταβλοι του Schumacher) δεν εχει προηγουμενο. Εκει αρχιζανε τα team orders απο τον 1ο αγωνα. Ή για να το πουμε πιο σωστα αρχιζανε οταν υπεγραφε ο #2 το συμβολαιο του!

Η Mercedes με τους Hamilton-Bottas το επαιξε σχετικα καλα. Εδωσε εντολες προς το τελος οταν ειχε γινει σαφες οτι ο Hamilton παει για τιτλο και ο Bottas για τιποτα. Και οσο και να μη μας αρεσουν αυτα σα θεατες, δυστυχως ειναι αναγκαιο κακο αφου παιζονται πολλα χρηματα και δοξα!

Οσον αφορα τους Alonso-Massa, μια φορα ακουστηκε το περιβοητο "fernando is faster than you" οσα χρονια ηταν ο Alonso στη Ferrari και μερικοι το ξεχειλωσανε το θεμα. Ο Alonso "απολαυσε" τη μικροτερη υποστηριξη απο καθε αλλον οδηγο. Πολυ απλα γιατι εβγαζε μονος του τα καστανα απο τη φωτια και δεν ειχε αναγκη την ομαδα να τον σωσει!
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#546958
Asked whether Ricciardo might now be regretting his move to Renault for the 2019 season, Horner added: "Only Daniel can answer.

"There's no point broaching that with him - the decision was made, he was comfortable with the decision.

"He's driving a competitive car that's taken pole position this weekend and you can see the differential between where this part [the front] of the grid is and where this part [Renault] is two laps behind."


Εικόνα