Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
23%
0
N/A
2
15%
4
31%
1
8%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
2
15%
0
N/A
0
N/A
1
8%
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By ripper
#544131 Σίγουρα φετος (μετά τους πρωτους αγώνες), ο Verstappen είναι εντυπωσιακός και έχει κερδίσει τον Ricciardo αλλά μετά το Μονακο εχουν συμβεί τα μύρια όσα στον Dani. Στον χρόνο τους σαν teammates συνολικά θα το έλεγα x.
Εχουμε όλοι την αίσθηση όμως ότι ο Verstappen έχει μεγαλύτερo ταβάνι από τον Ricciardo, μένει να το πιάσει.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#544136 Η πιο απλά γουστάρουμε το μούτρο του Ρικιάρντου και osektutu δεν κάνουμε advanced mathematics tispuchas για να πούμε ότι ο γιος του Γιος έχει 38,4% περισσότερους βαθμούς και 16,9% περισσότερα βάθρα για να βγάλουμε κάποια θεωρία της κωλάρας.
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
#544146 Ωραίος ο αγώνας με μερικές όμορφες μάχες. Η χάραξη της πίστας ταιριάζει στα σύγχρονα μονοθέσια της F1.

Η στρατηγική της Merc δεν ήταν κακή και πιστεύω πρέπει να την κρίνουμε με βάση ότι η SF71 ήταν ελαφρώς ταχύτερη από την W09. Ίσως θα μπορούσανε να είχαν βάλει νωρίτερα τον Lewis για το 2. pit-stop αλλά στο τέλος θα πίεζε με πιο ταλαιπωρημένα ελαστικά...
Οι μάχες με του Lewis με τον Kimi και τον Max ήταν φοβερές και μπράβο στον Lewis που έδειξε ψυχραιμία. Ήταν εμφανές ότι ήταν ιδιαίτερα προσεκτικός.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ήταν λάθος να πούνε στον Valteri να κάνει άκρη. Σε διαφορετικό αγώνα ο Φιλανδός και σε άλλον ο Βρετανός.

Μπράβο στον Kimi για την νίκη του. Ίσως η τελευταία της καριέρας του στην F1. Εξαιρετικός ο Max. Ανυπομονώ να δω περισσότερες μάχες μεταξύ του Ολλανδoυ και του Lewis... του χρόνου :innocent:
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#544228 Δεν ξερω...εξακολουθω να πιστευω οτι ο Lewis δεν επρεπε να μπει στο VSC. Ακομα κι αν εμπαινε ο Raikkonen τοτε, πιθανοτατα θα αναγκαζοταν και αυτος σε ενα δευτερο μετα.

Εχουμε δει πολλες φορες καποιος να βαζει πολυ νωρις ελαστικα και τελικα να τα κραταει μεχρι τελους. Βασικα ολο και πιο ακραια και μεγαλα stints τα τελευταια χρονια. Ακομα κι ο Μαξ το εκανε χτες αυτο με τα SS. Ε καποια στιγμη θα ερχοταν ο αγωνας που θα το παρακανανε.

Παρολα αυτα κερδισε ενα ολοκληρο pit stop οταν βρεθηκε πισω απο τον Κιμι, επομενως το καιριο σημειο ηταν η αμυνα του Φινλανδου. Αν εκει περνουσε ο Hamilton θα ανοιγε σε ενα-δυο γυρους 5-6 sec διαφορα. Και πολυ πιθανο μετα να τον ξαναεβαζαν με το που εμπαινε κι ο Κιμι για να καλυψουν σιγουρα το track position. Τοτε ο Ham ειχε και μεγαλουτσικη διαφορα απο Verstappen, μετα εκλεισε και βγηκε πισω κι απο Bottas.

Επισης σε ενα εγκυρο site (αλλα δε θυμαμαι ποιο!) διαβασα οτι ο Hamilton δεν ειχε αλλα ελαστικα αχρησιμοποιητα περα απο αυτο το σετ κιτρινα. Εξ ου κι η επιλογη.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#544238 Αρχικά περί Χάμιλτον. Προφανώς (για μένα) το πρώτο σετ κίτρινα το έφαγε στην πιλάλα του να πιάσει τον Κίμι και να τον αγχώσει ότι και καλά σου έριξα ένα πιτστοπ στη μούρη. Δεν υπάρχει καμία άλλη ένδειξη όταν τα μωβ του Κίμι άντεξαν 20κάτι γύρους, τα κόκκινα των Φέτελ & Φερστάπεν κοντά 30, ότι ο Χάμιλτον δε θα έβγαζε 40 γύρους με κίτρινα. Ο αγώνας ήταν theirs to lose, το ότι μισή σεζόν είχαν σωστές αποφάσεις μόνο ή ρέντα στη διαχείριση των αγώνων, δε σημαίνει ότι πάντα θα τους έβγαινε.

Από την άλλη η Φερράρι, όταν με λιωμένα μωβ είχε κρατήσει πίσω ο Κίμι τον Χάμιλτον, πήγε για ένα πιτ και είτε θα τα έπαιζαν όλα σε ηρωική άμυνα είτε σε προσπέρασμα στο τέλος που όπως απέδειξε ο Φέτελ στο τέλος με πολύ πιο φρέσκα λάστιχα του Μπότα ήταν εφικτό. Εκεί που τα σκάτωσε η Φερράρι ήταν ΙΜΗΟ στη στρατηγική του Φέτελ, ο οποίος προφανώς και έπρεπε να μπει στο VSC. Ότι και να έβαζε τότε, αν σκεφτούμε ότι έχασε 10" μόνο στους 4 τελευταίους γύρους με κόκκινα, το πιτ που θα έκανε τότε θα είχε βγει. Θα έμπαινε και μερικούς γύρους αργότερα, ακόμα και κόκκινα να ξαναέβαζε. Θα μπορούσε να είχε πολύ περισσότερες δυνατότητες. Όταν πρακτικά οι αγώνες είναι 5 μονοθεσίων και εσύ είσαι κατά πάσα πιθανότητα ο 5ος από τους 5, δεν καταλαβαίνω τι μπορείς να κερδίσεις όταν απαρνείσαι ένα σύντομο σε διάρκεια πιτστοπ.

Κατά τα άλλα, μπράβο στον Κίμι που έσβησε το αρνητικό του σερί, όσο και να είναι λίγος για να έχει τόσες σεζόν σε τόσο κορυφαίες ομάδες, καλό είναι να βλέπεις έναν 40αρη να αποχωρεί με ψηλά το κεφάλι, ειδικά αν αυτός είναι σε κόκκινο αμάξι. Όσο και αν δε μας βοήθησε καθόλου αυτά τα 5 τελευταία χρόνια με την απόδοσή του.

Στα άλλα απίστευτη διαχείριση κόκκινων ελαστικών από τον Μαξ, πραγματικά αξιοθαύμαστο, αλλά για το μυαλό και την αθλητικότητά του, αυτά θα τα κρίνω όταν οι αντίπαλοί του πάψουν να τον αντιμετωπίζουν σαν τον τρελό του χωριού, όταν θα είναι αυτός που θα έχει τα πολλά να χάσει και όταν ο αντίπαλός του θα είναι σε Φερράρι με την οποία σεληνιάζεται.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#544297
edmond έγραψε:Το έχω υπ' όψιν μου. Όπως και ολόκληρο το team των Γερμανών που ήθελαν απο χθές να τελειώνουν το παιχνίδι λέγοντας το ποίημα στον bottas δις.
Απο την άλλη βέβαια δεν έχω καταλάβει αν αυτό το έρμο το παληκάρι τον βάζουν για...racing(sic) σε κάθε αγώνα ή απλά για να παίζει άμυνες στον ομόσταυλο του(ξανά sic).


Όταν παίζεται το καλό πρωτάθλημα (δύσκολο βέβαια πια με -66 βαθμούς), θέλεις τους περισσότερους δυνατούς βαθμούς. Αυτοί λοιπόν επιτυγχάνονται με τα δύο μονοθέσια στην πίστα. Αν ο Κίμι έπαιζε συγκρουόμενα εκεί με τον Χαμ, η Ferrari θα έχανε τους 25 βαθμούς της νίκης και η Mercedes τους 15 του Χαμ, άρα -10 για την Scuderia. Προφανώς λοιπόν κάτι τέτοιο θα ήταν λάθος. Εκτός αν θα μπορούσε ο Κίμι να βγάλει τον Χαμ εκτός χωρίς να χάσει ο ίδιος, πράγμα απίθανο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#544304
Corto Maltese έγραψε:Όσο και αν δε μας βοήθησε καθόλου αυτά τα 5 τελευταία χρόνια με την απόδοσή του.


Έχω ένα κακό προαίσθημα για του χρόνου, ότι θα λέμε Κίμι και θα κλαίμε. Γιατί άλλο να οδηγείς Sauber και άλλο Ferrari. Θα αντέξει ο μικρός την πίεση;
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#544315 Μετά από 113 αγώνες αν δεν έχει φέρει νίκη ο Λεκλέρκ, όντως θα κλαίμε. Τώρα να κλαίμε για κάποιον που φέρνει νίκες κάθε αγελαδοκούρεμα, δύσκολο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#544316 Βαθμούς θέλουμε να φέρνει για το πρωτάθλημα, Σταύρο. Τι να το κάνω να κερδίζει έναν αγώνα και να τρακάρει σε 2-3; Δεν λέω ότι θα συμβεί, αλλά είναι πολύ άγουρος ο μικρός για την πίεση που θα φάει στην Ferrari.
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 23 Οκτ 2018, 00:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#544320 Χθες έλεγες ειρωνικά για κάποιον που σβουρίζει. Ε αυτός ο κάποιος έφερε 128, 26, 112 και 55 (μέχρι στιγμής και παρά τις τόσες σβούρες) περισσότερους βαθμούς στη Σκουντερία. 300 σε 4 χρόνια. Πολύ εύκολα το κάνεις γαργάρα για φανατικός του ΠΠΚ. Θα έλεγε κανείς κακοήθης ότι ανήκεις σε κείνους τους τυφλόζι που είναι πρώτα Κίμι και μετά Φερράρι.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#544322 Έλα, μην υποβαθμίζεις την συζήτηση τώρα. Φυσικά πάνω από όλα είναι η Ferrari. Απλά ο Σεμπ έκανε πάρα πολλά λάθη φέτος, για έναν τετράκις πάνω στο peak του (εκτός αν θεωρήσουμε ότι μεγάλωσε)! Ο γερο-Κίμι κουτσά-στραβά φέρνει αποτελέσματα και αυτό μετράει στο τέλος. Μην ξεχνάμε ότι έχει περισσότερους βαθμούς από τον κατά 10 χρόνια νεότερο του, Φινλανδό, της Μερκ! Κοντεύει 40, θα έπρεπε να αντικατασταθεί κάποια στιγμή, προφανώς. Θεωρείς όμως έναν οδηγό με εμπειρία μιας μόλις σεζόν άξιο για μια θέση στην Ferrari? Δεν είναι κολέγιο η Scuderia, δεν πας για να μάθεις εκεί. Πρέπει να φέρει αποτελέσματα για το πρωτάθλημα από την 1η χρονιά!!!
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#544334 Το έκανε η γκαζόζα με τον Μαξ, το έκανε ο καράφλας με τον Κίμι και τον Χάμιλτον. Πετυχημένα και οι 3. Όπως λένε και τα εγγλεζάκια: If he's good enough then he's old enough
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#544336 Βρε μακάρι να έχεις εσύ δίκιο κι εγώ άδικο. Το 2008 μου φαίνεται μακρινό... και στον Λεκρλερκ το ίδιο, 11 ετών ήταν τότε. :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#544385
Corto Maltese έγραψε:Το έκανε η γκαζόζα με τον Μαξ, το έκανε ο καράφλας με τον Κίμι και τον Χάμιλτον. Πετυχημένα και οι 3. Όπως λένε και τα εγγλεζάκια: If he's good enough then he's old enough


Το έκανε και η Benetton με τον Σουμάχερ.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η ομάδα επικεντρωνόταν στον εκάστοτε νεανία και δεν τον είχε σε δεύτερη μοίρα σε ότι αφορά στήσιμο, εξέλιξη μονοθεσίου, επιλογές στρατηγικής.
Αν το 2003 ο 'γερο Ντέιβιντ' ζήταγε από τον καράφλα αλλαγή στο μονοθέσιο για να τον βολεύει καλύτερα φαντάζομαι ξέρουμε όλοι τι θα έπαιρνε από τα 3 (ή και τα 3 μαζί).

Στη μια περίπτωση που έγινε απόπειρα να σερβίρει ο νεανίας καφέδες και δροσερά ροφήματα --> ισπανική υποχώρηση.

Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: θα γίνει το ίδιο του χρόνου με τον L' εκλέρ;
Χλωμούτσικο.
Ελπίζω τουλάχιστον να μην καεί τελείως και να πάρει όσα πήρε ο Massa από τον Σουμάχερ το 2006.