Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
25%
0
N/A
2
17%
2
17%
1
8%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
3
25%
0
N/A
1
8%
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#539412 Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

















Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#539432
Geo f1 έγραψε:Τελευταια παρασταση του Σαμουραι στην χωρα των Σαμουραι!!!!


Νομίζω, τιμής ένεκεν, θα έπρεπε να μπει στα videos και η προσπέραση στον Σουμάχερ το 2005!!

https://www.youtube.com/watch?v=qGdmWq4ooQo
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#539531
Anonymous Founder έγραψε:Και το GP2 engine ασφαλώς.


Εμένα μ' αρέσει η κραυγή - ΑΑΑΑΑΑΡΓΚΧΧΧ :vava: :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#539951 Πάλι το παραμύθι με τα λάστιχα; Ξαφνικά εν μια νυκτί εκεί που δεν είχαμε θέμα, και χωρίς να αλλάξουμε στο αμάξι τίποτα, χωρίς να αλλάξουν τα λάστιχα, εμείς έχουμε θέμα με τα λάστιχα. Και μας καταπίνουν και στις ευθείες οι μερτσεντες.
Και όλως τυχαίως συμπίπτει με τον σένσορα.
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια.

Bayern7 έγραψε:Monza GP on 02/09/18, 16:16:11

Συγχαρητήρια στον Χάμιλτον για την κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών. :sorry:


Bayern7 έγραψε:Singapore GP on 16/09/18, 16:54:46

Συγχαρητήρια σε Μερτσέντες και Χάμιλτον για την κατάκτηση των πρωταθλημάτων.
Ήταν η καλύτερη ΟΜΑΔΑ φέτος.
Κι ο νοών νοείτω και ουαί τω ανοήτω.


Τελειώσαμε.
Μόνο οι τυφλοί δεν είδαν ότι στα προαναφερθέντα GP τελείωσαν τα πρωταθλήματα.
Στη μόντσα των οδηγών και στην Σιγκαπούρη των ομάδων.
Καληνύχτα :sleep:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#539986 Ψιτ, Μπαγιερνάκο:

Εικόνα

Τα λάστιχα είναι κάτι σαν μαύρη μαγεία. Επηρεάζονται από την παραμικρή ρύθμιση στην ανάρτηση και στην αεροδυναμική, από την θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασία ασφάλτου, χάραξη πίστας, ποιότητας ασφαλτοτάπητα κλπ κλπ κλπ. Φέραμε κάποιες αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική στους προηγούμενους αγώνες που από ότι φαίνεται κάνανε περισσότερο κακό, παρά καλό.


In the Sochi weekend we saw both Raikkonen and Vettel struggling a lot in the third sector of the Russian track, characterized by a series of ninety-degree turns that saw the rear of the SF71H very dancer.

Hence the decision to increase the aerodynamic load on the rear end, hoping to increase the stability of the SF71H. The choice has paid off, as we saw in the race, but obviously the greater incidence of the rear wing penalized the performance on the straight sections, due to the increase in drag. The riders of the Cavallino thus found themselves in difficulty in a context in which Ferrari had made the difference (remember Vettel overtaking Hamilton at Spa).

Πηγή: motorsport.it
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 05 Οκτ 2018, 15:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά