- 04 Σεπ 2018, 08:19
#532674
REALZEUS έγραψε:Αν δεν βλέπεις ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ, κάτι για το οποίο ο φίλος μου ο Corto βγάζει αφρούς, δεν μπορώ να κάνω τίποτα.
Αν υπήρχε ξεκάθαρο Νο 1 και Νο 2, θα είχε πάρει το Σάββατο ο Φέττελ το tow, όχι ο Κίμι. Αν υπήρχε ξεκάθαρο Νο 1 και Νο 2, θα άλλαζαν την σειρά στην Αυστρία, αλλά δεν την άλλαξαν κι άφησαν τον Κίμι μπροστά. Επίσης, στα αυτοκίνητά δρόμου έχουν ταμπελάκι στο ταμπλό που γράφει τους Τίτλους Κατασκευαστών, όχι των οδηγών. Αυτούς τους τίτλους θέλουν, αυτή ήταν η εντολή και του Enzo και των Agnelli, και αυτό κυνηγούν όλες οι ομάδες!!! Αν δεν το κατανοείς, δεν μπορώ να κάνω τίποτα... ούτε θέλω.
O Kimi ειχε tow απο το Vettel και ο Γερμανος απο το Hamilton (o οποιος ειχε απο το Bottas που ηταν ο μονος αδικημενος). Αλλα δεν ειναι εκει το θεμα. Το θεμα ειναι οτι οσον αφορα το tow ο εσωτερικος κανονισμος της Ferrari ειναι σαφης και τον ανεφερε ο ιδιος ο Vettel, ”We have an order that changes every weekend and this weekend it was Kimi's turn to go second [out the pits].” Γεγονος ειναι οτι το σφαξιμο στον Kimi εχει ελλατωθει τελευταια μετα απο απιστευτο κραξιμο ολων των θεατων ακομα και του Ιταλικου τυπου, εφοσον καταλαβαν οτι ο Vettel δεν αξιζει τοσο προνομιακη μεταχειρηση και οτι τους ξεγλιστραει σιγα σιγα το WCC με αυτη τη στρατηγικη. Αλλα απο την αρχη της χρονιας (ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ ΦΥΣΙΚΑ) καμποσες φορες σφαξανε τον Kimi με τις στρατηγικες προς οφελος του Vettel (και σφαξιμο φυσικα δεν ειναι μονο το tow ή το μηνυμα "Seb is faster than you").
REALZEUS έγραψε:Άλλωστε εσύ τους σοφέρ βλέπεις, όχι τις ομάδες που τους δίνουν το μηχάνημα για να κάνουν την δουλειά. Δες στίβο καλύτερα, εκεί όντως ο αθλητής κάνει την διαφορά.
Μη μπερδευεσαι. Δεν ειναι ολοι εκει μεσα σοφερ σαν το Vettel. Παιζουν και ΧΕΡΟΥΚΛΕΣ.
Και για να μην παρεξηγηθω, δε μηδενιζω τη δουλεια των ομαδων. Παντα με εντυπωσιαζε η εξελιξη της τεχνολογιας και παντα εβγαζα το καπελο στις ομαδες που καταφερναν να φτιαξουν καλα μονοθεσια ή να παρουσιασουν τεχνολογικες καινοτομιες. Και σεβομαι πολυ οσους ανεφερες ή ακομα και το Newey που εχει κανει μαγκες τη Red Bull βεβαιως βεβαιως. Για αυτο και φετος βγαζω το καπελο στη Ferrari που εκανε τρομερη δουλεια και ψαχνονται ολοι "πως βρηκε τοσα αλογα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα" και "πως βρηκε τετοιες τελικες".
Αλλα πως να το κανουμε ρε φιλε... Το ονειρο μου ηταν να τα οδηγαω αυτα τα κτηνη και οχι να τα φτιαχνω. Οποτε πιο πολυ γουσταρω να βλεπω εναν οδηγο να πηγαινει στο οριο (ακομα και αν αυτος ειναι ο Alonso με το χρεπι τη McLaren) παρα να βλεπω το Vettel με το καλυτερο μονοθεσιο στο grid να μη μπορει να κερδισει το μετριο Kimi και να παιζει συγκρουμενα καθε 2 αγωνες, ή να χανει τη μπαλα οταν βρεχει, επειδη... cracks under pressure!
REALZEUS έγραψε:Ήμουν σίγουρος ότι θα χρειαζόσουν wiki για να απαντήσεις κάτι που ένας πραγματικός φίλαθλος θα έπρεπε να γνωρίζει... Ποιος ήταν υπεύθυνος για τους κινητήρες της παντοκρατορίας της Ferrari στο 1ο μισό των 2000...
Αν απο την απαντηση μου καταλαβες οτι δεν ηξερα τα ονοματα που ανεφερες και εψαξα στο wiki, ισχυει κατι απο τα παρακατω:
1) Εισαι ανικανος να καταλαβεις κατι που διαβαζεις στη μητρικη σου γλωσσα και ειναι διατυπωμενο με σαφηνεια.
ή
2) Εισαι troll και απλα θελεις να προκαλεις.
Οποτε ειτε ισχυει το 1) ειτε το 2) μιλαμε για θλιβερο φαινομενο