- 03 Σεπ 2018, 23:00
#532628
George_Prix έγραψε:REALZEUS έγραψε:Ε φαντάζομαι ότι το ban σε έπεισε να είσαι ευγενικός...
Πραγματι το ban μου εκανε καλο. Καταλαβα οτι προσπαθωντας να ριξω χαμηλα το επιπεδο μου ακολουθωντας χρηστες σαν εσενα στις ειρωνιες και το τρολλαρισμα δε μου ταιριαζει. Σε αυτο το επιπεδο παιζεις εντος εδρας και θα χασω στα σιγουρα.
Οποτε απο εδω και περα απλα θα συνεχισω με τις γνωσεις και τα επιχειρηματα, οπου ειμαι out of your league και σε παιζω ΧΑΛΑΡΑ!
REALZEUS έγραψε:Τελικά δεν είπες όμως αν ξέρεις ποιος είναι ο Martinelli και τι είναι ο Ferrari 054.
Σοβαρα τωρα... Πιστευεις οτι το να αναφερεις το ονομα ενος μηχανικου σε κανει γνωστη του χωρου?
Μας τις ειπες τις γνωσεις σου και τις καταλαβαμε!
"Ο Vettel ειναι κορυφαιος γιατι πηρε 4 τιτλους".
Να τον χαιρεσαι λοιπον και εσυ και η ομαδα σου τον "κορυφαιο" οδηγο σας. Και πολλα φιλακια απο το Hamilton στο Vettel για τα δωρακια του
Απλα κρατα στην ακρη του μυαλου σου τα εξης:
- Μια ομαδα/αφεντικο που επιλεγει κακους υπαλληλους ειναι κακη ομαδα/αφεντικο. Το πιασες το υπονοουμενο ετσι?
- Ακομα και η ομαδα σου σαφεστατα προτιμαει το WDC και οχι το WCC (απο το οποιο μαλιστα βγαζει τρελα λεφτα). Αυτο δειχνει οτι οι περισσοτεροι εχουν χεσμενο το κατασκευαστων και θυμουνται το οδηγων. Ακομα και οι οπαδοι ομαδων, προτιμουν ο οδηγος τους να παρει τον τιτλο. Και φυσικα ομοιως η συντριπτικη πλειοψηφια των οπαδων της ομαδας σου της Ferrari προτιμαει το ιδιο. Τροφη για σκεψη!
Το πιο αστείο από όλα είναι ότι νομίζεις΄οτι έχεις γνώσεις...
Όσιο για το τελευταίο που γράφεις, επιμορφώσου:
MA: No. I was reading after Monaco and hearing a lot of speculation about number one and number two. I always said that it’s not that situation in the team.
We are looking forward to the Championship. We do all our best for the Constructors’ Championship. To be able to do well in the Constructors’ Championship, you need two drivers. This is very important for the house, this is very important for Ferrari.
It’s the only trophy. That trophy, if you are able to win that trophy, stays at home. The drivers’ trophy goes to the driver, of course. I was very, very clear since the beginning of the season in our rule of engagement, the team it’s above anything. But, until the numbers, they’re not going in one direction or in the other direction – I’m talking about the drivers – no team orders. This is very, very clear. The drivers know about this, they accept it and I think what’s happening in Monaco, I was… let me say I was also a bit laughing when I heard all these comments – because it’s not the reality. There’s no problem in between the drivers.
We are looking as Ferrari to the Constructors’. The Drivers’ Championship is their job. They are free to do it, until the numbers are going clearly in one direction or the other. In that case, we apply our rules of engagement – but not now, and not in Monaco.
https://www.fia.com/news/f1-arrivabene- ... wo-driversΚάτι που φαίνεται άλλωστε και από την απουσία εντολών προς τον Κίμι.
Ούτε τον έχεις ακουστά λοιπόν τον Μαρτινέλλι, τον μάγο των V10. Δεν μου κάνει εντύπωση...