Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

1
10%
0
N/A
3
30%
5
50%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
10%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#532530
g8777 έγραψε:Εντυ θα παρακαλουσα για αυτοσυγκρατηση. :s_blush

Αστο να παει στο διαολο μια φορα. :(


g8777 έγραψε:Εντυ σε παρακαλω, εισαι και 48. :( :(


Εισαι ενα "κουρδιστηρι" (απο οτι καταλαβα εχεις humor οποτε ελπιζω να μην το παρεις στραβα) εσυ... :s_biggrin

Φιλε αν καταλαβα καλα (και αν θυμαμαι καλα) ο Εντυ ειναι οπαδος του Massa? Σε αυτη την περιπτωση να με συμπαθαει που κακολογισα τον αγαπημενο του οδηγο, αλλα απλα ειπα την αποψη μου. Για την ακριβεια ημουν λιγο υπερβολικος και δε θεωρω κουλαδι το Massa, αλλα σιγουρα οχι και TOP. Κατα τα αλλα δεν εχω τιποτα με τον Εντυ και με κανεναν αλλον εδω μεσα. Και με χαρα ειδα οτι και καμποσοι Φερραρικοι ειπανε πολυ σωστα πραγματα οσον αφορα τον αγωνα, ακομα και αν το αποτελεσμα δεν ηταν καλο για την ομαδα τους :)
Άβαταρ μέλους
By ripper
#532555
thazio έγραψε:Τα πράγματα είναι απλά φέτος:
Ferrari λίγο καλύτερη ή ιση με Mercedes (ανάλογα το GP)
Hamilton πολύ καλύτερος από Vettel (Σχεδόν παντού)
Bottas στρατιώτης
Raikkonen μέτριος ελαφρώς βελτιωμένος από περσι
Mercedes πολύ ανώτερη από Ferrari σε τακτική και πιθανά σεναρια.

Παίρνουμε ότι μας αξίζει... (μέχρι τώρα γιατί δεν τελείωσε ακόμα)


+1

Συνεχίζει να υπάρχει η λανθασμένη άποψη ότι η Ferrari είναι πολύ μπροστά.
Είναι ελαφρώς μπροστά ως μονοθέσιο και σαφώς πίσω στα υπόλοιπα.
Μέχρι στιγμής η Mercedes είναι καλύτερη ομάδα.

Σε ρυθμό αγώνα δεν έδειξε πουθενά ταχύτερη η Ferrari στην Μοντζα, οπότε δεν συμφωνώ με "ευθύνη" του Raikkonen για την στρατηγική.
Δεν έκανε και κάτι εξαιρετικό όμως, ο Hamilton είναι απλά ανώτερος και σε top φόρμα.
Ίδωμεν για την συνέχεια, κάποια στιγμή θα παίξουν ρόλο και οι ποινές λόγω κινητήρων.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#532590
thazio έγραψε:Τα πράγματα είναι απλά φέτος:
Ferrari λίγο καλύτερη ή ιση με Mercedes (ανάλογα το GP)
Hamilton πολύ καλύτερος από Vettel (Σχεδόν παντού)
Bottas στρατιώτης
Raikkonen μέτριος ελαφρώς βελτιωμένος από περσι
Mercedes πολύ ανώτερη από Ferrari σε τακτική και πιθανά σεναρια.

Παίρνουμε ότι μας αξίζει... (μέχρι τώρα γιατί δεν τελείωσε ακόμα)



Έτσι ακριβώς! Από την αρχή έλεγα πως η Ferrari έχει ελαφρώς αν όχι στα ίδια επίπεδα μονοθέσιο με τη Merc. Tο ότι η Ferrari και ο Vettel είναι πίσω στη βαθμολογία μάλλον είναι κυρίως αιτία του Vettel γιατί τα λάθη του πλέον μαζεύτηκαν και δεν είναι και λίγα.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#532594 Συμφωνώ με thazio και ripper ξανά.

Η Φερραρι είναι λιγο πιο γρήγορη από τη Μερσεντες και ανάλογα την πίστα ίσως είναι και πίσω της.

Επειδή μετά από πάρα πολλά χρόνια έχουμε το (οριακά) ταχύτερο μονοθέσιο νομίζουμε ότι φτιάξαμε πύραυλο...

Δεν είναι έτσι όμως...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#532596 H ομάδα είναι σε πορεία διεκδίκησης 2 τίτλων απέναντι στον καλύτερο εν ενεργεία οδηγό (ορίστε! το είπα!) ύστερα από σωρεία λαθών σε κάθε επίπεδο. Αυτό δείχνει ότι στο εργοστάσιο έγινε η δουλειά που χρειάζονταν. Αν νομίζουμε ότι μπορούμε να έχουμε domination τύπου Μερκ ή Νιούι χωρίς ριζική αλλαγή κανονισμών, καλύτερα να ξυπνήσουμε.

Χωρίς λάθη οδηγικά και από το pitwall οι βαθμολογίες θα ήταν τουλάχιστον ανεστραμμένες και ας χάναμε στην Αυστραλία που (ας πούμε) έγιναν ανάποδα τα λάθη.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#532606 Το hammer time για μενα ηταν λιγο μπλοφα. Οκ ειχαν μια καλη αποδοση τα κοκκινα αλλα οχι για να διατηρησουν τον Λουη μπροστα.
Πιο πολυ το εκαναν λογικα (Αφου ειχαν δει την φθορα στον Σεμπαστιαν) για να πιεσει ο Κιμις νωρις και να τα φθειρει. Οπως και εγινε
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#532628
George_Prix έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Ε φαντάζομαι ότι το ban σε έπεισε να είσαι ευγενικός... :lol:


Πραγματι το ban μου εκανε καλο. Καταλαβα οτι προσπαθωντας να ριξω χαμηλα το επιπεδο μου ακολουθωντας χρηστες σαν εσενα στις ειρωνιες και το τρολλαρισμα δε μου ταιριαζει. Σε αυτο το επιπεδο παιζεις εντος εδρας και θα χασω στα σιγουρα.

Οποτε απο εδω και περα απλα θα συνεχισω με τις γνωσεις και τα επιχειρηματα, οπου ειμαι out of your league και σε παιζω ΧΑΛΑΡΑ!

REALZEUS έγραψε:Τελικά δεν είπες όμως αν ξέρεις ποιος είναι ο Martinelli και τι είναι ο Ferrari 054. :innocent:


Σοβαρα τωρα... Πιστευεις οτι το να αναφερεις το ονομα ενος μηχανικου σε κανει γνωστη του χωρου?

Μας τις ειπες τις γνωσεις σου και τις καταλαβαμε!
"Ο Vettel ειναι κορυφαιος γιατι πηρε 4 τιτλους".
Να τον χαιρεσαι λοιπον και εσυ και η ομαδα σου τον "κορυφαιο" οδηγο σας. Και πολλα φιλακια απο το Hamilton στο Vettel για τα δωρακια του :s_inlove

Απλα κρατα στην ακρη του μυαλου σου τα εξης:
- Μια ομαδα/αφεντικο που επιλεγει κακους υπαλληλους ειναι κακη ομαδα/αφεντικο. Το πιασες το υπονοουμενο ετσι?
- Ακομα και η ομαδα σου σαφεστατα προτιμαει το WDC και οχι το WCC (απο το οποιο μαλιστα βγαζει τρελα λεφτα). Αυτο δειχνει οτι οι περισσοτεροι εχουν χεσμενο το κατασκευαστων και θυμουνται το οδηγων. Ακομα και οι οπαδοι ομαδων, προτιμουν ο οδηγος τους να παρει τον τιτλο. Και φυσικα ομοιως η συντριπτικη πλειοψηφια των οπαδων της ομαδας σου της Ferrari προτιμαει το ιδιο. Τροφη για σκεψη!



Το πιο αστείο από όλα είναι ότι νομίζεις΄οτι έχεις γνώσεις... :yahoo:


Όσιο για το τελευταίο που γράφεις, επιμορφώσου:

MA: No. I was reading after Monaco and hearing a lot of speculation about number one and number two. I always said that it’s not that situation in the team. We are looking forward to the Championship. We do all our best for the Constructors’ Championship. To be able to do well in the Constructors’ Championship, you need two drivers. This is very important for the house, this is very important for Ferrari. It’s the only trophy. That trophy, if you are able to win that trophy, stays at home. The drivers’ trophy goes to the driver, of course. I was very, very clear since the beginning of the season in our rule of engagement, the team it’s above anything. But, until the numbers, they’re not going in one direction or in the other direction – I’m talking about the drivers – no team orders. This is very, very clear. The drivers know about this, they accept it and I think what’s happening in Monaco, I was… let me say I was also a bit laughing when I heard all these comments – because it’s not the reality. There’s no problem in between the drivers. We are looking as Ferrari to the Constructors’. The Drivers’ Championship is their job. They are free to do it, until the numbers are going clearly in one direction or the other. In that case, we apply our rules of engagement – but not now, and not in Monaco.

https://www.fia.com/news/f1-arrivabene- ... wo-drivers


Κάτι που φαίνεται άλλωστε και από την απουσία εντολών προς τον Κίμι.


Ούτε τον έχεις ακουστά λοιπόν τον Μαρτινέλλι, τον μάγο των V10. Δεν μου κάνει εντύπωση... :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#532629
Corto Maltese έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Ο οδηγός που το Σάββατο έκανε τον ταχύτερο γύρο στην ιστορία της F1

Πριν, το ρεκόρ το είχε ο Μοντόγια, πριν τον Μοντόγια ο Κέκε και πριν τον Κέκε ο Πίτερ Γκέθιν. Ένα pattern το βλέπουμε νομίζω :iconcool:


Το ότι είναι πολύ γρήγοροι οδηγοί; :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#532631
Geo f1 έγραψε:Σιγκαπουρη η Φερραρι λογικα θα είναι 0,5 σεκ μπροστα. Την παει τρελα η πιστα.


Red Bull μάλλον...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#532634 Το δυνατό σημείο της Φερράρι είναι η επιτάχυνση από αργές στροφές. Είμαι αισιόδοξος αρκεί να τελειώσει ο πρώτος γύρος με 2 αμάξια στην πίστα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#532639 Ένα από τα δυνατά σημεία είναι αυτό. Αλλά οι ταχύτητες είναι χαμηλές, που δεν βοηθάει στο άλλο δυνατό σημείο (ευθείες), όπως φάνηκε και στο Μονακό. Βέβαια, αν τα κάνουν πάλι μαντάρα με τα λάστιχα, μικρή σημασία θα έχει.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#532652
REALZEUS έγραψε:Το πιο αστείο από όλα είναι ότι νομίζεις΄οτι έχεις γνώσεις... :yahoo:

To θεμα δεν ειναι τι νομιζω εγω για τον εαυτο μου ουτε τι νομιζεις εσυ για τον εαυτο σου. Και φυσικα επισης το θεμα δεν ειναι τι νομιζω για σενα και εσυ για μενα. Εδω θα παραθετουμε τις αποψεις μας με κοσμιο τροπο και ας μας κρινουν οι αλλοι. Αρκει να μη σε πιανει πανικος οταν σε στριμωχνω με επιχειρηματα και ριχνεις το επιπεδο της συζητησης με ειρωνειες!

REALZEUS έγραψε:MA: No. I was reading after Monaco and hearing a lot of speculation about number one and number two. I always said that it’s not that situation in the team. We are looking forward to the Championship. We do all our best for the Constructors’ Championship. To be able to do well in the Constructors’ Championship, you need two drivers. This is very important for the house, this is very important for Ferrari. It’s the only trophy. That trophy, if you are able to win that trophy, stays at home. The drivers’ trophy goes to the driver, of course. I was very, very clear since the beginning of the season in our rule of engagement, the team it’s above anything. But, until the numbers, they’re not going in one direction or in the other direction – I’m talking about the drivers – no team orders. This is very, very clear. The drivers know about this, they accept it and I think what’s happening in Monaco, I was… let me say I was also a bit laughing when I heard all these comments – because it’s not the reality. There’s no problem in between the drivers. We are looking as Ferrari to the Constructors’. The Drivers’ Championship is their job. They are free to do it, until the numbers are going clearly in one direction or the other. In that case, we apply our rules of engagement – but not now, and not in Monaco.

https://www.fia.com/news/f1-arrivabene- ... wo-drivers


Αυτη ειναι η διαφορα μας. Εγω κρινω μονος μου και εσυ βγαζεις συμπερασματα απο οσα διαβαζεις απο εδω και απο εκει. Η Ferrari αν ενδιαφεροταν περισσοτερο για το κατασκευαστων δε θα εθαβε τοσο πολυ τον Kimi. Ειδικα φετος το ξεκινησαν πολυ νωρις το αισχος. Και εχθες φυσικα θα κανανε τη νικη δωρο στο Vettel 100% αν δεν ηταν πανιβλακας ο Γερμανος και δεν εκανε ενα ακομα λαθος.


REALZEUS έγραψε:Κάτι που φαίνεται άλλωστε και από την απουσία εντολών προς τον Κίμι.

Και εντολες εχουν δωσει και ακομα περισσοτερες φορες ολη η στρατηγικη του Kimi εχει να κανει με το να ευνοηθει ο Vettel.

REALZEUS έγραψε:Ούτε τον έχεις ακουστά λοιπόν τον Μαρτινέλλι, τον μάγο των V10. Δεν μου κάνει εντύπωση... :svivhaha:


Kαι μονο να απαντησω σε αυτη την ερωτηση που εχεις κολλησει και κανεις εδω και 2 μερες, θα ειναι σα να παραδεχομαι οτι ειμαι βλακας, για αυτο σε αγνοω εντελως.
1) Ειναι αστειο το να νομιζει καποιος οτι κατεχει απο F1 γιατι ξερει μερικους μηχανικους ή μερικους σχεδιαστες. Τις γνωσεις σου μας τις ειπες ηδη "κορυφαιοι οι Vettel-Kimi γιατι εχουν 5 τιτλους συνολικα". Δε χρειαζεται να μας αραδιαζεις τους υπολοιπους υπαλληληλους της Ferrari, τους κηπουρους και τις καθαριστριες που εχουν στο εργοστασιο. Καταλαβαμε ηδη το επιπεδο γνωσεων σου.
2) Κανεις μια ερωτηση που ακομα και ενας ανθρωπος 75 χρονων μπορει να μπει στο wikipedia και να βρει την απαντηση. Και μαλιστα την κανεις την ερωτηση με τετοιο υφος και τετοια επιμονη, που νομιζεις οτι ειναι η εξυπνοτερη ερωτηση στα χρονικα των forums.