Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#681486 Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ο Max είναι 5 δέκατα ταχύτερος από τον Gasly. Με βάση τη φετινή εικόνα της ΑΤ, εάν η παρουσία του Max έδινε - 5 δέκατα στο χρόνο, τότε αυτομάτως ο Max θα ήταν top5-6 με την ΑΤ σε κάθε αγώνα. Εφικτό? Χλωμό

Αυτό που συμβαίνει (μάλλον) είναι ότι η RB έχει ένα Χ δυναμικό, να χρησιμοποιήσουμε τα νούμερα του Corto, στο 1.29.100, αλλά αυτό το καταφέρνει μόνο ο Max. Το μονοθέσιο όμως παραμένει δύστροπο για τον οποιοδήποτε άλλο με αποτέλεσμα να έχουν χαντακώσει ως τώρα την ψυχολογία 2 οδηγών (Gasly - Albon) που άντε πες για τον Albon δεν είχε δείξει κάτι, αλλά τον Gasly δεν τον λες κουλό. Η (ανύπαρκτη) στήριξη που ανέφερα είναι ότι αφού βλέπουν ότι ο Max το πάει στο 1.29.100, λένε στο #2 "ορίστε το μονοθέσιο πάει, πήγαινε το" και ακούνε ευλαβικά τον Max στην κατεύθυνση της εξέλιξης και τα αποτελέσματα 2 χρόνια τα βλέπουμε. Μπορεί όμως να είναι και η επιθυμία της ομάδας αυτή, οπότε και κακώς τους κατηγορώ

Επιπλέον, για να ξεκαθαρίσουμε κάτι, δεν ανέφερα ποτέ ότι η ομάδα θάβει το #2 για να φανεί μάγκας ο Max. Εάν ναι, να μου quotaρεις το ποστ μου να το δω (προς George_Prix αυτό, εάν αυτό πήγαινε για εμένα)

Παρόμοια περίπτωση είναι αυτή του Stoner στα MotoGP τις χρονιές 2007 - 2010. Ο μόνος που κατάφερε να πάει το μηχανάκι, οι ομόσταυλοι ήταν στο πουθενά, η ομάδα δεν κατάφερε ποτέ να το κάνει φιλικό/οδηγήσιμο για κάποιον άλλο (φάνηκε ξαφνικά ο Capirossi από εκεί που πήγαινε για κούπα το 2006 να είναι η μέγιστη κουλάτζα το 2007) και φύγανε πόσοι με ψυχολογικά (Capirossi, Melandri, Hayden) επειδή η ομάδα έδινε σημασία στον Stoner (που κέρδιζε) και όχι στους άλλους. Αλλά αυτή η διαφορά που είχε δεν μεταφέρθηκε αυτούσια όταν πήγε στην Honda (δεν ήταν δλδ αυτός 1ος και ο ομόσταυλος 10ος).
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#681492
Νίκος Παππάς έγραψε:Με αυτό που τερματίζει ψηλότερα Γιώργο. Και τα τελευταία χρόνια το κάνουν οι Μερσέντες.

Από το Redmi Note 8 Pro


Φιλε οι Μερσεντες τερματιζουν ψηλοτερα γιατι κατα ΜΟ ειναι μισο δευτερολεπτο ταχυτερες απο τη Ρεντ Μπουλ (λεμε ενα τυχαιο νουμερο τωρα) ΑΣΧΕΤΑ με το στησιμο, σα μονοθεσιο και μονο. Οχι γιατι στηνουν στα μετρα του #1 Λουη και θαβουν το #2 Μποττας.

Και μια και πιασαμε τη Μερσεντες, μια ερωτηση προς ολους... Εφοσον ειναι δεδομενο οτι ο Λουης ειναι ο #1 και στηνουν το μονοθεσιο στα μετρα του, γιατι δεν ειδαμε ποτε καμια τσοντα προς ομοσταβλο? Ολο στο τσουκου-τσουκου στα 1-2 δεκατα (οση διαφορα ελεγα πριν οτι κανει το στησιμο στα μετρα του ενος απο τους 2 οδηγους δηλαδη :s_tongue ) τον εχει το Μποττας. Ειναι τελικα ο Μποττας τοσο καλος οδηγος που με "αστητο" μονοθεσιο ειναι τοσο κοντα στο 7ακις? Ή μπας και δεν ειναι τελικα ο 7ακις το ανεπαναληπτο φαινομενο που νομιζουν οι Λουιτσες οτι ειναι? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#681499 George prix πόσο χρονών είσαι;
Τελευταία επεξεργασία από g8777 και 18 Δεκ 2020, 23:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#681500 Εγώ πιστεύω όπως και στην περίπτωση του Μονεγάσκου οτι ο Max μπορεί και παίρνει το 110% των δυνατοτήτων του κάρου. Μου φαίνεται φυσιολογικό και αναμενόμενο να δυσκολεύονται οι υπόλοιποι να πιάσουν το 100% ή να κάνουν την υπέρβαση. Επειδή είναι εξαιρετικά δύσκολο να ακροβατείς στο όριο και πέρα από αυτό.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#681501 @BARHonda σου θυμιζω οτι φετος η Ρεντ Μπουλ ηταν δυστροπη γενικα. Ακομα και ο Μαξ και ολοκληρη η ομαδα δε σταματησαν να το λενε αυτο απο το ξεκινημα της χρονιας. Μη νομιζεις δηλαδη οτι το στησανε στα μετρα του Μαξ και αυτο δε βολευε τον Αλμπον.

Η διαφορα αναμεσα στους οδηγους φαινεται οσο δυσκολευει το πραγμα. Αν μπουμε εμεις οι δυο με νοικιαρικο καρτ και μου ριχνεις 1" στο γυρο, με αγωνιστικο καρτ θα μου ριχνεις 2" και με F1 θα μου ριχνεις 3" στο γυρο. Αν αρχισει να βρεχει, θα μου ριχνεις 5" στο γυρο. Ομοιως και με τη φετινη δυσκολη Ρεντ Μπουλ. Ο Μαξ κουτσα στραβα προσαρμοστηκε. Ο Αλμπον οχι.

Κι οχι φιλε. Δεν αναφερθηκα σε σενα οσον αφορα το "θαψιμο" στους ομοσταβλους του Μαξ!
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#681513 @BARHonda, αυτό με τα MotoGP σωστό. Ειδικά φέτος που ο ΜΜ τραυματίστηκε και απείχε κανένα άλλο Honda δεν μπόρεσε να τερματίσει ψηλά. Απόδειξη του ποσο απόλυτα ακραία στημένο είναι που μόνο ένας μπορεί να το παει. Και αυτόν τον δάγκωσε όμως...

@George_Prix, το τι είναι ο Μπότας το έδειξε ο Ράσελ, αφού ανάγκασε ολόκληρη ομάδα να τα σκατωσει στα πιτς μην τυχόν και τον κερδίσει ο νιουφης....

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#681518 Δε νομίζω ότι ο Πέρεζ στη φάση που βρίσκεται πηγαίνει στη Red Bull με σκοπό... να χτυπήσει πρωτάθλημα! Βέβαια άβυσσος η ψυχή και ποτέ δεν ξέρεις τι λαχταρά, αλλά λογικά και το συμβόλαιο που υπέγραψε ίσως έχει ειδικούς όρους, από αυτούς που ακούμε τόσα χρόνια αλλά ποτέ δεν βλέπουμε. Άλλωστε και η δυσκολία για την απόφαση από μεριάς Red Bull (τη στιγμή που ο Μεξικανός έβγαζε μάτια στους τελευταίους αγώνες), όπως επίσης και ο ένας χρόνος μόνο, δείχνουν κατά τη γνώμη μου ότι θα είναι συνειδητά το Νο2.

Κι όλα καλά μέχρι εδώ, το θέμα είναι μόνο πώς θα αντιδρούν αν σε κάποιους αγώνες είναι πιο μπροστά από τον Μαξ. Με τον Ρικιάρντο ήταν αλλιώς γιατί ο Μαξ ήταν πιο μικρός και φυσικά ήταν και οι δύο παιδιά του Μάρκο. Τώρα ο Πέρεζ είναι ξένο σώμα για τη Red Bull , ο πρώτος μετά τον Webber.

Πάντως από line up το πρωτάθλημα του 2021 είναι σούπερ :metalo: !! Μένει να πατήσουν τα μονοθέσια Μελβούρνη, να ρίξει η Μερκ 1,5 σεκ στον τρίτο να ξενερώσουμε τη ζωή μας πάλι!
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#681520 Επειδή μίλησες για μαθηματικά: 1ος 4ος και FL =38 βαθμοί. 2ος και 3ος = 33 βαθμοί. Συνέχισε, τί έλεγες;
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#681524 https://www.formula1.com/en/latest/arti ... jWiXz.html

Μαξαρος και Λουις μας επιβεβαιωνουν

“I don’t think it’s going to change anything to my performance, but it’s more that we have a second car which is capable of being up there as well the whole race and trying to put a bit of pressure,” continued Verstappen.

“Most of the time when we were quite competitive this year, I was the only car trying to beat them [Mercedes] and trying to do something different, but they can always do the right strategy… because they can cover me with one car.”
Hamilton, who won the 2020 title over team mate Valtteri Bottas by his biggest margin yet (of 124 points) agreed with Verstappen, and said he awaited a new challenge from the Red Bulls next season.

“I think Max hit the nail on the head there,” began Hamilton. “It’s really been, with respect to Alex, in the races that we’ve had, it’s been me and Valtteri against Max.

“Now I’ve been in the position that Max is in once… particularly when I was at McLaren where I was the lead car, and the second car wasn’t in the fight, so when we were fighting against Ferrari they could play, they could really move around with the strategy, and make it a lot harder for us.

“So I think naturally, this makes Red Bull stronger, particularly with the way Sergio is performing. I think it’s going to be an exciting battle to watch him up against Max and that’s going to make it much harder for us as a team, so we’re going to have to really step up our game, because that’s going to be a battle we’ve not seen in some time in terms of having the two drivers there, fighting against us – but we relish that as a team.

Άβαταρ μέλους
By mousatos
#681528 Τον Περεζ τον παραδέχομαι ως οδηγό και τον συμπαθώ αλλά με αυτό που έκανε (ή αλλιώς πέτυχε) στο τέλος , μαζί με τις ικανότητές του φανέρωσε οτι προηγουμένως το πήγαινε σα δημόσιος υπάλληλος . Ίσως δεν ήθελε να πικράνει τον γιό του εργοδότη.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#681533 Αυτό που δε λέει είναι ότι τότε με τον Κοβαλάινεν το σήκωσε
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#681538
Corto Maltese έγραψε:Αυτό που δε λέει είναι ότι τότε με τον Κοβαλάινεν το σήκωσε

Μηπως ελεγε για το 2007? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#681562
Corto Maltese έγραψε:Αυτό που δε λέει είναι ότι τότε με τον Κοβαλάινεν το σήκωσε


Μα αυτο ακριβως που σου λεμε κι εμεις λεει και ο Λουης. Οτι με το παλτο τον κοβαλαινενεν που δεν του εκοβε ποντους το 2008 πηρε το πρωταθλημα οδηγων κι η ομαδα εχασε το κατασκευαστων απο τη Ferrari.

Ενω την προηγουμενη χρονια το 2007 που τρωγοντουσαν με τον Αλονσο κανενας τους δεν πηρε το πρωταθλημα, αλλα η ομαδα μαζεψε περισσοτερους ποντους απο τη Φερραρι (ασχετα με το μηδενισμο απο το σκανδαλο).

Κι αν διαβασεις συνεντευξεις Λουη, Μποττας, Χορνερ, ακομα και Μαξ, ολοι ειπαν το ιδιο πραγμα. Οτι χρειαζονται ταχυτερο ομοσταβλο για το Μαξ, γιατι αλλιως τρωνε δουλεμα απο τις Μερσεντες στις στρατηγικες και χανει κι ο Μαξ ποντους και πιθανοτητες για νικες (εκτος απο τους λιγοτερους ποντους που μαζευει ετσι κι αλλιως ο #2 για την παρτη του).

Το πρωτο μελημα της ομαδας ειναι να τερματισει οσο ψηλοτερα γινεται στο κατασκευαστων (πολυ περισσοτερα τα λεφτα οσο πιο πανω τερματισει). Δεν εχει ΚΑΜΙΑ λογικη να σφαζεται μονη της η ομαδα, ωστε να κανει ηρωα το Μαξ και τον καθε Μαξ...
Τελευταία επεξεργασία από George_Prix και 19 Δεκ 2020, 10:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#681569 George δε θέλω να πιάσω πάλι την κουβέντα που κάνει ο Δίας. Χέστηκε ο Μάτεσιτς και ο Χ Μάτεσιτς για το κατασκευαστών. Ο άνθρωπος διαφημίζει το ποτό του και το ποτό του διαφημίζεται καλύτερα με τον σταρ και με τις νίκες. Όχι με τα πλασαρίσματα. Δε μιλάμε για την Κλαιρ ή τον Χάας. Ακόμα και αν δεις τα breakdown των χρημάτων, θα δεις ότι η νίκη πληρώνεται και σαν κερδίζεις στο τέλος βγάζεις περισσότερα λεφτά ακόμα και αν χάσεις το γκαραζιέρηδων.

Κάπου εδώ θα μπουκάρει ο Δίας να κάνει τη νύχτα μέρα, δε συνεχίζω βαριέμαι. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι για λόγους νικών, για λόγους βαθμών, για λόγους πρεστίζ, για λόγους διαφήμισης, όλοι πάνε για την απόλυτη ταχύτητα. Καλό είναι να έχεις την στρατηγική ευελιξία που δίνουν τα δύο μονοθέσια αλλά αν αυτό δε γίνεται, θα ζήσουμε. Οπότε κατά την γνώμη μου ο στόχος της Ρεντ Μπουλ είναι να είναι όσο πιο γρήγορος ο Μαξ και να κερδίζει. Αν είναι κοντά του ο Πέρεζ καλώς. Αν όχι δε θα του κάνουν χατήρια στο στήσιμο για να κλείσει η ψαλίδα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#681570 +1 στον Corto.
Ακόμα και αν οι Mercedes, Ferrari ενδιαφέρονται για το κατασκευαστών αφού φτιάχνουν αυτοκίνητα και κερδίζουν γόητρο και pedigree για αυτά που πουλάνε, η Red Bull είναι άλλο πράγμα. Δεν είναι κατασκευαστής πολιτικων αυτοκινήτων. Μία εταιρεία energy drink είναι που έχει ταυτιστεί με κάθε extreme sport που γίνεται. Αυτήν την νοιάζουν οι νίκες, να φαίνονται τα χρώματα της στην κορυφή.

Από το Redmi Note 8 Pro