Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#519976 Και αν ο Γκασο δεν ηταν παπαρι να πηγαινε φυλακη μπορει να μην βλέπαμε καν τον Σουμαχερ τοτε.

Τα πραγματα εχουν αλλαξει πολύ από τοτε. Η ιδια η μερκ το 2010 στην εισοδο της μαντεψε ποιον ειχε μαζι με τον Ροσμπεργκ οδηγο? :iconcool:

Οποτε δεν στεκει το επιχειρημα σου.
Ισια ισα αν ηταν μαγκας ο Στοφελ να εκανε δυσκολη την ζωη του Ισπανου στην πιστα, να τον βλέπαμε να τον κερδιζει κλπ. Εκει θα ειχε νοημα η κουβεντα,

Και για να κλεισω με το παράδειγμα του Πικε-Σουμαχερ 1991
Αν ο Πικε του ριχνε 3-4 δεκατα σε αυτους τους πρωτους αγωνες που ηταν μαζι, νομιζεις ότι η Μπενετον θα προτιμουσε τον Γερμανο?

Οποτε εχουμε και λεμε-συνοψιζουμε

Βαντορν ΔΕΝ τσαγιαζει Αλονσο σε αυτά τα 2 χρονια που είναι μαζι..Αρα δεν μπορει καποιος να τον εμπιστευτεί ακομα να παρει μια ομαδα πανω του
Σουμαχερ το 1991 τσαγιασε Ντε Τσεζαρις και Πικε και εδειξε κορυφαια παστα οδηγου, ΟΡΘΑ λοιπον στηθηκε η Μπενετον πανω του.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#519982 + τετραγωνική ρίζα του 8,2/log5
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#519985 :metalo:
Καλο το ταψι?

Θες άλλο ένα?

Παμε 1995...

Μακλαρεν...Με το ανερχομενο ταλεντο Μικα Χακινεν...

Ποιον ειχε τιμ μειτ απο το πουθενα??? Ελα ευκολο αυτό..Ασχετα που δεν τους βγηκε. Γιατι μολις εφαγε τον 2ο γυρο από τον Σουμι στην Ισπανια τους χαιρετησε :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#519992 Ούτε το γκιφ με το καρπούζι δεν αξίζει να βάλω για απάντηση.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#519998 Όλα συνοψίζονται σε μία και μόνο μία λέξη: ΦΡΑΓΚΑ. Στο ΝΒΑ μεγάλοι παίκτες κυνηγάνε στα 35+ τίτλους και διακρίσεις πληρωνόμενοι με το λεγόμενο veterans minimum. Αν ο Αλόνσο αποφασίσει να τρέχει όσο πάει με 2 ή 3 μύρια το χρόνο, για να δικαιώσει τη φιλοδοξία του, έχει κάθε λόγο να το κάνει και πραγματικά οι ομάδες θα είναι ελαφρώς αδικαιολόγητες να ΜΗΝ τον πάρουν.

Ο Αλόνσο έχει τέτοιο work ethic και τόση φιλοδοξία που θα είναι ανταγωνιστικός για 5 χρόνια ακόμα, αυτό το ξέρουν όλοι. Δηλαδή όταν η Φεράρι έχει το συγκεκριμένο 2ο οδηγό με το γνωστό (μη) επαγγελματισμό του στα 38 του, είναι αστείο να αποκαλούμε τον Αλόνσο υπερήλικα. Άρα η καριέρα του βασίζεται σε μία απλή παραδοχή που πρέπει να κάνει ο ίδιος για το μέλλον του. Ότι αυτός είναι πλέον που πρέπει να πείσει τα βαριά τιμόνια να τον πάρουν και όχι οι φίρμες να τον κυνηγάνε. Δηλαδή: Φεύγει ο Ρικ; Κοίτα εδώ κυρά Ρεντ-Μπουλ, θες οδηγό που θα τερματίσει 20 αγώνες (αν δε σκασει ο Χόντας) και θα σου δώσει στάνταρ βαθμούς; Εγώ. Τώρα αν καταφέρει ο Μαξ και δε στουκάρει 6-7 φορές στη σεζόν και βρεθούμε κοντά στη βαθμολογία διεκδικώντας στο τέλος, το συζητάμε. Εγώ από τη μεριά μου δε ζητάω τίποτα. Και κάπως έτσι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#520001
Geo f1 έγραψε::metalo:
Καλο το ταψι?

Θες άλλο ένα?

Παμε 1995...

Μακλαρεν...Με το ανερχομενο ταλεντο Μικα Χακινεν...

Ποιον ειχε τιμ μειτ απο το πουθενα??? Ελα ευκολο αυτό..Ασχετα που δεν τους βγηκε. Γιατι μολις εφαγε τον 2ο γυρο από τον Σουμι στην Ισπανια τους χαιρετησε :iconcool:

https://en.wikipedia.org/wiki/1995_Form ... ampionship
Minardi had been expected to run with Mugen-Honda engines, but at the last minute, Ligier boss Flavio Briatore persuaded the Japanese engine supplier to supply Ligier, leaving Minardi in a mess. Their car was designed for the Honda V10 and parts were already being made. The Minardi team had to work flat out to build a brand new car with a Ford ED engine. Team owner Giancarlo Minardi announced he was taking legal action against the Japanese supplier.[15] The status of Ligier and who its owners were was coming under scrutiny. The news that Martin Brundle had signed with them for 1995 brought up rumours that Tom Walkinshaw was the new boss of the team. Walkinshaw's move to Ligier from Benetton (where he had been Benetton's Engineering Director[14]) was part of the deal between Flavio Briatore and FIA's Max Mosley the previous year to get Benetton off the hook for the use of an illegal fuel filter in the 1994 German Grand Prix. Benetton admitted that the filter was illegal and was let off, on the understanding that major changes would be made within the team. Briatore appeared to have asked Walkinshaw to control Ligier.[16] Controversy surrounded the Ligier JS41 car, with rival team owners comparing it to the Benetton B195 car because of their similar design, the only apparent difference being the engine in each car.[17] Commenting on the design similarities, Walkinshaw said:

Mechanically it [the JS41] is totally different [from the B195] and structurally it is quite different as well. Aerodynamically, it's as close as we can make it to being the same. I don't know how you would end up with anything else if you take a core of engineers who have been working on the Benetton. Of course the damn thing looks the same. But if you go into the detail of the car, there is nothing interchangeable.[18]


Αγαπημένος Φλάβιο... :inlove:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#520006 Μαλτέζε προσωπικά ανυπομονώ να φύγει ο Κοίμης από την F1 για δυο λόγους:
- να γλιτώσεις τις επισκέψεις στον ψυχαναλυτή
- να ανεβάσεις το επίπεδο των ποστίδιων σου στα τοπικά της F1

Κατά τ' άλλα είναι κωμικό να μιλάμε ακόμα για συνταξιούχους οδηγούς.
Σε λίγο θα πάψει να είναι κωμικό και θα γίνει κουραστικό.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#520011 Τι κάνει έναν οδηγό συνταξιούχο; Δύο πράγματα. Η προσέγγισή του και η απόδοσή του. Εάν αυτά βρίσκονται στο επιθυμητό επίπεδο γιατί ένας 40αρης οδηγός να είναι συνταξιούχος. Για τον δικό σου νομίζεις ότι το θέμα είναι η ηλικία του; Προ 5ετίας έλεγα άλλα δηλαδή; Το τελευταίο πράμα που με νοιάζει είναι η ηλικία του. Όσο για τον ψυχαναλυτή, ξέρεις γιατί δε με είδες στην αίθουσα αναμονής; Γιατί δεν έχω λόγο να πάω. Είπα ότι θα χάσει από τον Αλόνσο όταν περιμένατε να τον πατήσει σα το χταπόδι, έχασε με τα τσαρούχια, είπα θα χάσει πανηγυρικά από τον Φέτελ, έχασε, έφτασε στο σημείο να παρακαλάει ο Φέτελ να τον αφήσουν με τον Κίμι στην ομάδα. Τόσο ακίνδυνος. Αν είχα πέσει κάπου έξω, ναι όντως θα έψαχνα να βρω τι πάει στραβά με το συλλογισμό μου.

Και επειδή αρχίζει καλοκαίρι και μπορεί να λείπω, το λέω από τώρα. ΝΑΙ στο Σπα θα πάει καλά, δε μου λέει κάτι, πανηγυρίστε ελεύθερα. Άλλωστε γι αυτό έβαλες ρεπό την eπόμενη από τη δουλειά :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#520057 Δεν με απασχολεί το επαγγελματικό προφίλ του Κοίμη.
Πρόκειται για ένα οδηγό που ταλαιπωρήθηκε με τη McLaren, πήρε ένα τίτλο με τη Ferrari και μετά βάρεσε διάλυση για δικούς του λόγους.
Τώρα που έπηξε το μυαλό και σκέφτεται προφανώς τη μονέδα (γιατί πριν 10 χρόνια ήταν φάση τα παρατώ όλα και πάω για μπύρες με τους κολλητούς) είναι αργά.
Το μόνο που έχω σημειώσει για τον Κοίμη είναι ότι θεωρίες επιπέδου 'στημένο 2007' ξεπερνούν τα παρατράγουδα της Πάνια.

Και ο Prost πήρε τίτλο λίγο πριν πάρει εφάπαξ (όπως και ο Alonso μπορεί να πάρει αν πάει στη Μερκεντέ με τον Έρικσον teammate), αλλά δεν θεωρώ ότι πρέπει οι κορυφαίες ομάδες να ασχολούνται με τα παππούδια.
Ο λόγος απλός --> καίγονται τα ταλέντα.

Η Renault επένδυσε στον Alonso.
Η McLaren επένδυσε σε Κοίμη και Λούη.
Η RB σε Vettel και Γιο του Γιος.

Αν όλοι αυτοί είχαν κολλήσει σε ένα παππούδι και είχαν τα μικρά για να φέρνουν τους καφέδες, το άθλημα θα ήταν πολύ πιο φτωχό σήμερα.

Αιωνία η μνήμη λοιπόν του Βαντουρν και ζωή σε μας.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#520058 Αν η ομαδα δει πραγματα στουν ρουκι πιθανα να επενδυσει πανω του η να τον παρει αλλη ομαδα.

Η Renault κατι ειδε και επένδυσε στον Alonso.
Η McLaren κατι ειδε και επένδυσε σε Κοίμη και Λούη.
Η RB κατι ειδε και επενδυσε σε Vettel και Γιο του Γιος.

Πιθανα ο Vandoorne δεν εδειξε οτι μπορει να κοντραρει τον Αλονσο οποτε δεν επενδυει πανω του.

Ο Λεκλερκ ομως εχει ηδη δειξει πραγματα και λογικα καποια ομαδα θα τον χτυπησει. Το αν συμφερει τον ιδιο να παει στην σκια του Φεττελ ειναι αλλο θεμα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#520064 Κάτι είδαν και τον υπέγραψαν, δεν πήγε εκεί με λοταρία.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#520081 Ναι ηταν πρωταθλητης gp2 και τον ειχε δεσει η Μακλαρεν.
Δεν σε ειδα να διαμαρτυρεσαι οταν κρατησαν τον Μπατον το 2016 αντι για αυτον, (ο Αλο ειχε ηδη συμβολαιο)... :roll:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#520083 Δεν θα κάτσω να ψάχνω ποστ αλλά παρα πολλές φορές έχω γράψει ότι κακώς δεν δίνονται ευκαιρίες σε μικρούς.
Πχ Μαγκνουσεν, Πέρεζ.

Και για το Λεκλερκ τώρα λέω ότι καλώς να έρθει αρκεί να μην σερβίρει γκαζοζες στον Vettel.