Νίκος Παππάς έγραψε:+1 στον Corto.
Ακόμα και αν οι Mercedes, Ferrari ενδιαφέρονται για το κατασκευαστών αφού φτιάχνουν αυτοκίνητα και κερδίζουν γόητρο και pedigree για αυτά που πουλάνε, η Red Bull είναι άλλο πράγμα. Δεν είναι κατασκευαστής πολιτικων αυτοκινήτων. Μία εταιρεία energy drink είναι που έχει ταυτιστεί με κάθε extreme sport που γίνεται. Αυτήν την νοιάζουν οι νίκες, να φαίνονται τα χρώματα της στην κορυφή.
Από το Redmi Note 8 Pro
Αυτο που λες για διαφορετικη προσεγγιση απο μια εταιρια που πουλαει ποτα αντι αμαξια εχει μια λογικη
Αλλα φιλε χανουμε το point εδω. Γιατι ενω ολες οι ομαδες στηνουν το μονοθεσιο πανω στον #1 οδηγο, μονο για τη Ρεντ Μπουλ ακουμε "σφαζουν ολους τους ομοσταβλους του Μαξ για αυτο κανει τετοιες διαφορες και γινεται ηρωας". Αν τους βολευε αυτη η κατασταση δε θα ψαχνανε απεγνωσμενα για καποιον που μπορει να σταθει πιο κοντα στο Μαξ.
btw ακομα και ο Μαξ το ειπε μεσες-ακρες οτι επισης ζητησε απο την ομαδα πιο δυνατο ομοσταβλο, γιατι τον πιανανε ολη τη χρονια κοροιδιο στις στρατηγικες οι Μερσεντες εφοσον ο Αλμπον δεν ηταν πουθενα εκει κοντα ωστε να εχουν λιγο το νου τους μπας και χασουν καμια θεση οι Γερμανοι. Τα ιδια ειπαν οι Λουης, Μποττας, Χορνερ και πιθανοτατα αλλοι:
https://www.motorsport.com/f1/news/vers ... =widget-22
Ειλικρινα απορω ρε παιδια τι συζηταμε τωρα... Δεν ειναι απο τις φασεις "εχει δικιο ο Κορτο με το Νικο" ή "Σωστα τα λεει ο Γιωργος". Ειναι πραγματα γνωστα σε ολους. Οι ομαδες θελουν 2 οδηγους οσο πιο ανταγωνιστικους γινεται. Καμια ομαδα δε θελει τεραστια διαφορα αναμεσα στους ομοσταβλους. Και ασχετα με το αν κυνηγαει το κατασκευαστων ή το οδηγων, καλυτερα αποτελεσματα θα παρει αν ειναι σχετικα κοντα στον #1 ο #2 οδηγος. Μην ξεχναμε αλλωστε οτι αν θελουν πραγματι να σπρωξουν τον εναν απο τους 2 οδηγους σε καποια φαση, παλι εχουνε τιποτα "Fernando is faster than you" or "Valteri it's James". Δεν εχει λογικη να σφαζουν τον εναν οδηγο για να κερδισει ο αλλος. Γιατι ακομα και η νικη του #1 ειναι δυσκολοτερη οταν σερνεται ο #2.
Αυτο που δε θελουν ειναι 2 κορυφαιους/ισαξιους μαζι γιατι στις περισσοτερες περιπτωσεις δε θα εχει καλα ξεμπερδεματα η κοντρα. Η Mercedes για παραδειγμα ειχε τοσο τεραστια διαφορα απο τους αλλους αυτα τα χρονια, που ο Μποττας της ηταν μια χαρα και αυτης και του Λουη. Ευκολα τερματιζε δευτερος και λιγες φορες το χρονο που εμπαινε αναμεσα τους ο Μαξ ή καποιος αλλος, νοτ α μπιγκ ντιλ. Αν του χρονου ειναι οριακα τα πραγματα αναμεσα στις ομαδες και βλεπουμε συνεχεια νικητη το Λουη αλλα το Μποττας 4ο-5ο (λεμε για παραδειγμα με κανεναν Μαξ, Αλονσο, Λεκλερκ, Περεζ αναμεσα τους συχνα πυκνα) τοτε θα δειτε πως θα φυγει ο Φινλανδος με συνοπτικες διαδικασιες και θα ψαξουν για καποιον "πιο κοντα στο Λουη"