Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#681584
Νίκος Παππάς έγραψε:+1 στον Corto.
Ακόμα και αν οι Mercedes, Ferrari ενδιαφέρονται για το κατασκευαστών αφού φτιάχνουν αυτοκίνητα και κερδίζουν γόητρο και pedigree για αυτά που πουλάνε, η Red Bull είναι άλλο πράγμα. Δεν είναι κατασκευαστής πολιτικων αυτοκινήτων. Μία εταιρεία energy drink είναι που έχει ταυτιστεί με κάθε extreme sport που γίνεται. Αυτήν την νοιάζουν οι νίκες, να φαίνονται τα χρώματα της στην κορυφή.

Από το Redmi Note 8 Pro


Αυτο που λες για διαφορετικη προσεγγιση απο μια εταιρια που πουλαει ποτα αντι αμαξια εχει μια λογικη :s_smile

Αλλα φιλε χανουμε το point εδω. Γιατι ενω ολες οι ομαδες στηνουν το μονοθεσιο πανω στον #1 οδηγο, μονο για τη Ρεντ Μπουλ ακουμε "σφαζουν ολους τους ομοσταβλους του Μαξ για αυτο κανει τετοιες διαφορες και γινεται ηρωας". Αν τους βολευε αυτη η κατασταση δε θα ψαχνανε απεγνωσμενα για καποιον που μπορει να σταθει πιο κοντα στο Μαξ.

btw ακομα και ο Μαξ το ειπε μεσες-ακρες οτι επισης ζητησε απο την ομαδα πιο δυνατο ομοσταβλο, γιατι τον πιανανε ολη τη χρονια κοροιδιο στις στρατηγικες οι Μερσεντες εφοσον ο Αλμπον δεν ηταν πουθενα εκει κοντα ωστε να εχουν λιγο το νου τους μπας και χασουν καμια θεση οι Γερμανοι. Τα ιδια ειπαν οι Λουης, Μποττας, Χορνερ και πιθανοτατα αλλοι:

https://www.motorsport.com/f1/news/vers ... =widget-22

Ειλικρινα απορω ρε παιδια τι συζηταμε τωρα... Δεν ειναι απο τις φασεις "εχει δικιο ο Κορτο με το Νικο" ή "Σωστα τα λεει ο Γιωργος". Ειναι πραγματα γνωστα σε ολους. Οι ομαδες θελουν 2 οδηγους οσο πιο ανταγωνιστικους γινεται. Καμια ομαδα δε θελει τεραστια διαφορα αναμεσα στους ομοσταβλους. Και ασχετα με το αν κυνηγαει το κατασκευαστων ή το οδηγων, καλυτερα αποτελεσματα θα παρει αν ειναι σχετικα κοντα στον #1 ο #2 οδηγος. Μην ξεχναμε αλλωστε οτι αν θελουν πραγματι να σπρωξουν τον εναν απο τους 2 οδηγους σε καποια φαση, παλι εχουνε τιποτα "Fernando is faster than you" or "Valteri it's James". Δεν εχει λογικη να σφαζουν τον εναν οδηγο για να κερδισει ο αλλος. Γιατι ακομα και η νικη του #1 ειναι δυσκολοτερη οταν σερνεται ο #2.

Αυτο που δε θελουν ειναι 2 κορυφαιους/ισαξιους μαζι γιατι στις περισσοτερες περιπτωσεις δε θα εχει καλα ξεμπερδεματα η κοντρα. Η Mercedes για παραδειγμα ειχε τοσο τεραστια διαφορα απο τους αλλους αυτα τα χρονια, που ο Μποττας της ηταν μια χαρα και αυτης και του Λουη. Ευκολα τερματιζε δευτερος και λιγες φορες το χρονο που εμπαινε αναμεσα τους ο Μαξ ή καποιος αλλος, νοτ α μπιγκ ντιλ. Αν του χρονου ειναι οριακα τα πραγματα αναμεσα στις ομαδες και βλεπουμε συνεχεια νικητη το Λουη αλλα το Μποττας 4ο-5ο (λεμε για παραδειγμα με κανεναν Μαξ, Αλονσο, Λεκλερκ, Περεζ αναμεσα τους συχνα πυκνα) τοτε θα δειτε πως θα φυγει ο Φινλανδος με συνοπτικες διαδικασιες και θα ψαξουν για καποιον "πιο κοντα στο Λουη" :s_wink
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#681585 Δεν απαντάς σε αυτό που έγραψα βέβαια αλλά δεν πειράζει. Εγώ πχ δεν έγραψα ότι θάβουν κάποιον. Είπα ότι προσπαθούν για τον απόλυτα καλύτερο χρόνο και ο άλλος αν τα καταφέρει καλώς. Αλλιώς ας κόψει το σβέρκο του δε θα συμβιβάσουν την εξέλιξη του μονοθεσίου του πρώτου για να είναι πιο κοντά ο δεύτερος και να βγει καλύτερος ο μέσος όρος.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#681586
Corto Maltese έγραψε:Δεν απαντάς σε αυτό που έγραψα βέβαια αλλά δεν πειράζει. Εγώ πχ δεν έγραψα ότι θάβουν κάποιον. Είπα ότι προσπαθούν για τον απόλυτα καλύτερο χρόνο και ο άλλος αν τα καταφέρει καλώς. Αλλιώς ας κόψει το σβέρκο του δε θα συμβιβάσουν την εξέλιξη του μονοθεσίου του πρώτου για να είναι πιο κοντά ο δεύτερος και να βγει καλύτερος ο μέσος όρος.


Εσυ Κορτο εχεις γραψει στα ισια ή με σποντες οτι θαβουν τους ομοσταβλους του Μαξ δεκαδες φορες. Μπορει να το στρογγυλεψες λιγακι στα τελευταια σου ποστς, αλλα το σκεπτικο σου το εχεις περασει πολλακις!

Και αυτο που ειπες για τον καλυτερο χρονο, το κανουν ΟΛΕΣ οι ομαδες. Στηνουν πανω στον οδηγο που παει πιο γρηγορα. Αλλα αυτο δε σημαινει οτι ο #2 ειναι 5-7 δεκατα πισω, οπως ηταν οι Γκασλυ και Αλμπον για παραδειγμα. Κατι δεν παει καλα με αυτους. Δεν κανει κατι διαφορετικο απο τις αλλες ομαδες η Ρεντ Μπουλ...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#681644 Όταν λέμε θάβουν τί καταλαβαίνεις; Ότι πάει το dark mini όπως τα minidrivers και τους χαλάει τα αμάξια; Ότι το αμάξι είναι προσαρμοσμένο σε τεράστιο βαθμό πάνω στον Μαξ και οι απαιτήσεις τους αγνοούνται.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#681646 ο Λούις γκρίνιαζε όμως οτι του το χαλάσανε το στήσιμο στο μονοθέσιο μετά από μόλις 1 αγώνα. άρα μπορούν και τα σκαλίζουν οι δευτεράντζες .

George_Prix έγραψε: Γκασλυ και Αλμπον για παραδειγμα. Κατι δεν παει καλα με αυτους. Δεν κανει κατι διαφορετικο απο τις αλλες ομαδες η Ρεντ Μπουλ...

αυτό που δεν πάει καλά γι'αυτούς είναι οτι αγωνίζονται δίπλα στον απόλυτο GOAT .
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#681665
Corto Maltese έγραψε:Όταν λέμε θάβουν τί καταλαβαίνεις; Ότι πάει το dark mini όπως τα minidrivers και τους χαλάει τα αμάξια; Ότι το αμάξι είναι προσαρμοσμένο σε τεράστιο βαθμό πάνω στον Μαξ και οι απαιτήσεις τους αγνοούνται.


Οταν λεμε οτι στηνουν το αμαξι στα γουστα του ενος οδηγου, εννοειται οτι μπορει να μην αρεσει στον αλλον.

Απλα να ξεκαθαρισουμε οτι δε μιλαμε για τη διαφορα που αισθανθηκε ο Ρασσελ οταν πηγε απο τη Γουιλιαμς στη Μερσεντες. Τι ψαρια πιανει το καθε μονοθεσιο το ξερουν οι ομαδες απο τις πρωτες φορες που μπαινουν στην πιστα. Αν εχει καποιο συγκεκριμενο κουσουρι το μονοθεσιο και οι 2 οδηγοι το ιδιο κουσουρι εντοπιζουν. Απο εκει και περα αν πει ο Μαξ "θελω λιγο καλυτερα τα μουτρα σε σχεση με τον κωλο" στην επομενη αναβαθμιση θα προσπαθησουν να το φερουν στα μετρα του κι ας αρεσει η παλια κατευθυνση στον Αλμπον. Ο οποιος Αλμπον θα σκασει και θα οδηγησει οτι του δωσουν, οπως κανουν ολοι οι #2 στην ιστορια της F1. Δε μιλαμε για καμια 20αρια χατηρια που ζητανε οι οδηγοι και η Ρεντ Μπουλ κανει και τα 20 στο Μαξ ενω οι αλλες ομαδες κανουν απο 10 χατηρια στον καθε οδηγο ή 15 στον #1 και 5 στον #2. Μετρημενα κουκια ειναι οι αλλαγες που μπορουν να γινουν εν μεσω της χρονιας κι οπως σε ολες τις ομαδες με καθεστως #1 και #2, αυτα τα κουκια τα επιλεγει ο #1. Κι αυτες οι μικροδιαφορες δεν ειναι μισο-ενα δευτερολεπτο που εριχνε ο Μαξ στους ομοσταβλους. Για αυτο αλλωστε παιρνει ποδι ο ενας ομοσταβλος μετα τον αλλον και ψαχνουν καποιον που να στεκεται πιο κοντα στο Μαξ.

btw ειναι η πρωτη φορα απο το 2007 που η Red Bull παιρνει οδηγο εκτος της ακαδημιας της. Αυτο ειναι ενα ακομα στοιχειο που δειχνει οτι πραγματικα θελανε καποιον δυνατοτερο ομοσταβλο και οτι ειναι αστειοτητες τα περι "υπερβολικης στηριξης στο Μαξ, που ειναι καταστροφικη για τους ομοσταβλους". Αν τους αρεσε αυτη η κατασταση θα σκεφτοντουσαν "τζαμι, ηρωας εγινε παλι ο Μαξαρος φετος".

Μετα απο τα ιδια και τα ιδια που διαβασαμε απο Λουη και Μαξ, ας δουμε μια ανασκποπηση των ιδιων λογικων επιχειρηματων απο το Χορνερ αυτη τη φορα:

https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... n/4929261/

This year's car has been tricky. I think it's improved significantly throughout the year, particularly in the last third of the year. But, again, it's what you make of it, isn't it? I think the gap between Alex and Max has largely remained consistent from Austria to certainly Bahrain 2.
I think it's vital if you want to mount a serious challenge in either of the championships, that you need both cars performing at a level.
We saw that very clearly in Abu Dhabi, for example. So you need that consistency, in order to take on the likes of Mercedes in either the drivers' or teams' championship.


Τα ειπαμε παιδια... ΚΑΜΙΑ ομαδα δε θελει τετοια διαφορα αναμεσα στους ομοσταβλους ΑΣΧΕΤΑ αν δινει προτεραιοτητα στο WDC ή στο WCC. Αυτονοητο χωρις καν να το διαβασουμε απο τοσους ειδικους που το διαβασαμε τις τελευταιες μερες. Ο Αλμπονακος τοσο μπορουσε, τοσο πηγαινε. Δεν του φταιει η ομαδα ουτε ο Μαξ.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#681729 Ωραία όλα αυτά και προφανώς δεν την πάλευε καθόλου με το μονοθέσιο ο Albon.
Ας δούμε τι θα κάνει του χρόνου και ο τρίτος σερί φορμαρισμένος δίπλα στον super Max.
Μια ερώτηση μόνο στον George Prix. Ποιον πρέπει να έχει ομοσταυλο ο Λούης για να σταματήσουν τα τσιφτι;
Ο Button δεν φτάνει
Ο Rosberg δεν φτάνει
Ούτε ο ΚΑΜΑΡΟΣ ρε γαμωτ;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#681740
ripper έγραψε:Ωραία όλα αυτά και προφανώς δεν την πάλευε καθόλου με το μονοθέσιο ο Albon.
Ας δούμε τι θα κάνει του χρόνου και ο τρίτος σερί φορμαρισμένος δίπλα στον super Max.
Μια ερώτηση μόνο στον George Prix. Ποιον πρέπει να έχει ομοσταυλο ο Λούης για να σταματήσουν τα τσιφτι;
Ο Button δεν φτάνει
Ο Rosberg δεν φτάνει
Ούτε ο ΚΑΜΑΡΟΣ ρε γαμωτ;


Φιλε εγω τα λεω εδω και χρονια. Για αυτο που θελει η Μερσεντες, ο Μποττας ειναι ο τελειος #2.
- Μικρη διαφορα απο το Λουη ισα ισα για να μην παιζουν συγκρουομενα στους μισους αγωνες κι οχι πολυ αργος ωστε να τερματιζει 5 θεσεις πισω.
- Χωρις υπερμεγεθες ΕΓΩ ωστε να προκαλει προβληματα στην ομαδα και υπακουος στον James χωρις μουρμουρες.

Αν ημουν ο Τοτο, η πρωτη φορα που θα σκεφτομουν σοβαρα μια αλλαγη στην ομαδα, θα ηταν πριν 2 αγωνες που ο Ρασελ απεδειξε αυτο που ηδη ηξερε ο Τοτο και πολλοι απο εμας, οτι το παλικαρακι πεταει. Και δε μιλαω για τρολλιες του στυλ ¨ποιος Λουης, παρτε το μικρο τωρα". Αυτο θα το σκεφτομουνα μονο αν συνεχιζε να εχει τρελες απαιτησεις στο συμβολαιο ο Λουης. Λιγο πιο σοβαρα θα σκεφτομουνα να πληρωνω τις διακοπες του Μποττας τον επομενο χρονο και να δωσω 2-3 εκατομμυριακια στον μικρο ωστε να ταβλωσει ολος ο φιλαθλος κοσμος απο μια πιθανη κοντρα με το Λουη. Ετσι θα ικανοποιουσα τους εκατομμυρια φιλαθλους που σκεφτονται ακριβως το ιδιο σεναριο σαν δικαιο.

Προσωπικα σα φιλαθλος και τι δε θα 'δινα για να βλεπαμε απο του χρονου Λουη-Ρασελ :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#682465
Corto Maltese έγραψε:George δε θέλω να πιάσω πάλι την κουβέντα που κάνει ο Δίας. Χέστηκε ο Μάτεσιτς και ο Χ Μάτεσιτς για το κατασκευαστών. Ο άνθρωπος διαφημίζει το ποτό του και το ποτό του διαφημίζεται καλύτερα με τον σταρ και με τις νίκες. Όχι με τα πλασαρίσματα. Δε μιλάμε για την Κλαιρ ή τον Χάας. Ακόμα και αν δεις τα breakdown των χρημάτων, θα δεις ότι η νίκη πληρώνεται και σαν κερδίζεις στο τέλος βγάζεις περισσότερα λεφτά ακόμα και αν χάσεις το γκαραζιέρηδων.



Ο Δίας μια χαρά βλέπει αν είναι νύκτα ή μέρα. Όπως βλέπει και ο Μάρκο. Είσαι άτυχος πάντως γιατί σε διέψευσε λίγες μέρες μετά από αυτό που έγραψες :s_laughat :

"Marko believes Perez can help Red Bull to challenge Mercedes for the constructors’ World Championship, saying: “Pérez has incredible tyre management. His 10 years of experience is an advantage. You have seen how long he can drive at high speed with one compound.

“Our goal is to win the World Championship. To do this, you need two cars that can compete at the front. It’s about strategy.

“Pérez drives in the form of his life. With Alex Albon there were ups and downs, so we had to make a decision.

“If we want to aim for the constructors’ Championship, we need a strong driver in the second car.”"

https://www.planetf1.com/news/sergio-pe ... -mercedes/

:s_bye :s_bye :s_bye


Τα χρήματα στο τέλος μοιράζονται βάσει κατάταξης στο Κατασκευαστών (και μπόνους ιστορικότητας) και όχι νικών!!! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#684674 Μάλιστα . Χόρτασε τίτλους , δε χόρτασε λεφτά. Αν ο κακός ο λύκος πάρει μονεγάσκο έπιασε jackpot. Κι ο Ιθπανόθ δεν είν'κακόθ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#684676
Geo f1 έγραψε:Βόμβα μεγατόνων στη Formula 1 – Φαβορί για Χάμιλτον η Ferrari

Δεν το ξερω το site αλλα μου το στειλε συναδελφος
https://www.onsports.gr/auto-moto/story ... ari-photos

:hmmm:

To site λέει πως την είδηση την έγραψε και η Corriere dello Sport.
Έψαξα και δεν την βρήκα.
https://www.corrieredellosport.it/formula-1
Δείτε και μόνοι σας.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#684680 Γκεακο όπως διαπιστώνεις από την αντίδραση του Μουσατου, ο Μάρσαλ Μακ Λουαν συνεχίζει να πηγαίνει ταμείο παρόλο που έχει αναληφθεί στο Βασίλειο του Θεού και Τσπαναγιας κοντά 40 χρόνια. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#684715 Λιγο που το εψαξα, οι μονοι που ασχολουνται με το θεμα ειναι κατι Αγγλοι φιλοι του Λουη. Πριν 3 μερες ποσταρισαν αυτο:
https://www.express.co.uk/sport/f1-auto ... ll-F1-news

Και χθες αυτο:
https://www.express.co.uk/sport/f1-auto ... ri-F1-news

Βαζουν πλατη για να αρμεξουν καλυτερα τον Τοτο :s_tongue