Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By STK
#487730
Geo f1 έγραψε: Εγω ειμαι με οδηγο που ξερεις τις δυνατοτητες του. Αλλα λογω των επιλογων του βρεθηκε εκει που βρεθηκε.

Fixed :iconcool:

Geo f1 έγραψε:Οποτε μην κανουμε άστοχες συγκρισεις

Έχεις δίκιο, τερμάτησε 15ος τρέχοντας με τα πόδια.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#487810 Τα λεγα πέρσι... Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως:


Throughout the 2017 season the Mercedes appeared to lack peak downforce compared to the Ferrari, but enjoyed a much better trade-off between downforce and drag. This advantage was evident at circuits like Silverstone and Monza where Ferrari struggled and Mercedes took one-two victories.

"If we take stock of what we did last year, in low-speed tracks we always did well while in circuits where the speed was higher we were suffering a little bit more," Ferrari technical director Mattia Binotto explained via a translator at the launch of the new SF71-H. "So aerodynamic development was sought in that respect and the car was conceived in that way in order to have homogeneous, uniform performance all season."


Italian giants Ferrari have unveiled their SF71-H car for 2018. Ferrari
During the launch Binotto drew attention to the car's longer wheelbase, an evolution of its bodywork around the sidepods and slimmer rear-end packaging. Also notable is a much larger airbox opening believed to be a result of repackaging of the cooling system along the centre of the car.

Binotto believes the combination of all these aspects will help improve the Ferrari's aerodynamic efficiency.

"When it comes to performance, these are all contributions that aim to improve the aerodynamics of the car. They try to improve the drag level in general while improving the overall efficiency of the car.

"Increasing the wheelbase improves the aerodynamics elements and allows them to be freer when it comes to all the elements that are in the middle of the car. Working on the back of the car, which requires a lot of effort, means an improvement in the airflow on the rear of the car.

"These have all been architectural and layout actions aimed at one final objective: that of improving aerodynamics, or at least opening more avenues for aerodynamic performance during the season."


http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/225 ... car-sf71-h
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#487879

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#487899 Μόνο σε μένα φαίνεται μαλακισμένη και άκυρη η συζήτηση περί HALO; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#487903
Anonymous Founder έγραψε:Η MacLaren πάλι δεν έχει σοβαρούς σπόνσορες; Πώς τα καταφέρνουν; :ninja:

Έχουν για χορηγό την Μουστάρδα Dijon © :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#488001
REALZEUS έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Μόνο σε μένα φαίνεται μαλακισμένη και άκυρη η συζήτηση περί HALO; :hmmm:


Όχι.


Όχι και εδώ. Μου θυμίζει τον ΟΔΥΡΜΟ όταν πρωτακουσαμε τα υβριδικά. Και μέχρι το Μονακό δεν ασχολούνταν κανείς βέβαια.
Λες και εκεί είναι η γαγγραινα του πρωταθλήματος. Όχι ότι βλέπεις πρωτάθλημα 4 ταχυτήτων. Ούτε ότι ο πρώτος κάνει crusing από αρχή μέχρι καρώ σημαία. Ούτε ότι μερικές μερικές κάνουν και τις δύσκολες για να τρέξουν ( "Γκραν Πρι; Πορ κε πορ φαβορ; Βαμος α λα πλάγια, τρε ιμπορταντο Ελ Γκραντ Τρεμπλ").
Εντυ εμείς που είμαστε οι τελευταίοι της γενιάς των Μαιστερ της Φ1 :inlove: πρέπει να είμαστε στις επάλξεις, να καθοδηγουμε το ποίμνιο μας :iconcool: Κοίτα πχ η Μακκα συνδυασμό χρωμάτων. Σαν εκεί που εχεζες να ήταν ένα στρουμφακι από κάτω :roll:
Αντε πες μου εσύ τώρα τι να κάνουν και αυτά τα τιτανια χέρια, πόσο τα εκατό παραπάνω να δώσουν για να υπερσκελισουν το μειονέκτημα της τελικής. Νισαφι, Πάρκινσον έπαθε, μόνο για παρμεζάνα θα κάνει οσονούπω. :(
Άβαταρ μέλους
By STK
#488004 Λες επιτέλους που η Macca έβαλε το πανέμορφο πορτοκαλί στο μεγαλύτερο μέρος του μονοθεσίου...
μετά βλέπεις και το μπλε και αναρωτιέσαι πώς κατάφεραν να τα σκατώσουν...