REALZEUS έγραψε:
Νίκο μου το ίδιο δύσκολή ήταν και τότε η τεχνολογία. ΟΚ, δεν είχε υβριδικά, αλλά είχε V10 που στρόφαραν στις 20.000+ RPM!!! Ο Schumi αν έκανε κάτι ήταν να εμψυχώσει την Ομάδα και να έχει σαφείς απαιτήσεις από το πως θέλει να δουλεύει το μονοθέσιο και φυσικά το να κάνει ατελείωτες δοκιμές. Ούτε διοικούσε, ούτε την παραμικρή ιδέα είχε από μηχανολογικό σχεδιασμό. Χωρίς καλή υποδομή και καλούς μηχανικούς (engineers και mechanics) ούτε ο Θεός ο ίδιος δεν μπορεί να κερδίσει αγώνα!!!
Ο MS δεν ειπε ποτε "εγω" ελεγε παντα "εμεις".
Δεν ξερω τι εκανε και πως συμπεριφεροταν πισω απο κλειστες πορτες αλλα αυτην την εικονα εδινε προς τα εξω.
Τα ιδια εργαλεια ειχαν σε καθε εποχη οι ομαδες ολες. Τοτε αυτα, σημερα αλλα.
Τοτε εκαναν συνεχεις δοκιμες, σημερα οδηγουν σε προσομοιωτη που παιρνει ενα σκασμο ρυθμισεις και βγαζουν συμπερασματα.
Το θεμα ειναι οτι οι αλλες ομαδες εξελισσονται στην χρονια και βελτιωνονται εκτος της Ferrari.
Η οποια καθε χρονια ξεκινα ψιλο καλα, βελτιωνεται λιγο και ενω περιμενεις μετα τις διακοπες ακομα μεγαλυτερη βελτιωση.....πουφ.... ξεφουσκωνει και παμε για του χρονου.
Περαν αυτων για να γυρισω στο θεμα με τους οδηγους, ο MS ειναι στους κορυφαιους ολων των εποχων μαζι με μια χουφτα ακομα αλλους, για το αν ανηκουν εκει και οι SV, FA, LH η οποιος αλλος φερελπις νεος, θα δειξει εαν και οταν παρουν μια ομαδα στα χαμηλα και την κανουν πρωταθλητρια.
Fiat Panda 7,6l/100km