Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

4
13%
4
13%
0
N/A
0
N/A
5
17%
5
17%
2
7%
2
7%
2
7%
2
7%
1
3%
1
3%
0
N/A
0
N/A
1
3%
1
3%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#442497 Ουσιαστικά ποτέ δεν ήταν αντίπαλοι για τίτλο, εκτός από το '94 που σκοτώθηκε ο Αΰρτον.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#442528 O Schumacher έπεσε απέναντι στα τελευταία χρόνια της παντοκρατορίας της Williams, στην αναγέννηση της McLaren και στην ανάδειξη της Renault σε κορυφαία δύναμη με ποικιλία πιλότων ενδιάμεσα.
Από Villeneuve και Montoya μέχρι Hakkinen και Alonso.

O Senna αν εξαιρέσουμε τα δυο χρόνια που κοντραρίστηκε με τον Prost με ίδιο μονοθέσιο, στη συνέχεια έκανε ότι του επέτρεπε το μονοθέσιο του.
Όταν ήταν κορυφαία η McLaren μάζευε σερβίτσια με το μικρό του δαχτυλάκι.
Όταν δεν ήταν κορυφαία η McLaren έβλεπε τον πάτο των Williams.

Όπως έχω ξαναπεί τα στατιστικά λένε τη μισή αλήθεια και δεν είναι σωστό να βγάζουμε κατατάξεις μόνο από αυτά.
Ο κορυφαίος πιλότος όλων των εποχώνε είναι αυτός που γουστάρει περισσότερο ο καθένας.&- :lol:

Αν αφαιρέσετε τα φανμποϊκά κριτήρια και αντανακλαστικά η εικόνα γίνεται αυτομάτως πολύ πιο ξεκάθαρη.
Άβαταρ μέλους
By ttc
#442543 Έτσι φεραρακια, να αναπολειτε το μακρινό πλέον παρελθόν, χαχαχα, να μην ξεχάσετε να επινελικωσετε και τα σκουριασμενα τρόπαια ε; Χαχα
Άβαταρ μέλους
By Mclaren-Queen
#442574
REALZEUS έγραψε:Στατιστικά είναι ο πρώτος. Αυτό δεν τον κάνει αυτόματα καλύτερο όμως. Σκέψου απλά ότι ο Προστ είχε έναν Σέννα απέναντί του (και το αντίστροφο). Πόσους τίτλους θα είχε ο καθένας τους αν δεν έπεφτε ο ένας πάνω στον άλλον; Ο Σούμι είχε την τύχη να μην πέσει πάνω σε άλλον αντίστοιχα κορυφαίο με ισάξιο μονοθέσιο (εκτός από τα 2 χρόνια του Χάκκινεν). Κανείς δεν αμφισβητεί την αξία του Γερμανού, απλά μερικές κουβέντες δεν αποδεικνύονται και για αυτό είναι βαριές.


Τον Χακινεν το γουσταρα απιστευτα. Ειναι απο τους λογους που ημουν και ειμαι Μακλαρενικος. Ωστοσο, σαν πιλοτος πιστευω οτι ηταν αρκετα κατωτερος του Σουμι και κατωτερος ακομα κι απο καποιους σημερινους (Αλονσο, Χαμιλτον, Φεττελ) κατ εμε. Οσο για το πρωταθλημα του 99 νομιζω ο Σουμι θα το παιρνε αερα αν δεν ειχε το ατυχημα. Αποδειξη οι επιδοσεις του Ιρβαιν. Το ποιντ μου ειναι οτι ο Χακινεν δεν ηταν ανταγωνισμος επιπεδου Προστ-Σεννα για τον Σουμι.

Οσο για τον εσωτερικο ανταγωνισμο νομιζω ειναι αστειο να λεμε οτι οι τιμ μειτς του (Μασσα, Μπαρι, Ιρβαιν) αποδειχθηκαν πιο ανταγωνιστικοι οταν οδηγησαν χωρις το Σουμι ως τιμ μειτ. Μιλαμε για οδηγους σε ομαδα που εδινε τιμ ορντερ απο τους πρωτους αγωνες του πρωταθληματος να δωσοουν τη θεση τους, σε περιοδους μαλιστα που ηταν και εκτος κανονισμων (με ρισκο να πεσει ποινη δλδ). Βαλτε και στην εξισωση οτι το μονοθεσιο φτιαχνοταν με κριτηριο να το οδηγει ο Σουμι. Ο νουμερο 2 στη Φερραρι ηταν τοτε αλλος ενας υπαλληλος που δουλευε για να σηκωσει κουπες ο Σουμι. Ακομα και Χαμιλτον, Αλονσο η οποιοσδηποτε αλλος εμπαινε σ εκεινη τη θεση ηταν καταδικασμενος να τρωει φαπες εξ ορισμου. Οποιος δεν ψηνοταν δεν υπεγραφε απλως.

Ο Σουμι προφανως και ειναι τεραστιο κεφαλαιο για το αθλημα αλλα θυμομαστε ολοι τις συνθηκες της εποχης.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#442586
Mclaren-Queen έγραψε:Μιλαμε για οδηγους σε ομαδα που εδινε τιμ ορντερ απο τους πρωτους αγωνες του πρωταθληματος να δωσοουν τη θεση τους, σε περιοδους μαλιστα που ηταν και εκτος κανονισμων (με ρισκο να πεσει ποινη δλδ).


Εκτός κανονισμών βγήκαν μετά την Αυστρία του 2002 και το γνωστό περιστατικό με τον Barrichello. Ως τότε επιτρέπονταν.

Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ.
Άβαταρ μέλους
By Mclaren-Queen
#442603
REALZEUS έγραψε:
Mclaren-Queen έγραψε:Μιλαμε για οδηγους σε ομαδα που εδινε τιμ ορντερ απο τους πρωτους αγωνες του πρωταθληματος να δωσοουν τη θεση τους, σε περιοδους μαλιστα που ηταν και εκτος κανονισμων (με ρισκο να πεσει ποινη δλδ).


Εκτός κανονισμών βγήκαν μετά την Αυστρία του 2002 και το γνωστό περιστατικό με τον Barrichello. Ως τότε επιτρέπονταν.

Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ.


Ωπ. Σωστος