N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Άβαταρ μέλους
By ripper
#411036 Μάλιστα. Εσκεμμένο χτύπημα υπό safety car -->ελαμωρετωραδενεγινεκαιτιποτα. Ούτε πόντος από το καλσόν δεν έφυγε.

Αν πάω να σε πυροβολήσω και αστοχήσω πάω μέσα για απόπειρα δολοφονίας. Στην F1 όμως, έλα μωρέ τώρα δεν μάτωσε καν.
Συνεχίζουμε να κρίνουμε βάση αποτελέσματος και όχι πρόθεσης.

Για πείτε τώρα, αν εγκατέλειπε ο Hamilton εκεί θα ήταν δίκαιη η ποινή;

Τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής αφού έχει κάνει βλακεία και πέφτει πάνω στον προπορευόμενο υπό safety car (το έδειξε η τηλεμετρία), βγάζει φλας, έρχεται δίπλα και κοπανάει επίτηδες πάνω στον προπορευόμενο.
Και μόνο για παραδειγματισμό τον στέλνεις σπίτι του να ηρεμήσει.

Αν αύριο μεθαύριο ο χ πιτσιρικάς στην χ κατηγορία, που δεν θα του αρέσει κάποια κίνηση του μπροστά, πάει και τον κολλήσει στον τοίχο, θα του τραβήξουμε το αυτί.

Τέτοια παπαριά σε αγώνα εγώ δεν έχω ξαναματαδεί. Χωρίς να είναι σε μάχη, χωρίς να κρίνεται τίποτα, υπό SC.
Αλλά νταξ μωρέ , Ferrari οδηγάει δεν έγινε και τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#411041 ^ Aυτο.

Και αυτο, απο πιο tifozο δεν γινεται:
Αυτά τα κάνει μόνο ο Λούης και πριν είκοσι χρόνια ο Σουμάχερ. Μπεγλέρι τον έκανε τον Φέτελ, όντας 100% νόμιμος ο Άγγλος. Φυσικά και είχε στόχο να γίνει αυτό που έγινε ο Χάμιλτον, φυσικά και το επεδίωξε, αλλά ήταν εντός κανονισμών και η απαράδεκτη αντιδραση του Φέτελ ήταν βούτυρο στο ψωμί του. Ο Seb θα πρέπει να το δουλέψει πολύ το ψυχολογικό τις επόμενες ημέρες, επειδή ήδη έχει αρχίσει μια καθοδική περιδίνηση στον συγκεκριμένο τομέα με χορηγία Χάμιλτον.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#411072 Hamilton not interested in speaking to "disrespectful" Vettel

Lewis Hamilton has no interest in speaking to ‘disrespectful’ Sebastian Vettel about their controversial collision in the Azerbaijan Grand Prix – and instead says he will do all his talking on track.

The Mercedes driver remains upset about the way that Vettel swerved into him ahead of a safety car restart in Baku, as the German vented his fury after feeling he had been brake tested by his title rival.

While Vettel has suggested that he wants to call Hamilton this week to clear the air once the emotions of the race have died down, such a move has not led to much enthusiasm from the Briton.

“Firstly he doesn’t have my number,” said Hamilton, when asked about Vettel’s desire to speak to him about the situation.

“For me I’m just going to do my talking on the track, that’s most important for me. I’ve heard of what he’s said after the race and it seems kind of…because I’ve not come out of the race pointing the finger or said anything, it is what it is.

"It happened, I don’t think it was right but the biggest thing for me was that I lost the race through the headrest issue.

"All I’m thinking of is, get my head together. I want to kill it the next 12 races to go. I want to win the next 12 races.”

Despite having had time to calm down after the race and through an engineering debrief, it is clear from Hamilton that he is deeply unhappy about what Vettel did - and how it was such an unsporting thing to do.

“I need some time to reflect on it all, but I think ultimately what happened was disrespectful,” said Hamilton.

“If I had had any ill intent in terms of my driving towards him, brake testing whatever it may be, I still think it’s not deserving of that kind of reaction from someone…that person you do have respect for and always showed it on the track.

“There’s a lot of kids, every other class and category there’s kids on TV watching us and to see a multi multi world champion who you think would behave better than that. That’s the kind of thing you see in go-karts which you learn from not doing in karts.

“I hope that kids don’t see that in GP2 and GP3 and think that’s the right way. Obviously, everyone has their own opinion about certain things but I just hope that youngsters don’t think that…that’s not how you drive. And that’s not an answer to any situation or issue you have anyway.”

Hamilton also said he did not buy any suggestion from Vettel that banging wheels was not intentional and simply a consequence of the German raising his hands off the wheel.

“We’re world champions, we’re the best drivers in the world,” said Hamilton. “Maybe if you’re going down the road in your road car and you put your hand out the window and you do this, you might swerve to the right. But we don’t do that. We’ve been racing for years, you just don’t do that.”

https://www.motorsport.com/f1/news/hami ... el-923595/

Θα εχουμε ωραια συνεχεια...
Το καρμα περιμενω ΑΧΩΝΕΥΤΕ!
Άβαταρ μέλους
By MEGAS
#411082 Να και το ξεβρακωμα στον seb απο τον ric
Ricciardo said: "Look, whether Lewis slowed down or not, he has every right to dictate the pace. He's the leader, and it was too early for him to accelerate.

"You're not going to make the restart out of Turn 15. Seb was probably just a little bit over-excited."

http://www.bbc.com/sport/formula1/40404462
Άβαταρ μέλους
By g8777
#411098 Οχι θα τον ξεχναγε. :shifty:

Εδω ολοκληρος ΤΙΤΑΝΑΣ Rossi:

Εικόνα

Βαλε: ΑΣΕ ΜΕ ΜΩΡΕ

αγανακτησε με τις βρωμιες του (φωτο την στιγμη που βλεπει το συμβαν) :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#411142 Ποιος; ο Ρόσι; :lol: να ρωτήσουμε και τον Ζιμπερνάου;

Πάντως πλάκα έχει το πετρολχετζ. Ο Λιούις παρέδωσε βρακί στην πίστα, έφαγε overcut από τον Φέτελ, έκανε το πιο γελοίο team radio όλων των εποχών, έχασε βαθμούς σε σχέση με τον Φέτελ και εδώ ονειρεύεστε ότι πήρε το πάνω χέρι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By pik.
Corto Maltese έγραψε:Ποιος; ο Ρόσι; :lol: να ρωτήσουμε και τον Ζιμπερνάου;

Πάντως πλάκα έχει το πετρολχετζ. Ο Λιούις παρέδωσε βρακί στην πίστα, έφαγε overcut από τον Φέτελ, έκανε το πιο γελοίο team radio όλων των εποχών, έχασε βαθμούς σε σχέση με τον Φέτελ και εδώ ονειρεύεστε ότι πήρε το πάνω χέρι. :lol:

και εχουμε παντα δικιο ξερεις εμεις εδω...
#ναταλεμεαυτα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#411146 Σκεψου τωρα Corto να ηταν ο ΒΛΑΚΑΣ μπροστα και να κυνηγαει ο Vettex :s_roses τον Λουη.

Δεν ξερω δεν ξερω... :s_roses :s_roses :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#411147 Μη με τσιγκλάς. Πρώτη φορά ο παλαίμαχος είχε σωστή συμπεριφορά στην εκκίνηση και είχα πει να του δώσω ρεπό. Σιγά μη βρεθεί μπροστά τους (πρώτον), σιγά μη δεν τον φτάνανε στο πι και φι και τριτον, ξέρουμε τι θα γίνονταν. Ο Λιούις θα περνούσε αέρα, στον Φέτελ άμυνα μέχρις εσχάτων. Τρελό κόμπλεξ.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#411151 Κορτο δεν εχω καμια προθεση να σε τσιγκλησω :innocent: :innocent:

Οριστε, ο τιρινινης τα εξηγει καλυτερα:

Se un gatto nero incrocia Kimi cambia strada per non correre rischi.

http://blog.quotidiano.net/turrini/2017/06/25/ecco-perche-io-sto-con-vettel/
:s_airkiss :s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By pik.
g8777 έγραψε:Κορτο δεν εχω καμια προθεση να σε τσιγκλησω :innocent: :innocent:

Οριστε, ο τιρινινης τα εξηγει καλυτερα:

http://blog.quotidiano.net/turrini/2017/06/25/ecco-perche-io-sto-con-vettel/
:s_airkiss :s_airkiss

καλα αυτος ειναι ο Τακης της Φερραρι... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
g8777 έγραψε:

Του τελ γιου δε μπλακ τρουθ το συγκεκριμένο δεν το κατάλαβα
Άβαταρ μέλους
By vengas
#411231 ανεκαθεν ο Φεττελάκος τσιμπουσε στο τρολαρισμα του Λούη

:yahoo: :yahoo: :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl