Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

2
6%
2
6%
0
N/A
0
N/A
5
16%
5
16%
2
6%
2
6%
1
3%
1
3%
1
3%
1
3%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
4
13%
4
13%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
3%
1
3%
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#401228 Δε ξέρω πάντως κατά πόσο ήταν τύχη που λες Hellenic.

Στο overcut πήγε απλά τάπα και το κατάφερε.

< >
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#401233 Και ο Κιμι να ηθελε να παει ταπα μετα το πιτ με φρεσκα λαστιχα,δεν μπορουσε γιατι τον εβγαλαν σε τραφικ...Απορω πως τους ξεφυγε αυτο...

Τεσπα ειδα και το υπολοιπο του αγωνα και τα μουτρα του κιμι τα ειπαν ολα...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#401244 Μ' αρέσει που συζητάτε σοβαρά για την ομάδα που δεν μπορεί να προγραμματίσει ένα pit stop υπό VSC και τους έχετε ικανούς να στήσουν έτσι αποτέλεσμα; Αυτοί που στον προηγούμενο αγώνα έβαλαν τον Φέττελ μέσα μόλις σταμάτησε το VSC και έχασε 6'' από τον Μπότας κατάφεραν τώρα να κάνουν αληθοφανή αλλαγή χωρίς εντολές. :s_sarcastic

Τα πράγματα είναι απλά:

When Valtteri pitted it was clear that Kimi would have to react and that I would stay out. This was the plan from the very beginning - that the car that was in front would pit first.
https://www.formula1.com/en/latest/inte ... ategy.html
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#401250 Q: Kimi looked less than happy on the podium. Have you spoken to him?

SV: No, but I have heard that he was rather unhappy. And I can understand it, because the other way around it would be the same.

Αυτοι δεν ηταν φιλοι ? Που παλια ηταν πιτσι πιτσι συνεχεια?? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#401254 Γκεο σταματα βρε καρδουλα μου την γκρινια για ξενη ομαδα. Το καμαρι ειναι McLaren απο επιλογη. Εκει ειναι το πραγματικο δραμα....

< >
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#401258
Nikos! έγραψε:Δε ξέρω πάντως κατά πόσο ήταν τύχη που λες Hellenic.

Στο overcut πήγε απλά τάπα και το κατάφερε.

< >


Ήθελε και λίγο τύχη γιατι ο Κίμι κόλλησε στην κίνηση, ενώ αυτός ευτυχησε να σταματησει ο Ericsson πάνω στο ντουμπλάρισμα.

Ήταν κατά κύριο λόγο ικανότητα πάντως.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#401262
Geo f1 έγραψε:Και ο Κιμι να ηθελε να παει ταπα μετα το πιτ με φρεσκα λαστιχα,δεν μπορουσε γιατι τον εβγαλαν σε τραφικ...Απορω πως τους ξεφυγε αυτο...

Τεσπα ειδα και το υπολοιπο του αγωνα και τα μουτρα του κιμι τα ειπαν ολα...


Πάντως Γκεάκο μου να ξέρεις ότι θα έχεις πάντα μια θέση στη καρδιά της Scuderiaς. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By cavallino
#401266 Tι του έφταιγε του Kimi που βόλταρε στο 1.17 πριν το πιτστοπ; Από πίσω ερχόντουσαν Bottas και Verstappen κλείνοντας τη διαφορά πολύ γρήγορα. Ο αγώνας πήγαινε να χαθεί εκεί γενικότερα, όχι απλά μόνο η θέση του Kimi. Μόλις μπήκε μέσα, ο Vettel με την ίδια χρησιμοποιημένη γόμμα έκανε 3 συνεχόμενα FL γυρνώντας στο 1.15 μικρό. Ποιος του φταίει του Kimi και έκανε σαν απατημένη γκόμενα μετά; Αν γυρνούσε 1.15 κι αυτός, είχε τη νίκη στο τσεπάκι του. Αλλά με minimum effort αυτό θα πάρεις, τα κατεβασμένα μούτρα στο τέλος είναι νά 'χαμε να λέγαμε...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#401273
Geo f1 έγραψε:Και ο Κιμι να ηθελε να παει ταπα μετα το πιτ με φρεσκα λαστιχα,δεν μπορουσε γιατι τον εβγαλαν σε τραφικ...Απορω πως τους ξεφυγε αυτο...

Τεσπα ειδα και το υπολοιπο του αγωνα και τα μουτρα του κιμι τα ειπαν ολα...


Δε νομίζω να τους ξέφυγε, απλά δεν είχαν άλλα περιθώρια.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#401322
Hellenic tifosi έγραψε:
Nikos! έγραψε:Δε ξέρω πάντως κατά πόσο ήταν τύχη που λες Hellenic.

Στο overcut πήγε απλά τάπα και το κατάφερε.

< >


Ήθελε και λίγο τύχη γιατι ο Κίμι κόλλησε στην κίνηση, ενώ αυτός ευτυχησε να σταματησει ο Ericsson πάνω στο ντουμπλάρισμα.

Ήταν κατά κύριο λόγο ικανότητα πάντως.

Ο Γκεακος ναι. Το καμαρι του αμφιβάλλω

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#401339
cavallino έγραψε:Tι του έφταιγε του Kimi που βόλταρε στο 1.17 πριν το πιτστοπ; Από πίσω ερχόντουσαν Bottas και Verstappen κλείνοντας τη διαφορά πολύ γρήγορα. Ο αγώνας πήγαινε να χαθεί εκεί γενικότερα, όχι απλά μόνο η θέση του Kimi. Μόλις μπήκε μέσα, ο Vettel με την ίδια χρησιμοποιημένη γόμμα έκανε 3 συνεχόμενα FL γυρνώντας στο 1.15 μικρό. Ποιος του φταίει του Kimi και έκανε σαν απατημένη γκόμενα μετά; Αν γυρνούσε 1.15 κι αυτός, είχε τη νίκη στο τσεπάκι του. Αλλά με minimum effort αυτό θα πάρεις, τα κατεβασμένα μούτρα στο τέλος είναι νά 'χαμε να λέγαμε...


Αυτό φάνηκε, όντως.

Διάβασε τώρα κι αυτό:

http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/194 ... nen-monaco

Ή μάλλον μη το διαβάσεις όλο, διάβασε από εδώ και μετά...

In the meantime, Raikkonen had been consistently in the low 1:17s ahead of his pit stop, with one scrappy lap on lap 32 where his time dropped to a 1:17.663. Perhaps it was that lap that convinced Ferrari to pit him from the lead, but on lap 33 he was back down to a 1:17.034 -- the sort of pace that could easily cover the threat from Bottas and Verstappen.

More significant for the lead battle was his pace in comparison to Button and Wehrlein. Since lapping Wehrlein seven laps earlier, Raikkonen had pulled a 17-second gap over the backmarker and with another three laps at that pace he would have easily had a 21-second gap over the backmarker. That number is significant because a pit stop costs roughly 21 seconds at Monaco and those three laps would have been enough to allow him to exit ahead of the Wehrlein/Button battle, comfortably ahead of Bottas and with free track ahead of him all the way to Daniel Ricciardo and Vettel. According to Pirelli, tyre degradation was not a major issue and Vettel later proved the ultra-soft compound could do 39 race laps without any problems.

It's incomprehensible that with all the GPS data at Ferrari's finger tips, the pit wall was unaware of Raikkonen's position relative to the backmarkers. Yet in bringing him in on lap 34 they not only dropped him behind Wehrlein but behind Button as well. It took Raikkonen his entire outlap to get back past and he recorded a 1:19.518 before dropping to a 1:16.114 when he had clear air on lap 36. Part of the reason lap 35 was slow was because the first sector included exiting the pits, but Verstappen -- driving a slower car -- had proved two laps earlier that an outlap in clear air could register in the 1:18.3s. Over the next two laps Raikkonen dipped into the 1:15s, suggesting his strategy of switching to the super-softs a few laps earlier would not have been so flawed without the lost time on his outlap.

Lap 34 to 39: where the race was won

If Ferrari had really been worried about the threat from Bottas they would have pitted Vettel the lap after Raikkonen, ensuring the German came out of the pits ahead of the Mercedes and in a safe second place. But now another potential threat was emerging from Red Bull's Daniel Ricciardo, who had started setting low 1:16s in clear air. It was at this point that Vettel claims he got the message that Bottas was also in the 1:16s and so he started to push and set a series of increasingly quick laps, finally ending up in the low 1:15s.

Raikkonen wasn't hanging around either, but the disadvantage of the traffic on his outlap meant that at the end of lap 39 Vettel had the magic 21s gap over his teammate and pitted accordingly. Vettel had a stationary time 0.3s shorter than Raikkonen five laps earlier and exited the pits 1.115s ahead of his teammate at the first timing loop following Sainte Devote.

There's no doubting that Vettel's raw pace between Raikkonen's pit stop and his own had been impressive. On ultra-soft tyres with over 40 laps of use (including qualifying), he was able to set the times he needed to win. But to the watching world, Raikkonen had been fighting Vettel's attack with one hand tied behind his back. The timing of both pit stops smacked of favouritism.

Had Vettel been driving for a rival team, Raikkonen surely would have been allowed to stay out longer to build up the margin he needed over Wehrlein, and in the process he would have been able to control the pace of Vettel at a crucial point of the race. Looking at it that way, it's hard to say Raikkonen lost the Monaco Grand Prix on anything other than strategy. His pace in clear air was not a match for Vettel, but it wasn't bad either. The difference was track position and Raikkonen's was clearly sacrificed when he pitted from the lead.

:shifty:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#401365 Βέβαια, το pitwall της Ferrari έχει αποδείξει πολλάκις ότι είναι απόλυτα ικανό να το έκανε και κατά λάθος. Είτε έτσι είτε αλλιώς είναι ξεκάθαρο ότι ο Σεμπ είναι νο 1 , αυτά που γράφουν οι Βρετανοί ως συνήθως είναι με 2 μέτρα και 2 σταθμά.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#401375 1. Ξιδι στους βρετανούς. Μεγάλη ικανοποίηση από τέτοια buthurt άρθρα, δείχνει ότι ο δικός τους δεν είναι καθόοοοοοολου άνετος.

2. Σοβαροί να είμαστε. Αν ήθελε άλλους 2 γύρους έξω ο Φέτελ για να φτιάξει το πιτστοπ θα τους είχε και θα το έφτιαχνε. Ακόμα και όταν μπήκε είχε ακόμα να δώσει και 8 δέκατα ταχύτερο pace τη στιγμή που μπήκε ο Φέτελ. Έχουν γράψει 3000 λέξεις βασιζόμενοι στο 1.2" που έκανε καλύτερο outlap ο Φερστάπεν και έφερε 1.1" μπροστά τον Φέτελ. Εντάξει ότιναναι. Ειδικά όποιος έχει 2 δράμια νιονιό γέλασε στα 3 δέκατα που σατανικά του έδωσαν στο πιτστοπ. Εκεί έφτασες Φερράρι μου, ρυθμίζεις τα πιτστοπ με ακρίβεια χιλιοστού. :yahoo: :lol:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#401379
Corto Maltese έγραψε:1. Ξιδι στους βρετανούς. Μεγάλη ικανοποίηση από τέτοια buthurt άρθρα, δείχνει ότι ο δικός τους δεν είναι καθόοοοοοολου άνετος.

Αυτό.
Όλα τα νιαουρίσματα δλδ γιατί η βρετανική οδηγική αυτοκρατορία είναι έξω απο τα κόζα την δεδομένη στιγμή; :help:
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#401381 Πάντως η συνέχεια δεν είναι καθόλου εύκολη για τη Ferrari. Θέλει πολύ προσεκτική ανακύκλωση σε Turbo και MGU-H για να βγάλουν όσο περισσότερους αγώνες γίνεται πριν την ποινή (από κινητήρα και MGU-K είναι σε πολύ καλή κατάσταση), ενώ έρχονται αγώνες που στη θεωρία ίσως βολεύουν πιο πολύ τη Mercedes.