Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

5
13%
5
13%
1
3%
1
3%
7
18%
7
18%
1
3%
1
3%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
3%
1
3%
3
8%
3
8%
1
3%
1
3%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#385974 Η αναλογία υπέρ της σημαντικότητας μεταξύ οδηγού/κατασκευαστών, είναι στο 60/40.
Φυσικά και θυμόμαστε οδηγούς πιο εύκολα απ'ότι γαμάτα μονοθέσια που πέρασαν. Ε θυμάμαι και εκείνο το 6τροχο που έτρεξε κάποτε.
Μη με ρωτήσετε όμως ποια είναι η τάδε MP-τάδε. Απλά δεν θυμάμαι.

Μιας και μιλάμε για Ferrari, αναφερόμαστε στην πλεόν ανθρωποκεντρική εταιρεία που έχει το όνομα και το επώνυμο του ιδρυτή της και φυσικά παίζουν μεγάλο ρόλο τα ονόματα. Αλλιώς ποτέ δεν θα έτρεχαν για αυτήν ο Σουμάχερ ή Λάουντα και άλλοι.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#385982 O Enzo είπε κάτι πριν από 40 χρόνια, όμως τώρα έχει αποδημήσει εις κύριον και το τιμόνι έχουν άλλοι. Το σουρεάλ είναι ότι στο quote που παρατέθηκε, ο Arrivabenne λέει τα κλασικά για το τι θεωρούσε ο Enzo, και λέει στην πορεία ότι το κατασκευαστών είναι very important, όχι ΠΙΟ σημαντικό, αλλά ΠΟΛΥ σημαντικό.

Τώρα σχετικά με το τι ισχύει ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, νομίζω εύκολα θυμάται κανείς την κατήφεια της Ferrari το 1999, παρά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς και τα απίστευτα πανηγύρια του 2000, όταν εν τέλει ήρθε το σημαντικό πρωτάθλημα.
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#385987 Να θέσω τη σωστή ερώτηση; :shifty:

Θα προτιμούσε η φερράρι και η κάθε φερράρι να κάνει 20 νίκες ο Φέττελ με τις Μερτσεντες να έρχονται 2-3 και ο Κίμι 4ο5ος ή το αντίστροφο;
Ποια ομάδα θα χαιρόταν πιο πολύ σε αυτό το σενάριο;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#385988
Giuseppe Busso έγραψε:Η αναλογία υπέρ της σημαντικότητας μεταξύ οδηγού/κατασκευαστών, είναι στο 60/40.
Φυσικά και θυμόμαστε οδηγούς πιο εύκολα απ'ότι γαμάτα μονοθέσια που πέρασαν. Ε θυμάμαι και εκείνο το 6τροχο που έτρεξε κάποτε.
Μη με ρωτήσετε όμως ποια είναι η τάδε MP-τάδε. Απλά δεν θυμάμαι.

Μιας και μιλάμε για Ferrari, αναφερόμαστε στην πλεόν ανθρωποκεντρική εταιρεία που έχει το όνομα και το επώνυμο του ιδρυτή της και φυσικά παίζουν μεγάλο ρόλο τα ονόματα. Αλλιώς ποτέ δεν θα έτρεχαν για αυτήν ο Σουμάχερ ή Λάουντα και άλλοι.


McLaren, Williams, Sauber, Haas, Minardi, Jordan, Stewart, Porsche, Ford, Peugeot κλπ λογιζονται ως ανθρωποκεντρικες εταιρείες;

< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#386001 Την κάθε ομάδα την ενδιαφέρει πρώτα το κατασκευαστών και μετά το οδηγών. Ο θεατής από την άλλη κατά βάση ασχολείται με το οδηγών και μετά με το κατασκευαστών. Σε οποιαδήποτε συζήτηση πάνω σε μηχανοκίνητο αθλητισμό πάντα γίνεται η ερώτηση ποιος είναι πρώτος στο πρωτάθλημα, όχι ποια ομάδα είναι. Βέβαια συνήθως όταν παίρνει ο οδηγός το πρωτάθλημα το παίρνει και ο κατασκευαστής.
Επίσης μετά από κάθε αγώνα σε άρθρα και ειδήσεις αναφέρεται ο οδηγός και όχι ο κατασκευαστής, ο οποιός οδηγός ανεβαίνει και στο βάθρο. Πάντα δηλαδή πρώτα προβάλεται ο οδηγός.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#386002 Πρώτα δίνουν το τρόπαιο στον νικητή οδηγό, που είναι και το μεγαλύτερο, και μετά στην ομάδα :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#386010
Nikos! έγραψε:Δια, τους οδηγούς θυμάσαι.


Μπορώ να σου αναφέρω περισσότερους μηχανικούς παρά οδηγούς. :lol:


Nikos! έγραψε:Οι ομάδες αλλάζουν, μεταβάλλονται, αποσύρονται.


Σοβαρά; Και θεωρείς τον εαυτό σου τιφόζο; Πόσους οδηγούς είχαν οι Ferrari, McLaren, Williams? Δεκάδες ή εκατοντάδες; Οι ομάδες όμως εκεί μετά από 40 χρόνια! Σε 20 χρόνια εσύ Νίκο τι θα υποστηρίζεις; Τον τότε οδηγό της Ferrari ή την ίδια την Ferrari? Θυμάσαι κάποιον οδηγό από τις 9 νίκες της Ferrari στο Le Mans? Προσωπικά μόνο τον Ickx.


Nikos! έγραψε:Δε τελειώνει πουθενά αυτή η κουβέντα γιατί θα σου απαντήσω ότι πρέπει να είσαι ικανός να πάρεις το 120% του οχήματος και να φέρεις αποτέλεσμα.


ΤΟ 120.7% το παίρνει μόνο ο Αλόνσο. Οι άλλοι παίρνουν από 95 εως 100 %. :s_wink


Nikos! έγραψε:Πιστεύεις ότι η Ferrari έχει καλύτερο μονοθέσιο φέτος?


Ναι, έχει το καλύτερο race pace, για αυτό και κερδίζει. H Merc έχει το καλύτερο qualifying pace. Μη με βάζεις να τα ξαναβάζω. Ο Binotto το είπε όμορφα και το παρέθεσα πριν 2 σελίδες. Λάστιχα! :rtfm:


Νίκος Παππάς έγραψε:Χωρίς το εργοστάσιο δεν υπάρχουν αγώνες και χωρίς τον οδηγό κανείς δεν θα κάτσει να δει τους αγώνες.


Όταν βλέπουμε π.χ. αγώνες αντοχής που οι οδηγοί αλλάζουν κάθε 2-3 ώρες τι βλέπουμε; Στο Μαν υποστηρίζεις Πόρσε ή Τογιότα; Μη μου πεις ότι υποστηρίζεις οδηγό. :lol:


Giuseppe Busso έγραψε:Η αναλογία υπέρ της σημαντικότητας μεταξύ οδηγού/κατασκευαστών, είναι στο 60/40.
Φυσικά και θυμόμαστε οδηγούς πιο εύκολα απ'ότι γαμάτα μονοθέσια που πέρασαν. Ε θυμάμαι και εκείνο το 6τροχο που έτρεξε κάποτε.
Μη με ρωτήσετε όμως ποια είναι η τάδε MP-τάδε. Απλά δεν θυμάμαι.

Μιας και μιλάμε για Ferrari, αναφερόμαστε στην πλεόν ανθρωποκεντρική εταιρεία που έχει το όνομα και το επώνυμο του ιδρυτή της και φυσικά παίζουν μεγάλο ρόλο τα ονόματα. Αλλιώς ποτέ δεν θα έτρεχαν για αυτήν ο Σουμάχερ ή Λάουντα και άλλοι.


Καλό είναι να διαβάσεις την ιστορία της ομάδας που υποστηρίζεις. Και όποιος τιφόζο δεν ξέρει τις F399, F2000, F2001, F2002, F2003 GA και κυρίως την F2004 η οποία ψηφίστηκε το καλύτερο μονοθέσιο ever... ας πάει για να αγοράσει SUV της Merc. :lol:


Hellenic tifosi έγραψε:Τώρα σχετικά με το τι ισχύει ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, νομίζω εύκολα θυμάται κανείς την κατήφεια της Ferrari το 1999, παρά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς και τα απίστευτα πανηγύρια του 2000, όταν εν τέλει ήρθε το σημαντικό πρωτάθλημα.


Απλά άκυρο. Το '99 χάρηκαν για αυτο που επιθυμούσαν, απλά το 2000 πήραν και τα 2. Προφανώς τα 2 είναι καλύτερα από το 1. Τώρα το να λες ότι οι Έντζο και ο Αρριβαμπένε λένε |λογοκρισία| είναι πιο αστείο και από τα team radios του Alonso. :s_rofl :s_rofl :s_rofl


Bayern7 έγραψε:Θα προτιμούσε η φερράρι και η κάθε φερράρι να κάνει 20 νίκες ο Φέττελ με τις Μερτσεντες να έρχονται 2-3 και ο Κίμι 4ο5ος ή το αντίστροφο;
Ποια ομάδα θα χαιρόταν πιο πολύ σε αυτό το σενάριο;


Αυτή που θα έπαιρνε το Κατασκευαστών. Για αυτό και ο Αρριβαμπένες ξηγήθηκε αλμυρό φυστίκι στον Κίμι ώστε να φέρνει βαθμούς. Αγγλικά δεν γνωρίζετε να διαβάσετε τις δηλώσεις; Δεν έχετε παρατηρήσει ότι η Ferrari δεν έχει ποτέ ρούκι; Γιατί άραγε; Μήπως επειδή θέλει βαθμούς για το καλό Πρωτάθλημα; :whistlink:


Same_old_story έγραψε:Πρώτα δίνουν το τρόπαιο στον νικητή οδηγό, που είναι και το μεγαλύτερο, και μετά στην ομάδα


Τα γκαράζ στο παντοκ και τα χρήματα στον λογαριασμό πάνε με βάσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οπότε που καταλήγουμε;


Ένα τελευταίο ερώτημα. Στο παιδικό δωμάτιο σας είχατε φωτογραφίες αυτοκινήτων ή οδηγών; Μοντελάκια αγωνιστικών αυτοκινήτων ή ανθρωπάκια με στολές; :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#386021 Κατα ενα μεγαλο ποσοστο προσωπικα συμφωνω με Δια.
Ειμαι της αποψης πως αν μου ελεγε καποιος: πρωταθλημα ο Vettel και η Mercedes ή ο Hamilton και η Ferrari, θα επελεγα απευθειας το 2ο χωρις σκεψη.

Πανω στο τελευταιο σχολιο του ομως εχω απορια!
Αν ενας οδηγος παρει το πρωταθλημα με μια ομαδα και παει την επομενη σε αλλη, το νο1 το παιρνει μαζι, οκ. Το γκαραζ της ομαδας μενει εκει που ηταν η καταταξη της στο περσινο πρωταθλημα ή αυτοματα παει πρωτο;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#386044 Η θέση των γκαράζ δεν μεταβάλλεται φυσικά αν φύγει ο πρωταθλητής οδηγός. Είναι καθαρά θέμα κατάταξης του προηγούμενου πρωταθλήματος κατασκευαστών.

< >
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#386065 Αρα μονο (παλιοτερα) τα νουμερα 1 & 2 μεταφερονταν. Δεν εχει συμβει και πολυ συχνα οσο παρακολουθω εγω (μονο τον Hill δηλαδη εχω κατα νου) και δεν θυμομουν τι συμβαινει.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#386075 Καλουτσικος αγωνας..

Αλονσο καρδια μου συνεχισε...Μεχρι να μην μπορουν και να ντρεπονται να κανουν δηλωσεις..

Yusuke Hasegawa, Honda R&D Co. Ltd Head of F1 Project & Executive Chief Engineer

“We’ve had yet another disappointing day today. We detected a water-pressure issue with Stoffel’s PU just before the start of the race, so we took the difficult decision to not start the race. The issue is still under investigation, but we suspect that it’s the same as we had on Friday.

“Despite difficult circumstances, Fernando had a better race, with some impressive overtaking manoeuvres. Unfortunately, with just two laps to go, he felt something wrong with the car and we had to retire it.

“Now we have two days of testing here in Bahrain. Our aim for this will be to improve PU reliability as well as performance, and to test some updated parts. I hope we’ll see steps forward during the test.”


Ουτε να ξεκινησει δεν μπορεσαν οι αχρηστοι...Με το ματι εβλεπες στο τελος της ευθειας οτι ξεφουσκωνε το μπουρ@#@λο!!!

Μωρε και λιγα τους λεει...
Αποψη μου ειναι οτι δεν θα τον δουμε μετα το indy,...Που θα πας ωρε καμαρε μετα την hairpin του καναδα εως το S των πρωταθλητων??

Γαλλοι διωχτε το παλτο Παλμερ και φερτε πισω τον pain the Spain να ζησουμε ξανα στιγμες 2005-2006!!!!
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#386126 Περί Αλόνσο - κάπου διάβασα ότι τους έχει ξεκαθαρίσει πως αν δεν θα τερματίζει εντός βαθμών, 1-2 γύρους πριν το τέλος θα εγκαταλείπει.


REALZEUS έγραψε:
Nikos! έγραψε:Οι ομάδες αλλάζουν, μεταβάλλονται, αποσύρονται.


Σοβαρά; Και θεωρείς τον εαυτό σου τιφόζο; Πόσους οδηγούς είχαν οι Ferrari, McLaren, Williams? Δεκάδες ή εκατοντάδες; Οι ομάδες όμως εκεί μετά από 40 χρόνια! Σε 20 χρόνια εσύ Νίκο τι θα υποστηρίζεις; Τον τότε οδηγό της Ferrari ή την ίδια την Ferrari? Θυμάσαι κάποιον οδηγό από τις 9 νίκες της Ferrari στο Le Mans? Προσωπικά μόνο τον Ickx.


Nikos! έγραψε:Δε τελειώνει πουθενά αυτή η κουβέντα γιατί θα σου απαντήσω ότι πρέπει να είσαι ικανός να πάρεις το 120% του οχήματος και να φέρεις αποτέλεσμα.


ΤΟ 120.7% το παίρνει μόνο ο Αλόνσο. Οι άλλοι παίρνουν από 95 εως 100 %. :s_wink



Δία - προσωπικά πάντα και πάντοτε υποστηρίζω τη Ferrari, όσοι οδηγοί κι αν έχουν περάσει απλά πάντα όμως είχα αδυναμία και υποστήριζα μόνο τον έναν από τους δυο οδηγούς (Schumi, Alonso, Vettel).

Όμως το θέμα δεν είναι τι ή ποιόν υποστηρίζουμε. Αυτό είναι κάπως προσωπική άποψη/επιλογή.

Το θέμα είναι κατά πόσο ένα πρωτάθλημα είναι πιο σημαντικό από ένα άλλο.
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#386130 Για τον καθενα ειναι διαφορετικο ισως το ποιο ειναι πιο σημαντικο πρωταθλημα και κατα την γνωμη μου απανταται με το ερωτημα:

1) Πρωταθλημα Κατασκευαστων στην ομαδα που υποστηριζεις και Οδηγων σε οδηγο αλλης ομαδας
2) Πρωταθλημα Οδηγων σε οδηγο της ομαδας που υποστηριζεις και Κατασκευαστων σε αλλη ομαδα

Εγω πχ προτιμω 100% το Κατασκευαστων.
Ο Διας επισης.
Ο Enzo θα το προτιμουσε επισης.

Ο Λουιτζι μπορει να θελει πρωταθλητη τον Vettel φετος πχ και ο Mario να θελει πρωταθλημα Mercedes και Bottas.