- 18 Απρ 2017, 02:51
#386010
Nikos! έγραψε:Δια, τους οδηγούς θυμάσαι.
Μπορώ να σου αναφέρω περισσότερους μηχανικούς παρά οδηγούς.
Nikos! έγραψε:Οι ομάδες αλλάζουν, μεταβάλλονται, αποσύρονται.
Σοβαρά; Και θεωρείς τον εαυτό σου τιφόζο; Πόσους οδηγούς είχαν οι Ferrari, McLaren, Williams? Δεκάδες ή εκατοντάδες; Οι ομάδες όμως εκεί μετά από 40 χρόνια! Σε 20 χρόνια εσύ Νίκο τι θα υποστηρίζεις; Τον τότε οδηγό της Ferrari ή την ίδια την Ferrari? Θυμάσαι κάποιον οδηγό από τις 9 νίκες της Ferrari στο Le Mans? Προσωπικά μόνο τον Ickx.
Nikos! έγραψε:Δε τελειώνει πουθενά αυτή η κουβέντα γιατί θα σου απαντήσω ότι πρέπει να είσαι ικανός να πάρεις το 120% του οχήματος και να φέρεις αποτέλεσμα.
ΤΟ 120.7% το παίρνει μόνο ο Αλόνσο. Οι άλλοι παίρνουν από 95 εως 100 %.
Nikos! έγραψε:Πιστεύεις ότι η Ferrari έχει καλύτερο μονοθέσιο φέτος?
Ναι, έχει το καλύτερο race pace, για αυτό και κερδίζει. H Merc έχει το καλύτερο qualifying pace. Μη με βάζεις να τα ξαναβάζω. Ο Binotto το είπε όμορφα και το παρέθεσα πριν 2 σελίδες. Λάστιχα!
Νίκος Παππάς έγραψε:Χωρίς το εργοστάσιο δεν υπάρχουν αγώνες και χωρίς τον οδηγό κανείς δεν θα κάτσει να δει τους αγώνες.
Όταν βλέπουμε π.χ. αγώνες αντοχής που οι οδηγοί αλλάζουν κάθε 2-3 ώρες τι βλέπουμε; Στο Μαν υποστηρίζεις Πόρσε ή Τογιότα; Μη μου πεις ότι υποστηρίζεις οδηγό.
Giuseppe Busso έγραψε:Η αναλογία υπέρ της σημαντικότητας μεταξύ οδηγού/κατασκευαστών, είναι στο 60/40.
Φυσικά και θυμόμαστε οδηγούς πιο εύκολα απ'ότι γαμάτα μονοθέσια που πέρασαν. Ε θυμάμαι και εκείνο το 6τροχο που έτρεξε κάποτε.
Μη με ρωτήσετε όμως ποια είναι η τάδε MP-τάδε. Απλά δεν θυμάμαι.
Μιας και μιλάμε για Ferrari, αναφερόμαστε στην πλεόν ανθρωποκεντρική εταιρεία που έχει το όνομα και το επώνυμο του ιδρυτή της και φυσικά παίζουν μεγάλο ρόλο τα ονόματα. Αλλιώς ποτέ δεν θα έτρεχαν για αυτήν ο Σουμάχερ ή Λάουντα και άλλοι.
Καλό είναι να διαβάσεις την ιστορία της ομάδας που υποστηρίζεις. Και όποιος τιφόζο δεν ξέρει τις F399, F2000, F2001, F2002, F2003 GA και κυρίως την F2004 η οποία ψηφίστηκε το καλύτερο μονοθέσιο ever... ας πάει για να αγοράσει SUV της Merc.
Hellenic tifosi έγραψε:Τώρα σχετικά με το τι ισχύει ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, νομίζω εύκολα θυμάται κανείς την κατήφεια της Ferrari το 1999, παρά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς και τα απίστευτα πανηγύρια του 2000, όταν εν τέλει ήρθε το σημαντικό πρωτάθλημα.
Απλά άκυρο. Το '99 χάρηκαν για αυτο που επιθυμούσαν, απλά το 2000 πήραν και τα 2. Προφανώς τα 2 είναι καλύτερα από το 1. Τώρα το να λες ότι οι Έντζο και ο Αρριβαμπένε λένε |λογοκρισία| είναι πιο αστείο και από τα team radios του Alonso.
Bayern7 έγραψε:Θα προτιμούσε η φερράρι και η κάθε φερράρι να κάνει 20 νίκες ο Φέττελ με τις Μερτσεντες να έρχονται 2-3 και ο Κίμι 4ο5ος ή το αντίστροφο;
Ποια ομάδα θα χαιρόταν πιο πολύ σε αυτό το σενάριο;
Αυτή που θα έπαιρνε το Κατασκευαστών. Για αυτό και ο Αρριβαμπένες ξηγήθηκε αλμυρό φυστίκι στον Κίμι ώστε να φέρνει βαθμούς. Αγγλικά δεν γνωρίζετε να διαβάσετε τις δηλώσεις; Δεν έχετε παρατηρήσει ότι η Ferrari δεν έχει ποτέ ρούκι; Γιατί άραγε; Μήπως επειδή θέλει βαθμούς για το καλό Πρωτάθλημα;
Same_old_story έγραψε:Πρώτα δίνουν το τρόπαιο στον νικητή οδηγό, που είναι και το μεγαλύτερο, και μετά στην ομάδα
Τα γκαράζ στο παντοκ και τα χρήματα στον λογαριασμό πάνε με βάσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Οπότε που καταλήγουμε;
Ένα τελευταίο ερώτημα. Στο παιδικό δωμάτιο σας είχατε φωτογραφίες αυτοκινήτων ή οδηγών; Μοντελάκια αγωνιστικών αυτοκινήτων ή ανθρωπάκια με στολές;