7%
7%
22%
22%
3%
3%
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
g8777 έγραψε:Ινστεντ μας αναμεταδιδει φορουμικα γλωσσοφιλα με τον γιωργημπηξ.

Παραπονεμενο σε βλεπω Τζι μου. Αν θελεις να στο μπηξω κι εσενα, μη ντρεπεσαι. Απλα ζητα το :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
Geo f1 έγραψε:Καλώς τα. Εικόνα

Max Verstappen

Κορσές; Δεν έχεις από του Alonso; :shifty:

ΥΓ: κάνω quote να δει και ο g επειδή σε έχει μπλοκάρει
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#799135 Ιδού το δώρο που του πήρε για τα Χριστούγεννα ο φίλος του Τσαρλς :s_gamer

https://www.youtube.com/shorts/BcCMY94SU9A
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#799304 Ο Sebastian Vettel δεν αισθάνεται στο επίπεδο του Verstappen
https://www.msn.com/el-gr/sports/other/ ... 05aaf7adf7

ναι αλλά όπως έγραψε κάποιος κύριος εδώ μέσα κάποτε , 4 κατσαρόλια άρα καλύτερος. :roll:
μόνο τα κατσαρόλια μπορούσε να δεί , όχι το υπόλοιπο πακέτο. Οτι κάθε χρόνο έρχεται νέο αίμα που είναι καλύτερο από τους προηγούμενους.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#806960 ALBON ON REALITY OF DRIVING AN F1 CAR ‘BUILT AROUND VERSTAPPEN’
https://the-race.com/formula-1/albon-on ... erstappen/
“This isn’t to throw shade at anyone at Red Bull Racing or Max or anything, honestly. But the car is set up in a unique way that is built around the lead driver, and that’s Max,” Albon said.

“And, look, I totally get why. I mean, when all is said and done, he might be the greatest driver of all time.

“But he has a very distinct style of driving, and he likes the car set up a certain way that’s hard for a lot of drivers to sync up with.
“Of course, you can tinker and tweak your own car, but just the Red Bull in general is suited to Max’s style.”

Albon went on to describe the front-end sensitivity as being akin to playing Call of Duty on the highest sensitivity level – where an average input on the joystick will result in big movement from your character in that chosen direction.

“When I got into the Red Bull…I mean there was so much nose on the thing that if you blew on the wheel the car would turn,” Albon said.

και κάτι εξαιρετικά εντυπωσιακό για το management της RB:
He said Red Bull advisor Helmut Marko asked him to come to Austria and he put Albon up in hotel that he owned in Graz before telling him he’d be switching to Red Bull’s senior team at Spa, just 30 minutes before the team officially announced it.

:help: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#806963 Εδω να συμπληρωσουμε οτι ολοι οι χεραδες θελουνε το ιδιο πραγμα. ΜΟΥΤΡΑ. Δεν ειναι κανενα βιτσιο του Μαξ. Τα ιδια ελεγε και ο Νορρις τα ιδια και ο Λεκλερκ. Και εγω ακομα που δεν ειμαι κανενας διασημος χερας, το ιδιο θελω :shifty:

Ο χρονος ετσι βγαινει. ΤΕΛΟΣ. Θες να σκας την τιμονια και πετυχαινεις το απεξ, οχι να πηγαινει ευθεια. Μετα στην εξοδο αν εχεις χερι τα κουλαντριζεις τα αλογα και την υπερστροφη. Αν ο Αλμπον και ο Σαινθ θελουν κωλο φοβουμενοι μην το χασουν στην εξοδο, περαστικα τους.

Αν δηλαδη το τελειο μονοθεσιο στα γουστα του Αλμπον εβγαζε χρονο 1.32.800 και το το τελειο μονοθεσιο στα χερια του Μαξ εβγαζε 1.32.200 δεν τιθεται θεμα τι βολευει τον καθεναν. Απλα ξερουμε οτι ο χρονος βγαινει με τις ταδε ρυθμισεις οποτε αυτο ειναι το διαστημοπλοιο. Κοψτε το λαιμο σας και οδηγηστε το. Αν δεν ξερεις να οδηγας διαστημοπλοιο και θες να παραμεινεις στο χωρο, αλλαξε επαγγελμα και γινε μηχανικος. Ή γινε μανατζαραιος οπως τοσοι και τοσοι αποτυχημενοι οδηγοι (βλεπε Χορνερ, Τοτο κτλ), που ενδεχεται να μεγαλουργησεις.

Οσο για το δοκτορα το Μαρκο τι να λεμε τωρα... Ο ορισμος του Κ Α Θ Ι Κ Ι Ο Υ :s_yes
Άβαταρ μέλους
By g8777
Αν δηλαδη το τελειο μονοθεσιο στα γουστα του Αλμπον εβγαζε χρονο 1.32.800 και το το τελειο μονοθεσιο στα χερια του Μαξ εβγαζε 1.32.200 δεν τιθεται θεμα τι βολευει τον καθεναν. Απλα ξερουμε οτι ο χρονος βγαινει με τις ταδε ρυθμισεις οποτε αυτο ειναι το διαστημοπλοιο

Πληρωστε ΑΝΤ1+ εσεις. :s_empathy
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
Anonymous Founder έγραψε:ALBON ON REALITY OF DRIVING AN F1 CAR ‘BUILT AROUND VERSTAPPEN’
https://the-race.com/formula-1/albon-on ... erstappen/
“This isn’t to throw shade at anyone at Red Bull Racing or Max or anything, honestly. But the car is set up in a unique way that is built around the lead driver, and that’s Max,” Albon said.

“And, look, I totally get why. I mean, when all is said and done, he might be the greatest driver of all time.

“But he has a very distinct style of driving, and he likes the car set up a certain way that’s hard for a lot of drivers to sync up with.
“Of course, you can tinker and tweak your own car, but just the Red Bull in general is suited to Max’s style.”

Albon went on to describe the front-end sensitivity as being akin to playing Call of Duty on the highest sensitivity level – where an average input on the joystick will result in big movement from your character in that chosen direction.

“When I got into the Red Bull…I mean there was so much nose on the thing that if you blew on the wheel the car would turn,” Albon said.

Φούστα μπλούζα κομμένο και ραμμένο το μονοθέσιο στον 1ο οδηγό. Λογικό φυσικά.
Τα λέγαμε και κάποιοι δε μας πιστεύανε. Τώρα θα μας πιστέψουν ευτυχώς και......

https://www.youtube.com/watch?v=5rGym7ZfOBc

:lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: