Dennis also shot down rumors that Honda's F1 project is severely delayed, insisting that McLaren's return to works engine status will revive its chances of winning titles.
"It is mindblowing," he said of Honda's progress. "The engine is a piece of jewelry. They are further ahead than expected. The competiveness of the engine is without question."
Ρε τι ζησαμε τοτε
Anonymous Founder έγραψε:Θα ξαναπώ, το βασικό που χρειάζεται για την επιτυχία είναι λεφτά. Ειδικά στα μοτέρ, είναι η απόλυτη συνταγή επιτυχίας όπως έχουν δείξει τόσα χρόνια. Θα δείξει τι θα γίνει, αλλά αν κοιτάξεις και προς το MotoGP και εκεί όποιος επενδύει αδρά, κάνει θαύματα. Μόνη εξαίρεση η Suzuki που με σημαντικά μικρότερο budget, πήρε τίτλο γιατί οι υπόλοιποι έπαιζαν το πουλάκι τους.
Στην ουσια το ιδιο πραγμα λεμε! Οτι ειναι τεραστιο το κοστος (και μαλιστα με μικρα ποσοστα επιτυχιας), για αυτο δε βλεπουμε κανεναν ιδιωτη να προσπαθει να φτιαξει δικο του κινητηρα. Ακομα και μεγαλοι ιδιωτες οπως η Ρεντ Μπουλ κι η ΜκΛαρεν που δηλωνουν εδω και χρονια οτι "οι τιτλοι δεν κερδιζονται οταν εχεις πελατειακο κινητηρα" παλι επιστρεφουν στους κατασκευαστες κι αγοραζουν πελατειακους κινητηρες (η ΜκΛαρεν) ή παρακαλανε για αλλαγη στους κανονισμους ωστε να μη μπλεξουν παλι με την αμπαλη τη Ρενο (η Ρεντ Μπουλ).
Μακαρι να καταφερουν επιτελους να ριξουν πραγματικα το κοστος, γιατι ο θεσμος πεθαινει. Ηδη χανουμε τις ιστορικες ομαδες τη μια μετα την αλλη σιγα σιγα και οι μεγαλοι εχουν καταντησει να εχουν απο 2 ομαδες ο καθενας. Κι απο νεο αιμα στο χωρο, τζιφος. Οι κατασκευαστες τρεμουν να πλησιασουν γιατι φοβουνται την οικονομικη καταστροφη.
Εφοσον υπαρχουν πλεον οι εγκαταστασεις, υπαρχει το χρημα, γιατι παλι "κρεμονται" σε καποιον που πιθανον θα "δελεαστει" να ερθει στο χωρο και δεν λενε "ελα εσυ και φτιαξε μας ενα μοτερ"?
Red Bull open to building own F1 engine from 2025
https://www.motorsport.com/f1/news/red- ... -/5411943/
Τους κάθεται κουτί το development freeze, πως ακριβώς θα εξελίξουν περαιτέρω το σύνολο εν μέσω freeze το ξανατονίζω, δεν ξέρω πως γκένεν ατό, εξαρτάται τι ακριβώς συμφωνήθηκε
< >
BARHonda έγραψε:Καλά το Mecachrome-Renault θυμάμαι ήταν μία πατάτα δυστυχώς. Βρέθηκε η Williams από #1 το 1997 τριτοτεταρτοπέμπτη το 1998
Τους κάθεται κουτί το development freeze, πως ακριβώς θα εξελίξουν περαιτέρω το σύνολο εν μέσω freeze το ξανατονίζω, δεν ξέρω πως γκένεν ατό, εξαρτάται τι ακριβώς συμφωνήθηκε
< >
Πραγματι, πατατα Νευροκοπιου ηταν
Φιλε εχω την αισθηση οτι δεν τους "εκατσε" το παγωμα. Το παλευαν απο περσι γιατι ξερανε οτι ειναι η μονη τους ελπιδα για να μη γυρισουν στη Ρενο. Οποτε παραμεινουν ζωντανοι τα προσεχη χρονια και με τη μεγαλη επενδυση που εκαναν με τις εγκαταστασεις της Χοντα, λογικα γεφυρωνουν κατα πολυ το οικονομικο χασμα που κρατουσε μακρια τοσα χρονια τους κατασκευαστες.
Πιθανολογω να εχουν βρει ηδη συνεργατη για τους νεους κινητηρες. Γιατι ο Χορνερ βιαζεται να οριστουν ακριβως οι προδιαγραφες των κινητηρων του 2025. Αν δεν ηταν ετοιμος να πιασει δουλεια, δε νομιζω να βιαζοταν για τις προδιαγραφες. Εστω και μισο-ενα χρονο μετα τους αλλους να ξεκινησει, θα ειναι μεγαλο χασιμο χρονου σε σχεση με τους αντιπαλους.
George_Prix έγραψε:Οποτε παραμεινουν ζωντανοι τα προσεχη χρονια και με τη μεγαλη επενδυση που εκαναν με τις εγκαταστασεις της Χοντα, λογικα γεφυρωνουν κατα πολυ το οικονομικο χασμα που κρατουσε μακρια τοσα χρονια τους κατασκευαστες.
Θελεις να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω αυτό γιατί δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να ξόδεψες λεφτά σε ένα νέο πεδίο (κινητήρες) και ταυτόχρονα να έκλεισες το οικονομικό χάσμα μεταξύ RB και κατασκευαστών.
BARHonda έγραψε:Καλά το Mecachrome-Renault θυμάμαι ήταν μία πατάτα δυστυχώς. Βρέθηκε η Williams από #1 το 1997 τριτοτεταρτοπέμπτη το 1998
Τους κάθεται κουτί το development freeze, πως ακριβώς θα εξελίξουν περαιτέρω το σύνολο εν μέσω freeze το ξανατονίζω, δεν ξέρω πως γκένεν ατό, εξαρτάται τι ακριβώς συμφωνήθηκε
https://en.wikipedia.org/wiki/Mecachrome
Since 1979 until present, Mecachrome has been involved with Renault Sport, the motorsport division of Renault (though today its F1 operations are conducted through Renault Sport F1, a separate group company).
From 1983, Renault began to supply other teams with engines; Mecachrome being given the responsibility of preparing and assembling the engines for these customer teams such as Lotus-Renault in 1983 and Ligier-Renault in 1984. In 1985, Renault withdrew from Formula One as a constructor and from engine supply for the 1987 season. In 1989, Renault returned to F1 as an engine supplier to WilliamsF1 (and Ligier from 1992) with Mecachrome again responsible for preparing the engines for the team.
Renault engines powered Williams and Benetton to six consecutive Constructors' World Championships between 1992 and 1997 and five Drivers' titles with Nigel Mansell (1992), Alain Prost (1993), Michael Schumacher (1995), Damon Hill (1996) and Jacques Villeneuve (1997).
In 1995, Benetton acquired Ligier's stock of Renault V10 engines. In 1996, Renault was privatised and announced its withdrawal from Formula One after the 1997 season. In order to avoid protests by shareholders regarding the costs of engine development, Mecachrome agreed to pay Renault for the development work in order to continue the relationship. The 1998 engines supplied to Williams carried the Mecachrome name while Benetton's engines were badged as Playlife.
In 1998, Flavio Briatore's company, Super Performance Competition Engineering, signed a distribution agreement with Mecachrome to begin in the 1999 season. The engines were purchased and rebadged as Supertec. Supertecs powered Williams in 1999, BAR in 1999 and Arrows in 2000. Supertec also continued to power Benetton under the Playlife brand.
In 2001, Renault returned to Formula One by purchasing the Benetton team with the Renault-designed engines carrying again the Renault name. The relationship remained unchanged with Renault responsible for design and Mecachrome assembly; this relationship helped Renault win a constructors' and driver's F1 championship "double-double" in 2005-2006 with Fernando Alonso.
Mecachrome-assembled Renault engines powered the Red Bull Racing Formula One team to the Constructors' Championship and Red Bull driver Sebastian Vettel to the World Drivers' Championship in 2010, 2011, 2012 and 2013.
Ρε σεις, διαβάστε τα λινκ που βάζουμε. Η Mecachrome είχε άμεση σχέση με την Renault και τα μοτέρ της F1. Δεν φύτρωσε ξαφνικά όταν απεχώρησε η Renault. Και ακόμη και σήμερα, έχει συμμετοχή στο GP2.
Για αυτό το χαρακτήρισα πατάτα, ίσως η λέξη να ήταν ατυχής, αλλά έκρινα εκ του αποτελέσματος. Εάν δεν υπάρχει full factory support από πίσω με όλη την τεχνογνωσία και τα γκαφρά, ανταγωνιστικός δεν θα είσαι
Albert Park layout will change for 2021 Australian GP
https://www.motorsport.com/f1/news/albe ... p/5416110/