Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#571471 ήταν τόσο καλό το μονοθέσιο ; που ο αλόνσο προτίμησε με θαφτεί για 1-2 χρόνια μπας και...αλλά δεν.
Αφού έβλεπε οτι δεν τραβάει το εργαλείο , σε αντίθεση με τα τελευταία χρόνια που είναι ανταγωνιστικό. Ίσως βοήθησε και ο Vettel στο να γίνει ανταγωνιστικό, άλλο κεφάλαιο κι αυτό , πόσο καλός είσαι στην εξέλιξη και το στήσιμο.
Α και ο Αλόνσο καλός ήταν μέχρι που του πέρασε ξυστά πάνω από το κεφάλι ολόκληρο μονοθέσιο. Από κει και μετά ήταν διαφορετικός - χειρότερος οδηγός.
Α και ο Σούμι για να πάρει τα πρωταθλήματα φρόντισε να φέρει στη φερράρι τους καλύτερους μηχανικούς κι όχι μόνο. Είχε τους καλύτερους στον τομέα τους και ήταν συνεργάσιμος .
Κι ο Πέρεζ ήταν-είναι γρήγορος αλλά από τη Γουϊλιαμς; κάποτε έφαγε πόδι.
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 14 Μαρ 2019, 17:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#571474
George_Prix έγραψε:
kantoniou έγραψε:Αλλα και ολα αν τα ξεχασουμε, εγω λεω το παρα πολυ απλο: ΜΕΧΡΙ να παρει πρωταθλημα, δεν μπορει να χαρακτηριστει ενας απο τους καλυτερους. Ειναι, ξαναλεω, αυτονοητο. :)


Ρε φιλε ελεος με το πρωταθλημα. Ελεος που μας το παρουσιαζεις και σαν αυτονοητο κιολας.

Υποθετικο παραδειγμα (μην πεσει και κανενας g να μας φαει :s_tongue):
Παει ο Verstappen στη Mercedes με ομοσταβλο το Hamilton και τον κανει ΧΩΝΙ το Λουη ΤΟΥ για 5 συνεχομενα χρονια. Αλλα δυστυχως για τη Mercedes, αυτην την 5ετια σαρωνει η Ferrari και το καλυτερο που μπορει να κανει ο Max ειναι η 3η θεση πισω απο τους 2 οδηγους της Ιταλικης ομαδας.

Τι θα μας πεις εσυ (και ΠΟΛΛΟΙ αλλοι εδω μεσα φυσικα)? Οτι καλος και ο Verstappen αλλα σαν το Hamilton δεν ειναι γιατι δεν εχει παρει τιτλο ακομα? Ειμαστε σε ενα αυτοκινητιστικο forum που υποτιθεται οτι ολοι μας αγαπαμε τους αγωνες και ξερουμε τα βασικα. Απαγορευεται να λεμε τετοια πραγματα!

Περιμενω αναλυση για το πως ο Ροζμπεργκ ειναι ο κορυφαιος ολων των εποχων, επειδη φυστικωσε επι τριετια τον Σουμαχερ στη Μερκ, η οποια δεν ειχε αυτοκινητο για τιτλο.

Και μεχρι τοτε δυο (αυτονοητα :shifty: ) σημεια:
1. Αν εισαι ΤΟΣΟ καλος, θα σε τσιμπησουν οι κορυφαιες ομαδες και θα εχεις τις ευκαιριες σου για τιτλο.
2. Σχεδον κανεις οδηγος, οσο καλος κι αν ηταν εναντι του τιμ μεητ του, δεν εμεινε στην ιστορια σαν κορυφαιος, αν δεν ειχε τιτλο. Εξαιρεσεις ελαχιστες, και μονο αν εφυγαν νωρις. Και αποδειξη ειναι οι διαφορες λιστες με τους καλυτερους οδηγους που δεν πηραν ποτε πρωταθλημα.
Πχ:
https://drivetribe.com/p/top-10-drivers ... dZTic19vCg
https://bleacherreport.com/articles/198 ... le#slide12

Πλην του Μος, που κατα κοινη ομολογια ηταν κορυφαιος και το εχασε στο νημα, αλλοι δυο (Gilles και Peterson) ισως (θα) ηταν κορυφαιοι (αν δεν εφευγαν νωρις). Εκτος κι αν θεωρειτε κι αλλους απο τις λιστες αυτες σαν κορυφαιους, οποτε διαφωνουμε στον ορισμο.
Δεν μενεις στην ιστορια χωρις πρωταθλημα, δεν εισαι κορυφαιος χωρις πρωταθλημα, και -αν εισαι κορυφαιος- κατα κανονα θα σου δοθει η ευκαιρια να κερδισεις ενα πρωταθλημα.
Τελευταία επεξεργασία από kantoniou και 14 Μαρ 2019, 18:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#571476
kantoniou έγραψε:1. Αν εισαι ΤΟΣΟ καλος, θα σε τσιμπησουν οι κορυφαιες ομαδες και θα εχεις τις ευκαιριες σου για τιτλο.

Εκτός κι αν είσαι καλόπαιδο, δεν τους προσκυνάς ανοίγοντας δρόμο , και τους σπάς τα @@ .
Και ΝΑΙ ο Ροζ εκείνη την περίοδο με τις συνθήκες που είχαν διαμορφωθεί αγωνιστικά (κανόνες -σλικ λάστιχα) ήταν καλύτερος του Σούμι και γι'αυτό ο ένας συνέχισε και ο άλλος πήγε σπιτάκι του.
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 14 Μαρ 2019, 17:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#571478
Geo f1 έγραψε:Πες μου καποια προσφατα τετοια παραδειγματα πλζ
Απλα για να δω τι ειδους τιμ μειτ κερδισαν..
Αλλο πχ να χεις τιμ μειτ τον Καρθικεγιαν ,Ντορμπος,Λιουτζι, κλπ και αλλο τον Ρικιαρντο..

Τουλαχιστον ας συμφωνησουμε οτι το σκορ ειναι 1-1. Και μην ξεχναμε ο Ντανι τι εκανε στον Σεμπ οταν ηταν μαζι το 2014.

Απ' εξω θυμαμαι ο Αλονσο να κερδιζει καθαρα τον Τρουλι στη Ρενο, ο Φετελ τον Γουεμπερ το 2009 (πριν τους τιτλους), ο Σουμι τον Μπραντλ (νομιζω).
Ολοι οι τιμ-μέιτς καλοι οδηγοι (ηταν δυσκολο να βρεθει ενας ρουκι απεναντι σε κορυφαιο, ειδικα τα παλαιοτερα χρονια).
Και φυσικα το κορυφαιο παραδειγμα, ο Χαμιλτον τον Αλονσο.

Το να κερδισεις τον Ρικιαρντο την τριτη χρονια ειναι καλο αποτελεσμα, αλλα δεν εντυπωσιαζει κιολας.

Ο Φερσταπεν ειναι σιγουρα πολυ ταλαντουχος. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, με τα δικα μου κριτηρια, ΔΕΝ δικαιολογειται ο χαρακτηρισμος κορυφαιος.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#571481 Δεν υπάρχει άλλος σήμερα που να φρενάρει ΚΑΙ ταυτόχρονα να στρίβει και να αλλάζει γραμμές πάνω στη στροφή ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ . Κι όλα αυτά σε σχέση με τι κάνει ο από πίσω ή ο σχεδόν δίπλα, λες κι έχει μάτια πίσω από την πλάτη.
Αυτά είναι εξωγήινα πράματα από άλλον πλανήτη. Ασύλληπτης ταχύτητας αντανακλαστικά .
Άβαταρ μέλους
By VPap
#571483
mousatos έγραψε:Δεν υπάρχει άλλος σήμερα που να φρενάρει ΚΑΙ ταυτόχρονα να στρίβει και να αλλάζει γραμμές πάνω στη στροφή ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ . Κι όλα αυτά σε σχέση με τι κάνει ο από πίσω ή ο σχεδόν δίπλα, λες κι έχει μάτια πίσω από την πλάτη.
Αυτά είναι εξωγήινα πράματα από άλλον πλανήτη. Ασύλληπτης ταχύτητας αντανακλαστικά .


Περιμένω να δω δεδομένα γι' αυτό που λες. :)

Γιατί εγώ άλλα έχω δει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#571485 Εγώ στις προσπεράσεις τον Ricciardo έχω δει πιο ικανό πάντως. Ο Max είναι δύσκολος στο να τον προσπεράσεις για τους γνωστούς λόγους.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#571487 Αν ήταν πιο ικανός θα είχε κρατήσει αυτόν η Red Bull και όχι τον Max . Επίσης τώρα θα βρισκόταν στη ferrari και όχι στη renault .
Άβαταρ μέλους
By melos86
#571488 Σαφεστατα πιο τεχνιτης στις προσπερασεις ο Ρικιαρντο!! Και πολυ πιο "καθαρος" πιλοτος γενικοτερα...
Ο μικρος νομιζω περναει στηριζομενος σε ενα φοβο "η θα σε προσπερασω η θα χτυπησουμε" οπως και το "η θα μεινω μπροστα σου η θα χτυπησουμε"!
Δεν τον εχω σε ιδιαιτερη εκτιμηση και ευκολα θα προτιμουσα τον Ρικιαρντο στην Φερραρι, που υποστηριζω, εναντι του Μαξ!

Ο λογος που εμεινε ειναι οτι ειναι σαφως νεοτερος απο τον Ρικ και οτι στην Ρεντ Μπουλ νομιζουν οτι εχουν βρει τον οδηγο της επομενης δεκαετιας! Κοντος ψαλμος αλληλουια... Σε λιγες μερες θα μαθουμε!
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#571489
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ στις προσπεράσεις τον Ricciardo έχω δει πιο ικανό πάντως. Ο Max είναι δύσκολος στο να τον προσπεράσεις για τους γνωστούς λόγους.


Συμφωνω. Ο Ricciardo ειναι ο καλυτερος overtaker που εχω δει στη ζωη μου!
Άβαταρ μέλους
By STK
#571495
George_Prix έγραψε:Το ιδιο θα σκεφτομουνα για εναν ποδοσφαιριστη που εβρισε το διαιτητη ή χτυπησε καποιον αντιπαλο...


[offtopic]
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω ...αναταράξεις θα ήθελα να σημειώσω πως κατα τη γνώμη μου είναι μεγάλο λάθος που βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι αυτά τα δύο. Δεν είναι το ίδιο το να θέτεις σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα του άλλου με το να τον βρίζεις. Παρόλο που και τα δύο δεν είναι "σωστά".
Σαν ποδοσφαιρόφιλος καθαρά το λέω.
[offtopic/]
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#571503
STK έγραψε:
George_Prix έγραψε:Το ιδιο θα σκεφτομουνα για εναν ποδοσφαιριστη που εβρισε το διαιτητη ή χτυπησε καποιον αντιπαλο...


[offtopic]
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω ...αναταράξεις θα ήθελα να σημειώσω πως κατα τη γνώμη μου είναι μεγάλο λάθος που βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι αυτά τα δύο. Δεν είναι το ίδιο το να θέτεις σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα του άλλου με το να τον βρίζεις. Παρόλο που και τα δύο δεν είναι "σωστά".
Σαν ποδοσφαιρόφιλος καθαρά το λέω.
[offtopic/]


Σαφεστατα και υπαρχουν διαβαθμισεις στην αλητεια. Δεν τα βαζω ολα στα ιδιο τσουβαλι. Καλα ειναι να μη βλεπουμε καθολου αλητειες στον αθλητισμο ομως. Ουτε μικρες ουτε μεγαλες :)
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#572282 Θετικες κρινονται οι αλλαγες στα μονοθεσια που ειχαν σα στοχο να μπορει να ακολουθει ενα μονοθεσιο το προπορευομενο χωρις να χανει κρατημα και να εχουμε περισσοτερες προσπερασεις και μαχες ροδα με ροδα. Αν δεν κανω λαθος περσι στην Αυστραλια ειχαμε 3 προσπερασεις και φετος 13. Οι οδηγοι ειπαν οτι πραγματι ειναι ευκολοτερο να ακολουθουν το μπροστινο μονοθεσιο, απλα πρεπει να εχουν μεγαλυτερη αντοχη τα Pirelli γιατι υπερθερμαινονται ευκολα και δυσκολευουν τις προσπερασεις.

Οταν ανελαβε ο Brawn ειχε φτιαξει μια ομαδα μονο για αυτο το λογο. Να βρουνε λυση στο προβλημα που ταλαιπωρει την F1 τις τελευταιες δεκαετιες και να εχουμε καλυτερο θεαμα. Αν και ειναι νωρις ακομα για να βγαλουμε συμπερασματα, δειχνει οτι κατι καταφερε. Μπραβο του!

Επισης θετικος κρινεται ο κανονισμος για το fastest lap και το παραπανισιο ποντακι. Σε εναν αγωνα που ειχε κριθει προχθες εδωσε μια ζωντανια προς το τελος. Απλα ελπιζω οι ομαδες να αφησουν τους οδηγους να κανουν το γουστο τους και τους θεατες να το απολαυσουν. Και η Mercedes και η Ferrari ηταν αντιθετοι με το fastest lap. Η μεν Mercedes ειπε στον ασυρματο στο Bottas να μην το προσπαθησει, η δε Ferrari θα μπορουσε να βαλει στα pit το Leclerc (που δε θα εχανε τη θεση του) και να προσπαθησει με φρεσκα λαστιχα στο τελος να τσιμπησει το ποντακι, αλλα δεν το εκανε για να μη "ρισκαρει" (σιγα το ρισκο) με ενα επιπλεον pit stop.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#572304 Η αλλαγη της μπροστινης πτερυγας φαινεται οτι πραγματι διευκολυνει το να ακολουθεις, βεβαια ειναι λιγο νωρις ακομη.

Και για τον βαθμο του FL συμφωνω.

Μια λεπτομερεια: Νομιζω δεν του ειπαν στον ασυρματο να μην προσπαθησει για FL, αλλα τους το ειχε ζητησει ο Τοτος πριν τον αγωνα. Στο ραδιο του ειπαν οτι δεν θα κανουν πιτ στοπ για νεα λαστιχα, και οταν o Μποτας ειπε στον μηχανικο οτι συμφωνει, αλλα θα προσπαθησει για FL οπως ειναι, του ειπαν απο τα πιτς ΟΚ. Ο Τοτο τους εκραξε (και καλα) μετα για αυτο.