Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#583460 Niki Lauda R.I.P. :sorry: :sorry:

https://www.bbc.com/news/world-europe-48345660
Άβαταρ μέλους
By thazio
#583474 Τεράστιος,
Ταχύτατος, πανέξυπνος με ισορροπία ανάμεσα στο πάθος και τη λογική. Μαζί με τον sir Jackie εκφραστές του αγαπημένου μου προφίλ οδηγού...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#583501 Τεράστια προσωπικότητα, αν και διαφωνώ με την ενασχόλησή του τα τελευταία χρόνια, με τον καθαρά διακοσμητικό του ρόλο. Κατά τ' άλλα, από τους ανθρώπους που επηρέασαν το σπορ σε τεράστιο βαθμό. Ικανότατος στην πίστα, όσο και εκτός αυτής, ένας πάνω απ' όλα πανέξυπνος άνθρωπος.
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
#583586 Τι στενάχωρη ημέρα.

Μου φαίνεται δύσκολο να το πιστέψω, ακόμη και αν είχε φτάσει λίγο πριν τον θάνατο πολύ πριν γεννηθώ εγώ, ακόμη και με προβλήματα υγείας τα τελευταία χρόνια.

Ο Niki ήταν ένας πραγματικός θρύλος του σπορ. Γρήγορος, έξυπνος, τέρας πείσματος, με κάτι παραπάνω από αξιοζήλευτο μενταλιτι. Ουσιαστικός, καυστικος συχνά με την ματαιότητα των ανθρώπων στις ελάχιστες φορές που ασχολήθηκε μαζί της. Έπαιξε έναν σημαντικό ρόλο στην επιστροφή της Mercedes με την δική της εργοστασιακή ομάδα.

Ruhe in Frieden, Niki Lauda.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#583587 :(


Κάθε άλλο παρά διακοσμητικός ήταν, απεναντίας αυτός ήταν που έπεισε τελικά τον Hamilton να πάρει μεταγραφή στη Mercedes.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#583614
Zorz έγραψε::(


Κάθε άλλο παρά διακοσμητικός ήταν, απεναντίας αυτός ήταν που έπεισε τελικά τον Hamilton να πάρει μεταγραφή στη Mercedes.


Ακριβώς. Το day-to-day running το είχε μεν ο Wolff, αλλά ο Niki έπαιρνε μέρος στις μεγάλες αποφάσεις και ήταν ο σύνδεσμος της ομάδας τόσο με τα κεντρικά, όσο και με τους οδηγούς. Ας μην ξεχνάμε ότι εκτός από Πρόεδρος, κατείχε και το 10% της ομάδας.

Θρύλος!!! RIP.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#583619 Τι να λέμε, θρύλους από τους λίγους. Ακόμα και στην Ελλάδα τη δεκαετία του 70 & 80 ήταν το συνώνυμο της ταχύτητας "ποιος είσαι; ο Νίκι Λάουντα;". Ταυτίστηκε με τη Φερράρι την εποχή που βγήκε από μία πολύ δύσκολη περίοδο, πανηγύρισε μαζί της 5 τίτλους (αν και το 1976 δεν είδα κανέναν να χαίρεται σε κάποια ντοκιμαντέρ της εποχής αλλά ας το αφήσουμε) και έκανε το πιο πετυχημένο comeback μέχρι και σήμερα.

Σαν άνθρωπος κατέπληξε το σύμπαν το 1976, αρχικά με την επιστροφή του και στη συνέχεια με τη γενναία του απόφαση στο Φούτζι, βάζοντας για πρώτη φορά τον οδηγό στο επίκεντρο και δείχνοντας ότι η ζωή δεν είναι ανεκτή απώλεια.

Την τελευταία του περίοδο ως elderly fan στη Μερτσεντές, προτιμώ να μην τη σκέφτομαι, σκέφτομαι την τεράστια προσφορά του στη Φ1 και τη Φερράρι.