Geo f1 έγραψε:Bayern7 έγραψε:Αρα για τον νικοπ ποιος φταιει? Ο πισω ή ο μαξ? ...Geo f1 έγραψε:Οταν στο μυαλο σου εχεις οτι φταιει ο απο πισω που ειναι ο Μαξ. Αλλα τελικα ειναι ο Ντάνιελ..busted
Γαργαλιερα ξυστηρι 2 σε 1
.
Ο Νίκος Παππάς είπε ότι ο Μαξ ήταν από πίσω και τον διόρθωσε ο Δίας.
Πιωμένος είσαι πάλι geako?
.
H ομαδα Γκεακο, η ομαδα. Αυτη εχασε και τα δυο μονοθεσια της απο την κοκορομαχια τους. Το εγραψα κιολας εξ' αρχης, επρεπε να επεμβει πριν γινει το κακο, αφου φαινοταν το πραγμα.
Ασε που μετα το βιντεο παλι ο Μαξ φταιει που κανει περα - δωθε. Θυμισε μου η αλλαγη γραμμης δυο φορες τιμωρειται;
Fiat Panda 7,6l/100km
Για μενα σαν υποστηρικτη του Μαξ αλλα πανω απο ολα αντικειμενικο η ευθυνη ειναι 52-48 υπερ του Ντανιελ. Ειναι απο πισω. Εχει τον Μαξ μπροστα του που ξερει λιγο πολυ οτι παιζει πολυ σκληρη αμυνα.
Τεσπα περσινα ξυνα σταφυλια.
Geo f1 έγραψε::s_tongue
Για μενα σαν υποστηρικτη του Μαξ αλλα πανω απο ολα αντικειμενικο η ευθυνη ειναι 52-48 υπερ του Ντανιελ. Ειναι απο πισω. Εχει τον Μαξ μπροστα του που ξερει λιγο πολυ οτι παιζει πολυ σκληρη αμυνα.
Τεσπα περσινα ξυνα σταφυλια.
Γιωργο για να ειμαστε δικαιοι... Οταν εχει ξεκινησει ο πισω το οριακο φρεναρισμα και ο μπροστινος αποφασισει να αλλαξει γραμμη για μια ακομα φορα, ο πισω δε μπορει να κανει και πολλα πραγματα για να αποφυγει το τρακαρισμα. Ουτε το στριψιμο ειναι ευκολο οταν εισαι φρεναριστος και επισης χανεται η προσφυση/downforce του πισω μονοθεσιου οταν ο μπροστινος αλλαξει γραμμη και μπει παλι ακριβως μπροστα απο το μονοθεσιο που ακολουθει.
Verstappen’s change of line made crash with Ricciardo inevitable – Brawn
https://www.linkedin.com/in/ross-brawn-obe-ba6157123/
George_Prix έγραψε:Geo f1 έγραψε::s_tongue
Για μενα σαν υποστηρικτη του Μαξ αλλα πανω απο ολα αντικειμενικο η ευθυνη ειναι 52-48 υπερ του Ντανιελ. Ειναι απο πισω. Εχει τον Μαξ μπροστα του που ξερει λιγο πολυ οτι παιζει πολυ σκληρη αμυνα.
Τεσπα περσινα ξυνα σταφυλια.
Γιωργο για να ειμαστε δικαιοι... Οταν εχει ξεκινησει ο πισω το οριακο φρεναρισμα και ο μπροστινος αποφασισει να αλλαξει γραμμη για μια ακομα φορα, ο πισω δε μπορει να κανει και πολλα πραγματα για να αποφυγει το τρακαρισμα. Ουτε το στριψιμο ειναι ευκολο οταν εισαι φρεναριστος και επισης χανεται η προσφυση/downforce του πισω μονοθεσιου οταν ο μπροστινος αλλαξει γραμμη και μπει παλι ακριβως μπροστα απο το μονοθεσιο που ακολουθει.
Γιώργο (geako) για να είμαστε δίκαιοι σε τύφλωσε η Μαξιτιδα.
The stewards’ concluded that the incident “had its origins” in the two defensive moves made by Verstappen – both described as “relatively minor” – but that Ricciardo had also contributed after admitting he left his move to overtake on the left too late. They also noted that both drivers regretted their roles in the accident.
Παμε παρακατω λεμε
Ο Ντενιελ παντως ξαναεχασε το φρεναρισμα στο Μπαχρειν (δεν εχει βολευτει ακομα στην ρενω λενε) και ακουμπησε και τον Χουλκ που ο τελευταιος του εδωσε πολυ χωρο.
Γιατι εκει στο πιτιγουωλ των κατρουλιαρηδων δεν ειχαν τα παπαρια να πουνε στον Μαξ "Κανε στην ακρη ρε κρετινε, ο αλλος παιζει μεγαλη σκαλα εδω και 5 λεπτα, ειναι ταχυτερος".
Μην τυχον και στενοχωρησουν το κελεπουρι.
https://www.skysports.com/f1/news/12433 ... s-the-best
Brawn: Alonso won less than his talent deserved
https://www.planetf1.com/news/brawn-alo ... -deserved/
Νιάου.
Η επιτυχια της w10 το 2019 οφειλετε και στον Σουμαχερ.
Οταν αρχισει η πτωση θα εχει σταματησει η επιρροη του Γερμανου.Ακομα κραταει καλα.
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... CEaUY.html
Αφου ο Ροσμπεργκ τον κερδισε και τις 3 χρόνιες, εκεινος δεν θα παρει κανα credit??
.