Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#647255 ο realzeus φιλος του Προστ μεχρι το κοκαλο..μην περιμενεις και πολυ αντικειμενικες αποψεις. Και την αποκαλεσε και φορτηγο. Και απολυθηκε.

Θα πει οτι οι Ιαπωνες εδιναν πιο δυνατα μοτερ στον Σεννα λογικα. Και το 1,5 που εφαγε στο μονακο ηταν λογω αυτου. Οπως θα πει μετα οτι σε αυτο το Μονακο νικησε ο Προστ γιατι ο Σεννα 1 λεπτο μπροστα αφαιρεθηκε και το ριξε στην Portier.

Καλα τα παω?
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#647257 Ακόμα και ο Ντένις τότε δεν αμφισβήτησε ότι η ποινή ήταν δίκαια, αμφισβήτησε το ότι ο κανονισμός ήταν σε χρήση, δηλαδή θεώρησε ότι δεν εφαρμοζόταν στην πράξη μέχρι εκείνο τον αγώνα.

Επίσης κανείς δε λέει ότι στην Αδελαΐδα ο Προστ ήθελε απλά βάθρο, πράγμα αυτονόητο για εκείνη τη σεζόν. Ακόμα και στη Σουζούκα αν τον άφηνε να περάσει έπαιρνε τίτλο.

Ούτε ότι το 88 ο Σένα σαν άλλος Τραμπ πήρε πρωτάθλημα με πολύ λιγότερους βαθμούς κλπ κλπ κλπ

Σαφέστατα ανώτερος ο Σένα σε ταχύτητα αλλά πουλάει κιόλας, ενώ ο Προστ είναι αντιτουριστικός.
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#647268 Μην του(ς) τα λέτε τόσο ωμά :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#647272
Giuseppe Busso έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Επίσης Γκεάκο δεν θυμόμουν ότι η κόντρα με τον Καθηγητή ήταν τέτοιου μίσους.
Όπως φυσικά ούτε ότι παιζόταν τόσο βρώμικο παρασκήνιο με τον Γάλλο της FIA.


Καταλαβαίνεις θέλω να πιστεύω ότι είναι ταινία και όχι ντοκιμαντέρ. Φυσικά και δεν ήταν έτσι και πολλοί που τα ήξεραν από μέσα βγήκαν και είπαν ότι δεν τους άρεσε η ταινία γιατί λέει ψέμματα.


Δηλαδή δεν είχαν αμοιβαίο μίσος;
Αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε είναι σαν να λες ότι πρόκειται για παραχάραξη της ιστορίας.


Φυσικά και είναι παραχάραξη της ιστορίας, όπως είναι και το Rush (άλλη παπάτζα ολκής). Σιγά μην έστελναν και bomb threats ο ένας στον άλλον. Δεν μιλούσαν μεταξύ τους (όπως Χαμιλτον-Ρόζμπεργκ), αλλά ως εκεί.


Geo f1 έγραψε:Καλα τα παω?


Όπως πάντα, καμία σχέση.


Corto Maltese έγραψε:Σαφέστατα ανώτερος ο Σένα σε ταχύτητα


Σε ένα γύρο ναι, όπως συνήθως είναι οι νεότεροι (το ίδιο είχε κάνει και ο Προστ στον Λάουντα), λόγω αντανακλαστικών κλπ, αλλά συνολικά ως οδηγοί Ι am with Bernie on this one. Αλλά ας μην το κάνουμε Prost vs Senna, όπως η ταινία. Το θέμα είναι να μην μαθαίνουμε ιστορία από τον κινηματογράφο. :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#647279
Corto Maltese έγραψε:Ακόμα και ο Ντένις τότε δεν αμφισβήτησε ότι η ποινή ήταν δίκαια, αμφισβήτησε το ότι ο κανονισμός ήταν σε χρήση, δηλαδή θεώρησε ότι δεν εφαρμοζόταν στην πράξη μέχρι εκείνο τον αγώνα.

Επίσης κανείς δε λέει ότι στην Αδελαΐδα ο Προστ ήθελε απλά βάθρο, πράγμα αυτονόητο για εκείνη τη σεζόν. Ακόμα και στη Σουζούκα αν τον άφηνε να περάσει έπαιρνε τίτλο.

Ούτε ότι το 88 ο Σένα σαν άλλος Τραμπ πήρε πρωτάθλημα με πολύ λιγότερους βαθμούς κλπ κλπ κλπ

Σαφέστατα ανώτερος ο Σένα σε ταχύτητα αλλά πουλάει κιόλας, ενώ ο Προστ είναι αντιτουριστικός.


To 1989, με Senna 1ο στους 2 τελευταίους αγώνες και Prost 2o, το πρωτάθλημα το έπαιρνε στην ισοβαθμία ο Senna λόγω νικών ( 11 καλύτερα αποτελέσματα μετρούσαν τότε )

Υποθετικά βέβαια, αλλά όταν τον ακυρώνεις τον άλλο στεγνά ( με παραδείγματα από προηγούμενες χρονιές που κόβανε σικέιν στο Hockenheim και δεν τους τιμωρήσανε ), δεν υπάρχει μετά η ψυχολογία για να τρέξει

Και κερασάκι στην τούρτα, η τιμωρία ( για το συμβάν στην Suzuka με τον Prost έτσι ), 6 μήνες αφαίρεση λισάνς με αναστολή και 100.000 πρόστιμο για επικίνδυνη οδήγηση! Γελάνε τα τσιμέντα!! Άλλος έκλεισε την πόρτα στεγνά και χωρίς 2η σκέψη και άλλος τιμωρήθηκε
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#647285 Καλος οδηγος ο Prost, δεν το συζηταμε. Τοσο καλος οσο ο Rosberg που καταφερε να πιεσει αρκετα το Hamilton και μαλιστα να του τσιμπησει κι εναν τιτλο... Σε απολυτη ταχυτητα, σε προσπερασεις, σε μαχες ροδα-ροδα, στο κατι παραπανω που ειχε κρυμμενο στο μανικι ο Senna για οταν χρειαστει, μιλαμε για χαοτικη διαφορα πισω απο το Βραζιλιανο.

Και επειδη οι αλητειες που γινανε στη Σουζουκα (πριν, κατα τη διαρκεια και μετα τον αγωνα) ειναι γνωστες σε ολους, θα σταθω στο πως φτασαμε εκει, στο πως εγινε ντερμπυ το 1989:
- In Phoenix Senna again led the pack convincingly, but retired with electrical trouble, handing Prost a victory...
- While Ayrton led until the closing minutes when his engine blew, leaving Thierry Boutsen to pick up the pieces and his first F1 victory....
- Back in Europe for the French GP Senna broke his transmission at the second start (the first having witnessed a dramatic accident caused by a cartwheeling Mauricio Gugelmin in his March). Prost won....
- At Silverstone Senna led and spun out with a gearbox problem. Prost won.
- Senna won in the wet at Spa and Prost profited from Senna's engine blowing up in the closing laps to win again.

Και δε φτανανε ολα αυτα. Επρεπε να γινουν κι αλλα αισχη στην Ιαπωνια για να σηκωσουν οι 2 συμπατριωτες (Προστ-Μπαλεστρ) την κουπα. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#647292 Εντάξει το τερμάτισες :s_crazy

Ίδιος ο Προστ με την ροζίτα του ενός πρωταθλήματος λόγω των ελαττωματικών μονοθεσίων του Λιούις :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#647295 Ο Προστ επαιρνε το καλυτερο του μονοθεσιου με την λιγοτερη προσπαθεια. Δεν θα εβλεπες πολλα αναποδα και πολλα ρισκα. Για αυτο οταν εβρεχε εκανε τετ α κε ακομα και σε γυρο σχηματισμου.

Πιστευω οτι ο Προστ βοηθησε να γινει ο Σεννα αυτο που ηταν. Τα πολιτιξ να μην ειχε και θα ηταν αλλιως τα πραγματα.

Αν το αντεχε θα μπορουσε να μην βαλει ΒΕΤΟ το 1993 , και να δεχοταν τον Σεννα στην ομαδα με ΓΑΛΛΙΚΑ μοτερ.
Αλλα ηθελε ξεκουραστο τον τεταρτο τιτλο με ομοσταυλο τον Χιλ. Οσο μπορει και θελει ο καθενας.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#647297 Είναι το παράδοξο της Φόρμουλα Same old Story. Ενα πρωτάθλημα; Καλός. ΔΥΟ:Χουσκβαρνα.
ΤΡΙΑ; Τα 3 οι άλλοι, θεός, Αντρέας Άνεργος, συλλεκτική φακή από το χωριό που μεγάλωσε.

ΤΕΣΣΕΡΑ;ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΟΥΖΈΠΕ ΜΠΟΥΣΣΟ :adminpower: Σιχαμα. Λάζαρος Σεμος.

Από πέντε και πάνω; Δεν ασχολούμαστε. :shifty:

Είναι σαν το παράδοξο με το νερό στους.... ΤΈΣΣΕΡΙΣ κελσίου. :omg:


ΤΊ ΜΑΣ ΚΡΎΒΟΥΝ ΚΌΡΤΟ;;;111111111
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#647300 Μην κοιτας τα νουμερα καλο μου. Αν ο Λουης πηγαινε Φερραρι και ο Φεττελ Μερσεντες , ο Γερμανος θα ειχε 8-9 τιτλους και ο Λουης 1-2
Καλα τα νουμερα για τους στατιστικους λογους αλλα μην ειναι και ο μοναδικος μας μπουσουλας.
Ο Φεττελ ας πουμε δεν εχει κερδισει ποτε αγωνα εκκινωντας απο την 4η θεση και πισω,

Να γελανε και τα κερμπ δηλαδη.
Επαιρνε Pole εκει με το ΠΥΡΑΥΛΟ (πολλες φορες δεν εβγαινε καν για 2η προσπαθεια) , εκανε καλη εκκινηση και ναι δεν εχανε. Σε αυτο ηταν αριστος. 10 στα 10.
Αν επεφτε πισω τοτε κλαφτα :s_sorry

Μια τετοια νικη του Ναντο πχ
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... ON7ct.html

ισουτε με τις 9 συνεχομενες νικες του Φεττελ το 2013... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#647304 Γκεάκο γελάνε και τα χορτάρια του Woking. Αυτό με το δήθεν βέτο δεν ισχύει!!! Θες να το ακούσεις από επίσημα χείλη; Άκουσε το και σταμάτα τις λιτανείες:

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... rRJvl.html

Για το '93 δεν υπήρχε σκέψη, οπότε όλα τα άλλα είναι συνωμοσίες Λιακόπουλου.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#647311 Δεν ισχυει το βετο για το 1993??
Μα ο ιδιος ο Προστ το εχει δηλωσει.
To link σου μιλαει για το 1992.

Ο Jacobi αναφέρθηκε και στο θρίλερ περί ανανέωσης ή όχι του Senna στη McLaren για το 1993, μια χρονιά που ο Βραζιλιάνος σχεδόν έμεινε χωρίς ομάδα, λόγω και του βέτο που είχε θέσει ο Prost στη Williams περί μη υπογραφής του Senna στην ομάδα.

“Ο Alain πήγε στη Wiliams στις αρχές του 1993. Το 1992 δεν οδηγούσε, έχοντας φύγει από τη Ferrari, λόγω παρεξήγησης με την ομάδα σχετικά με κακή χρήση της λέξης camion (φορτηγό) και μετάφρασης από τα γαλλικά στα ιταλικά. Εκείνη τη χρονιά, το 1992, πληρωνόταν και δεν έκανε τίποτα. Αλλά, έπειτα επέστρεψε για τη Williams.