Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By g8777
#428748 Verstappens starting to "question everything" at Red Bull


Καλως τον Λαμπρο Χουτο. :iconcool: :iconcool:

Εμ ετσι ειναι. Το παιδι ειχε Ρον απο πανω να τον πλακωνει στις Παναγιες και στα κλωτσιδια (Ουγγαρια 2007), ο Μαξγουελ εχει Κριστιαν Χορνυ.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#429655 pik μια μεταφραση εδω πλζ?

Daniel Ricciardo fa i conti con il suo futuro. Dopo aver appreso la notizia del rinnovo di Kimi Raikkonen per un anno e di Vettel fino al 2020, l’australiano aveva già dichiarato nel post-gara di Spa di non avere chance per un posto in Ferrari nel 2019: “Il rinnovo di Kimi era scontato e non era difficile immaginare quello di Seb. Finché lui starà lì non penso di arrivare in Rosso”. E ora, alla vigilia del weekend a Monza, ha confermato le sue sensazioni.

Ricciardo, infatti, ha confermato la sua posizione, dicendo che accetterà di correre con il suo ex compagno di squadra in Red Bull solo se entrambi avranno parità di trattamento: “Quale sarebbe il comportamento una volta lì?”, ha detto Ricciardo a Sky Sports News. “Se tu fossi in una fase di accorso con una squadra allora questa sarebbe la prima cosa di cui parleresti. Ovviamente io voglio lottare per le posizioni che contano. Se mi dicono ‘vieni da noi, però devi fare il numero 2 di un altro pilota’ allora non firmo neanche. Questa è una cosa da chiarire prima di tutto”, ha continuato deciso.

Poi l’australiano ha confermato la situazione del Ferrarista: “Sicuramente Seb è felice con il suo compagno di squadra. È chiaro a tutti”, ha concluso.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#429659
Geo f1 έγραψε:pik μια μεταφραση εδω πλζ?

Daniel Ricciardo fa i conti con il suo futuro. Dopo aver appreso la notizia del rinnovo di Kimi Raikkonen per un anno e di Vettel fino al 2020, l’australiano aveva già dichiarato nel post-gara di Spa di non avere chance per un posto in Ferrari nel 2019: “Il rinnovo di Kimi era scontato e non era difficile immaginare quello di Seb. Finché lui starà lì non penso di arrivare in Rosso”. E ora, alla vigilia del weekend a Monza, ha confermato le sue sensazioni.

Ricciardo, infatti, ha confermato la sua posizione, dicendo che accetterà di correre con il suo ex compagno di squadra in Red Bull solo se entrambi avranno parità di trattamento: “Quale sarebbe il comportamento una volta lì?”, ha detto Ricciardo a Sky Sports News. “Se tu fossi in una fase di accorso con una squadra allora questa sarebbe la prima cosa di cui parleresti. Ovviamente io voglio lottare per le posizioni che contano. Se mi dicono ‘vieni da noi, però devi fare il numero 2 di un altro pilota’ allora non firmo neanche. Questa è una cosa da chiarire prima di tutto”, ha continuato deciso.

Poi l’australiano ha confermato la situazione del Ferrarista: “Sicuramente Seb è felice con il suo compagno di squadra. È chiaro a tutti”, ha concluso.

Google translate
Ο Ντάνιελ Ριτσιάρδο μετράει με το μέλλον του. Αφού έμαθε την είδηση ​​της ανανέωσης του Kimi Raikkonen και Vettel για ένα χρόνο, μέχρι το 2020, ο Αυστραλός είχε ήδη δηλωθεί στο Spa μετά τον αγώνα να μην έχει καμία πιθανότητα για μια θέση στη Ferrari το 2019: «Η ανανέωση ήταν ο Κίμι Έκπτωση και δεν ήταν δύσκολο να φανταστούμε ότι του Seb. Όσο είναι εκεί, δεν νομίζω ότι θα έρθω στον Κόκκινο. " Και τώρα, την παραμονή του Σαββατοκύριακου στη Monza, επιβεβαίωσε τα συναισθήματά του.

Ricciardo, στην πραγματικότητα, επιβεβαίωσε τη θέση του, λέγοντας ότι θα δεχτεί να τρέξει με τον πρώην συμπαίκτη του στη Red Bull μόνο αν τα δύο θα έχουν ίση μεταχείριση: «Τι θα ήταν η συμπεριφορά φορά εκεί», είπε Ricciardo Sky Sports News. "Αν βρισκόσασταν σε μια φάση με μια ομάδα τότε αυτό θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα μιλούσατε. Προφανώς θέλω να αγωνιστώ για τις θέσεις που μετράνε. Αν μου λένε «έλα σε εμάς, αλλά πρέπει να κάνεις τον αριθμό 2 ενός άλλου πιλότου» τότε δε θα υπογράψω ούτε. Αυτό πρέπει να διευκρινιστεί πρώτα και κύρια ", συνέχισε αποφασιστικά.

Τότε ο Αυστραλός επιβεβαίωσε την κατάσταση της Ferrari: "Σίγουρα ο Seb είναι ευχαριστημένος με τον συμπαίκτη του. Είναι σαφές σε όλους ", κατέληξε.


Βγάζεις άνετα νόημα νομίζω. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By g8777
#430328



:s_laughat :s_laughat :s_laughat :s_laughat

Που να τον πιασεις τον Λουη μετα. Τι ψυχολογια να του τσακισεις, ουτε με ανορθοδοξο πολεμο δεν καταλαβαινει. :lol: :lol: :lol:

:s_whiteflag :s_whiteflag :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By g8777
#431114 Υπαρχουν και οι καραμπολες παιδι μου. :s_roses

Ειμαι σιγουρος παντως οτι ο Ναντο θα φροντισει να παρει τα καλυτερα μερη απο τον καθενα :shifty:

McLaren -Porsche-Whiting.

Δεν ειναι κακο. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#431138 Ποιο '21 μαναμ; Θα τραβαμε γερο ανθρωπο απο τις εκδρομες στα μοναστηρια για να τον βαλουμε να τρεξει; Και η αρθριτιδα; Το ουρικο;

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ.