Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#568239 https://twitter.com/gooauto/status/1096178513080594432
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#568866 Horner για Ricciardo

Speaking of the decision to leave the race winning outfit for this season, Horner told the Netflix documentary:

“Is he making the right career choice? My assumption is that he is running from a fight [with Verstappen],” Horner says in one of the episodes.

:s_roses
Άβαταρ μέλους
By g8777
"Everyone has an opinion. That hasn't been pulled out of nowhere. It is what is – I obviously say no, not true. I love a good fight.

"It was more about me than Max. It was about me, a lot of reasons.

"One, I've stated a few times and I think some people will understand it, I was at Red Bull five years.

"They'd won four world titles and I joined straight after that. In five years, looking from that first year, I'm going to win a world title. That's going to happen.

"It didn't and we never really got close. I'm not bitter about it, that's what happened.

Ετσι που λες Χορνερακο. Κατσε τωρα με το τριμπουρδελοσαπιδι που εχεις.

Και το μετριο μονοθεσιο. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
Geo f1 έγραψε:Horner για Ricciardo

Speaking of the decision to leave the race winning outfit for this season, Horner told the Netflix documentary:

“Is he making the right career choice? My assumption is that he is running from a fight [with Verstappen],” Horner says in one of the episodes.

Δήλωση απολύτως συνεπής με την διαχρονική εικόνα της RBR.

Θα έχει πλάκα (ως προς την δήλωση) αν ο Αυστραλός δεν χρειάζεται να δώσει ούτε μάχη με τα μονοθέσια της RBR για να έχει περισσότερους βαθμούς από τον Max.

Βέβαια μετά τον Rangnick και την RB Leipzig, η εικόνα που βγάζει η RBR φαντάζει αριστοκρατική.

‘Value does not come out of the workshop, but out of the wants which goods satisfy’ - Eugen von Böhm-Bawerk
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
g8777 έγραψε:
"Everyone has an opinion. That hasn't been pulled out of nowhere. It is what is – I obviously say no, not true. I love a good fight.

"One, I've stated a few times and I think some people will understand it, I was at Red Bull five years.

"They'd won four world titles and I joined straight after that. In five years, looking from that first year, I'm going to win a world title. That's going to happen.

"It didn't and we never really got close. I'm not bitter about it, that's what happened.

Αυτή ναι! Αυτή είναι δηλωση/απάντηση με επίπεδο!

‘Value does not come out of the workshop, but out of the wants which goods satisfy’ - Eugen von Böhm-Bawerk
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
g8777 έγραψε:

Με τα μεχρι στιγμης δεδομενα

:s_sarcastic
:s_bye
Τελευταία επεξεργασία από Geo f1 και 28 Φεβ 2019, 19:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
Silberpfeil έγραψε:Θα έχει πλάκα (ως προς την δήλωση) αν ο Αυστραλός δεν χρειάζεται να δώσει ούτε μάχη με τα μονοθέσια της RBR για να έχει περισσότερους βαθμούς από τον Max.

Ακομα και να κερδιζει ο Ricciardo το Max, δε θα αλλαξει ΤΙΠΟΤΑ απολυτως οσον αφορα την αξια του καθενος. Απλα θα σημαινει οτι η Renault ειναι καλυτερη απο τη Red Bull. Ο Max απεδειξε οτι τον εχει χαλαρα το Ricciardo οταν ειχαν πραγματικη κοντρα μεταξυ τους (με το ιδιο μονοθεσιο).

Οπως φυσικα δεν ελεγε και τιποτα οταν ο Kimi περνουσε με τη Ferrari τον Alonso που οδηγουσε το χρεπι τη McLaren. Εδινε φυσικα χαρα σε μερικους οπαδους του που ΝΟΜΙΖΑΝ οτι επαιρνε το αιμα του πισω, αλλα η ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΤΣΟΝΤΑ (συγκομιδη 1/3 βαθμων σε σχεση με τον ομοσταβλο) που υπεστη απο τον Alonso με το ιδιο μονοθεσιο, ειναι που μετραει οσον αφορα τη συγκριση αναμεσα σε αυτους τους 2 οδηγους...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#568885 Καταλαβες Silberfeil γιατι ο Ριχαρδος δεν θα γινει ποτέ μα ποτέ πρωταθλητης και χωλ of famer;

Γιατι αν είχε μεσα του φιλοσοφία σαμουραι Σου Τζου Κι θα διαβαζαμε:

Ai ai ai ai ai ai
What a Joke-What a joke, gp2 statement,
How this possible;
HOW; :rant:

:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
#568886 Φανταστείτε δηλαδή τι δηλώσεις θα είχαμε αν ο πρώην οδηγός του τον είχε εγκαταλείψει για μια καλύτερη ομάδα.