Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Άμπαλος
#544303
REALZEUS έγραψε:Φέτος είχαμε τέσσερις τον Ιούλιο. Καταντάει βαρετό από ένα σημείο και μετά...

Και που'σαι ακόμα. Τα αμερικανά τρώγονται για καμιά 25αριά...
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
#546556 Jungs, το ποστ έρχεται σε συνέχεια όσων έχουν γραφτεί στο τοπικό του Μεξικανικού GP για counterfactual analyses και για το πόσο μέτριος είναι ένας 4άκης παγκόσμιος πρωταθλητής.
Δύο πράγματα:
Το πρώτο το παίρνω από τα λόγια του Toto στην ερώτηση για την ειδοποιό διαφορά μεταξύ των Michael, Fangio & Lewis με τους υπόλοιπους: "I think it is an ability to combine talent with hard work, intellect and emotional intelligence," - άλλο πράγμα να νικάς τον teammate σου με μια ομάδα να βολοδέρνει in no man's land, και άλλο πράγμα να τον κερδίζεις, κερδίζοντας πρωταθλήματα.
Το δεύτερο είναι ότι όλες οι δράσεις όλων των οδηγών αλλά και των ομάδων τους κυριαρχούνται από τον στόχο του πρωταθλήματος. Αν συνεπώς κάποιος υποθέτει ότι αυτό δεν έχει σημασία ως μέτρο κατάταξης και ότι κάποιο άλλο Χ μέτρο έχει σημασία το οποίο, ακόμη και αν μπορεί να το οριστεί, δεν επηρεάζει καμία από τις δράσεις των παικτών τότε προφανώς και αυτή η κατάταξη δεν έχει νόημα παρά να μας δείχνει (άθελά της) το νόημα της υπαρκτής κατάταξης (δηλ. το πρωτάθλημα) η οποία αποκτά αξία μόνο από το γεγονός ότι ένα σύνολο παικτών ανταγωνίζονται σε ένα συγκεκριμένο (λίγο ή πολύ) πλαίσιο κανόνων για συγκεκριμένους στόχους που διέπονται από τους κανόνες αυτούς.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#546558 Ετσι ειναι ακριβως!
Ολα τα αλλα ειναι για το καφενειο των ηθικων πρωταθληματων.
Δεν μπορεις να στεψεις πχ τον χ γιατι "παλευει σκληρα" ως ηθικο πρωταθλητη, γιατι αν υπηρχε πρωταθλημα "σκληρης παλης που με καθε τροπο δεν αφηνω κανεναν να περασει", τοτε επειδη θα ησαν ολοι διεκδικητες, πιθανοτατα να ηταν και αλλοι οι νικητες.
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
#546563 Αυτό προσπαθώ να πω.
Νομίζω ότι το πρόβλημα προκύπτει από την στιγμή που τίθεται το ερώτημα "ποιος είναι ο καλύτερος οδηγός". Το τι σημαίνει "ο καλύτερος" μπορεί για τον καθένα μας να είναι διαφορετικό αλλά όλοι όσοι συμμετέχουν στην F1 δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους για την καταξίωση με βάση κάποια αφηρημένα υποκειμενικά standards αλλά για το ποιός - στο πλαίσιο των αγώνων F1 με ότι αυτό περικλείει (κανόνες, μηχανικούς, σχεδιαστές, χορηγούς κτλ., αλληλεπίδραση μεταξύ όλων αυτών των παραγόντων ή και η εξέλιξή τους στον χρόνο) - θα ικανοποιήσει σε μεγαλύτερο βαθμό από τους άλλους, τις συνθήκες κατάταξής ή με άλλο λόγια, ποιος θα έχει στο τέλος της χρονιάς τους περισσότερους πόντους.

Στα πιο υποκειμενικά τώρα, δεν είμαι ιδιαίτερος θαυμαστής της οδήγησης του Seb και ούτε η δημόσια εικόνα του με κερδίζει αλλά βρίσκω άδικο όταν άνθρωποι σαν εμάς που η μόνη μας επαφή με την πίστα να είναι το κάρτινγκ, απαξιούμε τα κατορθώματα που οι περισσότεροι οδηγοί της F1 (τωρινοί και παλαιότεροι) ζηλεύουν.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#546566
Silberpfeil έγραψε:
Στα πιο υποκειμενικά τώρα, δεν είμαι ιδιαίτερος θαυμαστής της οδήγησης του Seb και ούτε η δημόσια εικόνα του με κερδίζει αλλά βρίσκω άδικο όταν άνθρωποι σαν εμάς που η μόνη μας επαφή με την πίστα να είναι το κάρτινγκ, απαξιούμε τα κατορθώματα που οι περισσότεροι οδηγοί της F1 (τωρινοί και παλαιότεροι) ζηλεύουν.

Ποιο καρτινγκ; οι περισσοτεροι ειμαστε κριτες απο τον καναπε, αντε και το playstation στο τσακιρ κεφι! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Mclaren-Queen
#546567
Silberpfeil έγραψε:Το δεύτερο είναι ότι όλες οι δράσεις όλων των οδηγών αλλά και των ομάδων τους κυριαρχούνται από τον στόχο του πρωταθλήματος. Αν συνεπώς κάποιος υποθέτει ότι αυτό δεν έχει σημασία ως μέτρο κατάταξης και ότι κάποιο άλλο Χ μέτρο έχει σημασία το οποίο, ακόμη και αν μπορεί να το οριστεί, δεν επηρεάζει καμία από τις δράσεις των παικτών τότε προφανώς και αυτή η κατάταξη δεν έχει νόημα παρά να μας δείχνει (άθελά της) το νόημα της υπαρκτής κατάταξης (δηλ. το πρωτάθλημα) η οποία αποκτά αξία μόνο από το γεγονός ότι ένα σύνολο παικτών ανταγωνίζονται σε ένα συγκεκριμένο (λίγο ή πολύ) πλαίσιο κανόνων για συγκεκριμένους στόχους που διέπονται από τους κανόνες αυτούς.


Αυτο ισχυει αλλα νομιζω ειναι η μιση αληθεια. Δεν ειμαι απ αυτους που δε θεωρουν τοπ το Φεττελ αλλα υπαρχουν δυο ειδων πρωταθληματα. Αυτα που το αμαξι ειναι τοσο καλο στη σαιζον που σχεδον οποιοσδηποτε να ναι οδηγος θα σηκωσει κουπα. Παρα πολλα τετοια παραδειγματα. Η αλλη κατηγορια ειναι πρωταθληματα που ειναι στο οριο και ο οδηγος κανει τη διαφορα (οχι μονο εντος αλλα και εκτος πιστας με κλιμα στην ομαδα, εξελιξη μονοθεσιου, feedback σε μηχανικους, στησιμο κλπ.). Υπ αυτην την εννοια θα σου πει καποιος αν δεν υπηρχε Φεττελ αλλα Γουεμπερ (η καποιος μετριος οδηγος) κι ενας τελειως αχρηστος δευτερος, ποσα απο τα 4 θα παιρνε? Εγω νομιζω σιγουρα 2. Αντιστοιχα για εποχη Σουμι. Κι ο Μπαρικελο θα παιρνε καποια απο τα 5. Οι οπαδοι του Αλονσο θα σου πουν οτι με μονοθεσιο που δεν ειναι για πρωταθλημα αυτος θα το τραβηξει οσο παει, θα το διεκδικησει και ισως σου φερει πρωταθλημα που δεν περιμενες (δεν εγινε αλλα εφτασε κοντα), στο οποιο υπαρχει μεγαλη δοση αληθειας κατα τη γνωμη μου.

Ολες οι ομαδες θα τα ριξουν ολα στο να εχουν μονοθεσιο που χτυπαει κουπα μονο του χωρις να χουν αναγκη κανεναν οδηγο. Το θεμα ειναι αν θες να εχεις αυτο το παραπανω που μπορει να σου φερει ανελπιστο πρωταθλημα ο οδηγος σου.
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
#546576
Νίκος Παππάς έγραψε:
Silberpfeil έγραψε:
Στα πιο υποκειμενικά τώρα, δεν είμαι ιδιαίτερος θαυμαστής της οδήγησης του Seb και ούτε η δημόσια εικόνα του με κερδίζει αλλά βρίσκω άδικο όταν άνθρωποι σαν εμάς που η μόνη μας επαφή με την πίστα να είναι το κάρτινγκ, απαξιούμε τα κατορθώματα που οι περισσότεροι οδηγοί της F1 (τωρινοί και παλαιότεροι) ζηλεύουν.

Ποιο καρτινγκ; οι περισσοτεροι ειμαστε κριτες απο τον καναπε, αντε και το playstation στο τσακιρ κεφι! :lol: :lol:


Ευτυχώς είμαστε στην εποχή των codemasters! :s_gamer


Mclaren-Queen έγραψε:
Silberpfeil έγραψε:Το δεύτερο είναι ότι όλες οι δράσεις όλων των οδηγών αλλά και των ομάδων τους κυριαρχούνται από τον στόχο του πρωταθλήματος. Αν συνεπώς κάποιος υποθέτει ότι αυτό δεν έχει σημασία ως μέτρο κατάταξης και ότι κάποιο άλλο Χ μέτρο έχει σημασία το οποίο, ακόμη και αν μπορεί να το οριστεί, δεν επηρεάζει καμία από τις δράσεις των παικτών τότε προφανώς και αυτή η κατάταξη δεν έχει νόημα παρά να μας δείχνει (άθελά της) το νόημα της υπαρκτής κατάταξης (δηλ. το πρωτάθλημα) η οποία αποκτά αξία μόνο από το γεγονός ότι ένα σύνολο παικτών ανταγωνίζονται σε ένα συγκεκριμένο (λίγο ή πολύ) πλαίσιο κανόνων για συγκεκριμένους στόχους που διέπονται από τους κανόνες αυτούς.


Αυτο ισχυει αλλα νομιζω ειναι η μιση αληθεια. Δεν ειμαι απ αυτους που δε θεωρουν τοπ το Φεττελ αλλα υπαρχουν δυο ειδων πρωταθληματα. Αυτα που το αμαξι ειναι τοσο καλο στη σαιζον που σχεδον οποιοσδηποτε να ναι οδηγος θα σηκωσει κουπα. Παρα πολλα τετοια παραδειγματα. Η αλλη κατηγορια ειναι πρωταθληματα που ειναι στο οριο και ο οδηγος κανει τη διαφορα (οχι μονο εντος αλλα και εκτος πιστας με κλιμα στην ομαδα, εξελιξη μονοθεσιου, feedback σε μηχανικους, στησιμο κλπ.). Υπ αυτην την εννοια θα σου πει καποιος αν δεν υπηρχε Φεττελ αλλα Γουεμπερ (η καποιος μετριος οδηγος) κι ενας τελειως αχρηστος δευτερος, ποσα απο τα 4 θα παιρνε? Εγω νομιζω σιγουρα 2. Αντιστοιχα για εποχη Σουμι. Κι ο Μπαρικελο θα παιρνε καποια απο τα 5. Οι οπαδοι του Αλονσο θα σου πουν οτι με μονοθεσιο που δεν ειναι για πρωταθλημα αυτος θα το τραβηξει οσο παει, θα το διεκδικησει και ισως σου φερει πρωταθλημα που δεν περιμενες (δεν εγινε αλλα εφτασε κοντα), στο οποιο υπαρχει μεγαλη δοση αληθειας κατα τη γνωμη μου.

Ολες οι ομαδες θα τα ριξουν ολα στο να εχουν μονοθεσιο που χτυπαει κουπα μονο του χωρις να χουν αναγκη κανεναν οδηγο. Το θεμα ειναι αν θες να εχεις αυτο το παραπανω που μπορει να σου φερει ανελπιστο πρωταθλημα ο οδηγος σου.


Όλα τα counterfactual που αναφέρεις υποθέτουν σιωπηρά μια συνθήκη ceteris paribus για ένα τεράστιο σύνολο παραγόντων το οποίο φυσικά και δεν θα ήταν το ίδιο για την εκάστοτε υπόθεση.
Επιπλέον σχεδόν σιωπηρά, νομίζω ότι υποθέτεις μια παράλληλη κατάταξη οδηγών την οποία κανείς δεν μπορεί να ορίσει.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω και στο τελευταίο που αναφέρεις. Διαχρονικά οι ομάδες τις F1 προσπαθούν να έχουν τον καλύτερο - σύμφωνα με τις προσδοκίες τους - συνδυασμό οδηγών.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#546597 Μάτια έχουμε και βλέπουμε. Ο Ανατολάκης έχει 10 πρωταθλήματα ιφ γιου νοου χουάτ άι μιν
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#546647
Corto Maltese έγραψε:Μάτια έχουμε και βλέπουμε. Ο Ανατολάκης έχει 10 πρωταθλήματα ιφ γιου νοου χουάτ άι μιν


Γιατί τι έχει ο Ανατόλ? :hmmm:

... Προέρχεται και από τον Ηρακλή :roll:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#546654
Corto Maltese έγραψε:Μάτια έχουμε και βλέπουμε. Ο Ανατολάκης έχει 10 πρωταθλήματα ιφ γιου νοου χουάτ άι μιν


Αυτο ακριβως ηθελα να πω...

Η F1 δεν ειναι ατομικο αθλημα ωστε να μπορουμε να πουμε με σιγουρια οτι αυτος ηταν φετος ο καλυτερος σπριντερ, πυγμαχος, αρσιβαριστας κτλ κτλ κτλ

Ειναι ομαδικο αθλημα. Στα ομαδικα αθληματα μπορουμε να πουμε "Ο ταδε παικτης παιζει μετρια και ο αλλος παικτης ειναι μια ομαδα μονος του". Η να πουμε "Αυτο το μονοθεσιο ηταν το καλυτερο φετος, αλλα ο οδηγος εκανε μια μετρια χρονια".

Το να διαφωνει καποιος με την αναλυση/επιχειρηματα μου οσον αφορα την αξια του Vettel, ειναι δεκτο και μπορει να μου πει που κανω λαθος.

Το να μου λεει καποιος "μα εχει 4 πρωταθληματα οποτε ειναι κορυφαιος" ειναι ΑΣΤΕΙΟ!!! Απλα ηταν στο καταληλο μονοθεσιο, την καταληλη ωρα, με εναν μετριο ομοσταβλο!!!
Άβαταρ μέλους
By g8777
#546711 https://www.oneman.gr/keimena/autokinito/o-hamilton-einai-o-felipe-massa-poy-den-eidame-pote.5350387.html

Το κάλπικο πρωτάθλημα που κατέκτησε το 2008 στέρησε από τη Formula 1 τον επόμενο ηγέτη της.




ΑΧ ΜΩΡΗ ΚΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
:s_shout :s_shout
Εντυ σε έφτασαν ως εκεί ε :( ; Να τα γράφεις πλέον στο oneman αντί για εδώ; :x

Για να το παίζεις σταλεγακιας το 2024; :roll:


:thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#546719 Το διάβασα χτες και σκέφτηκα ότι ούτε γω δεν έγραφα τέτοιο πράγμα αμέσως μετά τον αγώνα.
#ινσάιντερς
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#546811
George_Prix έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Μάτια έχουμε και βλέπουμε. Ο Ανατολάκης έχει 10 πρωταθλήματα ιφ γιου νοου χουάτ άι μιν


Αυτο ακριβως ηθελα να πω...

Η F1 δεν ειναι ατομικο αθλημα ωστε να μπορουμε να πουμε με σιγουρια οτι αυτος ηταν φετος ο καλυτερος σπριντερ, πυγμαχος, αρσιβαριστας κτλ κτλ κτλ

Ειναι ομαδικο αθλημα. Στα ομαδικα αθληματα μπορουμε να πουμε "Ο ταδε παικτης παιζει μετρια και ο αλλος παικτης ειναι μια ομαδα μονος του". Η να πουμε "Αυτο το μονοθεσιο ηταν το καλυτερο φετος, αλλα ο οδηγος εκανε μια μετρια χρονια".

Το να διαφωνει καποιος με την αναλυση/επιχειρηματα μου οσον αφορα την αξια του Vettel, ειναι δεκτο και μπορει να μου πει που κανω λαθος.

Το να μου λεει καποιος "μα εχει 4 πρωταθληματα οποτε ειναι κορυφαιος" ειναι ΑΣΤΕΙΟ!!! Απλα ηταν στο καταληλο μονοθεσιο, την καταληλη ωρα, με εναν μετριο ομοσταβλο!!!


Και σε σένα το ίδιο θα απαντήσω με τον Silberfeil κι ας λέτε τα αντίθετα: Μάτια έχουμε και βλέπουμε. Ούτε απόλυτος κριτής των πάντων είναι τα κιούπια ούτε όμως μπορούμε και να τα αγνοήσουμε σα να μην υπάρχουν.
Άβαταρ μέλους
By Mclaren-Queen
#546880
Silberpfeil έγραψε:
Mclaren-Queen έγραψε:
Silberpfeil έγραψε:Το δεύτερο είναι ότι όλες οι δράσεις όλων των οδηγών αλλά και των ομάδων τους κυριαρχούνται από τον στόχο του πρωταθλήματος. Αν συνεπώς κάποιος υποθέτει ότι αυτό δεν έχει σημασία ως μέτρο κατάταξης και ότι κάποιο άλλο Χ μέτρο έχει σημασία το οποίο, ακόμη και αν μπορεί να το οριστεί, δεν επηρεάζει καμία από τις δράσεις των παικτών τότε προφανώς και αυτή η κατάταξη δεν έχει νόημα παρά να μας δείχνει (άθελά της) το νόημα της υπαρκτής κατάταξης (δηλ. το πρωτάθλημα) η οποία αποκτά αξία μόνο από το γεγονός ότι ένα σύνολο παικτών ανταγωνίζονται σε ένα συγκεκριμένο (λίγο ή πολύ) πλαίσιο κανόνων για συγκεκριμένους στόχους που διέπονται από τους κανόνες αυτούς.


Αυτο ισχυει αλλα νομιζω ειναι η μιση αληθεια. Δεν ειμαι απ αυτους που δε θεωρουν τοπ το Φεττελ αλλα υπαρχουν δυο ειδων πρωταθληματα. Αυτα που το αμαξι ειναι τοσο καλο στη σαιζον που σχεδον οποιοσδηποτε να ναι οδηγος θα σηκωσει κουπα. Παρα πολλα τετοια παραδειγματα. Η αλλη κατηγορια ειναι πρωταθληματα που ειναι στο οριο και ο οδηγος κανει τη διαφορα (οχι μονο εντος αλλα και εκτος πιστας με κλιμα στην ομαδα, εξελιξη μονοθεσιου, feedback σε μηχανικους, στησιμο κλπ.). Υπ αυτην την εννοια θα σου πει καποιος αν δεν υπηρχε Φεττελ αλλα Γουεμπερ (η καποιος μετριος οδηγος) κι ενας τελειως αχρηστος δευτερος, ποσα απο τα 4 θα παιρνε? Εγω νομιζω σιγουρα 2. Αντιστοιχα για εποχη Σουμι. Κι ο Μπαρικελο θα παιρνε καποια απο τα 5. Οι οπαδοι του Αλονσο θα σου πουν οτι με μονοθεσιο που δεν ειναι για πρωταθλημα αυτος θα το τραβηξει οσο παει, θα το διεκδικησει και ισως σου φερει πρωταθλημα που δεν περιμενες (δεν εγινε αλλα εφτασε κοντα), στο οποιο υπαρχει μεγαλη δοση αληθειας κατα τη γνωμη μου.

Ολες οι ομαδες θα τα ριξουν ολα στο να εχουν μονοθεσιο που χτυπαει κουπα μονο του χωρις να χουν αναγκη κανεναν οδηγο. Το θεμα ειναι αν θες να εχεις αυτο το παραπανω που μπορει να σου φερει ανελπιστο πρωταθλημα ο οδηγος σου.


Όλα τα counterfactual που αναφέρεις υποθέτουν σιωπηρά μια συνθήκη ceteris paribus για ένα τεράστιο σύνολο παραγόντων το οποίο φυσικά και δεν θα ήταν το ίδιο για την εκάστοτε υπόθεση.
Επιπλέον σχεδόν σιωπηρά, νομίζω ότι υποθέτεις μια παράλληλη κατάταξη οδηγών την οποία κανείς δεν μπορεί να ορίσει.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω και στο τελευταίο που αναφέρεις. Διαχρονικά οι ομάδες τις F1 προσπαθούν να έχουν τον καλύτερο - σύμφωνα με τις
προσδοκίες τους - συνδυασμό οδηγών.


Με καλυψε ο Κορτο στα 2 του ποστ απολυτα. Δε χρειαζεται να ποσοτικοποιηθει απαραιτητα ουτε να ειναι καθολικο ενα μετρο συγκρισης. Απλως ως θεατες βλεπουμε και κρινουμε. Ο τροπος που το περιγραφεις ειναι λες και ο βαθμολογικος πινακας ανα σαιζον ειναι το απολυτο κριτηριο ικανοτητων και αποδοσης των οδηγων, που δεν ειναι. Ειναι μια καλη γενικη ενδειξη και μεχρι εκει.